-= Radeon Topic - Deel 49 =-

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.217 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 00:22
linkje graag erbij....

[reminder]
van die nieuwe Ati reference drivers post hiervoor...
trouwens zijn de nieuwe Omega/Plato. al weer uit?
[/reminder]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56977

Heeft iemand een mirror voor de nieuwe omega drivers, want via de site van omegacorner kom je steeds bij fileconnect waar het steeds niet lukt om hem te downloaden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
  • Laatst online: 27-05 00:22
idd.... anyone Ik wil morgen mijn systeem overhoop helpen :D

Format plegen alles eraf..

2 x 40gb maxtor ipv 1 x 40gb
en dus alles NTFS ook gelijk maar en XP weer erop
maar dan ook gelijk de nieuwste drivers anders wacht ik wel als de volgende drivers deze week er nog aan zien te komen.... of zijn alle "omega werknemers" op vakantie ofso ik hoor laatste tijd zo weinig van die group. :z :z :z hun ofso?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norbert
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:21
Op maandag 15 juli 2002 23:11 schreef impix het volgende:
Heeft iemand een mirror voor de nieuwe omega drivers, want via de site van omegacorner kom je steeds bij fileconnect waar het steeds niet lukt om hem te downloaden |:(
Fileconnect doet het prima, let op de tekst in het blauw dus:
Download it from Fileconnect
Download File

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59271

Op maandag 15 juli 2002 22:43 schreef Morph666 het volgende:
linkje graag erbij....

[reminder]
van die nieuwe Ati reference drivers post hiervoor...
trouwens zijn de nieuwe Omega/Plato. al weer uit?
[/reminder]
De truc is dat je geen download accelater moet gebuiken. Geoon direct via de save option van je explorer zelf gaat prima. Hier heb ik 'm ook enkele dagen geleden vandaan gehaald. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Bij mij doen de nieuwe omega's het supergoed. Ik had alleen met mijn stomme kop gewaagd mijn Radeon SDR te flashen met een instelling Cas1 voor het geheugen. Dat werd dus met zwart scherm booten na de flash.

Grote paniek dus rond 1:00 gisteravond en in allerijl een PCI kaart erin gemikt en die Cas1 instelling weggeflashd naar een Cas2. Nu gelukkig weer beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik de nieuwe omega's wil downloaden van fileconnect krijg ik dus deze melding

Unfortunatly, the site that linked to this files is a bandwidth-stealer... SHAME ON HIM!
You will now be redirected to the site that hosts this file. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60038

Ik heb die omega drivers nu geïnstalleerd, maar ik zie weinig verschil...qua framerate, resolutie e.d. dan.
3DMark-score is zelfde.

Wel een paar opties meer in mijn beeldscherm eigenschappen.

Maar doet deze driver eigenlijk iets aan de performance of IS het alleen die paar opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 16 juli 2002 11:28 schreef impix het volgende:
Als ik de nieuwe omega's wil downloaden van fileconnect krijg ik dus deze melding

Unfortunatly, the site that linked to this files is a bandwidth-stealer... SHAME ON HIM!
You will now be redirected to the site that hosts this file. :'(
Gebruik je een download manager? Zo ja, dan deze uitzetten!
Ik had het zelfde probleem, ototdat ik het bestand direct via Explorer naar beneden haalde.:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het is me nog steeds niet gelukt om de omega drivers te downloaden

ik heb geen dap geinstalleert en het lukt nog steeds niet om ze te downen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 16 juli 2002 12:54 schreef impix het volgende:
het is me nog steeds niet gelukt om de omega drivers te downloaden

ik heb geen dap geinstalleert en het lukt nog steeds niet om ze te downen
Kun je een attachment van 15MB verwerken? Ik wil het anders wel proberen te e-mailen. Stuur je e-mailadres naar erwin@_nospam_hont.org.

Natuurlijk even _nospam_ eruit halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:14
Ik heb een vreemd probleem met morrowind.
Als ik geen wapen in m'n handen heb en buiten ben zijn sommige stenen, boomstammen, grasstukken heel licht en knipperen soms. Heb ik wel een wapen in m'n handen dan heb ik dit probleem niet.

Zijn er meer mensen met dit probleem en weet iemand wat dit met het wapen te maken kan hebben? :? En nog belangrijker, weet iemand een oplossing??????

Ik heb al een paar verschillende drivers geprobeerd (waaronder de laatste ati, de laatste beta 9050, de laatste omega) en al verschillende settings geprobeerd (table fog off, andere fogs off, pix shader off)
En niets helpt :( :'(

Voor de rest een prachtig spel, en nog maar één keer uit het spel geknikkerd! (schijn ik heel erg blij mee te moeten zijn!)

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 29-05 19:12
Op dinsdag 16 juli 2002 17:55 schreef ReallyStupidGuy het volgende:
Ik heb een vreemd probleem met morrowind.
Als ik geen wapen in m'n handen heb en buiten ben zijn sommige stenen, boomstammen, grasstukken heel licht en knipperen soms. Heb ik wel een wapen in m'n handen dan heb ik dit probleem niet.

Zijn er meer mensen met dit probleem en weet iemand wat dit met het wapen te maken kan hebben? :? En nog belangrijker, weet iemand een oplossing??????

Ik heb al een paar verschillende drivers geprobeerd (waaronder de laatste ati, de laatste beta 9050, de laatste omega) en al verschillende settings geprobeerd (table fog off, andere fogs off, pix shader off)
En niets helpt :( :'(

Voor de rest een prachtig spel, en nog maar één keer uit het spel geknikkerd! (schijn ik heel erg blij mee te moeten zijn!)
Ik had zoiets met flashpoint... was weg toenie op 16 bit gezet werd

Heb je ook nieuwste patches voor morrowind (als die er zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:14
Helaas draait morrowind niet op 16 bit kleuren. Dat zou ik igg liever hebben dan flitsende graphics :(

Met de laatste patch heb ik nog steeds hetzelfde probleem + ik wordt iedere keer uit het spel geknikkerd (kan aan de savegame liggen)

Ik heb verzonnen dat het misschien wel aan de muisdriver zou kunnen liggen :? Laatste wanhoops poging, maar wie weet, omdat ie het niet doet met wapen.

Dit forum is wel errug rustig geworden btw. Een paar maandjes gelende werd er nog bijna wekelijks een vervolgtopic geopend! Daarom heb ik toen ook de 8500 opgehaald, een kaart waarover zo veel geluld wordt moet wel goed zijn!

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

De 9700 heeft even zijn eigen topic gekregen. Dat lokt een hoop vaste klanten weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58621

Weet er iemand een andere lokatie om de laatste omega's te halen, want op
[url="http://www.fileconnect.net/download.php?ok=ok&language=english&filepath=Drivers%2FATI%2FCyborg%2Fomegaplutonium_xk1107_rr3.rar"]http://www.fileconnect.net/download.php?ok=ok&language=english&filepath=Drivers%2FATI%2FCyborg%2Fomegaplutonium_xk1107_rr3.rar[/url]
is het ZWAAR KL#*$N.
Vanmiddag 3 uur aaneengesloten aan het downloaden geweest en als dan de verbinding op 92% eruit klapt en fileconnect "resume" van DAP niet ondersteund, kan ik weer overnieuw beginnen. Zelfs bij een aanmerkelijk kleiner bestand (6mb) download ik tot pak em beet 5Mb om vervolgens de melding te krijgen dat de server niet beschikbaar is en kan alles weer opnieuw.
Hebben die van filenet aandelen KPN ofzo...
BAH, BAH, BAH!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-05 13:56

Madrox

Oh, Pharaoh!

Op donderdag 11 juli 2002 17:00 schreef Fried het volgende:
ik heb een xp1700+ en een club3d radeon 8500 275/275
welke drivers zouden voor mij het beste zijn?
Hee, deze ga ik waarschijnlijk kopen. Zit er hard over te denken maar ik vraag me nog steeds iets af en kan niet echt het antwoord vinden. Misschien weet jij meer...

DEze "Club3D ATI Radeon 8500 PRO 64DDR" staat dus te koop bij comptechworld voor 148 euro.

Maar, waar staat dat "PRO" voor ? Ik bedoel, de "gewone" Radeon 8500 = duurder. Dus wat is de "valkuil" ? Er zal wel weer wat afgesloopt zijn en ik wil graag weten wat ;)

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij de normale club3D Radeons was de core/mem snelheid teruggebracht tot 250. Deze PRO-versie heeft een core/mem snelheid van 275 (hetzelfde als de genuine OER-Ati Radeon 8500. Verdere verschillen moet je zelf maar even kijken:
[url="http://www.club-3d.nl/products2.php?catid=1&prodid=31"]http://www.club-3d.nl/products2.php?catid=1&prodid=31[/url]
[url="http://www.ati.com/products/pc/radeon8500/index.html"]http://www.ati.com/products/pc/radeon8500/index.html[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AWSOM, heb net de nieuwste (gelekte) ATI-drivers 6118 geinstalleerd en mijn 3Dmark 2001se score is nu 9208 (was 8966), dus daat gaat vooruit. in OpenGL blijft hij nu echter iets achter: 6324 met GLXS tov 6525 met de 6043
verder zeer tevreden over deze set. Nu nog een keer Omega's proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19235

Op zondag 21 juli 2002 07:22 schreef Madrox het volgende:
Maar, waar staat dat "PRO" voor ? Ik bedoel, de "gewone" Radeon 8500 = duurder. Dus wat is de "valkuil" ? Er zal wel weer wat afgesloopt zijn en ik wil graag weten wat ;)
Ik ben in het bezit van een Club3d Pro en met de de recente veries van welke Radeon Driver dan ook heb ik geen problemen. Kaartje loopt inderdaad op 2x 275mhz(niet echt een valkuil eerder lekker 8-) ), veel rek voor overklokken is er niet maar default loopt ie (voor mij) snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-05 10:34
Op zondag 21 juli 2002 09:48 schreef dism het volgende:
AWSOM, heb net de nieuwste (gelekte) ATI-drivers 6118 geinstalleerd en mijn 3Dmark 2001se score is nu 9208 (was 8966), dus daat gaat vooruit. in OpenGL blijft hij nu echter iets achter: 6324 met GLXS tov 6525 met de 6043
verder zeer tevreden over deze set. Nu nog een keer Omega's proberen :)
alleen videofactory doetut niet met deze drivers :'(

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar ze doen het wel, wat ik niet kanzeggen van die 17 Mb omega's die ik net van Fileconnect haalde, ingepakt met RAR, wil uitpakken met winrar...wat denk je:
Unexpected end of archive :(:(:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox

Madrox

Oh, Pharaoh!

Lekker om te weten dat ie gewoon 275/275 loopt. Daar was ik echter al achter. De 250/250 versie is toch de LE ?

Laatste vraag, hoe is de beeldkwaliteit van de club 3D t.o.v. de "orginele" ATI ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox

Madrox

Oh, Pharaoh!

Op donderdag 11 juli 2002 15:16 schreef Breepee het volgende:

[..]

het ligt niet aan het spel, want op een andere pc met geforce werkt het wel. ook reainstall helpt niet. ik heb hem nu getest in drie OSen, geen effect. ik heb effe gespit op de site van het spel en de faq zegt dat het ligt aan een grefische kaart die niet 100% compatibel is. lijkt me sterk, maar ik ga nog effe mailen met ze.
Waarom zou dat "sterk" zijn ? Er zijn zoveel voorbeelden van grafische kaarten waar een "steekje" los zit wat betreft de drivers cq. de hardware. Zou me niks verbazen.

Daar ik er serieus over denk een Radeon 8500 te kopen is mijn vraag:

Zijn er nog veel problemen (groot of klein) met de drivers ?
Snelheid boeit me nml. niet zo, het moet vooral gewoon GOED werken. Geen gezeik, gewoon strak beeld, basta.

Hoor al iets over AOE2, hebben meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Op zondag 21 juli 2002 18:04 schreef Madrox het volgende:

[..]

Waarom zou dat "sterk" zijn ? Er zijn zoveel voorbeelden van grafische kaarten waar een "steekje" los zit wat betreft de drivers cq. de hardware. Zou me niks verbazen.

Daar ik er serieus over denk een Radeon 8500 te kopen is mijn vraag:

Zijn er nog veel problemen (groot of klein) met de drivers ?
Snelheid boeit me nml. niet zo, het moet vooral gewoon GOED werken. Geen gezeik, gewoon strak beeld, basta.

Hoor al iets over AOE2, hebben meer mensen daar last van?
dit is me enige probleem, verder perfect. dat 'dat lijkt me sterk' sloeg op het feit dat het een grafische kaart zou zijn die niet 100% compatible is. dat issie natuurlijk wel want eerst had ik het probleem niet.
ik heb trouens mail van de helpdesk, met de 6037 (die ik dus ook ooit gebruikte) driver schijnt dit probleem niet te zijn. maar aangezien dit een antieke driver is, laat ik AOE2 dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Laatst online: 29-05 02:10

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Kan iemand even een samenvatting geven van wat ik de afelopen dagen gemist heb toen ik op vakantie ging, ik ben het al uit het oog verloren zo'n 9 dagen geleden dus korte samenvatting zou ik wel waarderen als oude radeontopicrot

FF op vakantie en dan stiekum die heerschende 9700 releasen :9~

ff naar t kippie toe gedag zeggen en dan nieuws opzuigen :D

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Op zondag 21 juli 2002 20:09 schreef The_PyroPath het volgende:
Kan iemand even een samenvatting geven van wat ik de afelopen dagen gemist heb toen ik op vakantie ging, ik ben het al uit het oog verloren zo'n 9 dagen geleden dus korte samenvatting zou ik wel waarderen als oude radeontopicrot

FF op vakantie en dan stiekum die heerschende 9700 releasen :9~

ff naar t kippie toe gedag zeggen en dan nieuws opzuigen :D
niet veel, 6117 drivers en dus de 9700 gereleased :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60819

Hoi

Ik sta op het punt om een nieuwe videokaart voor mijn systeem te kopen.
Op pricewatch zie ik dat de Club3D 8500 Pro 64 DDR voor rond de EUR 140,- te koop is. Aangezien deze Pro-versie op 275/275MHz zou draaien, vraag ik me af waarom de Club3D zoveel goedkoper is dan de 275MHz-versies van ATI, Hercules en Gigabyte. Gebruikt Club3D goedkopere (slechtere) onderdelen? Zijn er bekende problemen met deze kaarten?

Wat raden jullie mij aan? Kan ik zonder zorgen die Club3D 8500 Pro nemen, of kan ik beter 40-50 euro meer uitgeven aan een echte ATI, Hercules of Gigabyte Radeon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

is dat echt alles? geen spannende andere zaken waar ik wat van moet weten? naja bedankt iig

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Naar wat ik zoal om me heen hoor is de club3d best in orde en doet volgens niemand onder voor de ander:)
Volgens mij zijn er zelfs vaker problemen met de Hercules...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op zondag 21 juli 2002 17:48 schreef Madrox het volgende:
Laatste vraag, hoe is de beeldkwaliteit van de club 3D t.o.v. de "orginele" ATI ?
Is precies hetzelfde.

Boardje zelf is ook indentiek aan de originele ATi Radeon 8500, zelfs de GPU cooler is voorzien van het originele ATi stickertje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Heeft iemand eigenlijk een idee of Hercules dit keer wel full retail kaarten gaat verkopen, dus zeg maar gelijk aan first party, aangezien de build by kaarten niet meer zullen komen hier hoop ik dat Hercules deze voor haar rekening neemt

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 29-05 19:12
Club3d pro kan toch gewoon naar (nieuwste) ati retail bios geflest worden (heeft dat nut eigenlijk heb nu 7006 dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Reden waarom Club3D ietsje goedkoper is dat ze andere onderdelen gebruiken voor hun kaarten dan ATI. ATI gebruikt Hynix chips voor hun kaarten en club3d Samsung.

Verder is er niet veel verschil want Club3D gebruikt de Build Reference van ATI. Duzz de kaarten zijn qua specs identiek aan elkaar. :)

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:41

Scighera

swim-bike-run

maybe zijn de Filters wat minder bij de Club3D

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
wordt het langzaam nite eens tijd voor een nieuw deel?

nog 29 posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Het 9700 snoepte en snoept een hoop posts weg van dit topic. Zodra dat topic weer hierheen verhuisd, stroomt de kamer weer binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-03 13:34
Op donderdag 25 juli 2002 16:31 schreef Wekkel het volgende:
Het 9700 snoepte en snoept een hoop posts weg van dit topic. Zodra dat topic weer hierheen verhuisd, stroomt de kamer weer binnen :P
ik benner weer... kanb ik toch nog het jubileum meemaken :P

ik hoop dat het 9700 topic niet lang meer te leven heeft.. hoe meer Radeon topics hoe beter..

maar ach.. we zien wel :)

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

[url="http://www.gamersdepot.com/hardware/video_cards/ati/9000pro/001.htm"]http://www.gamersdepot.com/hardware/video_cards/ati/9000pro/001.htm[/url]

Weer een nieuwe benchmark. Het ziet er volgens hen naar uit,dat de Ti4200 een hoop vliegen af gaat vangen (waar ze wel eens gelijk in kunnen hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Op vrijdag 26 juli 2002 15:26 schreef Wekkel het volgende:
[url="http://www.gamersdepot.com/hardware/video_cards/ati/9000pro/001.htm"]http://www.gamersdepot.com/hardware/video_cards/ati/9000pro/001.htm[/url]

Weer een nieuwe benchmark. Het ziet er volgens hen naar uit,dat de Ti4200 een hoop vliegen af gaat vangen (waar ze wel eens gelijk in kunnen hebben).
dat is de 9000pro. wij gaan natuurlijk allemaal voor de 9700 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik niet. Er zal toch een keer een V6 met turbo moeten komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
als de 9700 een beetje hetzelfde prijsniveau houdt als de 8500 overweeg ik serieus om hem aan te schaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 28-05 20:28
ff de Pic :P

Afbeeldingslocatie: http://www.ati.com/designpartners/media/images/r9700bd-lg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ati.com/designpartners/media/images/r9700-lg.jpg

Ik ga em pre-orderen !!!! :D

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
het stukkie pcb ziet er iig een stuk minder vol uit dan bij de Radeon 8500.. Misschien is dat gunstig voor de prijs omdat de Radeon 8500 vrij ingewikkeld was voor 3rd parties.. (d8 ik ooit gehoord te hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Op zaterdag 27 juli 2002 11:40 schreef bluppy2 het volgende:
het stukkie pcb ziet er iig een stuk minder vol uit dan bij de Radeon 8500.. Misschien is dat gunstig voor de prijs omdat de Radeon 8500 vrij ingewikkeld was voor 3rd parties.. (d8 ik ooit gehoord te hebben)
? nieuwe kaart en dan goedkoper als de oude ?
Lijkt me stug, cocurent NV is ook erg duur.

Maar ff een vraagje, hebben meer mensen dat de demos van ati niet zo mooi meer lopen, als met oude 6.13.10.6058 drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:25
Ff een vraagje... Ik heb een Xpertvision R8500 OEM gekocht, maar ik kan em niet van de clone-functie afkrijgen. Ik heb alle soorten drivers en progjes al geprobeerd (hydarvision, UltraMon, catalyst drivers, omega's) maar niks helpt. Ik heb ook al geprobeerd de BIOS te flashen maar ik kan niet in DOS komen, dus dat wil ie niet...
Is mijn kaart kapot of hoort dat zo?
Ik vind het een beetje zonde dat ik wel multimonitor support heb maar alleen kan mirroren :(

edit:
BTW waar is het Radeon problemen topic gebleven? ik kan hem niet meer vinden :?

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Kan je niet kiezen voor het vakje "Bureaublad uitbreiden naar deze monitor" ? die moet je hebben namelijk, voordat dat wil lukken moet je misschien eerst de monitor uitschakelen bij het tabblad weergaves

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

je moet ook ff kijken of er wel een 2e ramdac opzit, das dat vierkantje blokje direct naast de GPU zelf, rechts er van

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 19:12
Ik heb het volgende probleem:
ALs ik GTAIII speel heb ik last van Blauwe Stukken in het weggedeelte die na ongeveer 1 sec wel weer gevuld worden met de juiste pixels.
Als ik Die hard nakatomi speel heb ik daar ook last van.
Is mijn probleem nu dat ik de radeon 8500 club 3d samen heb met een Duron 900@1000, m.a.w. moet ik upgraden naar een 1800+ .Of is er iets anders aan de hand.
Drivers die ik gebruik zijn de plutonium drivers.
3dmark score = ongeveer 5600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox

Madrox

Oh, Pharaoh!

Die blauwe stukken hebben niks te maken met je CPU. Of die CPU zou 'brak" moeten zijn maar dat lijkt me stug. Is duidelijk een driver-probleem of GTA3 perikelen. Ja, GTA3 zuigt behoorlijk.

Afein, Heb nu dus die Club-3D Radeon 8500 Pro. Is dus gewoon een Ati-Radeon cloon als je het mij vraagt, Cooler=Ati, CD=Ati. De filters zijn volgens mij ook Ati, want het ziet er gewoon perfect uit. Haal nu 4400 Marks in 2001 Se van Madonion (1032x768 32bit). Da's met een 700mhz AMD en dat scaled prima met wat ik zie op de compare site.

Met 1800+ zou ik boven de 10.000 kunnen scoren, maar dat heb ik voorlopig niet nodig. Draai nu 800x600 32bit op een 15inch monitor dus eerts ff sparen voor grote monitor en dan eens zien naar snellere cpu ;)

Maw: Ben zeer tevreden met deze kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
makkie schreef op 28 juli 2002 @ 23:31:
Ik heb het volgende probleem:
ALs ik GTAIII speel heb ik last van Blauwe Stukken in het weggedeelte die na ongeveer 1 sec wel weer gevuld worden met de juiste pixels.
Als ik Die hard nakatomi speel heb ik daar ook last van.
Is mijn probleem nu dat ik de radeon 8500 club 3d samen heb met een Duron 900@1000, m.a.w. moet ik upgraden naar een 1800+ .Of is er iets anders aan de hand.
Drivers die ik gebruik zijn de plutonium drivers.
3dmark score = ongeveer 5600
zet je Duron eens terug naar 900mhz? is je videokaart overgeklokt? driverpatch geprobeerd? etc

offtopic:
woopie!! React! is geinstalleerd... ook de eerste post met React in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13008

Wat zijn de beste drivers voor mijn Hercules 3dprophet 8500le 128mb?
IK haal nl niet meer dan 6100 in 3dmark2001se

systeem:
amd tb 1200@1300
abit kt7a
256mb pc133
2x 20.1 gb quantum fireball 7200rpm
1x creative 52 speed cdrom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 22:13

TMoose

Mooooooose !!

Helaas doet de search het nog niet, anders had ik misschien het antwoord al gehad, maar goed..

ff een korte vraag, ik heb nu nog en TNT2 kaartje wat hoognodig aan vervanging toe is, en ik zat zelf te denken aan een R8500@275/275, maar na het lezen van de review die een paar posts hiervoor genoemd werd maakt de GF4Ti4200 ook nog een kans...

Wat kan ik het beste doen?? De kaart moet vooral weer een tijdje mee kunnen (2 jaar ofzo..) en E200 leek mij wel een mooie prijs hiervoor...

(Eigenlijk wil ik gewoon overtuigt worden dat de R8500 de beste keus is :P, maar nu is dat dus misschien niet zo :( )

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 07-05 07:57
Sorry maar dit kan ff heel erg noob achtig overkomen, maar ik ben voor het eerst 3 weken alleen thuis, en heb nu pas mijn TV out uitgeprobeerd.

Nu heb ik dus een probleem. Gister ging ik een divxje kijken, en alles ging perfect.

Goed beeld enzo. Maar nu deed ik hem toennet uitproberen, en gaf hij geen beeld meer. Ja oke ik zie wel alles, alleen de movie windowtjes zijn gewoon helemaal zwart. Op mijn monitor zie ik wel gewoon de film.

Ik heb het mogelijke uitgeprobeerd.

DIVX opnieuw geinstalleerd, andere resolutie TV uitgeprobeerd, niks helpt.

Zouden jullie mij antwoord kunnen geven op mijn vraag?

_/-\o_

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Nu niet meer reargeren. deze moet dicht en er moet een deeltje 50 aangemaakt worden!

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.