Dit is dus ook net wat ik zoek
! (Wil het gebruiken voor mijn profielwerkstuk)
Alleen moet dan de tijd dat de lampjes aan staan ook instelbaar zijn!
Alleen moet dan de tijd dat de lampjes aan staan ook instelbaar zijn!
Verwijderd
'Op dinsdag 02 juli 2002 13:10 schreef LAuWe het volgende:
[..]
iemand met verstand van visual basic? dat heb ik denk ik redelijk snel uitgelegd....
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
nou... "simpel" niet. maar wel te doen hoorOp dinsdag 02 juli 2002 19:26 schreef BaRF het volgende:
[..]
'
ik héb visual basic, als je ff snimpel kunt uit leggen hoe ik bijv een knopje bind aan de functie "stroom op pin1" dan lukt het misschien al wel
Ik ken mn visual basic wel, alleen met welk commando je de printerpoort aan spreekt ???Op dinsdag 02 juli 2002 13:10 schreef LAuWe het volgende:
[..]
iemand met verstand van visual basic? dat heb ik denk ik redelijk snel uitgelegd....
Verwijderd
ik gebruik dlportioOp dinsdag 02 juli 2002 19:56 schreef fleppuhstein het volgende:
[..]
Ik ken mn visual basic wel, alleen met welk commando je de printerpoort aan spreekt ???
1
| DlPortWritePortUchar 888, 8 |
mmmm, leuk om eens te proberenOp dinsdag 02 juli 2002 20:05 schreef LAuWe het volgende:
[..]
ik gebruik dlportio
dan moet je dat ff downloaden en dan voeg je de dlportio.bas toe aan je project en dan gebruik je deze command:
code:
1 DlPortWritePortUchar 888, 8
(dit is een voorbeeld en dit zou pin 5 "hoog" zetten)
(handig: http://ra2modding.virtualave.net/lpt.html)
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl
ik heb nu die bas module, maar hoe stuur ik welke pin aan, alles verwijst namelijk naar een dll bestand.Op dinsdag 02 juli 2002 20:05 schreef LAuWe het volgende:
[..]
ik gebruik dlportio
dan moet je dat ff downloaden en dan voeg je de dlportio.bas toe aan je project en dan gebruik je deze command:
code:
1 DlPortWritePortUchar 888, 8
(dit is een voorbeeld en dit zou pin 5 "hoog" zetten)
(handig: http://ra2modding.virtualave.net/lpt.html)
Verwijderd
gewoon met de commandOp dinsdag 02 juli 2002 20:46 schreef fleppuhstein het volgende:
[..]
ik heb nu die bas module, maar hoe stuur ik welke pin aan, alles verwijst namelijk naar een dll bestand.
1
2
| D7 D6 D5 D4 D3 D2 D1 D0 128 64 32 16 8 4 2 1 |
je kan dus pin 2 t/m 9 wijzigen ?Op dinsdag 02 juli 2002 21:06 schreef LAuWe het volgende:
[..]
gewoon met de command
DlPortWritePortUchar <port>, <byte>
waarbij port dan alleen eigenlijk base en base+2 kan zijn (dat zijn 888 en 890) en byte dat moet je uitrekenen.
(ff een handig schema)
code:
1 2 D7 D6 D5 D4 D3 D2 D1 D0 128 64 32 16 8 4 2 1
als je nu bijvoorbeeld D7 en D2 (dat zijn pin 9 en pin 4 op de lpt) hoog wilt hebben dan doe je 128 + 4 = 132
en dan word de command:
DlPortWritePortUchar 888, 132
(888 is de base van lpt1)
Verwijderd
onder 2000/XP/NT kan het niet direct.Op dinsdag 02 juli 2002 21:39 schreef Sinclair het volgende:
Ik vraag mij af hoe NT/2000/XP op die directe poortsturing werkt....
De kernel van deze OS-sen houden elke directe communicatie met de harware tegen...
Maar idd, in GWBasic, Quickbasic en Turbobasic (heb ik met compiler) is het gewoon OUT 888,x waarbij x een getal is van 0 t/m 255 die in binair het getal op D0 tm/ D7 op de printerport doet verschijnen en dit bevat pin2 t/m pin9
Bij Velleman en de conrad kan je een bouwpakketje bestellen zodat je met simpele LPRINT CHR$(x) commando de poort kan aansturen.
Hoe bedoel je ?Op dinsdag 02 juli 2002 21:32 schreef fleppuhstein het volgende:
De sys driver van dlportio moet ook worden geladen, iemand een idee.
Verwijderd
ff zoeken op google naar "DLPort I/O + Download"Op dinsdag 02 juli 2002 22:49 schreef fleppuhstein het volgende:
als ik mn proggie run krijg ik de melding dlportio.sys device driver not loaded. port I/O will have no effect
Ik zoek hem ff op en dan komt die online. Je kan best wel er gave dingen mee doen. Bijvoorbeeld het gebruik van een 'knop' waar dan een functie achter zit.Op maandag 01 juli 2002 23:49 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Wanneer is binnenkort?
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
IP Rocks
Verwijderd
Bij mij werkt hij neit (de lampjes die op die poorten zitten gaan iig niet aan) Ik heb wel die dlportio, maar windows ME, ik weet niet of dat nog uit zou makenOp dinsdag 02 juli 2002 23:13 schreef fleppuhstein het volgende:
Wie wil er zo vriendelijk zijn om dit programma testen, kan zelf niet testen namelijk, hij werkt volgens het dlportio gebruik, dlportio moet ook geinstaleerd staan op je pc
http://sluys092.speed.planet.nl/lptcontrol.exe
Waarom denk je dat iedereen daarvoor DLPortI/O gebruikt hier?Op dinsdag 02 juli 2002 21:39 schreef Sinclair het volgende:
Ik vraag mij af hoe NT/2000/XP op die directe poortsturing werkt....
De kernel van deze OS-sen houden elke directe communicatie met de harware tegen...
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ik kan je wel een voorbeeld geven van het direct aansturen van de LPT poort in linux. Werkt in elk geval met kernel 2.2 en 2.4. Download de LCDInf Linux versie. Stuurt een HD44780 LCD aan via de LPT poort.Op woensdag 03 juli 2002 09:38 schreef redguy het volgende:
Hmm intressant allemaal, ik zoek ook zoiets, maar dan voor linux !
Het mooiste zou zijn als er op een linux doosje een deamon draait die je met een tooltje vanaf een windhoos pc kunt aansturen.
Via een webpagina kan natuurlijk ook. Dus vanuit een browser bepaalde pins aan en uit kunnen zetten.
Iemand suggesties of programmeer kriebels ? ik red me prima met hardware maar software das niet mijn sterkste kant.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Hmm, ik ben wel van plan om ook een DOS-runtime te maken voor mijn programma, maar van Linux heb ik nog geen kaas gegetenOp woensdag 03 juli 2002 09:38 schreef redguy het volgende:
Het mooiste zou zijn als er op een linux doosje een deamon draait die je met een tooltje vanaf een windhoos pc kunt aansturen.
Via een webpagina kan natuurlijk ook. Dus vanuit een browser bepaalde pins aan en uit kunnen zetten.
Iemand suggesties of programmeer kriebels ? ik red me prima met hardware maar software das niet mijn sterkste kant.
Verwijderd
ik heb ook wel verstand van visual basic, alleen geen flauw idee hoe je dat doet, moet je dan niet een 'application extension' maken, een ehh, dll, .. err, ik bedoel een CLASS-object maken? en dat je dan via visualbasic de codes daarin gebruikt om dat aan te sturen?Op dinsdag 02 juli 2002 13:10 schreef LAuWe het volgende:
[..]
Verwijderd
Als je een beetje in C(++) en PHP kan proggen kan je het volgende gebruikenOp woensdag 03 juli 2002 09:38 schreef redguy het volgende:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| #include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <unistd.h>
#include <asm/io.h>
#include <sys/perm.h>
#define base 0x378
void main() {
outb(3, base);
} |
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
If it ain't broke, fix it till it is...
Verwijderd
dlportio gaat dat mee onder win2k/XP/NTOp donderdag 18 juli 2002 20:28 schreef -LoOneY- het volgende:
ik stuur zoiets altijd aan in vb, gebruik hier win95io.dll... moet alleen nog ff iets hebbe om het ook onder nt/2000/xp aan de gang te krijge
ja maar hoe krijg je dan dat het precies 0,1 sec. is dan?Op donderdag 18 juli 2002 14:14 schreef Koenzie het volgende:
high zetten en dan een sleep (pause) erin
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
vast welOp zondag 21 juli 2002 18:58 schreef PlaceR het volgende:
mar volgens mij paitn tekening
is zo'n programma te maken???
Verwijderd

Die lego kit dat was toch die plotter die je kon bouwen. Daaar lijkt het verdraait veel op, zoiets moeten we eigenlijk hebben. Ik ga eens ff zoeken.Op dinsdag 23 juli 2002 18:20 schreef BaRF het volgende:
hey Laupro, dat doet me een beetje denken aan van die software voor lego van een paar jaar terug (niet mindstorm, maar die educatieve kit)ziet er leuk uit
Ik heb zelf momenteel dit:
[plaatje]
mmm, mn server doet het nog niet
Maar goed, is dus een schermpje met pijltje omhoog/laag/zijkanten, om camera te sturen.
Ik heb vandaag mn transistortjes etc binnen, dus dat word vanavond solderen
ja zou coolzijnOp dinsdag 23 juli 2002 18:33 schreef fleppuhstein het volgende:
[..]
Die lego kit dat was toch die plotter die je kon bouwen. Daaar lijkt het verdraait veel op, zoiets moeten we eigenlijk hebben. Ik ga eens ff zoeken.
kun je er zoals ik mijn tekening ook een playlist en een tijdbalkje bijmakenOp dinsdag 23 juli 2002 15:25 schreef LauPro het volgende:
Ik ben bezig met een programma (tijdelijk gestopt). Het heest PoortProg en je kan er stukjes mee 'programmeren'. Het ziet er een beetje uit als java (de taal) en er komt waarschijnlijk ook een dos-runtime (als ik zin heb).
ff plaatje:
[url="http://members1.chello.nl/~a.o.r.broek/tweak/poortprog.png"][afbeelding][/url]
Dus als er veel belangstelling is dan wil ik het wel ff afmaken.
Op dinsdag 23 juli 2002 18:20 schreef BaRF het volgende:
hey Laupro, dat doet me een beetje denken aan van die software voor lego van een paar jaar terug (niet mindstorm, maar die educatieve kit)ziet er leuk uit
Ik heb zelf momenteel dit:
[url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/camcontrol.jpg"][afbeelding][/url]
Maar goed, is dus een schermpje met pijltje omhoog/laag/zijkanten, om camera te sturen.
Ik heb vandaag mn transistortjes etc binnen, dus dat word vanavond solderen
Post het schema eens en maak eens een pic ? Als je wil. En welk programma gebruik je ?Op dinsdag 23 juli 2002 20:27 schreef BaRF het volgende:
hey strak hij werktIk heb een schakelingetje waar 230v mee kan worden geschakeld, en als ik nu op 1 van die knopje druk gaat het de bijbehorende schemerlamp aan!
Verwijderd
ik heb wel iets gemaakt om fans aan te sturen, maar ik heb geen hardware om te testen (nog niet helemaal af)Op dinsdag 23 juli 2002 19:59 schreef _ferry_ het volgende:
dit word opzekers cool, effe een schakeling maken, waarmee je bijv. je casefan's ken schakelen, of een klein robotje dingen laten oppakken, maar software waarmee je dus gewoon aan/uit. kan doen is er nog niet?

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| #include <stdafx.h>
#include <conio.h>
#include <stdio.h>
void main(void)
{
int x;
x = _inp(888);
printf("%d\n",x);
} |
1
2
| temp = INPORT(888) OUTPORT 888, temp + 1 |
Okee, en de coding hier achter is ? of is het alleen een grafische interface ?Op dinsdag 23 juli 2002 21:31 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
ik heb wel iets gemaakt om fans aan te sturen, maar ik heb geen hardware om te testen (nog niet helemaal af)
[url="http://members.lycos.nl/tweakgot/fancontrol.jpg"][afbeelding][/url]
Fan plaatje is van iemand op GoT, maar weet niet wie...
ik gebruik het schema van circuitsonline, deze dus:Op dinsdag 23 juli 2002 20:57 schreef fleppuhstein het volgende:
[..]
Post het schema eens en maak eens een pic ? Als je wil. En welk programma gebruik je ?

1
| End Sub |
hij stuurt gewoon de lpt poort aan, en leest deze weer uit (alles werkt voor zover ik het kan testen)Op dinsdag 23 juli 2002 21:32 schreef fleppuhstein het volgende:
[..]
Okee, en de coding hier achter is ? of is het alleen een grafische interface ?
Verwijderd
ik zou zoiezo toch maar bv een 547 transistorretje er tussen pleuren hoorOp dinsdag 23 juli 2002 22:29 schreef Gordijnstok het volgende:
Die optokoppelingen, moeten die zijn voorzien van een transistoruitgang of niet. Ik weet niet in hoeverre stroom fluctuaties opgevangen moeten worden door de transistor.
Weet iemand toevallig de uitgangspanning/stroom van een LPT poort (ivm relais daarop) ?Scheelt weer een moederbord per ongeluk opblazen
Verwijderd
dom blond hier, maar hoe stuur je de printerpoort onder delphi dan aan?Op dinsdag 23 juli 2002 15:10 schreef NoBrain het volgende:
Onder Delphi stelt 't aansturen van die pennen niks voor.
Heb net ff liggen spelen en krijg er al 't een en 't ander uit:)...
Zal wel eens kijken wat ik er van kan bakken.
Deze vraag is al vaker gesteld (in /14 danOp dinsdag 23 juli 2002 22:44 schreef wickedw het volgende:
[..]
dom blond hier, maar hoe stuur je de printerpoort onder delphi dan aan?
met pinnen enzo?
transisor moet zijn de bc547b en de opto is de cny-17 (meest gebruikte). Als je eerst wil testen met leds kun je die opto ook vervangen door een 1kOhm + Led, kost ook niksOp woensdag 24 juli 2002 18:18 schreef fleppuhstein het volgende:
Damn ga ik vandaag naar die lectroboer, ben ik de nummer tjes vergeten op te schrijven. Dus ff een laatste check vd artikelen:
1 X printer connector.
1 X printer conn. kapje.
1 X printplaat.
8 X weerstand 4,7 Kohm
8 X transistor (welk type ?)
8 X optokopler (welk type ?)
Iemand die precies weet welke type's ? want dit is voor het eerst dat ik voor wat anders ga dan ledjes en weerstanden.
Hmmmm ik denk ik ga dat printje ook ff maken, dus ik die spullen gekocht, en een nieuw soldeerstation. Ik dat ding in elkaar zetten en testen, en wat denk je niet werken ? Vraagje BaRf kan jij ff een plaatjes schieten van jou schema kan ik ff kijken of ik alles op de goede manier heb in gezet, wat ik weet niet zeker of ik de transistor wel goed plaats.Op donderdag 25 juli 2002 11:40 schreef BaRF het volgende:
ja misschien wel hoor, tis zo simpel. Ik heb net even een gedeelte getest van een nieuw stukje code van fleppuhstein en dat werkt goed(lang leve binary optelsommen) en mn eigen progje is eigenlijk ook, uh af. In de zin van 8 simpele knopjes voor de 8 data pins
Maar goed, meer leuks volgt vast wel
Sier er goed uit barf, ik ben weer druk bezig met solderen , ik heb nu alles op mn experimenteerplaat. Ik kom nog twee weerstandjes te kort dus die moet ik dinsdag ff halen. En ik ga dinsdag op mn werk de lpt connector eraan vast zetten , want ik heb thuis een te grote soldeer punt. En op mn werk staat een lichte weller met superdunnen punt. Dus dinsdag avond hopelijk werken, zodat ik ook weer mn programma kan uit breiden. Hopen dat ik er net zoiets van kan maken als smartie. En dan ook een beetje bekendheid.Op vrijdag 26 juli 2002 20:15 schreef BaRF het volgende:
leuk madurodam
hier is mijn test print:
[url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/leds.jpg"][afbeelding][/url]
Zoals smartie? Aah, dus text met lettersOp zaterdag 27 juli 2002 20:08 schreef fleppuhstein het volgende:
[..]
Sier er goed uit barf, ik ben weer druk bezig met solderen , ik heb nu alles op mn experimenteerplaat. Ik kom nog twee weerstandjes te kort dus die moet ik dinsdag ff halen. En ik ga dinsdag op mn werk de lpt connector eraan vast zetten , want ik heb thuis een te grote soldeer punt. En op mn werk staat een lichte weller met superdunnen punt. Dus dinsdag avond hopelijk werken, zodat ik ook weer mn programma kan uit breiden. Hopen dat ik er net zoiets van kan maken als smartie. En dan ook een beetje bekendheid.
Op dinsdag 23 juli 2002 19:53 schreef PlaceR het volgende:
[..]
kun je er zoals ik mijn tekening ook een playlist en een tijdbalkje bijmaken
dan is het helemaal easy en gebruiksvriendelijk
sequencer ? text en uitleg graagOp zaterdag 27 juli 2002 21:36 schreef BaRF het volgende:
[..]
Zoals smartie? Aah, dus text met lettershehe kiddin, maar een leuk poort progje zou idd wel goed kunnen lopen. maar dan zou ik er wel een sequencer in bouwen.
URL schema+prog ?fleppuhstein schreef op 30 juli 2002 @ 22:07:
Okee, ik heb nu ook een werkend schema met 8 ledjes die ik nu kan aan sturen doormiddel van mijn programma.
Ik zal het programma Lpt control uitbreiden met een aantal script, alleen ik moet ff kijken hoe ik dat doe met de loop. Want als ik deze aanzet dan zitten alle controls vast en kan ik dus ook het vinkje van de loop niet meer uitzetten.
Mocht er dus nog iemand zijn met enkele ideeën over een aantal scripts of over hoe ik die lopp eruit kan halen graag.
De volgende scripts zitten er al in:
Knightrider >> met een ledje wat erachteraan loopt.
Knightrider scanner >> vanuit het midden naar buiten de ledjes aan.
Vumeter >> van links naar rechts oplopend.
Knipperend >> alle ledjes knipperen.
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
update Lus functie werkt nu ook. Ga nu werken aan een mail checker. Zal vanavond ff online gooien.fleppuhstein schreef op 30 juli 2002 @ 22:07:
Okee, ik heb nu ook een werkend schema met 8 ledjes die ik nu kan aan sturen doormiddel van mijn programma.
Ik zal het programma Lpt control uitbreiden met een aantal script, alleen ik moet ff kijken hoe ik dat doe met de loop. Want als ik deze aanzet dan zitten alle controls vast en kan ik dus ook het vinkje van de loop niet meer uitzetten.
Mocht er dus nog iemand zijn met enkele ideeën over een aantal scripts of over hoe ik die lopp eruit kan halen graag.
De volgende scripts zitten er al in:
Knightrider >> met een ledje wat erachteraan loopt.
Knightrider scanner >> vanuit het midden naar buiten de ledjes aan.
Vumeter >> van links naar rechts oplopend.
Knipperend >> alle ledjes knipperen.
* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans
Window bassed.Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 22:34:
welke relais moet ik hebben om 220 te kunnen schakelen
anders maak ik lichtcomputer met computer en ga ik wat knutselen
(ist een windows of dos proggel anders kan ik hem zelfs op mijn 286 laptop proberen te draaien)
Nou das vrij makkelijk hoor, gewoon de schakeling zo houden en je AB aansluiten ipv ledjes, en zijn vier verschillende rijchtingen. die moet je doorkoppelen naar zon transitir, die maakt de schakeling zodra er spanning op de pin komtSuepahfly schreef op 31 juli 2002 @ 23:12:
Leuk idee
[sub]* fleppuhstein snapt alleen niks van die elctro praat[/sub]
Zou wel mooi zijn als Barf ook nog iets kan maken om m'n mini RC mee aan te sturen
http://www3.evilserv.com/raamrubber/lptcontrol.exeVerwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 20:45:
kan je dan ook da proggel ff online gooien. lekker beetje aanklote en welke relais heb ik nodig om 230v te kunnen schakelen
anders neem ik morgen paar relais mee van werk en heb ik eeen nieuwe functie voor me ouwe discolampen
Jah ik gebruik hier een klein driver-programma voor ([google=port95nt.exe]). Het programma waarmee ik trouwens bezig ben heeft deze functie standaard.merijnen schreef op 01 augustus 2002 @ 21:50:
ik heb deze vraag al vaker gesteld, maar kreeg telkens een onduidelijk antwoord. Nu nog een keertje dus: Is een ERGENS een programma waarmee je in WinXP WEL die LPT poort aan kan sturen?
Galvisch gescheiden koppeling tussen de PC en de Interface. Stel dat je bij die interface 230v schakeld (bijv relais) en er ontstaat kortsluitinging dan slaat die kortsluiting niet door op je pc maar is enkel je interface 'dood'Verwijderd schreef op 01 januari 1970 @ 01:00:
optokoppler wtf is dat ff utileg graag
Verwijderd
Post eens een link naar je proggie misschien kan ik er eens f naar kijken welke taal ?Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 02:40:
Ik heb eens een programma gemaakt hoe je dat kan doen. Erg netjes, werkt perfect en de source code is volledig commented. Je kan de door mij zogenaamde streams maken in het programma, of er eentje openen (commandline). Je kan ze afspelen op een zelf instelbare snelheid. Er is echter een probleem, het werkt NIEt voor windows XP (en daar maakte ik het nou juist voor) , onder win98 werkt het wel. Ik hoorde dat je voor xp een of andere DLL nodig hebt, maar die heb ik niet
Wellaat het programma een leuke animatie zien van welke pinnen aan en uit gaan (ervanuitgaande dat pin 2 tm 9 gebruikt worden) Als je intresse hebt in het programma tot nu toe,zeg ut maar. Als je misschien weet wat ik kan doen om het voor xp te maken, ben ik erg blij
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Voor zo ver bekend kan je deze niet een twee drie aansturen via serieel, Je kan beter dan een extra kaartje bijkopen of een serieele lcd.xychix schreef op 02 augustus 2002 @ 13:29:
aan mijn LPT komt een lcd.. kun je met je serele poort net zo makkelijk LED's aansturen...
Ik wil ook een babybus maken met een aantal leds voor:
- U've got mail
- Internet Connection Down
- Colocated Webserver Unreacheble
- etc...
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Lees het topic eens ff goed door, voordat je vragen gaat stellen, je moet eerst ff google'n voor port95, en dan het vb exe file downloaden van: www3.evilserv.com/raamrubber/lptcontrol.exepierre-oord schreef op 04 augustus 2002 @ 17:56:
ik ken qbasic wel (heb hiervoor nog enkele bestandjes geschreven staan hier nog wel ergens) en ik kan poort aansturen. Alleen niet zo mooi met zoveel seconden wachten enz. Ik gebruik het nu niet meer want ik draai nu onder xp, en die laat het besturen van poorten niet zomaar toe. Dus iemand met verstand van vis basic wil je ff progie make?
O ja misschien moet je deze vragen stellen in het " Programming & Webscripting " forum
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)
BEn je nog aan het solderen of heb je al de layout voor elkaar zoja pics ?pierre-oord schreef op 05 augustus 2002 @ 12:03:
GoT it nou teste
Verwijderd
11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq