Toon posts:

Hostname

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij moet ik een hostname invoeren bij mijn router, weet iemand die voor wanadoo kabel??

Ow en ik kan niet reply-en op berichten, wat is er mis??

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
komt omdat dat topic gesloten is, lees ook het bericht van de mod dit dat gedaan heeft (voor mensen die niet weten waar het over gaat, het gaat hier over: [topic=538792])

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zondag 30 juni 2002 23:50 schreef Gaastra het volgende:
Volgens mij moet ik een hostname invoeren bij mijn router, weet iemand die voor wanadoo kabel??
Hmm, ik zou 't nie weten, misschien weet de helpdesk 't wel?
Ow en ik kan niet reply-en op berichten, wat is er mis??
Je vorige topic ging op slot, dan is reageren niet meer mogelijk.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Weet je niet meer informatie ,
Lijkt me dat wanadoo het ip verkrijgt via dhcp ,of nie ?

@home doet dat via de hostname ja ,alleen weet niet precies hoe dat gaat bij andere kabelbedrijven .. via het mac-adres :?

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Je zoekactie naar 'wanadoo router' leverde 10 resultaten op :+

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Je 1e topic is gesloten omdat dit typisch iets is wat niet thuis hoort op GoT (Gathering of Tweakers).

Deze info behoort in de handleiding van je router te staan, indien die router geleverd is door een provider weet je provider wel hoe e.e.a. in te stellen.

hier de 'hoe stel ik mijn computer in' pagina van wanadoo, misschien dat het daar tussen staat.

Wil je echt antwoord op je vraag hebben zul je op z'n minst moeten aangeven wat voor merk/type router je hebt. Er zijn namelijk 1001 types routers en de hostname instelling verschilt per router.

Voordat je verder gaat met GoT is het aan te raden eens de GoT FAQ te lezen. Hierin had je ook kunnen vinden waarom je niet kon reageren op je bericht.

Voordat je ergens gaat posten is het ook verstandig het lokale beleid er op na te slaan, voor deze groep (Network Troubleshooting) kun je deze info hier vinden.

Succ6!

//edit
Ik zie in je profiel dat je BI doet, niet om het een of het ander hoor, maar misschien verstandig naar een andere studierichting uit te gaan kijken? :)

Verwijderd

Topicstarter
ok dan weet ik een hoop meer en dus veel dank, en mijn excuses voor misschien een beetje onhandig omgaan met dit forum!! :o

Ben nieuw hier dus...

iig mijn dank...

Verwijderd

Topicstarter
ow en andere studie is niet echt nodig omdat het veel bedrijfskunde is en de rest leer ik wel, mijn compu ken ik redelijk, maar heb null ervaring met netwerken etc. zat namelijk eerst op ISDN in mijn eentje...

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42

Predator

Suffers from split brain

Niet direct een topic openen als je vorige gesloten is aub :)
Lees de post van hezik er maar es op na :)

enkele tips voor je verder leven op dit forum:
• Gebruik de search eerst & lees de FAQ's
• Kies duidelijke topictitels
• Geef alle info die je denkt relevant te zijn

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.