Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lezen is moeilijk ? of te veel werk ?

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik hou het bij teveel werk.

Admins knal maar dicht en knal mijn naam ook uit het archief, Ik wens hier geen lid meer van te zijn.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

.

Verwijderd

Ja, ik ben het er nooit helemaal eens geweest dat iedereen als modderator bezig kan zijn.
Je krijgt nu de raarste beoordelingen, iemand kan met exact dezelfde reactie meggemodereerd worden of de hemel in (+4) in dezelfde posting.

Ik vind dat modereren pas vanaf een bepaalde Karma hoogte toegestaan moet worden.

Verwijderd

.

Verwijderd

It is not a bug, it is a feature.

:D

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:28

GaMeOvEr

Is een hork.

.

Aannames zijn fataal.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Vergeet bij het deleten van Ulio ook Ulioman niet !

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 16:25 schreef TgF het volgende:
It is not a bug, it is a feature.

:D[/quote]Dankzij bugs zoals mij hebben jullie nog vrijheid, wij denken zelf na, en bekijken alle gevallen van alle mogelijke kanten, en roepen niet klakkeloos wat de rest ook roep.

Wees blij dat er mensen zijn die zo geboren zijn, anders was de hele wereld een grote slaven kwekerij.. En dan had maar een select clubje mensen de macht.. en hadden de rest geen fuck te zeggen.

WO II was een goed voorbeeld, verdiep je maar es in de feiten achter dat hele verhaal, en kijk naar de plannen die ze hadden en als het je lukt moet je een tekeningen bekijken van hoe de wereld volgens hun eruit moest zien. En ik bedoel niet al dat "censored" geschiedenis boeken van school...

Every thing you know is wrong !!
Zoek dat boek maar es op.... leer je ook es iets over mensen. En over hun mentaliteit.

Dat was het......

Het gaat jullie allemaal goed.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik dank Ulio (die al in een andere thread had belooft niets meer te posten) voor deze unieke kans om een blik te mogen werpen op zijn universele wijsheid.

Aannames zijn fataal.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

..

Verwijderd

:?

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Mephisto, je vraagt het je misschien af : " WTF is dit nu weer ?"

Waarop ik zeg : "Geloof me, je wilt het niet weten.... "

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 17:02 schreef Ulio het volgende:
Dankzij bugs zoals mij hebben jullie nog vrijheid, wij denken zelf na, en bekijken alle gevallen van alle mogelijke kanten, en roepen niet klakkeloos wat de rest ook roep.

Wees blij dat er mensen zijn die zo geboren zijn, anders was de hele wereld een grote slaven kwekerij.. En dan had maar een select clubje mensen de macht.. en hadden de rest geen fuck te zeggen.

WO II was een goed voorbeeld, verdiep je maar es in de feiten achter dat hele verhaal, en kijk naar de plannen die ze hadden en als het je lukt moet je een tekeningen bekijken van hoe de wereld volgens hun eruit moest zien. En ik bedoel niet al dat "censored" geschiedenis boeken van school...

Every thing you know is wrong !!
Zoek dat boek maar es op.... leer je ook es iets over mensen. En over hun mentaliteit.

Dat was het......

Het gaat jullie allemaal goed.[/quote]/me is teleurgesteld...

Die bug refereerde naar de wijze van moderatie en het hele systeem, de feature dus ook.

Het ging niet over jou !!!

/me moet huilen...

Edit:

Hmm, broeder Ulio heeft weer eens zijn tekst ver-her-aangepast.

Mijn nieuwe aangepaste reactie staat hieronder.

/me hoopt dat een admin snel met devnull aan komt zetten

Verwijderd

.

Verwijderd

Topicstarter
Hahaha jullie zijn echt leuke clowns.. *D
zie je wel dat iedereen die na mijn "gezweer" blij en opgelucht reageerden echt wel selectief en bevooroordeeld zijn.

De helft van mijn verhaal geloven jullie niet(althans dat indruk krijg ik) of zijn jullie niet mee eens( Hmm ik heb eigelijks geen echte reactie op gehad)of ik lul dom...

Maar als ik zeg ik reageer niet meer.. dan is het gelijk feest.
Nou wie is hier nou een Clown ? ik dacht dat ik niet geloofwaardig was ? Hahaha..

Maar tot nu toe geen enkele ECHTE argument gelezen, geen links, geen bewijs, niets, njente, nada. Alleen Ulio is dit Ulio is dat.. hahaha that's all you can say SON.

wel gaaf... it's me agains the world.. me againsssssst theeeeeeeeee world... tra la la la....

2pac, kennen jullie die ?
Jammer dat ik hier geen audio kan plaatsen,(nou kan wel maar moet ik via mijn site doen, geen zin in) Dan rap ik wel een stukje text speciaal geschreven voor mensen als Testcase/cookie, TgF, Gameover, en Mr.Otis.
Otis weet je dat mijn oom ook zo heet ?
Hij is wel een stuk trotser op mij dan jij :(
Ik wil dat jij ook trots op mij bent Otis.. hihihi ;)

Voor ect..bla bla nog wat(de chemise oplossing) heb ik een hele song gevonden, die heet you're a bitch, Bend over and Suck !

Denk je nou echt dat ik me weg laat jagen door een stelletje vast geroeste, niets te doen hebbende wannabee tweakers ? Hahaha.. get real fellas.. ;) Jullie tweakers..?? hahaha ik geloof eerder mieters..

I love this, I really do.. I'm gonna be famous, because ya'll are my inspiration, haat liedjes doen het goed... zo lang er bitch, fuck you, asshole, mothafucker in voorkomt vinden mensen het leuk.

I'll be there on stage dissing ya'll cum suckers, with my fat beat disabeling ya foot lockers, moving side to side, from coast to coast, whatch me when I ride, coz I've got the most.

Assholes, ya'll never can win, so let me begin and start with a spin, very big mouth but your facts are so thin. So shut the fuck up if you ain't got shit to say telling me the same ol shit every single day..

Get a life, yo act like a man.. but hey how can you ever understand, low levels hard to deal with, you want my head but your brains won't fit, they're to small like a young teen in a mall.

So if you want to fuck me up do it good, make me pissed, change my mothafucking mood. I've got a way with verbs, so fuck all your words,........... sorry guys, time's up

A women is in need of a man..

Ik zie jullie nog wel ok ?
maar kunnen we niet een aparte onzin forum maken ofzo ? alleen voor so called die hard moder eters die tijd te veel over hebben om te gaan ouwehoeren om de stomste dingen in de wereld..

En ik maar mijn heresene kraken om en oplossing te vinden voor mensen die dagelijks tegen hun zin slachtoffers worden van oorlogen, overstromingen, in een woord, ellende... ja echte ellende.... en niet dat stomme jij bent dit ellende...

Ik heb echt vroeger gedroomd om een ziekenhuis ofzo in arme gebieden te bouwen, om die mensen ook een kans te geven beter te worden een vak te kunnen leren, werk voor hun regelen en dan kunnen ze ook op internet zeiken over de kleinste idiootige dingen. Als ze maar gelukkig kunnen zijn, ja ik denk dagelijks wel even aan mensen die 10x zo hard moeten werken en 10x zo minder betaald krijgen dan de meeste van jullie ITers die de hele dag op je luie rate zit en bakken met geld verdienen en over de kleinste reactie een hele heisa maken.... jammer

Ik hoop echt ooit genoeg geld en of mensen te vinden die mij hierin willen helpen en steunen, ik heb al een stuk of 2...:)

DIe mensen die het moeilijk hebben kunnen er nix aan doen, jullie ook niet, niemand neemt niemand kwalijk.. maar soms als ik zie wat voor onzin jullie je druk over maken denk ik tjonge jonge..

Leer mij es echt kennen zou ik zeggen, dan piep je wel even anders... Het belangrijkste in het leven is gelukkig zijn, in de zin van je moet je lekker voelen en blij zijn dat je leeft. Maar tegenwoordig is een mensen leven niets waard.

En ik ben geeeeeeen egoist die alleen aan me zelf denk, al word heel iemand anders benadeeld als ik vind dat het niet moet kunnen dan reageer ik, wie het ook mag zijn.
Maar men moet niet gelijk zo stom gaan reageren dat ik die en die en die en die en die en die allemaal ben.

Eerlijk is eerlijk....

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Ik wil niet flauw doen maar je loopt hier eigenlijk vooral op anderen te schelden. Ik kan me niet voorstellen wat jij hier nog aan lol beleeft als iedereen zo tegen je is.

Je bent ook erg goed in het roepen tegen anderen dat zij het allemaal verkeerd doen en jou treft geen blaam. jaja.

Als bijna iedereen hier roept dat jij iets verkeerd doet, gaat er dan niet een belletje rinkelen? Ik bedoel, ze_zouden_weleens_iets van gelijk kunnen hebben en jij op sommige punten niet.
Als jouw reakties anders begrepen worden dan dat je ze bedoelt moet je misschien gaan werken aan je formulering.

Je stelt je heel snel agressief op en erg veel beleefds heb ik bij jouw reakties tot nu toe niet gezien. Zolang daar niks aan gebeurt zal de kijk van andere tweakers op jou niet veranderen.

ieeeepppppp :P

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>niets te doen hebbende wannabee tweakers[/quote]Iemand die zulke lappen tekst kan typen komt op mij ook niet errug "druk" over :)

Verwijderd

Ulio, leuke tekst, maar:

1) als ik de songtekst van "Breaking Stuff" hier ga neerzetten, wat draagt dat dan bij aan de algehele feestvreugde?

2) waar heb je het over? Sucking, bend over, bitch...

Kortom: what's the point?

Oh ja, jij wilde een quote (so called Ulio-bewijsmateriaal van je ongelijk):

Jij zegt:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Geplaatst door Ulio - vrijdag 06 oktober 2000 11:33

Nough Respect to the man Irrelevant ![/quote]Komt uit "sorry" topic binnen moderetter forum.

Later zeg je via ICQ pager:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Zie je wel,zelfs femme vindt jullie arrogant en een moderator clan, ubermoderators.. vooral die irrelevant. Hij is echt fanatiek, ziet het liefst bij zijn status Opperhoofd staan.
Niet als flamebait bedoeld, maar dit geeft wel aan, dat ik ergens toch wel gelijk had.
En jij mij maar proberen uit te leggen... :-)[/quote]Komt uit "oproep voor verbeteringen" op modforum (gepost onder je alter-ego).

1. via forum irrelevant respect geven
2. via ICQ irrelevant een trap geven
3. Femme heeft uitgelegd dat die clan zeker niet datgene is wat jij er van maakte (en maar blijven zeuren).

Hmm, dus op het forum ben je anders dan achter de schermen? En nu is irrelevant ineens weer je "vriendje"?

Jij wilde een quote om aan te tonen hoe vreemd en bekrompen jouw denkwereld is?

Bij deze, zegt genoeg, de rest bespaar ik een ieder.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 23:39 schreef TgF het volgende:
Ulio, leuke tekst, maar:

1) als ik de songtekst van "Breaking Stuff" hier ga neerzetten, wat draagt dat dan bij aan de algehele feestvreugde?

2) waar heb je het over? Sucking, bend over, bitch...

Kortom: what's the point?[/quote]The point is gewoon, entertainment :)
Heeft verder geen betekenis hoor.. gewoon slap geouwehoer.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Oh ja, jij wilde een quote (so called Ulio-bewijsmateriaal van je ongelijk):

Jij zegt:Komt uit "oproep voor verbeteringen" op modforum (gepost onder je alter-ego).

1. via forum irrelevant respect geven
2. via ICQ irrelevant een trap geven
3. Femme heeft uitgelegd dat die clan zeker niet datgene is wat jij er van maakte (en maar blijven zeuren).[/quote]Alter ego ?? Verklaar.. ik heb ten eerste eerst dat icq naar je gestuurd.
ten tweede heb ik irrelevant al lang via email etc laten weten hoe ik erover dacht en irrelevant heeft erkend dat ie misschien te ver ging, En hij heeft zijn excusses aangeboden. DAAR heb ik respect voor, en niet zoals jou telkens weer maar ontkennen terwijl je zelf zo vaak "karmageile" uitspraken hebt gedaan.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Hmm, dus op het forum ben je anders dan achter de schermen? En nu is irrelevant ineens weer je "vriendje"?[/quote]Hij is niet mijn vriendje maar iemand die durft toe te geven als ie misschien fout zit. Jij niet, al zijn er genoeg bewijzen je blijft ontkennen.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Jij wilde een quote om aan te tonen hoe vreemd en bekrompen jouw denkwereld is?

Bij deze, zegt genoeg, de rest bespaar ik een ieder.[/quote]Nou als je de juiste volgorde houd dan komen we al een stuk verder.. en kijk maar in het begin van de langste actieve thread en dan weet je ook waarom ik meer respect voor irrelevant heb dan voor jou.

Mijn denkwereld is bekrompen omdat die van jou weinig referentie kader heeft ?

Ik heb duidelijk gelezen over ubermoderators en de zgn moderrator clan. Maar goed als je de dingen wilt brengen zoals het voor jou goed uitpakt dan kan ik er ook nix aan doen.

En dan nog iets.. toen ik voor het eerst een "klacht" tegen een moderatie indiende was dat voor irrelevant bedoeld.

Hij heeft toen via email en hiero mij laten weten dat het misschien wel te ver ging. Hij heeft zich ernaa stil gehouden maar er kwamen allerlij andere mensen zich mee bemoeien waar onder jij.

Ik had toen begrip aan irrelevant geuit, omdat ik het met hem eens was dat dat ene post wel een troll was. Hij heeft begrip geuit vanwege het feit dat zulkse oproepen slechte invloed hebben op je beoordeling.

Dus als je nu nog niet snap waarom ik soms pissig word op bep. mensen die zo maar mee gaan bemoeien zonder te weten hoe en wat dan mag je zeggen dat ik het niet snap maar dan denk ik dat jij het hele punt mist.

Ik heb ook nog in een andere reactie verteld dat alle gevolgen NA dat ene reactie toe te schrijven is aan Testcase omdat ik hem had gevraagd om mij verder met rust te laten, maar hij ging gewoon door. Tot NU toe.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 21:37 schreef VROEM! het volgende:
Ik wil niet flauw doen maar je loopt hier eigenlijk vooral op anderen te schelden. Ik kan me niet voorstellen wat jij hier nog aan lol beleeft als iedereen zo tegen je is.

Je bent ook erg goed in het roepen tegen anderen dat zij het allemaal verkeerd doen en jou treft geen blaam. jaja.

Als bijna iedereen hier roept dat jij iets verkeerd doet, gaat er dan niet een belletje rinkelen? Ik bedoel, ze_zouden_weleens_iets van gelijk kunnen hebben en jij op sommige punten niet.
Als jouw reakties anders begrepen worden dan dat je ze bedoelt moet je misschien gaan werken aan je formulering.

Je stelt je heel snel agressief op en erg veel beleefds heb ik bij jouw reakties tot nu toe niet gezien. Zolang daar niks aan gebeurt zal de kijk van andere tweakers op jou niet veranderen.[/quote]Sew ME !

Als je weet wat de aanleiding is dan mag jij mee praten en anders STFU !

Verwijderd

Wanneer plakt iemand die Ulio* en zn andere persoonlijkheden achter het behang? MPS ala, maar elke thread hier compleet versjaggeren met ellenlange druipende postings word me een beetje te gortig.

ff berichtje posten op Lieve adjes dat Ulio gebanned moet worden van dit forum.

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08 20:56
Hmmm.. Ulio... Je hebt wel erg veel moeite met je medemensen.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Ulio, je hebt helemaal gelijk, echt waar. Ik ben enorm tot inkeer gekomen en ik zie nu pas in dat je al die tijd gelijk hebt gehad!

Sorry dat ik dat niet eerder ingezien heb, ik zal je niet meer lastig vallen. Ik blijf het jammer vinden dat we nooit lekker hebben kunnen discussiëren samen (en met de rest).

Go in peace. :)

/me geeft het nu echt op, hou me tegen!

/me vraagt zich af wat ie nú weer getiept heeft...

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Owh, nieuwe strategie !

Ulio,

Ik heb gisteravond nog eens nagedacht over jouw woorden en postings, en ik ben tot inzicht gekomen, en ik heb het licht gezien.

Ulio, het spijt mij heel erg, en ik wil je bij deze mijn excuses aanbieden.

ik vind het heel erg dat ik de wijsheid en waarheid van jouw woorden niet eerder ingezien heb.

Ik deel nu volledig jouw standpunt.

Ulio, you tha man, you're absolutely right.

Aannames zijn fataal.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 08:23

Floor-is

5.2

Ulio a.k.a. UlioMan.

Ik kan je naar de dev/null kwakken, maar volgens mij ben je er nog niet helemaal aan toe.

Geef maar een seintje zodra je je accounts verwijderd wilt hebben.

Floris

.

Bericht hierboven

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 oktober 2000 11:39 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ulio a.k.a. UlioMan.

Ik kan je naar de dev/null kwakken, maar volgens mij ben je er nog niet helemaal aan toe.

Geef mara een seintje zodra je je accounts verwijderd wilt hebben.

Floris

.[/quote]Floris:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Geplaatst door Ulio - dinsdag 10 oktober 2000 15:36

Ik hou het bij teveel werk.
Admins knal maar dicht en knal mijn naam ook uit het archief, Ik wens hier geen lid meer van te zijn.[/quote]Geloof me, als iemand er aan toe is en dat zelf aangeeft, is hij het wel.

Verwijderd

Hoi, dit is ook een Alias van mijn (Ulio dus ofcourz) en gooi ze maar weg hoor.

I sit nu op een anderee plek, en heb mijn paswoords niet bij me, dus dis ook een akkount van mij, dus mieter maar weg die hele sooi, ik heb het wel gezien hier.

Verwijderd

Ohw yes,

Ik heb dit naam ook niet meer nodig.

Pleaze ban deze ook.

CU L8R, peace!

Ulio / UlioMan / GaMe_OvEr_MaN / Tee_Gee_F

• Floor-is

Floor-is

5.2

TGF (en andere old-skool-moderators) kunnen jullie in het "GoT Admin & Moderator forum"??

Daar heb ik net een draadje gestart over het verplaatsen van Ulio+Alias naar de dev/null.

Geef daar je mening als je er bij kunt, anders neem ik aan dat jullie het er mee eens zijn.

Ulio ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo'n zin heb om te wachten op je seintje, dus als je het niet erg vind, vanmiddag rond 17:00 ga je naar de dev/null >:)

.
Floris

Bericht hierboven

Verwijderd

Floris,

Ik kan daar niet bij, maar ik ben het er mee eens.

Ik heb gereageerd in de Adjes draad die gestart is door Otis met het ban-verzoek.

Bedankt.

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Die GoT-nicks zijn bij lange na niet zo interessant om weg te doen als de nicks/ID's die Ulio op T.net gebruikt:

*Ulio
*Beter Weter!
*Mr Luv
*n.n.b

Het mod-systeem is al problematisch genoeg ZONDER Ulio's MPS-jes, laat staan MET!
Als je vertrekt, vertrek dan goed. En modpoints inleveren bij de uitgang graag.

Ga terug naar 'AF', ga niet langs 'START', u ontvangt geen f 20.000,-.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• Cookie
Ik stem ook voor totale amputatie van dit/deze T.net&GoT-lid/leden, maar dat was al duidelijk geloof ik.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Net als TgF kan ik daar ook niet bij. Maar idd is er de Lieve Adjes thread van Otis al.

Verwijderd

Ulio of GaMe_OvEr_MaN, wie je ook bent:

Van wie is die foto?

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb ff gecheckt, en ik daar niet in. (helaas ?)

Maar ik ben het er wel mee eens. Maar het is wel een idee wat testcase zegt, kun je checken of er meerdere Accounts op T.net zijn ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Das de mijne natuurlijk. duh.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 oktober 2000 12:04 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ik heb ff gecheckt, en ik daar niet in. (helaas ?)

Maar ik ben het er wel mee eens. Maar het is wel een idee wat testcase zegt, kun je checken of er meerdere Accounts op T.net zijn ?[/quote]Die discussie hebben we gehad, als dat al zo is, hoe wil je dat dan concluderen of aantonen? Ik heb op aangeven van Testcase die aliassen bekeken, maar IMHO was er maar ééntje bij die ik als twijfelgeval zag.

Ik ben wel van mening dat als iemand ondere meerdere nicks zou werken, dat dat dan een niet gewenste situatie is.

Maar ik laat deze over aan de Adjes.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ik moet toegeven dat het enige nadeel aan deze "naar dev/null" actie is dat ik al die verdomde IP's van Ulio moet gaan nazoeken en dat ik daar niet zo'n zin in heb.

Aan Ulio aangezien je zelf al wel gereageerd hebt, maar niet hebt aangegeven niet verwijdert te willen worden, ga ik er van uit dat je accoord bent.

Floris

Bericht hierboven

• Cookie
Ik ga geen namen noemen van alter-ego-nicks als ik daar gerede twijfel over zou hebben. Beter Weter! is al lang bewezen (die hangt altijd onder cookie's posts en reageert met dezelfde taal als Ulio). Ulio heeft ook op GoT ook nooit ontkent dat-ie het is, integendeel, hij ging er dusdanig op in dat-ie zichzelf in feite 'verried'. Ook verwijst Ulio onmiddelijk naar posts van Mr Luv, die dezelfde 'stijlelementen' bevat als die andere (believe me, ik weet waar ik het over heb, want ik heb niet alleen al zijn GoT en Tnet posts gelezen, maar ook een kilometer 'bloemrijke' mail aan mijn adres)en is zeer recentelijk gecreeerd. Ulio heeft ook nog eens toegegeven op GoT dat hij op die manier wilde checken of hij op T.net op inhoud of op naam werd gemod (op inhoud, naar later bleek, want ook Beter Weter! haalde regelmatig terechte trolls). Nog een bevestigend argument (ofschoon dit al niet meer nodig is): Beter Weter! en Mr Luv zijn op T.net en GoT aangesproken op hun andere aliassen en ze reageren geen van beide op een manier die je mag verwachten van iemand die van niets weet en valselijk wordt beschuldigd. I rest my case...

Verwijderd

Topicstarter
OK je doet maar.. maar zoek wel even ip adressen op.

En dan zie je het zelf.

Het enige Allias die ik hier heb/had zijn Ulio en Ulioman.

De rest ben ik NIET.

• Jorma
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Jorma

@ internet

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 15:36 schreef Ulio het volgende:
Admins knal maar dicht en knal mijn naam ook uit het archief[/quote]Jouw naam (en al je posts) compleet verwijderen zal niet gaan. Hiermee trek je de hele structuur van het forum uit z'n verband.
'Gewoon' bannen kan natuurlijk wél. 2 tellen werk en het is gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
Gameoverman.. leuk dat je op me site bent geweest, ik heb je ip adress nu ook,
Ik zal alles op alles zetten om jou een bezoekje te brengen binnenkort, en dan kijken of je nog zo leuk bent zoals je nu denkt te zijn.

Ik heb je herhaaldelijk gewaarschuwd. Dat ik nu gebanned word maakt mij niet uit, geeft alleen aan wat voor lui hier rondlopen, maar omdat je zo dom bent om op me site te komen
weet ik je ip ook.. ik heb genoeg bewijs om een verzoek in te dienen om jou gegevens. Of de politie gaat met jou praten of ik kom persoonlijk langs, en dan kunnen we echt persoonlijk worden.

Je bent gewoon te ver gegaan met je jaloezie.

En het maak mij echt niets uit dat ik gebanned word hier, is de moeite toch niet waard. Ik heb jou ip toch al.. dus maak je borsten maar nat ! Zelfs als je ergens ingebeld had kom ik wel achter wie je werkelijk bent.

En iedereen die zo stom is om niet te zien dat ik dat niet ben zijn net zo erg als jou.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ulio,

Wat ?

Owh, wacht, je hebt het over GaMe_OvEr_MaN, ik denk al, wat nu dan weer...

Aannames zijn fataal.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Maar nu ben ik wel nieuwsgierig :<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik heb je herhaaldelijk gewaarschuwd. Dat ik nu gebanned word maakt mij niet uit, geeft alleen aan wat voor lui hier rondlopen, maar omdat je zo dom bent om op me site te komen
weet ik je ip ook.. ik heb genoeg bewijs om een verzoek in te dienen om jou gegevens. Of de politie gaat met jou praten of ik kom persoonlijk langs, en dan kunnen we echt persoonlijk worden.[/quote]Dus iemand heeft jouw site bezocht, dus ?

Dat mag toch gewoon, daar maak je toch een Site voor, of niet dan ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Admins,

Het maakt mij ondertussen allemaal niet zoveel uit hoor, maar lees even welke dreigementen hier worden geuit.

Het interesseert mij inmiddels geen ene f*ck meer wie wie is, ik heb tegen Ulio op het laatst gezegd wat ik wilde zeggen en daar wilde ik het bij laten.

Maar, werkelijk, open dan verdomme een forum "Uit hier uw persoonlijke dreigementen aan een mede-GoT-member".

Dit kan gewoonweg toch niet.

• Cookie
Zo 'lieve onschuldige jongen', niet alleen mij in het verleden prive bedreigen via mail, maar nu ook al andere mensen hier. Nu kan iedereen zien hoe eng je eigenlijk kan zijn. Nog 4 uur te gaan :) en dan *PLOP*!!! SSSHHHHHHKLOKLOKLOKLOK..AAAAAHHH...CHEERS!

Verwijderd

Topicstarter
Nee die sukkel heeft mijn foto erbij gezet, en die stond op me site, dus ik krijg wel te zien, want hij kan geen rechtsreekse link maken naar mijn foto.

ja ik heb hem verschillende malen gevraagd om mij met rust te laten. Ik heb hem gezegd dat als ie doorgaat dat ie mij provoceert en daar hou ik niet van. En dan laat ik hem ook niet met rust.. hij gaat gewoon te ver omdat ie annoniem is. Nou dus niet meer. ip heb ik.

Gewaarschuwd is misschien misplaats hier.
Zou jij het leuk vinden als iemand continue doet alsof hij jou is en dan zo stom loopt te doen ?

Maar zoals ik al zei, it doesn't matter.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>En iedereen die zo stom is om niet te zien dat ik dat niet ben zijn net zo erg als jou[/quote]Huh?

Die url van dat icoontje verwees naar een site, uhm, www.weetiknietmeer/members/ulio of zoiets.

Dat was niet van jou dan?

Hoewel het icoontje nu weg is?

/me zegt Duh? en begrijpt het niet meer...

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 oktober 2000 13:12 schreef testcase het volgende:
Zo 'lieve onschuldige jongen', niet alleen mij in het verleden prive bedreigen via mail, maar nu ook al andere mensen hier. Nu kan iedereen zien hoe eng je eigenlijk kan zijn. Nog 4 uur te gaan :) en dan *PLOP*!!! SSSHHHHHHKLOKLOKLOKLOK..AAAAAHHH...CHEERS![/quote]En vind je het gek dat ik me druk maak omdat niemand ziet dat jij alles opzet? en jou email dan ? Maar niemand ziet het... alleen ik. En daarom ben ik ook dom. en ongeloof waardig. En als ik zeg dat jij alles op alles zet om mij een slechte naam te bezorgen hier op t.net omdat je weet dat dat alles is wat je kan doen. laffard.

Received: from mailrelay1.kpn.net (mailrelay1.kpn.net [194.151.226.98])
by mail.hastec.nl (8.9.1/8.9.1) with ESMTP id XAA20121
for <uli@XXX.nl>; Tue, 19 Sep 2000 23:04:49 +0200
Received: from f186.pav1.hotmail.com ([64.4.31.186] helo=hotmail.com)
by mailrelay1.kpn.net with esmtp (Exim 3.03 #1)
id 13bVQ9-0007dE-00
for XXXXX Tue, 19 Sep 2000 23:59:25 +0200
Received: from mail pickup service by hotmail.com with Microsoft SMTPSVC;
Tue, 19 Sep 2000 14:59:12 -0700
Received: from 212.187.36.5 by pv1fd.pav1.hotmail.msn.com with HTTP; Tue, 19 Sep 2000 21:59:12 GMT
X-Originating-IP: [212.187.36.5]
From: "Testcase ." <another_testcase@hotmail.com>
To: uli@XXX.nl
Subject: Re: What's your problem ?
Date: Tue, 19 Sep 2000 23:59:12 CEST
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed
Message-ID: <F186PrPrvCWO6hm8Ua80000ab76@hotmail.com>
X-OriginalArrivalTime: 19 Sep 2000 21:59:12.0413 (UTC) FILETIME=[D82B7CD0:01C02284]
Status:

'Technishe medewerker'

Moet zijn: technisch medewerker.
Enfin, dat is nou niet bepaald een 'topbaan', zoals jij zegt. Dan denk ik
toch aan iets anders, eerlijk gezegd.

Ik heb mijn eigen bedrijf en ben dus niet afhankelijk van een baas, zoals
jij. Beetje zwak dat je zo ontzettend hard loopt te jammeren om die scores,
die volgens jou hoger moeten zijn. Het ging jou toch niet om de puntjes? Dus
ga je nu lopen jammeren bij Femme, prima. Die zal de bandbreedte die nu
vrijkomt omdat jouw tientallen reacties per week nu wegblijven, met open
armen ontvangen, evenals vele anderen.

Je hebt nu eindelijk gezegd dat je vandaag je laatste reactie op t.net hebt
geplaatst. Wel, daar houd ik je aan. Je weet, BELOFTE MAAKT SCHULD.

Opgeruimd staat netjes :).

O P E R A T I O N C L E A N S W E E P C O M P L E T E D

Share information about yourself, create your own public profile at
http://profiles.msn.com.

Verwijderd

Topicstarter
Received: from mailrelay1.kpn.net (mailrelay1.kpn.net [194.151.226.98])
by mail.xxx.nl (8.9.1/8.9.1) with ESMTP id XAA09452
for <uli@xxx.nl>; Thu, 21 Sep 2000 23:37:28 +0200
Received: from f17.pav1.hotmail.com ([64.4.31.17] helo=hotmail.com)
by mailrelay1.kpn.net with esmtp (Exim 3.03 #1)
id 13cEt2-00036w-00
for uli@xxx.nl; Fri, 22 Sep 2000 00:32:12 +0200
Received: from mail pickup service by hotmail.com with Microsoft SMTPSVC;
Thu, 21 Sep 2000 15:32:10 -0700
Received: from 212.187.36.4 by pv1fd.pav1.hotmail.msn.com with HTTP; Thu, 21 Sep 2000 22:32:10 GMT
X-Originating-IP: [212.187.36.4]
From: "Testcase ." <another_testcase@hotmail.com>
To: uli@xxx.nl
Subject: Re: Laatste WAARSCHUWING !
Date: Fri, 22 Sep 2000 00:32:10 CEST
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed
Message-ID: <F17PdHfKsp3MSi6xzme00000bf9@hotmail.com>
X-OriginalArrivalTime: 21 Sep 2000 22:32:10.0783 (UTC) FILETIME=[C8324AF0:01C0241B]
Status:

Wij hebben hier met een paar mensen smakelijk moeten lachen om jouw emailtje
waarin je nu ookal dreigementen begint te uiten, ofschoon het eigenlijk erg
triest is. Jij bent nu bezig een hele diepe kuil te graven waar je zelf in
dreigt te gaan vallen. Dit soort dreigementen is precies het materiaal
waarmee we je kunnen gaan aanpakken. Wij weten namelijk inmiddels al een
tijdje wie je bent, waar je werkt en waar je woont. Dat is het voordeel als
men over de juiste connecties beschikt. Niet geheel toevallig lopen die tot
in het bestuur van jouw werkgever. Wij hebben al jouw ordinaire emails en
reacties verzameld en ter inzage gegeven aan enkele geinteresseerden. Wij
geven je nog maar 1x een advies: Als je glansrijke carriere je lief is,
blijf je uit beeld, want nog 1 verkeerd woord van jou aan iemand hier, laat
staan dreigementen, dan zullen er verdere stappen worden ondernomen, waarvan
je de gevolgen nog voor de jaarswisseling zult ondervinden. En dan bedoelen
we niet je carriere bij T.net.

>From: "Uli Prudencia" <uli@xxx.nl>
>To: "Testcase ." <another_testcase@hotmail.com>
>Subject: Laatste WAARSCHUWING !
>Date: Thu, 21 Sep 2000 14:01:47 +0200
>
>Als ik nog een keer ziet dat je mijn naam in een reactie van je
>gebruikt dan zal ik je es iets laten zien !! Ik heb je al verscheidene
>keren
>verteld dat ik vind dat je me lastig valt. Jij begon met commentaar op mij.
>Dus ik verzoek je nu vriendelijk om mijn naam niet in jou vergelijkingen te
>nemen.
>
>Ik doe het nu nog netjes en voor de zoveelste keer, ik heb genoeg bewijs
>tegen je
>om aan te kunnen tonen dat jij degene bent die door gaat met mij lastig te
>vallen.
>
>Het moet nu wel een keer afgelopen zijn.
>
>En ik meen het....
>
>Als je iemand niet persoonlijk kent dan moet je uitkijken, je weet nooit
>hoe zo'n persoon is of wat ie is, of wat voor contacten die heeft.
>
>Ik zal je voor de duidelijkheid vertellen dat ik wel lees, maar niet
>ingelogd ben.
>Dus je hoeft je niet af te vragen wat voor naam ik heb.
>
>Ik kan zonder al te veel moeite achterhalen wie je werkelijk bent.
>Ik heb nou echt genoeg van jou, en als je echt persoonlijk wilt gaan worden
>dat wil ik je die kans ook wel geven. Maar ik sta voor de gevolgen niet in.
>
>Ook deze email zal ik naar nog iemand forwarden.
>Zodat ze kunnen zien dat ik het netjes gevraagd heb.
>
>
>
>
>

Share information about yourself, create your own public profile at
http://profiles.msn.com.

Ik wilde niet meer reageren, maar wie ging door ? ja ik, natuurlijk.

Verwijderd

Topicstarter
En nu wil ik weten hoevaak ik testcase heb lastig gevallen ? Ik stuurde hem dit email om te laten zien dat HIJ mij provoceert.

Geplaatst door testcase - donderdag 07 september 2000 14:43

--------------------------------------------------------------------------------
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13054
In de thread onder dit nieuwsbericht, en ook in vele andere, loopt een zekere Ullio op een ontzettend domme manier te etteren. Ondertussen mag dat zich 'Grootmeester' noemen omdat-ie bijna iedere thread overspoelt met z'n kronkels en er kennelijk geen moderatiekruid tegen gewassen is. Straks issie 'Godlike', stijgt het hem helemaal naar z'n bol en wat een aanfluiting zou dat zijn voor dit T.net. Isn't it time for "The Moderator"?

------------------
"Italianen kennen niet van je winnen, maar je ken wel van ze verliezen." -J.C.

>>> Hier begon je.

Geplaatst door testcase - vrijdag 08 september 2000 00:09

--------------------------------------------------------------------------------
Ik zie zojuist in diezelfde thread dat-ie maar niet van ophouden weet, ondanks dat-ie inmiddels op z'n vingers is getikt door 'The Moderator'. Kan er niet de mogelijkheid worden ingebouwd, zoals bij e-mail in IE, om iemands reacties uit je reactieoverzicht te 'blocken'.
Om met Hans Teeuwen te spreken: "...omdat de irritaassiegrens beraijkt is, jaah..."

------------------

>>> Dit is de 2e.

Ulio kan niet eens nederlands en argumenteert nooit eens leuk, dus die vergelijking gaat een beetje mank. Over het mod-systeem ben ik nu wel zo'n beetje uitgepraat, vandaar dat ik ook niet meer zin heb om met m'n argumenten te BLIJVEN komen, want die heb ik al vaker uiteengezet. Bovendien zorgen inderdaad al vele maanden lang, wekelijks tientallen tweakers op T.net en GoT al voor de continue stroom van klachten en argumenten, die aantonen dat het systeem niet goed werkt. Ik geef juist aan dat ik niet meer geloof in dit systeem, niet in telkens maar weer kleine aanpassinkjes maken en dat ik ook niet verwacht dat het zal verdwijnen (de redenen hiervoor heb ik hierboven en elders al genoemd). Ik loop lang genoeg rond op T.net om te weten hoe het een en ander werkt. Dat oppertweaker (met alle respect voor zijn programmeerkwaliteiten) hier niet op mijn stellingname ingaat was mij al lang geleden duidelijk geworden, dus daar houd ik dan ook geen rekening meer mee.
End of this story wat mij betreft.

[Dit bericht is gewijzigd door testcase op 08-09-2000 15:37]

------------------

>>> Nog een. En het leuke is, er is niets wat je kan hard maken met bewijzen.

Geplaatst door testcase - dinsdag 12 september 2000 23:44

Oh jee, Ulio heeft de ingang naar GoT gevonden. Nu is niemand meer veilig. Ga toch je buurvrouw lastig vallen met je geraaskal. Je loopt al weken onzin uit te kramen en dan vind je het gek dat je mensen boos maakt? Klojo's zoals jij zijn juist schadelijk voor het imago van AMD (en voor T.net)!!! Nu probeer je weer heel braaf te zijn en te slijmen en te jammeren.
Nu trap ik er ook al in, zoals anderen voor mij:
"Never argue with a nutcase, 'cause they'll take you down to their level and beat you with experience..."

------------------

>>> Daar gaan we weer !

Geplaatst door testcase - maandag 11 september 2000 16:16

Die Ullio is gewoon niet helemaal goed bij z'n hoofd. Die is ook degene die begint met te etteren. Dat is mij al vaker opgevallen. Cookie heeft al eerder de vergissing gemaakt op die gast te reageren en nou komt-ie bijna niet meer van 'm af, typisch een geval van stalking door een afgewezen frustie. Gelukkig probeert-ie 'm via e-mail weg te lokken naar hotmail, waar wij hopelijk geen last meer hebben van die Ulio Iglesias. Gewoon negeren en bannen die gast.
------------------

>>> Alsof het niet genoeg is ! Maar waarom zet je geen links erbij om je verhaal geloofwaardig te maken ?

Geplaatst door testcase - vrijdag 15 september 2000 12:21

Ulio heeft iets tegen iedereen die iets tegen zijn geniale posts of tegen de zgn. AMD-fan(-atici)heeft . Ulio; genialiteit door zelfstudie verkregen.
------------------
"Italianen kennen niet van je winnen, maar je ken wel van ze verliezen." -J.C

>>> En Hoppa.... look at you now !

Geplaatst door testcase - vrijdag 15 september 2000 16:12

Een stelling, een artikel, nou nou. Het lijkt wel of Ulio een proefschrift gaat schrijven! Misschien wordt-ie stiekum wel de eerste met het post-doc T.net-certified-Moderatordiploma?!!! Dat zou de druppel zijn . Het is wel te hopen voor hem dat-ie dan eerst even z'n spellingscontrole erover heen laat gaan, voor-ie het publiceert. Kennelijk heeft-ie tijd genoeg hiervoor, ondanks z'n genialiteit-vereisende baan.....
Voor iemand die zegt het niets te kunnen schelen wat anderen van hem denken of hoeveel karma die krijgt, heb je wel erg veel lopen klagen over de moderaties van jouw posts.
722 reacties in 8 maanden met een score van 586 maakt een gemiddelde van 0,81 per post. Niet slecht voor een genie. Is inderdaad erg knap om met zoveel posts gemiddeld onder een 1 te blijven.

------------------

>>> Ja en dit komt er allemaal ook in !

Geplaatst door testcase - vrijdag 15 september 2000 16:36

Het is wel lachen om te zien hoe niemand erin slaagt dit genie iets aan z'n 2 hersencellen (1 links, 1 rechts; het woord 'verstand' vind ik hier wat misplaastst) bij te brengen. Maar tja, hoe maak je aan een blinde duidelijk hoe de kleur blauw er uitziet of aan een dove hoe een vogel klinkt? Allemaal vergeefse moeite, maar wel lachen. Laat nou niemand echt boos worden op deze rijp-voor-opname twiekurt, hij kookt vanzelf gaar in z'n eigen sopje.
[Dit bericht is gewijzigd door testcase op 15-09-2000 16:37]

------------------

>>> Ja lachen he ??

Geplaatst door testcase - zondag 17 september 2000 15:53

Jamaar jamaar, Ulio had ons ergens in 1 van zijn replies een artikel van zijn hand toegezegd. Daar ben ik wel eeeeerrug nieuwsgierig naar. Dawiliktochniemissen...Ulio, posten die hap .
------------------

>>> Zucht, in feite heb je ook nix te melden he...

Geplaatst door testcase - dinsdag 19 september 2000 10:52

quote:
Gepost door Ulio Maandag 18 September 2000 - 17:05 Score: 2 (Behulpzaam)
Ja natuurlijk kan dat, geen twijfel over !

Alleen ik weet niet of het ook zal werken.. hehehe
Het zou kunnen dat je bus ipv 133 op 100 gaat lopen... of als je 100Mhz CPU 133 aan zou kunnen dan moet het willen ofzo... Meten is weten zou ik zeggen...

[Reaktie gewijzigd door Ulio]

Beoordelingen: +2, +1: Behulpzaam, -1: Overgewaardeerd, Totaal: 2 / 3x

Dit staat in deze thread:
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13284
Deze reactie komt op niveau 2 binnen en staat daar nog steeds te schitteren. Van mij maggie naar 0-overbodig, bij gebrek aan 0-ikbendeleukstethuis.

[Dit bericht is gewijzigd door testcase op 19-09-2000 13:46]

------------------

>>> Tja...

Geplaatst door testcase - dinsdag 19 september 2000 17:24

It's done. Net als die post van ons 'genie'. Die staat nu op 0-behulpzaam. Een treffende omschrijving al met al.....
------------------

>>> Je bent echt jaloers omdat jou IQ niet zo hoog is he ??

Geplaatst door testcase - woensdag 20 september 2000 17:04

Ja, die JJ is nogal karmactief. Niet dat het allemaal erg nuttig is wat-ie aan reacties post, maar zo werkt de karmaberekening nu eenmaal niet. Zie 'Grootmeester' Ullio. Vraag me af onder welke nieuwe nick die nu ronddoolt op T.net. Soms kom ik weleens een reactie tegen waarvan ik denk; verrek, 't lijkt Ullio wel . Zou Femme hem een soort 'whitness protection program' hebben aangeboden (zoals door de FBI wel gebeurd, met mensen die onder een nieuwe naam een ander leven kunnen beginnen in een andere stad en staat, onder bepaalde voorwaarden)?
------------------

>>> Zo dat waren ze, voor zo ver ik kan lezen dan.

>Waarom bel je me niet even ? Ik wil dit opgelost hebben, dus als je mans >genoeg bent, dan bel me op XXXXXXXXX

>En vergeet niet door te nemen wat je allemaal geschreven hebt ok ?

>Dat je jaloers bent is duidelijk te merken, maar ja, jaloers of niet, als je denkt dat ik een probleem hebt, dan kan ik je verzekeren dat jij er ook een hebt. En dat heeft een eigen bedrijf ???

>Op papier zeker ??? hehehhe

• Hyp Hyper
Dit mondt uit in oeverloos heen en weer gelul...

• Cookie
Een kat (Ulio)in het nauw gaat rare sprongen maken: Post ook ff de rest van alle shit die je naar mij gemaild hebt, van daarvoor en daarna, mafkees. Ik hoopte nog dat het niet nodig zou zijn al jouw vuile was naar mij hier te hoeven posten, maar je laat me nu bijna geen keus. Je kunt zien dat jij dus eerst mij prive hebt bedreigd en dat ik vervolgens, in een poging om voor de verandering jou eens bang te maken en om je van m'n rug te krijgen jouw een hoax gemaild. Je moet de boel niet omkeren. Toch verlaag ik mij nog niet om hier openbaar jouw -tig mailtjes aan mij hier te posten. Je hebt mij net zo op de kast gejaagd als je ook met andere hebt gedaan, dat komt echt niet door mij. Daar heb je zelf voor gezorgd. Jij trekt nog steeds het individuele beoordelingsvermogen van andere mensen in twijfel en dat is nou precies jouw probleem. Maar dat ik bijval krijg van andere 'slachtoffers' vind ik dus niet vreemd.

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, maar iedereen kan zo zien dat ik het al zo vaak gevraagd heb aan testcase/cookie of welke alliassen hij ook gebruikt.

• Hyp Hyper
tip: allebei kappen.

(en dan eindelijk rust)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Euhhh.... HELLUP !

Aannames zijn fataal.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Testcase: die hoax van jou die Ulio om 13:30 postte vond ik wel te ver gaan.

Mamma irrelevant zegt tegen Ulio en Testcase dat ze allebei onmiddellijk moeten ophouden. Omdat mamma weet dat jullie inmiddels grote jongens zijn (beledigende opmerking weggelaten ter voorkoming flamewar) zal ze niet vragen dat jullie de handjes schudden en vriendjes maken, maar wel dat jullie gewoon moeten KAPPEN NOU!
(nog een beledigende opmerking weggelaten ter voorkoming van flamewar)

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 oktober 2000 13:47 schreef testcase het volgende:
Een kat (Ulio)in het nauw gaat rare sprongen maken: Post ook ff de rest van alle shit die je naar mij gemaild hebt, van daarvoor en daarna, mafkees. Ik hoopte nog dat het niet nodig zou zijn al jouw vuile was naar mij hier te hoeven posten, maar je laat me nu bijna geen keus. Je kunt zien dat jij dus eerst mij prive hebt bedreigd en dat ik vervolgens, in een poging om voor de verandering jou eens bang te maken en om je van m'n rug te krijgen jouw een hoax gemaild. Je moet de boel niet omkeren. Toch verlaag ik mij nog niet om hier openbaar jouw -tig mailtjes aan mij hier te posten. Je hebt mij net zo op de kast gejaagd als je ook met andere hebt gedaan, dat komt echt niet door mij. Daar heb je zelf voor gezorgd. Jij trekt nog steeds het individuele beoordelingsvermogen van andere mensen in twijfel en dat is nou precies jouw probleem. Maar dat ik bijval krijg van andere 'slachtoffers' vind ik dus niet vreemd.[/quote]Ja nu reageer je wel op een andere toon he ?? welke andere shit ? ik heb je in mijn eerste mail gevraagd om mij met rust te laten ja of nee ???

Dus nu moet je niet zo stom doen, iedereen kan nou zien dat jij het persee hier wilde uitvechten omdat je dan mensen met je mee zal krijgen...

En dat bewijst je email van wij dit en wij dat... Ik heb niets tegen niemand hier ( op de 5 na die mee lullen zonder enig aanleiding)

Maar ik kots van jou testcase :r, jij bent een laffe kinderachtige directeur die het zo moet spelen. En niemand ziet dat jij gewoon alles erger maakt met je stom gelul.

En dan word ik gebaned ? en dan... met mijn persoon verander er niets, alleen jij blijft met je probleem zitten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al 10000000000 keer gezegd dat er gestopt moest worden.

Het was een tijdje rustig.. totdat hij weer opdook.

Ik ben rustig.. zo lang hij mij met rust laat.

Daarom heb ik floris ook gevraagd om ip te checken dan ziet ie zelf dat ik het NIET ben geweest.

I'm out.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ulio,

Nogmaals, deze keer zal ik het nog iets duidelijker formuleren :

_IK_LUL_MET_NIEMAND_MEE_!_!_!

Tevens ben _IK_ ervan overtuigd dat dat voor de anderen ook geldt, maar we zijn het met zijn allen wel eens dat _WIJ_ met z'n vijven _JOU_ meer dan zat zijn.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Ulio,

Nogmaals, deze keer zal ik het nog iets duidelijker formuleren :

_IK_LUL_MET_NIEMAND_MEE_!_!_!

Tevens ben _IK_ ervan overtuigd dat dat voor de anderen ook geldt, maar we zijn het met zijn allen wel eens dat _WIJ_ met z'n vijven _JOU_ meer dan zat zijn.

/me lult wel met GaMeOvEr mee :)

<HTML>
<FONT FACE="Univers" SIZE=72><P>HOU NOU EENS OP!</P></FONT></BODY>
</HTML>

• Floor-is

Floor-is

5.2

Bericht hierboven

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
GameOver, TgF: is dat een soort standaardbrief zoals van Radar tegen UPC? ;)

(ik vul hem niet in hoor (die van jullie), nergens voor nodig)

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Enough.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.