Er zijn 150+ posts op de Frontpage die jouw modje kunnen gebruiken. Check het lijstje hier.
Happy modding.
Happy modding.
Verwijderd
* Renegade *Op zondag 30 juni 2002 20:10 schreef siebrand het volgende:
En nu ik ernaar gekeken heb: van die posts zonder mod zijn er veel niet meer te modden. Wellicht geldt dat alleen voor mij of kunnen ze door niemand meer gemod worden omdat ze al te lang staan?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Hey stupidOp zondag 30 juni 2002 21:57 schreef siebrand het volgende:
Hmm... Is dit dan niet een bug in het moderatieoverzicht? Daar zouden tenslotte alleen ongemodde posts moeten staan die werkelijk gemod kunnen worden?
Call me stupid if I am
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
CorrectemundoOp zondag 30 juni 2002 22:10 schreef Renegade het volgende:
[knip]
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
TMF lijkt me nou weer net niet een subforum waar je 'Het grote $topic topic' kunt neerzetten.Op donderdag 04 juli 2002 16:21 schreef siebrand het volgende:
zie weer bovenaan... Kan dit [het grote 'mod je rot' topic] worden? :-)
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Houd je van de straatOp donderdag 04 juli 2002 20:53 schreef Jupiler het volgende:
ff een vraagje: waarom moet er eigenlijk aan elk bericht een waarde gegeven worden
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Het modsysteem is eigenlijk bedoeld (of althans, zo wordt het beschouwd door een aantal van de vaste modders) als een vorm van archiveringssysteem.Op donderdag 04 juli 2002 20:53 schreef Jupiler het volgende:
ff een vraagje: waarom moet er eigenlijk aan elk bericht een waarde gegeven worden
Best welOp donderdag 04 juli 2002 20:57 schreef PipoDeClown het volgende:
[..]
Houd je van de straat
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
vergelijk Tnet eens met een tijdschrift, een magazine of een krant.Op donderdag 04 juli 2002 20:53 schreef Jupiler het volgende:
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
We pakken gewoon je rolstoel afOp donderdag 04 juli 2002 21:10 schreef Renegade het volgende:
Best wel
Op donderdag 04 juli 2002 21:48 schreef RM-rf het volgende:
daarbij, als het ook nog * Rennie van de straat houd, is dat een goed doel op zichzelf![]()
Zeg, ben ik vanavond aan de beurt om gepest te wordenOp donderdag 04 juli 2002 22:38 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
We pakken gewoon je rolstoel af![]()
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Op donderdag 04 juli 2002 22:43 schreef Renegade het volgende:
Zeg, ben ik vanavond aan de beurt om gepest te worden![]()
Op vrijdag 05 juli 2002 01:06 schreef deSar het volgende:
Ik lees hier best wel eens wat en moet idd toegeven dat de sfeer hiero echt klote is af en toe..
Mensen die elkaar bijna naar de keel grijpen, beginners die afgebekt worden omdat ze ff iets niet weten, als ik zou vragen: hoe formatteer ik m'n hd, krijg ik als antwoord: als je dat niet weet, blijf dan maar van je computer af enz enz... Erg onhulpvaardig...
Jammer, maar gelukkig hebben we het andere grote forum nog, waar de sfeer idd beter is...
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
iedereen is mod!Op vrijdag 05 juli 2002 02:06 schreef Jupiler het volgende:
zijn jullie eigenlijk wel mods ? ik dacht dat de username van een mod een kleurtje had
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Op vrijdag 05 juli 2002 00:59 schreef Jupiler het volgende:
Op vrijdag 05 juli 2002 01:06 schreef deSar het volgende:
Klopt, maar kijk eens naar de titel van dit subforum:Op vrijdag 05 juli 2002 02:06 schreef Jupiler het volgende:
zijn jullie eigenlijk wel mods ? ik dacht dat de username van een mod een kleurtje had
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Je hebt hier 2 soorten mods, Jamz met een rooie naam is het modje van TMF (hier dus). en ik denk dat ik namens de meeste kan zeggen dat hij hier goed werk verricht (eigenlijk goed is in weinig tot geen werk verichtenOp vrijdag 05 juli 2002 02:06 schreef Jupiler het volgende:
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
baas z'n tijd
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Cool hè. Je doet weinig tot niks en je wordt op handen gedragenOp vrijdag 05 juli 2002 08:03 schreef spook het volgende:
[..]
....dat hij hier goed werk verricht (eigenlijk goed is in weinig tot geen werk verichten)
natuurlijk kan hij dat doen, maar ik vermoed dat je post weinig indruk zal maken op anderen.Op vrijdag 05 juli 2002 11:52 schreef Jupiler het volgende:
kan {Jaymz} dit draadje dan misschien even voorleggen aan de andere GoT modjes ?
Verwijderd
dit is natuurlijk een schot voor open doelOp vrijdag 05 juli 2002 15:42 schreef Jupiler het volgende:
vreemd hoor, ons forum heeft ook 15.000-20.000 actieve leden, maar toch is de stemming er veel beter, en alles is veel overzichterlijker
Hij vind ons aardigOp vrijdag 05 juli 2002 15:41 schreef deSar het volgende:
Ik ben geen mod op GoT, maar wel op een ander forum...
(Toch wel leuk om de werkwijze van fora te bekritiseren
Dit wil trouwens niet zeggen dat ik jullie niet aardig vind of zo... (alsof iemand dat een moer kan schelen)
gtz,
Sarvo
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
als je nou die register pagina fixed worden dat er vast meerOp vrijdag 05 juli 2002 15:42 schreef Jupiler het volgende:
vreemd hoor, ons forum heeft ook 15.000-20.000 actieve leden, maar toch is de stemming er veel beter, en alles is veel overzichterlijker
op forum/register.phpWarning: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (2) in /opt/guide/www.helpmij.nl/HTML/forum/admin/db_mysql.php on line 39
Niet alleen op die pagina, kijk maar eens links en rechts op de FPOp vrijdag 05 juli 2002 16:05 schreef RM-rf het volgende:
op forum/register.php
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Dat is meer de verdienste van de gebruikers die jouw site bevolken dan de moderators die je hebt rondlopen mijns inziensOp vrijdag 05 juli 2002 15:42 schreef Jupiler het volgende:
* Jaymz , dat heet respectOp vrijdag 05 juli 2002 17:17 schreef Jaymz het volgende:
Dat is meer de verdienste van de gebruikers die jouw site bevolken dan de moderators die je hebt rondlopen mijns inziens
Ik durf het wel aan dat het "TMF-modbeleid" op dit moment niet werkt op een GoTforum buiten TMF (op TFF na dan). Dit is namelijk niet iets dat je afdwingt. Dat is iets dat ontstaat, en door alle betrokken partijen in ere wordt gehouden
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq