Het grote GTA 3 topic deel 9

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.547 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockRaver
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:55
leuk.. maar ik zit in eiland 3 keb dat mokkel ook al gered en stuff ( dus al uitgespeeld )
dus.. ik denk niet echt dat dit gaat lukken :?

AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 10:29
Ik ben nu de hidden packages aan het verzamelen, maar ik kan niet bij het package in portland, de haven, op het dak van Liberty Pharmacueticals. Hoe krijg ik dat pakage te pakken?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

via de treinrails, kun je met een auto (te voet geloof ik niet) op het dak komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

Dat gebouw er tegen over daar kan je een jump maken, je moet wel een snelle auto hebben 8)

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ten eerste wil ik ff zeggen dat ik de FAQ heb gelezen. Ik heb Chef'z Patch geinstalleerd, ik heb de ORIGINELE maar ook de rip geprobeerd, ook de BloodyNoCDPatch geprobeerd, de nieuwe d3d8.dll erop gezet. En toch nog dit:

In principe heb ik frames per seconde genoeg. Alleen toch hapert 'ie nog. Tussen het soepel-draaien door dus zeg maar. En ook textures worden vaak veel te laat geladen, en soms zelfs complete objecten, zoals treinrails, dus dan zie ik wel de trein, maar die vliegt zo door de lucht. Of hekken komen niet in beeld. Als ik ergens ga stilstaan, komen er na een seconde of 10 in eens voorwerpen (textures, of wat dan ook, complete objecten) te voorschijn die er eigenlijk meteen horen te staan.

Wat kan ik hier aan doen ?

edit:

Specs: XP 1900+, 512MB DDR333, Geforce4 Ti-4400.

[ Voor 0% gewijzigd door TheLunatic op 10-08-2002 12:51 . Reden: specs ]

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Breepee schreef op 10 augustus 2002 @ 11:25:
Ik ben nu de hidden packages aan het verzamelen, maar ik kan niet bij het package in portland, de haven, op het dak van Liberty Pharmacueticals. Hoe krijg ik dat pakage te pakken?
Met een snelle auto een jump maken of bij een station van de trein het spoor op lopen en dan richting dat gebouw, is meestal wel een eind lopen.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheLunatic schreef op 10 augustus 2002 @ 12:50:
Ten eerste wil ik ff zeggen dat ik de FAQ heb gelezen. Ik heb Chef'z Patch geinstalleerd, ik heb de ORIGINELE maar ook de rip geprobeerd, ook de BloodyNoCDPatch geprobeerd, de nieuwe d3d8.dll erop gezet. En toch nog dit:

In principe heb ik frames per seconde genoeg. Alleen toch hapert 'ie nog. Tussen het soepel-draaien door dus zeg maar. En ook textures worden vaak veel te laat geladen, en soms zelfs complete objecten, zoals treinrails, dus dan zie ik wel de trein, maar die vliegt zo door de lucht. Of hekken komen niet in beeld. Als ik ergens ga stilstaan, komen er na een seconde of 10 in eens voorwerpen (textures, of wat dan ook, complete objecten) te voorschijn die er eigenlijk meteen horen te staan.

edit:

Join the Club en wacht op een patch van R* die dit probleem verhelpt, wat je wel kan proberen is de view distance op zijn uiterste zetten. Aan je systeem ligt het volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:58

edit:

welke drivers heb je al zoal geprobeerd?
en schakel eens alle onnodige achtergrondprocessen uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
Ten eerste wil ik ff...... -veel tekst- ....... eigenlijk meteen horen te staan.

edit:

Ik heb een programma van http://members.lycos.co.uk/gtahq/mods.htm
Daar mee kan je simpel de papieren/regen/blaadjes die op straat liggen verwijderen.

Misschien helpt dit je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:

Achtergrond processen uit, agp 4x instellen in bios, start uitvoeren dxdiag beeldscherm, kijk of alle funtie's van direct x zijn ingeschakeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Wat te doen als je GTA3 helemaal heb uigespeeld????

en ik bedoel dus helemaal... 100% dus :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 10:26:
[...]

Achtergrond processen uit, agp 4x instellen in bios, start uitvoeren dxdiag beeldscherm, kijk of alle funtie's van direct x zijn ingeschakeld
AGP 4x staat aan, en ook alle opties in Direct3D...

Wat betreft het uitzetten van papiertjes en regen, dat is meer iets voor als je gewoon een te lage framerate hebt, wat me met mijn systeem niet van toepassing lijkt.

Maar als ik het goed begrijp, ben ik niet de enige die nog steeds problemen heeft met GTA3? Als dat zo is, dan kan ik er namelijk nog wel mee leven, omdat het dan in ieder geval meer zeker is dat er een goeie patch gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Nee ik heb ook nog steeds af en toe kleine lockups...al is het veel minder erg dan met mijn oude GTS. Ik stoor me er nu iig niet meer (zo) aan :)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Bij mij is het dus niet meer af en toe, maar gewoon echt te vaak om het spel normaal te kunnen spelen. Komt nog eens bij dat sommige objecten simpelweg niet op het scherm getoond worden, waardoor ze er wel zijn maar ik ze niet zie. Niet speelbaar dus ;(

Maar ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit probleem heeft !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
ER is in portland en op shoreside zo'n autoverzamelpunt. heb je dat ook op staunton?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedFox schreef op 09 augustus 2002 @ 23:28:
Voor de mensen die Mr Whoopee eerlijk willen vinden ;) :
[...]
en 'I scream you scream' is de 2de missie (na turismo) van deze gast:
[...]
http://www.gamefaqs.com :Y)
Je kan natuurlijk ook die Fire missions doen op eiland 1. Als ik ze daar deed, dan bleven die Mr. Whoopees voorbijkomen. Gewoon ff blussen en dan je Fire mission stoppen en in die ijskar stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breepee schreef op 11 augustus 2002 @ 20:37:
Er is in portland en op shoreside zo'n autoverzamelpunt. heb je dat ook op staunton?
Nee, op Staunton is geen autoverzamelpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 00:45:
[...]

Je kan natuurlijk ook die Fire missions doen op eiland 1. Als ik ze daar deed, dan bleven die Mr. Whoopees voorbijkomen. Gewoon ff blussen en dan je Fire mission stoppen en in die ijskar stappen.
Completely totally utterly offtopic:

Waarom in godsnaam heb jij een Volkert vd G icoon? Ik vind het enigszins not-done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork
  • Laatst online: 25-08 10:46

Hayfork

Drinkin&Boardin

LaMaGRa heb je nou die Mr. Whoopee al gevonden? zoja dan krijg ik nog een ijsje van je.
:Y)

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 15:04:
[...]

Completely totally utterly offtopic:

Waarom in godsnaam heb jij een Volkert vd G icoon? Ik vind het enigszins not-done.
Ik vind het not-done dat iemand een Pim Fortuyn icoon heeft.

sim-pel

Door dit soort onzin-discussies is al eens eerder een GTA3 topic gesloten. Vandaar dat ik nu zeg:

EINDE DISCUSSIE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

Er wordt hier ook nie veel zinnigs meer gepost... nouja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Hayfork schreef op 13 augustus 2002 @ 12:24:
Er wordt hier ook nie veel zinnigs meer gepost... nouja...
Vind ik ook
En waar blijven de screens??? Ik heb al een hele tijd geen screens meer gezien :'(

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhmmm... even een zinnige post verzinnen hoor (hier gaat iets fout ;))...

Oh ja, ik moet nu die missien doen dat je vliegtuigje uit de lucht moet knallen, packages pakken, en die naar stauton isl brengen. Hoe hebben jullie dit gedaan?
Ik probeer maar steeds met Dodo die op dat vliegveld staan naar de overkant te vliegen (zonder dodo tweaks, geen zin om daaraan te gaan beginnen), maar is nog niet erg gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 12:39:
Euhmmm... even een zinnige post verzinnen hoor (hier gaat iets fout ;))...

Oh ja, ik moet nu die missien doen dat je vliegtuigje uit de lucht moet knallen, packages pakken, en die naar stauton isl brengen. Hoe hebben jullie dit gedaan?
Ik probeer maar steeds met Dodo die op dat vliegveld staan naar de overkant te vliegen (zonder dodo tweaks, geen zin om daaraan te gaan beginnen), maar is nog niet erg gelukt.
daar ben ik ook. ik schiet steeds het vliegtuig uit de lcuht als het boven water vliegt, dan kun je met de boot zo de pakjes oprapen en terugvaren, maar de fbi zit me dan steeds te beuken tot ik dood ga :'( dus ik kom er ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breepee schreef op 13 augustus 2002 @ 12:42:
[...]
daar ben ik ook. ik schiet steeds het vliegtuig uit de lcuht als het boven water vliegt, dan kun je met de boot zo de pakjes oprapen en terugvaren, maar de fbi zit me dan steeds te beuken tot ik dood ga :'( dus ik kom er ook niet uit.
Ik knal meestal ook nog even een paar helicopters uit de lucht, dus daarna zit het leger ook achter me aan... misschien dat ik dat maar eens niet meer moet doen, fbi achter me aan kan ik misschien nog wel overleven (heb al wel zo'n fbi-auto in mijn garage gekregen, wo0t!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://bsc.gamepoint.net/screenshots/pilon.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

ja... heel mooi.
maarehh... wat is er mee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 13-08 17:35
Ik zit vast bij die missie met die sniper rifle (bij die boot - lvl 1 nog).. 8 ball gaat steeds dood :( Als ik begin te schieten rennen al die ventjes weg en kan ik bijna niks meer raken.. Hoe hebben jullie dat gedaan, en waar kan je je het best opstellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had mezelf op het dak van *whatever* tegenover de boot gezet, en ben toen de mannetjes van links naar rechts kogels door hun hoofd gaan schieten. Lukte na een paar keer wel (had toen nog een ontzettend lage framerate).

Het helpt als je veel delta force oid hebt gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

devv05 schreef op 13 augustus 2002 @ 16:28:
Ik zit vast bij die missie met die sniper rifle (bij die boot - lvl 1 nog).. 8 ball gaat steeds dood :( Als ik begin te schieten rennen al die ventjes weg en kan ik bijna niks meer raken.. Hoe hebben jullie dat gedaan, en waar kan je je het best opstellen??
Oei, das al lang geleden.. ;)

Maar volgens mij ik het zo gedaan...

pak snelle auto, ga dan in dat blauwe ding staan... 8ball gaat er dan vandoor, óók jij stapt dan uit...schiet dan zoveel mogelijk gastjes neer met de Sniper vervolgens vlieg je je snelle bak weer in en rij je die boot op om daar met je bazooka (pas wel op dat je 8ball niet doorschiet) die andere gastjes dood te boemen.. :9

btw, mij is het ook niet in 1 x gelukt.....dus oefenen, oefenen en nog eens oefenen... :*)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

zorgen dat je bazooka hebt: eerst die vier bij de loopbrug: dan van links naar rechts netjes afwerken. Tohc nog wel een paar keer over gedaan voor ik hem eindelijk had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberDoX schreef op 13 augustus 2002 @ 16:34:
[...]
pak snelle auto, ga dan in dat blauwe ding staan... 8ball gaat er dan vandoor, óók jij stapt dan uit...schiet dan zoveel mogelijk gastjes neer met de Sniper vervolgens vlieg je je snelle bak weer in en rij je die boot op om daar met je bazooka (pas wel op dat je 8ball niet doorschiet) die andere gastjes dood te boemen.. :9
Heh... dus dat moest je doen om met een auto over die ventjes heen te rijden :) Ik ging de eerste keer na droppen van 8ball gelijk met auto naar ze toe... en toen was de missie over :( Wel raar, ze mogen je wel detecten zodra je bent begonnen met knallen, maar niet door het overrijden van mannetjes. Oh well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Klinkt nog steeds erg moeilijk.. Ik speel 'm ook nog s op ps2 (pc zat ik hier ook vast) dus dan is richten wat lastiger.. Maar waar haal ik die bazooka trouwens vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 13 augustus 2002 @ 16:28:
De kaart geeft wel aan wat het ideale punt is om te gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Pff 't lukt me maar steeds niet.. staan wel 15 van die ventjes ofzo en ze rennen allemaal steeds weg.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhhmmm... na een paar stappen stoppen ze toch wel met rennen, of heb ik deze missie lang genoeg geleden gespeeld om hem me niet meer te kunnen herinneren? :)

Vaak proberen helpt meestal wel, even pauze nemen... en dan missie even afmaken (zo gaat het bij mij meestal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 17:31:
Euhhmmm... na een paar stappen stoppen ze toch wel met rennen, of heb ik deze missie lang genoeg geleden gespeeld om hem me niet meer te kunnen herinneren? :)

Vaak proberen helpt meestal wel, even pauze nemen... en dan missie even afmaken (zo gaat het bij mij meestal).
Jah maar ze gaan achter allerlei dingen zitten zodat je ze nooit allemaal op tijd kunt raken, omdat die 8ball vent meteen begint te rennen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Hayfork schreef op 13 augustus 2002 @ 16:37:
zorgen dat je bazooka hebt: eerst die vier bij de loopbrug: dan van links naar rechts netjes afwerken. Tohc nog wel een paar keer over gedaan voor ik hem eindelijk had
yep, zo hebbik het ook gedaan. met de sniper gaat het niet snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik ben dan toch maar gaan spelen, en na een minuut of 5 is er wel te leven met de haperingen :)

Vraagje: Ik weet niet of het al eerder is gevraagd, maar er zijn ook al 9 topics :) Dus: Level1, de Portland Harbour East. Je krijgt op de melder zo'n melding van 'we zoeken auto's, check onze notice boards voor requirements'. Ze accepteren daar dus niet alle auto's. Welke ze wel willen, staat op hun 'notice boards'. Waar vind ik zo'n notice board ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

Op de muur bij de ingang van waar je ze in moet leveren

Ikke net beetje zitten kloten, had nog 24 leven, jat een ambulance springt m'n leven ineens op 44. Nooit geweten. En dat na ongeveer 3 maanden.
Jammer dat het niet werkt bij politeiwagens. Heb je leger achter je aan, jat je politie auto heb je ineens nog maar 4 sterren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MODEMERS OPGELET!

Ik heb me een tijdje zitten vervelen en toen heb ik maar wat screens gemaakt.

Enkele persiflages:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/GTA3-badfellas.jpg
^Goodfellas?
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/GTA3-OKjeans.jpg
^Calvin Klein jeans?
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/GTA3-SOF.jpg
^Soldiers Of Fortune?
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/GTA3-steelone.jpg
^Sylvester Stallone?

Gewoon wat klooien:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/GTA3-EndOfTunnel01.jpg
^Huh?
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/GTA3-EndOfTunnel02.jpg
^Solid? Dacht het niet he
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/GTA3-EndOfTunnel03.jpg
^En aan de andere kant groeit ook geen gras...
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/GTA3-Piemels.jpg
^Het stadion van de "Liberty City Cocks"...
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/GTA3-SFX.jpg
^Ff een beetje stuntvliegen met effecten...
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/GTA3-Standbeeld.jpg
^Wat heeft die eikel toch op z'n kop staan man?
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/GTA3-Standbeeld00.jpg
^OOOH, ik zie het al, een pylon. Die hoort daar toch niet te staan? Een klassiek voorbeeld van een probleem dacht ik zo...
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/GTA3-Standbeeld01.jpg
^Ff de probleemoplosser gestart
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/GTA3-Standbeeld02.jpg
^Probleem opgelost!
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/GTA3-stelletjeeikels.jpg
^Illustratie van een frustratie...
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/GTA3-TheChase.jpg
^Volgens mij wordt ik gevolgd
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/GTA3-WTF01.jpg
^En dit is het gevolg van zo'n achtervolging
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/GTA3-sunrise.jpg
^En dan een mooi einde van een dag en een post...

That's all folks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 21:51:
MODEMERS OPGELET!

Ik heb me een tijdje zitten vervelen en toen heb ik maar wat screens gemaakt.

Enkele persiflages:

[afbeelding]
^Goodfellas?
[afbeelding]
^Calvin Klein jeans?
[afbeelding]
^Soldiers Of Fortune?
[afbeelding]
^Sylvester Stallone?

Gewoon wat klooien:

[afbeelding]
^Huh?
[afbeelding]
^Solid? Dacht het niet he
[afbeelding]
^En aan de andere kant groeit ook geen gras...
[afbeelding]
^Het stadion van de "Liberty City Cocks"...
[afbeelding]
^Ff een beetje stuntvliegen met effecten...
[afbeelding]
^Wat heeft die eikel toch op z'n kop staan man?
[afbeelding]
^OOOH, ik zie het al, een pylon. Die hoort daar toch niet te staan? Een klassiek voorbeeld van een probleem dacht ik zo...
[afbeelding]
^Ff de probleemoplosser gestart
[afbeelding]
^Probleem opgelost!
[afbeelding]
^Illustratie van een frustratie...
[afbeelding]
^Volgens mij wordt ik gevolgd
[afbeelding]
^En dit is het gevolg van zo'n achtervolging
[afbeelding]
^En dan een mooi einde van een dag en een post...

That's all folks!
Hehe.. eindelijk :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Breepee schreef op 13 augustus 2002 @ 18:11:
[...]

yep, zo hebbik het ook gedaan. met de sniper gaat het niet snel genoeg.
Hoe kom ik nou aan die bazooka???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

Tja.. ehh... missies halen? kopen? cheaten? xou ut nie weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat beeld heeft een pilon op zn kop. er moet ook nog ergens zo'n poster zijn van Saturday Night Bever ( you know those little fellas, they never take a brake(chatterbox))

Bazooka kun je bij de Army Surplus halen (eerst die missie van Ray halen)
ik had die missie met die boot in een keer gehaald.

-ga uit de auto en ga op het dak van het gebouwtje rechts.
-pak je sniper rifle, en zoek een goede zoom
-locate eerst die gasten
-begin te schieten op de onderste cartel
-zoom niet uit! en zoek het schip van links naar rechts af
-pak eerst de mannekes die nergens achter staan (die heb je sneller, en die hebben 8ball sneller)
-pak nu de verscholen ventjes

alst goed is zijn er ook van die rode vaten op het dek, deze ontploffen als je erop schiet
(werkt ook goed bij Grand Theft Aero)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Hayfork schreef op 13 augustus 2002 @ 20:35:
Op de muur bij de ingang van waar je ze in moet leveren
Die muur is bij mij helemaal kaal :? Kun je eens even een screenie laten zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:04
TheLunatic schreef op 13 augustus 2002 @ 20:24:
Ik ben dan toch maar gaan spelen, en na een minuut of 5 is er wel te leven met de haperingen :)

Vraagje: Ik weet niet of het al eerder is gevraagd, maar er zijn ook al 9 topics :) Dus: Level1, de Portland Harbour East. Je krijgt op de melder zo'n melding van 'we zoeken auto's, check onze notice boards voor requirements'. Ze accepteren daar dus niet alle auto's. Welke ze wel willen, staat op hun 'notice boards'. Waar vind ik zo'n notice board ?
Als je de harbour oprijdt gelijk links, zie je een kleine opening -> doorheen daarna zie je rechts een stel gebouwtjes staan, en daar hangt ook zo'n bord.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 07:49:
...

Bazooka kun je bij de Army Surplus halen (eerst die missie van Ray halen)
ik had die missie met die boot in een keer gehaald.
Die kan je nog niet halen als je pas op eiland 1 zit, dus.

Heb gisteren wel die S.A.M. missie gehaald:

Met boot naar landingsbaan gevaren, die columbianen afshieten, op landingsbaan vliegtuig neerknallen. Dan komen er helikoptertjes aan, gewoon negeren, en in cartel cruiser pakketjes ophalen... Dan over de landingsbaan rijden tot je nog meer cartel figuren ziet, en die afschieten met sniper rifle (1 heeft er in ieder geval een bazooka, kan pijnlijk zijn). Verder kwam ik op weg terug naar construction site nog een police bribe (of hoe die dingen ook heten in GTA3) tegen, toen had ik nog maar 3 sterretjes, en was het wel gemakkelijk om terug te rijden.

Note dat je het beste voor deze missie wel 100 (/125) health en 100 armor kan hebben, om die helikopters te kunnen negeren bij het afknallen van 2de serie cartel ventjes. En sniper rifle is fijn om dat snel en vanaf voldoende afstand te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik zit met een probleem. Ik was bezig met die missie in Level 1, waarbij je samen met 8-ball die boot moet opblazen. Ikzelf moet dan met een sniperrifle iedereen van die boot mollen, zodat 8-ball die bomb er op kan zetten en laten afgaan. Maar net voordat die bom afging, viel ik in het water, maar dat boot zonk wel. Omdat ik dood was: Mission Failed. Maar de boot is weg. En als ik nu de missie opnieuw wil doen, dan komt er na 15 seconden zon melding van 'The guards have been alerted'. Logisch, die hele boot is weg :X Ik kan die missie dus niet meer voltooien. Kan ik nu ook niet meer verder komen dan Level 1 of maakt dat niet zo veel uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheLunatic schreef op 14 augustus 2002 @ 10:43:
Ik zit met een probleem. Ik was bezig met die missie in Level 1, waarbij je samen met 8-ball die boot moet opblazen. Ikzelf moet dan met een sniperrifle iedereen van die boot mollen, zodat 8-ball die bomb er op kan zetten en laten afgaan. Maar net voordat die bom afging, viel ik in het water, maar dat boot zonk wel. Omdat ik dood was: Mission Failed. Maar de boot is weg. En als ik nu de missie opnieuw wil doen, dan komt er na 15 seconden zon melding van 'The guards have been alerted'. Logisch, die hele boot is weg :X Ik kan die missie dus niet meer voltooien. Kan ik nu ook niet meer verder komen dan Level 1 of maakt dat niet zo veel uit ?
Whehe, lol, da's volgens mij een dikke bug!
Je kan kijken of je nu over de brug kan komen, maar als het niet zo is, denk ik dat je helemaal opnieuw moet beginnnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 10:09:
[...]
Heb gisteren wel die S.A.M. missie gehaald:

Met boot naar landingsbaan gevaren, die columbianen afshieten, op landingsbaan vliegtuig neerknallen. Dan komen er helikoptertjes aan, gewoon negeren, en in cartel cruiser pakketjes ophalen... Dan over de landingsbaan rijden tot je nog meer cartel figuren ziet, en die afschieten met sniper rifle (1 heeft er in ieder geval een bazooka, kan pijnlijk zijn). Verder kwam ik op weg terug naar construction site nog een police bribe (of hoe die dingen ook heten in GTA3) tegen, toen had ik nog maar 3 sterretjes, en was het wel gemakkelijk om terug te rijden.

Note dat je het beste voor deze missie wel 100 (/125) health en 100 armor kan hebben, om die helikopters te kunnen negeren bij het afknallen van 2de serie cartel ventjes. En sniper rifle is fijn om dat snel en vanaf voldoende afstand te kunnen doen.
Die S.A.M missie heb ik gedaan door er met mijn bulltetproof patriot (hummer) gewoon naartoe te rijden. Je rijdt gewoon langs de eerste groepjes cartel, het groepje aan het einde van de landingsbaan ff neersnipen. Vliegtuig neerhalen, pakjes pakken en wegwezen. Tussen de vliegtuigen op het middenterreing ligt een cop bribe, dat scheelt je een politiester.

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:36

Maxow

Hidden Sound System

Misschien staat het al in dit topic, maar wat ook wel leuk is: Men neme een sniper rifle, men zoekt de maan op, je zoomt een stukkie in, en schiet een X op de maan. Het gevolg is te zien in deze afbeeldingen

>>>>>Dit is dus voor<<<<<
[IMG]=http://members.lycos.nl/themasterpage/GTA3/2.JPG[/IMG]

>>>>>En dit dus na<<<<<
[IMG]=http://members.lycos.nl/themasterpage/GTA3/1.JPG[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
TheLunatic schreef op 14 augustus 2002 @ 10:43:
ik was nadat ze allemaal dood waren de boot op gelopen om te kijken waar 8ball bleef. toen ik eenmaal op de boot was zag je de cutscene dat de boot zonk (met mij erop!) gelukkig stond ik na de cutscene weer op de kade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik heb de game nu dus geladen (stuk of 6 missies terug :() en weer opnieuw gespeeld, en ik bleef ook lekker op de boot staan :D ik denk kut he daar gaan we weer, maar gelukkig is daar dan wel weer rekening mee gehouden. Maar dat eerste verhaal, toen ik in het water viel, da's dus inderdaad wel echt n bug ja :) en zeker niet de eerste !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t2faag
  • Laatst online: 11-06 21:19
Je moet ook niet op de boot gaan staan maar op zo'n loods en vanaf die loods al die mannekes dood knallen en voila je bent zelf niet meer dood. Zo moeilijk is dat toch niet.

Laten we leuk blijven tegen elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt het nou dat er ergens een geheime gunshop was?? en zo ja, waar is die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phreggle
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
"Pssst, Mr Whoopee kopen?" :)
Afbeeldingslocatie: http://www.stack.nl/~phreggle/whoopee1_s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.stack.nl/~phreggle/whoopee2_s.jpg

:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee man, als ik een Mr. Whoopee nodig heb, haal ik m wel op in de haven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breepee schreef op 14 augustus 2002 @ 12:28:
[...]

ik was nadat ze allemaal dood waren de boot op gelopen om te kijken waar 8ball bleef. toen ik eenmaal op de boot was zag je de cutscene dat de boot zonk (met mij erop!) gelukkig stond ik na de cutscene weer op de kade :)
Heb ik ook gehad: is een beetje slordig "opgelost", maar je gaat gelukkig niet dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Hee weet iemand hoe een Securicar er uit ziet (screenie?). Ik ben bezig al die auto's te zoeken die ze in Portland Harbour vragen, maar die weet ik niet hoe 'ie er uit ziet. En ik moet ook een Blista hebben, hoe ziet die eruit ? En als iemand me kan vertellen waar beide wagens vaak te vinden zijn :) Graag !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheLunatic schreef op 14 augustus 2002 @ 17:35:
Hee weet iemand hoe een Securicar er uit ziet (screenie?). Ik ben bezig al die auto's te zoeken die ze in Portland Harbour vragen, maar die weet ik niet hoe 'ie er uit ziet. En ik moet ook een Blista hebben, hoe ziet die eruit ? En als iemand me kan vertellen waar beide wagens vaak te vinden zijn :) Graag !
Geldauto, zie je ook in introfilmpje aan het begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

Blista is gezinswagen, zo'n 7 persoons busachtig ding, ehh. hoe heet het... een Minivan

enne MaxOW: Volges mij motten die pic's andersom staan: Voor = 3:26 Na= 3:17? volges mij was ie eerst klein en daarna groot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Found both cars :Y) Thanks

Nu moet ik alleen nog de Dodo (that's gonna be one hell of a flight) en de Mister Whoopee. Maar waar kan ik die makkelijk vinden, want die heb ik alleen maar kunnen zien tijdens die missie, daarna heb ik ze nergens meer gezien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:36

Maxow

Hidden Sound System

Hayfork schreef op 14 augustus 2002 @ 18:36:
Blista is gezinswagen, zo'n 7 persoons busachtig ding, ehh. hoe heet het... een Minivan

enne MaxOW: Volges mij motten die pic's andersom staan: Voor = 3:26 Na= 3:17? volges mij was ie eerst klein en daarna groot...
ik heb idd, eerst die gemaakt toen die klein was, toen had ik er al op geschoten :D hij hoort groot hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
TheLunatic schreef op 14 augustus 2002 @ 17:35:
ziet er uit als een zwaarbeveiligd busje (overal dikke stalen platen enzo). er staat een duitste naam op.

edit, pics:
Afbeeldingslocatie: http://guidesmedia.ign.com/guides/15548/images/staunton049.jpg
Afbeeldingslocatie: http://guidesmedia.ign.com/guides/15548/images/staunton047.jpg
Afbeeldingslocatie: http://guidesmedia.ign.com/guides/15548/images/staunton050.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Brent op 14-08-2002 20:13 . Reden: pics ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxOW schreef op 14 augustus 2002 @ 11:50:
Misschien staat het al in dit topic, maar wat ook wel leuk is: Men neme een sniper rifle, men zoekt de maan op, je zoomt een stukkie in, en schiet een X op de maan. Het gevolg is te zien in deze afbeeldingen

>>>>>Dit is dus voor<<<<<
[[url==http://members.lycos.nl/themasterpage/GTA3/2.JPG]afbeelding[/url]]

>>>>>En dit dus na<<<<<
[[url==http://members.lycos.nl/themasterpage/GTA3/1.JPG]afbeelding[/url]]
Uhhh...

Loopt bij jou de tijd achteruit?

Of ben ik verkeerd aan het kijken?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2002 20:34 . Reden: Uitleg was al gegeven... |:( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
nee, hij keek door de kijker naar de maan en dacht: ik schiet eens. "heej, de maan wordt kleiner, effe pintscreen!" nog een keer schieten: "heej hij wordt weer groot! maar weer effe printscreen!". zo zit dat dus :)

zelf effe logisch nadenken is niet zo heel moeilijk, hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-07 16:45
Je hebt ook nog Rats (Cats) en iets met Saving Private Ryan maar dat weet ik nu 1-2-3 niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breepee schreef op 14 augustus 2002 @ 20:36:
nee, hij keek door de kijker naar de maan en dacht: ik schiet eens. "heej, de maan wordt kleiner, effe pintscreen!" nog een keer schieten: "heej hij wordt weer groot! maar weer effe printscreen!". zo zit dat dus :)

zelf effe logisch nadenken is niet zo heel moeilijk, hoor :)
Is dat een flame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee denk het niet, is meer een mededeling lijkt mij :)

• Brent
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 22:49:
Nee denk het niet, is meer een mededeling lijkt mij :)
het is gewoon een duidelijke reconstructie hoe het mysterie van de achterwaartse tijd mogelijk opgelost zou kunnen worden :)

Verwijderd

Breepee schreef op 15 augustus 2002 @ 11:19:
[...]

het is gewoon een duidelijke reconstructie hoe het mysterie van de achterwaartse tijd mogelijk opgelost zou kunnen worden :)
ALS WE GAAN FLAMEN DAN KAP IK ERMEE HE!

[/flauwekul]

• Brent
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 11:33:
[...]

ALS WE GAAN FLAMEN DAN KAP IK ERMEE HE!

[/flauwekul]
doe effe gezond joh. als jij dat al flamen noemt. is het nou zo moeilijk te bedenken dat hij die pics in een andere dan logische volgorde geschoten heeft?

[omtopic]

• AW_Bos
  • Laatst online: 20:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Schiet er maar eens met de bazooka op >:)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Verwijderd

Breepee schreef op 15 augustus 2002 @ 11:40:
[...]

doe effe gezond joh. als jij dat al flamen noemt. is het nou zo moeilijk te bedenken dat hij die pics in een andere dan logische volgorde geschoten heeft?

[omtopic]
Er stond toch ook [/flauwekul] achter...

• AW_Bos

AW_Bos

Wie kan deze tweaker vertellen hoe je bij de Sterrewacht komt (op de berg bij de onbruikbare tunnels op eilandje nummero 3?

• XoiN
AW_Bos schreef op 15 augustus 2002 @ 12:16:
Wie kan deze tweaker vertellen hoe je bij de Sterrewacht komt (op de berg bij de onbruikbare tunnels op eilandje nummero 3?
Voor zo ver ik weet kan het gewoon niet.

• AW_Bos

AW_Bos

of met alleen met de DODO? Maarre, hoe komt de baas van de sterrewacht naar z'n gebouw toe? :)

• XoiN
AW_Bos schreef op 15 augustus 2002 @ 12:31:
of met alleen met de DODO? Maarre, hoe komt de baas van de sterrewacht naar z'n gebouw toe? :)
Volgens mij is het ook nog nooit met de dodo gelukt... en die baas... het pand staat leeg denk ik :)

• AW_Bos

AW_Bos

dan ga ik proberen om met de dodo ernaar toe te vliegen en neem ik het pand in bezit! :)

Verwijderd

Als ik het me goed herinner zak je daar gewoon door de grond heen (niet solid) is al een paar keer langsgekomen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2002 13:08 . Reden: typo ]

• AW_Bos

AW_Bos

ik dacht dat er een patch voor was van een ander bedrijfje die dat weer solid kon maken.

Verwijderd

Tjah, het zou tegenwoordig wel moeten kunnen met al die map editors enzo... Maar ik heb hem nog niet gezien.

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

AW_Bos schreef op 15 augustus 2002 @ 12:16:
kan je niet komen: Ik had de brug naar Ghost Town/City (weet ik veel) 'geinstalleerd' en toen met de cheetah gesprongen richting dat gebouw maar toen kwam ik op een kleine 20 meter van dat gebouwtje terecht en toen zakte ik daar door de grond dus je je kan er echt niet komen...

Ik heb trouwens de Supruma gedownload van http://gta3hq.web1000.com/ ennehh... DIE GAAT SNEL!!!!!!

Effe een paar snellere (originele) auto's getest en toen de Supruma (Toyota Supra vervangt de Kuruma daarom Supruma) op de eerste start/landingsbaan van Francis Int. Airport. Hiero volgen de tijden van snelst naar langzaamst:

Supruma: 0:19:10
Infernus: 0:24:04
Cheetah: 0:24:57
Banshee: 0: 25:50
Stinger: 0:26:90

Met Ander(e) Woord(en): FAST!!!!!!!!!

Komt zo nog een pic...

ach wat: klik maar gewoon op de volgende link:
http://www.theforumisdown...les/0702/Streetracing.JPG

Verwijderd

Nou, hij mag dan snel zijn, echt mooi ziet ie er niet uit :P

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

Nee nu nie meer nee, als ik erin heb gereden...
;) :Y) ;)

• AW_Bos

AW_Bos

op welke weg sluit die Ghosttown brug aan?

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

Als je vanuit je hideout op Shoreside linksaf rijd naar beneden dan weer linksaf en in de hoek rechtsaf het zandpad op naar dat parkje met die Patriot... Niet te missen...

• iets
  • Laatst online: 21:57
met die firetruckmissies duurt het wel lang voordat je Whoopee vind: :z

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/whoopeeeee.jpg

Maar wel 957.000 Dollar verdiend :*)

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Ik heb nog wat leuks gezien (bugje :) ), ik stond bij de vijver (hint: pilon)bij het metrostation van het vliegveld en zag daar een papiertje! Die zat gewoon IN de lantaarnpaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Laatst online: 21:57
Weet iemand of er ook een import/export garage zit op Staunton Island :? Kan het niet vinden nl.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
ShotGun schreef op 16 augustus 2002 @ 16:08:
Weet iemand of er ook een import/export garage zit op Staunton Island :? Kan het niet vinden nl.
nope, is er niet. is al eerder gevraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

Is al heeeeeeeel vaak gevraagd zelfs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijnlijk al honderd maal langs gekomen, maar zijn er naast de telefoon en gewone missies ook nog missies zoals op Portland van die gast met zijn diervoedings bedrijf?
(wil zelf nl. graag COMPLEET uitspelen, als dat al mogelijk is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

ehh... ja: op Shoreside bij die rood/paarse gang bij die telefoon als die rinkelt moet je ook wat doen ennehh... op staunton weet ik het nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel alle overige missies, die wordt op een gegeven moment wel aangegeven.
En wat krijg je als je brandweer mode doet, zo´n leuke auto call van die gasten zodat ze ala seconde jou fikkende bak schoon spuiten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 19:22:
Ik bedoel alle overige missies, die wordt op een gegeven moment wel aangegeven.
En wat krijg je als je brandweer mode doet, zo´n leuke auto call van die gasten zodat ze ala seconde jou fikkende bak schoon spuiten??
Andersom

Jij jat een brandweer auto en je moet auto's blussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
Dit is vast ook al voorbij gekomen, maar zoeken is ondoenlijk, dus ik zal de vraag helaas toch moeten stellen.

Ik zit nu in de 1e missie van het 2e eiland, waarbij je dus terug moet rijden naar het 1e om daar Salvatore Leone te doden.

Nou haal ik er dan steeds een scherpschuttersgeweer bij, en ga lekker schieten van een afstand waarop ze me niet zien. Die bodygaurds gaan steeds netjes neer na 1 schot, maar Leone zelf lijkt onschendbaar, door zijn hoofd, door zijn lichaam, hij merkt er niks van.
Nu zou het kunnen dat ik net mis schiet, maar is wel erg toevallig dan, aangezien die anderen steeds met 1 schot neer gaan.
Iemand een tip?

Wat gebeurt er trouwens als je daarvoor niet ingaat op dat berichtje van Maria en toch gewoon die 'last requests' uitvoert? Zijn het dan echt je laatste opdrachten, of kom je dan in een andere verhaallijn (om evt daarna weer bij dezelfde verhaallijn te komen).

Grappig trouwens dat de versperringen tussen Staunton en Shoreside er nog niet zijn als je nog alleen op Portland mag komen. Toen ik namelijk met behulp van de spring- en de zwaartekrachtcheats over de kapotte Callahanbrug was gesprongen kon ik gelijk via de Portertunnel of de Subway door naar Shoreside.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

wicher schreef op 16 augustus 2002 @ 21:18:
Wat gebeurt er trouwens als je daarvoor niet ingaat op dat berichtje van Maria en toch gewoon die 'last requests' uitvoert? Zijn het dan echt je laatste opdrachten, of kom je dan in een andere verhaallijn (om evt daarna weer bij dezelfde verhaallijn te komen).
dood -> mission failed-> verder gaan bij ziekenhuis -> missie opnieuw -> weer dood? weer mission failed -> weer verder gaan bij ziekenhuis -> enz... totdat je op dat berichtje ingaat

22:04 uur: drie kwartier na laatste post in dit topic:
* Hayfork vindt dat er wel eens wat meer gepost mag worden omdat het nou zooooo saai is op Inet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wicher schreef op 16 augustus 2002 @ 21:18:
<knip>

Nou haal ik er dan steeds een scherpschuttersgeweer bij, en ga lekker schieten van een afstand waarop ze me niet zien. Die bodygaurds gaan steeds netjes neer na 1 schot, maar Leone zelf lijkt onschendbaar, door zijn hoofd, door zijn lichaam, hij merkt er niks van.
Nu zou het kunnen dat ik net mis schiet, maar is wel erg toevallig dan, aangezien die anderen steeds met 1 schot neer gaan.
Iemand een tip?
<knip>
Ga op het gebouw tegenover, daar waar die perenial(lada).
Andersom

Jij jat een brandweer auto en je moet auto's blussen
duh! Maar krijg je daar nog iets voor terug ipv geld.
ambulance=health pack
politie/swat/fbi/tank/legertruck=police bribe
dus...

btw die fbi car kun je lekker repairen 8)
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste