Microsoft Scroll Mouse drivers, iemand?

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 15:20
Mijn IE 5.5 loopt telkens vast als ik mijn bios op AGP 4x zet en dan ga scrollen in IE... als ik een andere muis kies (zonder scroll wiel) dan gaat het wel..

Als ik windows update kies, dat ie zegt dat ik de beste drivers voor mijn muis al heb, maar ik wil juist een soort van installatie programmatje wat speciaal voor deze muis is bedoeld.... kan iemand mij DAAR aan helpen ??? Het is een standaard scroll/wheel muis van Microsoft...

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
verwijder de muis bij eigenschappen van deze computer en start eens opnieuw op!

Verwijderd

anders niet windows laten kiezen maar handmatig doen en de driver die bij je muis zat gebruiken

• ezwizard
dat is nou juist het probleem, die drivers (diskette) die normaal bij een muis zitten die heb ik niet... ik heb alleen de muis...

ik heb trouwens net die muis in apparatenbeheer eruit gemikt, en bij het opstarten detecteert ie em gewoon weer als wat ie eerts ook zag...

tot nu toe loopt het nog... ik laat het wel weten als ie weer vastloopt...

Verwijderd

Probeer 'ns logitech Mouse-ware. Wellicht dat dat 't doet. Kun je zo ophalen bij logitech....

(spelfoutje...)

Verwijderd

Is het misschien een idee om even bij Microsoft te kijken voor drivers.:?

• ezwizard
OK, IE liep alweer vast, dus muis weghalen en opnieuw laten installeren heeft geen zin... kheb al bij Microsnot gekeken op de site, maar daar zie ik alleen die standaard mouse drivers... ga nu die Logitech maar eens proberen..

Verwijderd

Gewoon even een standaard muis instaleren

• ezwizard
ja jasperen, maar dat wil dus niet... want ik wil mijn muis met wheel gebruiken... de gewone standaard drivers voldoen schijnbaar niet...

kheb nu dat Logitech mouse ware geinstalleerd, en hij ziet de muis, dus ik ben weer benieuwd... klaat het wel weten als ie crasht...

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:21

GaMeOvEr

Is een hork.

Gewoon de nieuwste versie van Intellipoint (3.2) downloaden bij Microsoft. Die ondersteunt alle MS-muizen.

Aannames zijn fataal.

• ezwizard
dat is een goed idee... bedankt !! mocht dit proggie van Logitech nie werken dan probeer ik die ff...

Verwijderd

Laar maar wel ff weten of die logitech het doet, OK ??

• ezwizard
nou die van Logitech deed het... maar ben toch maar ff overgestpat naar dat IntelliMouse proggie omdat dat beter bij mijn muis aansluit... hij is overigens niet gecrasht met het Logitech proggie... tot nu toe ook niet met die van Microsnot...

ik laat het wel weer weten... ;)

• ezwizard
Nou mooi K$%^$%^te dus... liep weer vast... dus ook met Logitech of Microsnot proggie... andere muis zonder wheel ook nog ff geprobeerd, maar OOK hier blijkt mee vast te lopen... het is echt HEEL vreemd, want de muis zelf beweegt na het vastlopen nog wel, maar geen Num-lock meer en er is geen venster meer aan te klikken...

• Heretic
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bij mij was het probleem opgelost met een nieuw bios (1005B), verder heb ik de Via4-1 en de AMD LargePageMinimum registry patch gedowned. Draait nu als een zonnetje :)

• ezwizard
ik heb nu bios 1004c, maar heb jij ook W98se?

• ezwizard
en had je hetzelfde probleem?

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 15:37
Zoals je weetheb ik ook dat muis probleem, maar bij mij bevriest het hele beeld, dus ook de muis.

Heretic welk revisie heb je van die a7v?

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 10:06
Mmm, ik heb hetzelde probleem, beeld bevriest, muis en toetsenbord blijven het bij mij doen (kan alleen niet klikken). Meerdere muizen geprobeerd helpt voor geen meter. Ik heb ook een A7V Mobo en een Dondervogel. Ik heb gehoord dat het crashen door de voeding kwam... 300 watt moet genoeg zijn voor een duron en t-bird. De rest is te weinig ofzo.

• ezwizard
tja ik heb inmiddels echt alles geprobeerd behalve het flashen van mijn bios van 1004c naar 1005x... daar wil ik ook eigenlijk zo lang mogelijk mee wachten...

• ezwizard
laat jouw voledige configuartie es ff zien SMAR?

• BoNeZ99
Flashen helpt bij mij niet. Ik heb maar meteen een hele nieuwe kast besteld.|:(

• BoNeZ99
Hier is ie:

Systeem:
Amd Dondervogel 800
Asus A7V Mamaplaat
128mb peesee 133 geheugen
Cardexpert GF2 MX 32MB AGP 4x
Maxtor DiamondMax 15,1 GB UDMA100 HD
Realmagic Hollywood Plus Mpeg Dec. plaatje
Creative SB Live! 1024 PCI
NexNIC 10/100 MBit Netwerkplaatje

Next page is available >>

• ezwizard
ik heb trouwens gewoon een 300W voeding... moet idd genoeg zijn...

• ezwizard
bios versie?

• BoNeZ99
Ik heb hem gewoon geupdate met de laatste versie van asus.. weet niet meer welke dat was.

• ezwizard
mmm ok... ik heb 1004c en ga denk ik vanavond ofzo es proberenn (voor het eerst in mn leven) de bios van mn A7V te flashen naar 1005a...

• BoNeZ99
Maar volgens mij komt eht trouwens niet door je muis maar door de GeForce2 MX.

• ezwizard
kheb hem nu maar meteen ff geflashed... poeh spannend moment hoor ! Maar ok, het is gelukt, en nu maar kijken wat die verdomde muis doet met bios 1005A...

• ezwizard
ja maar ik zou niet weten wat ik daar nog aan moet vernaderen... telkens de laatste drivers geinstalleerd enzo, maar niets heeft geholpen tot nu toe, misschien dat je op het gebied van mijn Geforce 2 MX kaart nog tips hebt? of misschien iemand anders ???

• BoNeZ99
Ik had eerst ook een Herc GF 2 MX, en sinds ik die erin heb gehad crasht mijn computer ook steeds. Bleek trouwens ook dat het geheugen kapot was, dus ik heb 'm omgeruild voor een Gainward CardExpert GF2 MXGS Twinview. Maar dat crashen heb ik dus ook steeds. Maar ik denk dat het met die Herc te maken heeft (kzou niet weten wat).

• BoNeZ99
BTW, hoe kom jij aan 1005A? Ik zie er alleen maar 1004C en A staan...

• ezwizard
Nou hier

http://members.tripod.de/Juggernaut/ts_crashes/index.htm

staan alle meest voorkomende problemen met de asus A7V... daar staan als je ff rondkijkt ook linken naar bios versie voor dat bordje... daar komt ie vandaan...

en anders natuurlijk gewoon van de Tweakers bios update service ...

PS: computer is NOG niet gecrasht... (sinds bios update)

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 15:37
Bij mij crast ie ook niet meer na het updaten naar versie 1005c.

• BoNeZ99
Ik heb 'm nou ook geupdate, maar hij crasht nog wel (wel een heel stuk minder). Maar dat zal dan wel aan m'n voeding liggen. Moet gvd tot maandag wachten voordat m'n nieuwe kast er is :r

Verwijderd

ik heb bijna dan het zelde probleem maar mischien toch nog anders....
Gamen wil perfect geen 1 keer vast gelopen...
maar zodat ik ga internetten.. loopt ie soms na een uur soms over 15 min... hij liep op een 1004c ik heb hem nu op een 1005c nog niet vast gelopen :) als ie niet meer vast loop of wel dan horen jullie het nog wel...!!
ik heb hem zelf op een 300W lopen..
maar als ie vast loopt op IE dan kan ik wel gewoon taakbeindigen (ctrl + alt + del) ...vaag probleem...
(draait nu op een 1005c en via 4.28)
thankzz

ik had ook ergens is gehoord over een reg voor asus a7v of voor amd?
waar kan ie die vandaan halen??

• catfish
  • Laatst online: 01-06 09:24
had gelijkaardig probleem: in ie liep enkel het scherm vast (bleef downloaden en werken)

bij mij sinds 1005A :) nu 1005C en nog steeds :)

• ezwizard
OK !!!!!!!! Nou inmiddels alweer een paar dagen verder en VEEL gesurfd en nog steeds GEEN vastloper met bios 1005a...

YES !!!!!!!!!

(jullie moeten eens weten hoe lang me dit heeft geduurd... hoe lang dan? nou sinds ik de computer heb gekocht.... en wanneer heb je hem gekocht dan? nou ergens in november 2000...)

:) :) :) :) :) :) :) :)

• BoNeZ99
Kheb nu m'n nieuwe kast, en de update werkt goed. Ik heb nog geen vastlopers gehad...
(8>
Pagina: 1