misschien driverproblemen....
Mijn drivers:
Bios 1005b
Via 4.25a
Directx 8
Nvidia 7.17
AMD AGP-patch (LargePageMinimum registry key)
W2K servicepack 1
Ik HAD ook enorm veel problemen... HL opstarten en binnen 20 frames (dus binnen een seconde) MUURVAST (geen ctrl-alt-del meer mogelijk) en af en toe met internet... ook zomaar... zonder melding of weet ik wat... weer muurvast... geen blauwe schermen...NIETS.... gewoon een frozen screentje....
Wat bij mij de oplossing is geweest, weet ik niet.... maar ik vermoed dat het ligt aan de drivers OF aan de volgorde waarin ze zijn geinstalleerd... (zie ook boven) en niet te vergeten m'n 300W voeding (eerst een 235W)
Verder.. kep m'n bak ook een beetje opgekrikt...
Ik heb m'n bak op de volgende instellingen:
T-bird 750@900MHz
Multiplier dus op 9.0x
FSB standaard op 100
I/O voltage op standaard 3.56V
VCore op 1,85 Volt (maximum dus... tenzij je het bord zelf gaat tweaken

)
Misschien dat die VCore ook heeft meegeholpen... maar nogmaals... ik weet dus niet wat mijn oplossing is geweest
M'n bios....
Er zijn veel mensen die het hebben over wijzigen van instellingen in het bios (zoals performancesettings op normal ipv optimal zetten).
Ik draai dus gewoon met STANDAARD instellingen... dus OPTIMAL performance enz...
Wie weet heb je hier iets aan... ik begrijp je frustraties... ik heb eerst al 4 weken lopen K*TTEN omdat (bleek achteraf) dat ik eerst een ONSTABIEL

A7V-bordje had...
Laat please ff weten als je dit geprobeerd hebt, en uiteraard of het gelukt is... (m'n collega is ook nog steeds aan het kloten met dat ding)
Veel succes... (