Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ban Ulio, plz.

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
In het t.net forum wordt steevast elke thread daar verstiert door ene 'Ulio' (of UlioMan of Beter Weter) die met ellenlange trollpostings de discussie op andere onderwerpen probeert te brengen dan het topic van de thread.

Voor het effectief be-discussieren van moderaties e.d. is dit funest, want voordat je het weet heeft hij weer een 3 a 4 tal mensen tegen zich in het harnas gejaagd en is de thread 4 a 5 pagina's verder, en compleet gefocussed op meneer Ulio ipv op het topic van de thread.

Ik stel daarom voor dat meneer Ulio's accounts worden gedelete en dat hij wordt gebanned van dit forum. Het is genoeg geweest, hij ondermijnt DOELBEWUST het effectief functioneren van het moderator forum, dus een verwijdering van meneer zou het functioneren van het moderator forum ten goede komen.

Dank.

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Na dat liedje van hem kreeg ik ook de neiging hierom te vragen.
Maar er is nog steeds een experiment mogelijk wat we nog niet gedaan hebben, namelijk niet meer op hem reageren. Vooral TgF laat zich steeds uitdagen tot dezelfde hopeloze discussies. Misschien stopt Ulio wel als niemand meer met hem praat.
Maar inderdaad moet het niet de verantwoordelijkheid van anderen zijn om iemand koest te houden, dat moet hij zelf doen. Dus ben ik niet principieel tegen een ban.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:28

GaMeOvEr

Is een hork.

Wat nu niet reageren ?

Als wij (Otis, TgF, ikke, ecteinascidin, irrelevant) niet reageren, doen anderen het wel. nu heeft VROEM! ook al zoiets van "Duh..."

Gewoon Bannen die zeikerd om aandacht.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Ik ben het eens met de ban, ik mag dat zeggen, omdat Ulio* het zelf al heeft aangegeven in een draad (zie onder), hij heeft daarin een oproep gedaan om zijn accounts die hij heeft in te trekken.

Persoonlijk vind ik het jammer dat dit soort dingen nodig zijn, maar het is niet anders.

Het maakt niet uit wat en waar je iets zegt, het is de ene flame-war na de ander en oorlog kent geen winnaars, alleen verliezers.

Update:

Om niet voor leugenaar uitgemaakt te kunnen worden:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Geplaatst door Ulio - dinsdag 10 oktober 2000 15:36

Admins knal maar dicht en knal mijn naam ook uit het archief, Ik wens hier geen lid meer van te zijn.[/quote]Indien nodig wil ik ook wel meegeven uit welk forum en topic dit komt.

do I need to say more?

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Trouwens: ik heb net zo'n hekel aan Ulio als jullie. Toen ik zei dat ik niet 100% overtuigd was dat hij ook Mr. Luv is kwam ik ineens heel pro-Ulio over (of dat maakte Ulio er tenminste van), maar ik vind hem ook v e r s c h r i k k e l i j k irritant en zou blij zijn als hij weg was.
Er zijn wel mensen voor minder gebanned denk ik.

Verwijderd

Collegae,

Floris gaat hem vanmiddag rond 17:00 een nieuw onderkomen geven in dev/null

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/53763/2

:)

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Wegens het regelmatig ergeren bij het lezen van threads in het modderator forum toch even mijn bescheiden mening :) :

Ik moet beamen dat het modderator forum steeds meer neigingen van het onzin-forum vertoont (ik vraag me af wanneer de adjes voor straf het forum een paar dagen dichtgooien :) )

Ik heb niet elke discussie volledig gevolgt, dus kan ik niet zeggen of Ulio (of welke nick ie dan ook gebruikt) elke keer de aanzetter is, wel is het zo dat de meeste reactie's van hem nou niet echt relevant zijn voor de betreffende thread. Daarbij vraag ik me af of zijn manier van discussie vormen (lijkt hier en daar toch echt op flamen) gewenst is binnen GoT.

Als laatste overweging wil ik graag meegeven dat ik het belachelijk vind dat personen (waarschijnlijk niet alleen Ulio) meerdere nick's bezitten. Lijk mij althans niet de bedoeling.

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Praise the Lord. Laten ze wel vooral ff zijn nicks/ID's op T.net (in mod-systeem!) niet vergeten en ff goed uitzoeken Wie hij daar nog meer is behalve:

*Ulio
*Beter Weter!
*Mr Luv
*.....?
*.....?

Een absolute ban zal niet echt mogelijk zijn denk ik. Hij kan verschillende providers gebruiken en volgens mij bestaat er ook software waarmee je tussen IP's kunt switchen. Maar ach, als-ie inlogged onder 1 alias en geen onzin post, heb ik er geen moeite mee. Maar als-ie in z'n oude gewoonte vervalt van lame reacties posten op T.net of hier op GoT lopen zieken (en dat is helaas telkens het geval gebleken), wordt-ie vanzelf weer ontmaskert.

En op advies van Ulio himself zet ik alvast een fles champagne klaar :).

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Verwijderd

Ik ben een voorstander van ip check..

Nou testcase/cookie, je ziet het.. je hebt het toch voor elkaar.

Ik hoop dat jullie nu in vrede kunnen leven.

Wijs maar met z'n allen naar mij, no problem, ooit kom je er zelf achter..

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 08:23

Floor-is

5.2

Ik heb van Ulrich een mailtje gehad (geen probleem) en hier ook een reply op geschreven, om vraagtekens te voorkomen post ik deze beide mails hier. (Ik ga er van uit dat Ulrich hier geen problemen mee heeft).<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Hoi Ulrich,

Ik heb me deze keer niet gemengd in de discussie, jij gaf aan verwijderd te willen worden uit de database.
Ik kan dat doen, dus geef ik aan het wel te willen doen voor jou.

Over kortzichtigheid wil ik het helemaal niet met je hebben, als je er wel op doorgaat trek je ook deze duscussie uit zijn verband en dat zou ik niet tof vinden.

Ik kan me wel voorstellen dat je het eeuwige gezeur en gedoe zat bent, ook al heb je dit gedeeltelijk aan je zelf te danken. Nogmaals ik kan je helpen met het verwijderen van je naam uit de database, maar verder ook niet.

Je gaf zelf al aan de IP's te willen geven, dat zou ik byzonder op prijs stellen, dus als je dat wilt doen graag.
Dan weet ik zeker dat ik niet de verkeerde ook ban (al zou dat niet zo erg zijn, maar dat is mijn persoonlijke mening en niet echt van toepassing hier).

Met vriendelijke groet,

Floris Diemel[/quote]<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Onderwerp: Je doet maar.

Het kan mij niets schelen eigelijks, want het geeft ook aan
hoe kortzictig jij bent.

Ban mij maar, no problem

Maar beloof me een ding !

Dat je ook naar ip's gaat kijken. als je me ban zonder dat te checken
ben je geen haar beter. het zijn altijd de zelfde 5 die lopen te ouwehoeren
en niemand zegt daar iets van. Nou fijn. Doe wat je niet laten kan.

Ik heb op GoT enkel onder Ulio en Ulioman
gereageerd. Ulioman had ik aangemaakt omdat ik toen ik thuis was
ook wilde reageren maar mijn password werd niet naar me gemaild.

Dat was misschien een fout. Maar de rest ben ik NIET.

En als je alleen op woorden afgaat van anderen en mijn verhaal niet leest
dan heeft het voor mij ook geen zin inderdaad...

Dus als je me ban delete ook gelijk al mijn accounts.
te weten Ulio en Ulioman.

Met vriendelijke groeten

Ulrich Prudencia.[/quote]Ik geef dus aan me niet in de discussie over het bannen te willen mengen en hier ook niet over in duscussie te willen gaan, volgens mij blijf ik redelijk netjes en een reactie op deze mail zou dan niet anders dan netjes moeten zijn. Qua verkeerde interpretatie, tjsah ik kan me niet echt voorstellen dat hier een interpretatie op komt die ik niet verwacht.

Bericht hierboven

Verwijderd

IP check heeft IMHO weinig zin, je hent nu eenmaal tig mogelijkheden om daar onderuit te komen.

Stel je werkt op een bedrijf die hun internetverkeer regelen met een firewall/proxy, wat heb je dan nog aan een IP nummer.

Nu hebben ze een check op email adres, als iedereen zich aan de regels zou houden is dat een controle mogelijkheid, maar ja dat gebeurd dus niet.

Ik denk zelf dat een IP check niet waterdicht zal zijn.

• Cookie
En weer geen woord over T.net! Volgens mij wil-ie daar toch maar liever niet gebanned/IP-check krijgen en blijven kunnen lurken en reageren (A.K.A..., A.K.A...)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
En dat Game_Over_Man en Tee_Gee_F

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 08:23

Floor-is

5.2

Testcase, ik wil niet lullig doen ofzo, maareuh ik moet het wel gedeeltelijk met Ulio eens zijn, jouw provocatieve uitspraken ben ik bijzonder zat. Dus ehm hier komtie:

Waarschuwing 1 Dit is een officiele waarschuwing, als je niet ophoudt met dit gedrag (trolls, flame's, kortom provocerend en verziekend gedrag) zie ik me genoodzaakt jou ook te bannen. (Zowel op GoT als op t.net that is)

Ulio: Ik was sowieso van plan jou op zowel GoT als t.net te bannen, dus daar houdt ik me ook aan.

Floris

P.S. Ik ben het gezeik echt enorm zat nu, ik overleg nog wel even met andere admins, maar ik ga er van uit dat ze het wel met me eens zijn. Dus wees gewaarschuwd, dit soort gedrag accepteren wij niet. Het is niet bevorderlijk voor het leesplezier en voor de kwaliteit van onze site (deze punten staan IMO altijd voorop)

- Edit: Ik zal met liefde een ban opleggen, mocht dat nodig zijn - Daniël

Bericht hierboven

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Klapklapklap

(applaus)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 oktober 2000 14:11 schreef irrelevant het volgende:
En dat Game_Over_Man en Tee_Gee_F[/quote]Tee_Gee_F was een grapje van mij, maar dat was volgens mij al zou duidelijk, heb ik IMHO niet echt misbruik van gemaakt.

Excuses en public, zeker naar Testcase die hiervoor de heat krijgt.

Bewijsmateriaal dat ik erachter zat:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Hallo Tee_Gee_F!

Bedankt dat je je hebt geregistreerd op Gathering of Tweakers. De nodige informatie om te kunnen posten vind je hieronder.

Je UserName: Tee_Gee_F
Je Password: M....X
Je geregistreerde e-mail adres: xxxxxxx@xxxxxxx.xxx[/quote]

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Zou er nu dan eindelijk een eind aan komen ?

Ik ben bereid toe te geven dat ik twee of drie keer GaMe_OvEr_MaN ben geweest, als uitlaatklep.

Ik geef toe, niet al te netjes, maar zo zie je maar, zelfs ik kan het een keer echt zat worden. Velen kunnen beamen dat ik veel geduld heb met discussies en uitleg.

Maar ik kan er gewoon _NIET_ tegen als een persoon consequent mijn woorden verdraaid, en dat dan als een argument _TEGEN_ me gebruikt, terwijl je nota bene probeert desbetreffende persoon te helpen. Doe dat 40 keer, en dan ben ook ik het zat, en niet meer echt bereid tot constructief meewerken.

So much voor het plotselinge verschijnen van GaMe_OvEr_MaN.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Zou jij dan niet pissig worden als mensen jou ook van dingen zou gaan beschuldigen die niet gegrond zijn ?

Ik ben inderdaad kwaad om het feit dat testcase mij al langer dan een maand loopt te stalken en iedereen wijst naar mij...

En zelf moet er over gestemd worden dat ik gebanend moet worden ?

Hoe zou jij in zo'n situatie reageren ?

Ik bied mijn excusses aan, maar probeer je eens in mij te verplaatsten, een persoon loopt mijn naam te misbruiken, anderen tegen mij op te zetten, ik verdedig me zelf en ik word gebaned.

Nogmaals mijn excusses als ik zo fel over kom maar na een maand vriendelijk vragen of iemand ophoud ben je niet meer vriendelijk, daarom kan ik soms zo pissig reageren.

Dus mijne excusses voor alles wat grof over kwam aan iedereen, maar Testcase mag van mij part de boom in klimmen. Met zgn bedrijf en al.

Verwijderd

Topicstarter
Ulio mag best op t.net komen van mij, of lezen op GoT. Ik zou het alleen fijn vinden dat hij het t.net moderator forum links liet liggen of MOEST lagen liggen ivm ban.

That's all. Het heeft een puur praktische reden, nogmaals: het trollen van threads met off-topic gekonkel en gedrein. In 1 thread staan bv 2 postings van Ulio EN UlioMan die echt complementair zijn. Nu wil ik niet lullig doen maar als er 1 reden voor een troll is dan is het wel 2 reacties over HETZELFDE onderwerp die volledig complementair zijn, gepost door DEZELFDE persoon.

Nu komt hier de default Ulio reactie op: "Post dan bewijzen". Ik verwijs hierbij graag naar de 170+ postings lange thread "Beter Weter"... en vergelijk eens de postings van Ulio en Ulioman.

Ik denk dat het beter is als de mensen op t.net moderator forum hem iig negeren. Deal?

(en ulio: me mailen heeft echt geen zin hoor)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

OK, Otis, van nu af aan post ik niets meer als een reaktie op Ulio, ook al kost het me nog zoveel moeite.

Aannames zijn fataal.

• Cookie
Ik zie dat Ulio door blijft gaan met pogingen zichzelf te verschonen en nu loop ik het risico ook gebanned te worden als ik hier weer op ga reageren, dus dat doe ik nu niet.

Floris, je waarschuwing aan mijn adres is gehoord, terecht of niet. Als je meer info van me wilt over deze kwestie, dan hoor ik het wel. Je mag alles van me weten (behalve m'n pincode :)).
Ik houd me i.i.g. aan jouw deal als jij dat ook doet.

Cheers en Amen.

Verwijderd

Nou Otis lees je mail toch, ik heb je een email gestuurd.

En zie je nou wat ik bedoel ?
Kijk maar es naar je signature, Overal waar je iets gepost heb kan men dat lezen,

Zou jij het leuk vinden als ik jou naam onder mijn reacties zet met een stomme zin ?

En jij klaagt over trolls, flamebaits ??

Kijk eerst naar jou handelswijze please.. en doe me een plezier en haal mijn naam uit je signature !

I'm out !

Verwijderd

kleuters..ga dit lekker met mailtjes en icq uitvechten...slaat echt nergens op...

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ben verdorie de hele dag weg, komt Ulio terug...
Dit is een poll voor een ban van Ulio. Wel ban hem maar.
Ik kan Ulio in 2 woorden samenvatten:

Bodemloos Zinloos.

* Delerium denkt dat Ulio beter professionele hulp kan zoeken.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

herstel, * Delerium denkt dat de rest van de wereld beter professionele hulp kan zoeken. :)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-11 13:56
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 oktober 2000 12:06 schreef Elteor het volgende:
Wegens het regelmatig ergeren bij het lezen van threads in het modderator forum toch even mijn bescheiden mening :) :

Ik moet beamen dat het modderator forum steeds meer neigingen van het onzin-forum vertoont (ik vraag me af wanneer de adjes voor straf het forum een paar dagen dichtgooien :) )[/quote]thanks.. dacht altijd dat dat forum gesloten was voor gewoon volk (hehe, dacht het ooit eens geprobeert te hebben en no access gekregen te hebben)
weer wat bij geleerd.. danke

Verwijderd

En dit gaat in beginsel allemaal om reacties op t-net van de ene waar de ander het niet mee eens is??
PPFfFF get a life.
Dat geld voor al de betrokkene.
Misschien heb ik het mis hoor maar eigenlijk intereseert het me geen moer.
Samen met zijn allen kunnen we er een leuke boel van maken.
Als zulke domme dingen zo uit de lopen zijn al de betrokkene niet wijs.
Dat geld met name voor de meelopers.

Verwijderd

alle adjes ineens dood ofzo?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ulio is al gebanned.

Verder kan mij dat trollen en counter-trollen niet zo heel veel boeien (zie Wintendo). Allemaal onnodig als iedereen lief en aardig zou zijn en een beetje met elkaar wil meewerken. Feiten verpakken in een troll posting en daarmee allerlei zinloze discussies op gang helpen is zwaar irritant.
Pagina: 1