Vraagje over moderator punten

Pagina: 1
Acties:

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:23

Klippy

Still Game

Topicstarter
Oke dit gaat beetje n00b overkomen, maar ik snap eigenlijk niet veel van die moderator punten :?

Wanneer krijg je ze nou en wanneer verlies je ze?

Kom eigenlijk niet echt veel op de frontpage, maar af en toebij het lezen van nieuws zie ik natuurlijk wel es hoeveel punten ik heb :P
Anyway ik mod bijna nooit. Nu al heel lang niet meer iig. En posten heb ik nog nooit gedaan daar.

Maar nu heb ik soms opeens 20 punten ofzo en de dag erna meer 8 opeens. Snap dus niet echt hoe dat werkt :?

Altijd al willen vragen, schema snap ik ook niet echt omdat ik nooit post.

Maar goed nu had ik er de laatste keer dus 0 en nu net opeens 125 :?
En het metabotje of hoe heet dat heeft ALTIJD misbruik geconstateerd ofzo dus kan nooit -1 enzo doen. Maarja dat heb ik nog nooit gedaan want dat staat er sinds de 1e keer dat ik inlogde weer sinds lange tijd.

Dus hoe zit dat?

Edit: stukje tekst heb ik gelezen, maar snap dan nog niet hoe ik nu aan 125 kom als ik er al 2 weken niet meer geweest ben :P
En dat ze vervallen na een week kan ik inkomen, maar dat betekent dus dat ik deze week 125 punten gescoord heb zonder hier te komen :?

Edit2: Nu heb ik er 134 :{

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op dinsdag 02 juli 2002 04:09 schreef LiquidSilver het volgende:
Oke dit gaat beetje n00b overkomen, maar ik snap eigenlijk niet veel van die moderator punten :?

Wanneer krijg je ze nou en wanneer verlies je ze?
Je krijgt ze voor reakties die je geplaatst hebt, en voor pagina's die je bekijkt. Het aantal punten dat je kunt krijgen voor reakties die je geplaatst hebt is voor zover ik weet zonder maximum, aan het aantal punten dat je krijgt voor het bekijken van pagina's zit echter wel een maximum (again, voor zover ik weet :P)
Maar nu heb ik soms opeens 20 punten ofzo en de dag erna meer 8 opeens. Snap dus niet echt hoe dat werkt :?
Je geeft zelf al aan dat je het nieuws leest. Doe je dit ingelogt, dan krijg je daar vanzelf punten voor.
En het metabotje of hoe heet dat heeft ALTIJD misbruik geconstateerd ofzo dus kan nooit -1 enzo doen. Maarja dat heb ik nog nooit gedaan want dat staat er sinds de 1e keer dat ik inlogde weer sinds lange tijd.

Dus hoe zit dat?
Hier snap ik niet helemaal wat je bedoelt moet ik zeggen. Je kunt geen -1's uitdelen? Misschien heb je een tijdje terug teveel onterechte -1's uitgedeeld, en kun je daardoor geen -1's uitdelen (alhoewel je dan wel aardig je best moet hebben gedaan met de -1's :P)?
En dat ze vervallen na een week kan ik inkomen, maar dat betekent dus dat ik deze week 125 punten gescoord heb zonder hier te komen :?
Misschien dat mijn uitleg iets kan verklaren, zo niet, dan horen we het graag van je :P

offtopic:
Overigens, als ik zoek op liquidsilver met reacties-username op de FP, dan krijg ik 1 resultaten, maar geen resultaten die worden weergegeven :?

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het aantal punten wat je krijgt voor de reacties is onbeperkt, maar het aantal punten wat je krijgt van de gegenereerde tweakotine is maximaal 600 punten. De punten die je krijgt voor de reacties is afhankelijk van de gemodde score, hoe meer je reageert en hoe hoger de score, hoe hoger de karma bonus. Veel +1 reacties geeft een hogere karma bonus dan een paar +4 reacties. De gekregen punten voor de reacties gaan nooit weg, die blijf je behouden. Maar de punten die je krijgt van de tweakotine (maximaal 600) krijgt, gaan de niet-gebruikte punten na een week weg. Dus als je bijvoorbeeld 100 punten krijgt van de tweakotine en je gebruikt 25 punten voor te modereren, dan gaan er na een week 75 punten verloren :)

Wat is er mis met de karma berekenaar. Mijn karma die zweeft de al een week tussen de 495 en 500 zonder echt goed te staan terwijl mijn reacties "normaal" zijn :?

Afbeeldingslocatie: http://vreuls.endoria.net/.Upload/files/modpoints.PNG

• Klippy

Klippy

Still Game

Topicstarter
Op dinsdag 02 juli 2002 09:04 schreef Renegade het volgende:

[..]

Je krijgt ze voor reakties die je geplaatst hebt, en voor pagina's die je bekijkt. Het aantal punten dat je kunt krijgen voor reakties die je geplaatst hebt is voor zover ik weet zonder maximum, aan het aantal punten dat je krijgt voor het bekijken van pagina's zit echter wel een maximum (again, voor zover ik weet :P)
[..]
Owkee, maar zoveel :?
Heb dus laatste keer gekeken toen ik topic opende en nu heb ik er weer 10 bij met 1 bezoek aan nieuws?
Je geeft zelf al aan dat je het nieuws leest. Doe je dit ingelogt, dan krijg je daar vanzelf punten voor.
[..]

Hier snap ik niet helemaal wat je bedoelt moet ik zeggen. Je kunt geen -1's uitdelen? Misschien heb je een tijdje terug teveel onterechte -1's uitgedeeld, en kun je daardoor geen -1's uitdelen (alhoewel je dan wel aardig je best moet hebben gedaan met de -1's :P)?
[..]
Er staat:

Het metamodbotje heeft misbruik geconstateerd. Het is daarom niet mogelijk om de opties '-1 flamebait' en '-1 troll' te gebruiken.

Oke andere -1's wel dus zie ik nu, maar waarom mag ik die andere 2 niet :? Heb ik zover ik weet pas 1x kunnen doen.
Niet dat ik dat graag wil ofzo maarja :)
Misschien dat mijn uitleg iets kan verklaren, zo niet, dan horen we het graag van je :P

offtopic:
Overigens, als ik zoek op liquidsilver met reacties-username op de FP, dan krijg ik 1 resultaten, maar geen resultaten die worden weergegeven :?
Duidelijk, maar de vraag is un dus hoeveel punten krijg je voor pageviews wat ik krijg dus gewoon opeens 141 punten :{
Heb nooit meer dan 20 ofzo gehad en toen kwam ik meer op de frontpage, ingelogd ook btw...

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03 13:18

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Heb je nu misschien een browser met auto-reload? Sinds ik die heb zijn mijn modpoints ook een heel stuk omhooggegaan.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Klippy

Klippy

Still Game

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 00:45 schreef Duracell het volgende:
Heb je nu misschien een browser met auto-reload? Sinds ik die heb zijn mijn modpoints ook een heel stuk omhooggegaan.
Uuhm gewoon IE6.

En die had ik eerst ook dus...

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op dinsdag 02 juli 2002 10:55 schreef Robin Vreuls het één en ander over zijn modpunten:
...
Als aanvulling hierop moet je wel beseffen dat de heer * KeX Lief modje is op de fp wat betekend dat hij over tien keer zoveel modpoints gegenereerd door tweakotine beschikt. Het tweakotine verhaal voor normale fp-mods moet je dus met een factor tien kleiner lezen. :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Move > TMF?

LinkedIn WoT Cash Converter

• Klippy

Klippy

Still Game

Topicstarter
Kan me nou niet heel ff iemand zeggen hoeveel punten normaal zijn? Hoeveel krijg de gemiddelde mens na een paar keer nieuws lezen :?

Snap 't niet zo :P
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
    Dag      Modpoints Moderaties Ongebruikt 
donderdag 27 juni   26      0      26 
vrijdag   28 juni   26      0      26 
zaterdag  29 juni   26      0      26 
zondag    30 juni   10      0      10 
maandag    1 juli   26      0      26 
dinsdag    2 juli   26      0      26 
woensdag   3 juli   17      0      17 
Totaal        157      0       157

Dus als 26 punten normaal is voor 2x bezoeken vind ik 't goed, anders snap ik 't ook niet ;)

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op woensdag 03 juli 2002 21:12 schreef LiquidSilver het volgende:
Dus als 26 punten normaal is voor 2x bezoeken vind ik 't goed, anders snap ik 't ook niet ;)
Dat lijken mij hele normale getallen voor wat je hebt verteld :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Tja...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Dag        Modpoints Moderaties Ongebruikt 
donderdag 27 juni 55       3       40 
vrijdag 28 juni   26       3       26 
zaterdag 29 juni  13      15       13 
zondag 30 juni    25       1       25 
maandag 1 juli    34       0       34 
dinsdag 2 juli    48      23       48 
woensdag 3 juli   25       8       25 
Totaal       226    53  211

LinkedIn WoT Cash Converter

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Die formules zijn errug euh.. complex :P

Professioneel Hyves-weigeraar

• Klippy

Klippy

Still Game

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 21:20 schreef Renegade het volgende:

[..]

Dat lijken mij hele normale getallen voor wat je hebt verteld :)
Owkeee zeg dat dan! Open ik hier voor niks een topic ;)

Maarre dan is 't goed, had ik vroeger zeker te weinig ofzo :P

Oke thanx ik ben weer wat te weten gekomen ;)

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03 15:25

CAP-Team

XBL: CAPTeam

ik had vorige week iets van 80 moderator punten en nou ineens 300+ :?
en ik mod bijna nooit :P
Dus waar al die modpunten vandaan komen, Joost mag het weten...

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Punten gaan op als je mod, dus als je nooit mod kan het wel eens gebeuren dat je veel punten hebt ja :P

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1