Het grote GTA 3 topic deel 9

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.549 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik moet nu een colombian gang car ergens jatten. Hoe ziet die eruit?!

Tis volgens mij 1 van de laatste missies op het tweede eiland.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

Op zondag 21 juli 2002 15:42 schreef Dinictus het volgende:
Ik moet nu een colombian gang car ergens jatten. Hoe ziet die eruit?!

Tis volgens mij 1 van de laatste missies op het tweede eiland.
het is een grote groen/blauw(dacht ik) pickup-truck, je vindt hem bij de bouwplaats...(er zijn er zat!), hij trouwens best wel krachtig

___________________________*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

OH is het de KARTEL cruiser? die ken ik wel. Even proberen. Thks.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wie weet waar je die patch kon downloaden dat je al lopend kan schieten? En wat zijn de voordelen naar versie 1.1 patchen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 21:41 schreef Roelemewoel het volgende:
Wie weet waar je die patch kon downloaden dat je al lopend kan schieten? En wat zijn de voordelen naar versie 1.1 patchen? :)
Daar heb je geen patch voor nodig hoor :D
Je kan met pistool en uzi lopend schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Op zondag 21 juli 2002 21:45 schreef Outlawz het volgende:
Daar heb je geen patch voor nodig hoor :D
Je kan met pistool en uzi lopend schieten :)
Maar hij is er toch wel? Lijkt me wel handg voor machinegeweet bv :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:20

PoweRoy

funky!

Op zondag 21 juli 2002 21:46 schreef Roelemewoel het volgende:

[..]

Maar hij is er toch wel? Lijkt me wel handg voor machinegeweet bv :P
aaaaah kan je het spel niet utspelen :?
pak gewoon een uzi(veel kogels en makkelijk bruikbaar)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ik kan niet voorbij de missie Grand Theft Auto van Kenji komen door een bug ofzo :? Check dit:
De auto staat in de goede garage maar als ik uitstap blijft de pijl erboven hangen :? :?
Ik d8 misschien gaat de deur wel dicht als ik er een andere auto (die ook ingeleverd moest worden) bij zet maar helaas, het is alleen bij deze auto, want ik had het al een paar x eerder. Ik heb hem met een andere savegame wel gespeeld en toen deed ie het wel.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/whatthefuckxkjqvnvr.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

das duidelijk een bug... de vorige auto zou weg moeten zijn als je met de volgende komt

heb ik ook al ns gehad met een taximissie, zal die screen binnenkort ns posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Laatst online: 20:20
ik had nog een vraagje.. Die import/export garage in portland. Krijg ik zo'n berichtje van dat je daar autos kan inleveren. Kijk op het bord voor de autos :?

ik kan dat bord nergens vinden. Waar zit die import/export garage precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Op zondag 21 juli 2002 23:10 schreef Outlawz het volgende:
Damn ik kan niet voorbij de missie Grand Theft Auto van Kenji komen door een bug ofzo :? Check dit:
De auto staat in de goede garage maar als ik uitstap blijft de pijl erboven hangen :? :?
Ik d8 misschien gaat de deur wel dicht als ik er een andere auto (die ook ingeleverd moest worden) bij zet maar helaas, het is alleen bij deze auto, want ik had het al een paar x eerder. Ik heb hem met een andere savegame wel gespeeld en toen deed ie het wel.
[afbeelding]
misschien is die andere kapot dan moet je hem eerst repareren in de paint shop naast die garage.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 13:08 schreef Mr_UnAnimouS het volgende:

[..]

misschien is die andere kapot dan moet je hem eerst repareren in de paint shop naast die garage.
Nee ze zijn allebei nog 'mint', onbeschadigd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Op zondag 21 juli 2002 23:10 schreef Outlawz het volgende:
[afbeelding]
1 auto tegelijk natuurlijk en je moet de auto zover doorrijden totdat hij "get out of the car zegt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:04
Op maandag 22 juli 2002 12:09 schreef Newjersey het volgende:
ik had nog een vraagje.. Die import/export garage in portland. Krijg ik zo'n berichtje van dat je daar autos kan inleveren. Kijk op het bord voor de autos :?

ik kan dat bord nergens vinden. Waar zit die import/export garage precies?
Als je die shipyard oid oprijdt, zit er schuin links een steegje, hier doorheen rijden, daarna schuin rechts, en naast een van die roldeuren die je dan ziet hangt dit bord :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 14:15 schreef Dinictus het volgende:

[..]

1 auto tegelijk natuurlijk en je moet de auto zover doorrijden totdat hij "get out of the car zegt".
Ik deed ook 1 auto tegelijk, maar als je die post leest zie je dat dat ook niet ging. Dat met dat verder doorrijden zal ik eens proberen, want volgens mij stapte ik gewoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in de topics de oplossing niet gevonden voor het probleem van de vastloper na de introfilmpjes. De filmpjes werken goed, maar vervolgens blijft het logo van GTA3 staan en bevriest de computer :'(. Wie kan me hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Op maandag 22 juli 2002 15:54 schreef HarryCane het volgende:
Ik heb in de topics de oplossing niet gevonden voor het probleem van de vastloper na de introfilmpjes. De filmpjes werken goed, maar vervolgens blijft het logo van GTA3 staan en bevriest de computer :'(. Wie kan me hiermee helpen?
Intro filmpje weggooien?
Hier al gekeken? [topic=540908/1/25]

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de muziek uit GTA 3 op CD kan zetten, want als ik de wav'jes sleep naar NERO zeurt hij dat hij er niks mee kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/Shot.jpg
Een geinige screenie toen ik voor de lol rampage aant veroorzaken was (ja, met een trainer, lame maar alleen voor de rampage >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door Jozz - maandag 22 juli 2002 18:26

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op maandag 22 juli 2002 15:54 schreef HarryCane het volgende:
Ik heb in de topics de oplossing niet gevonden voor het probleem van de vastloper na de introfilmpjes. De filmpjes werken goed, maar vervolgens blijft het logo van GTA3 staan en bevriest de computer . Wie kan me hiermee helpen?

Intro filmpje weggooien?
Hier al gekeken? De grote GTA3 troubleshooting topic [Deel 3]

Was het maar zo eenvoudig. Dat heb ik (uiteraard) al geprobeerd. De vastloper komt ook na de introfilmpjes en niet voor of tijdens de filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Laatst online: 20:20
en die patch voor winxp geinstalleert ?

dat hielp bij mij namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werk nog met Win98

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Iemand een link naar een oplossing voor dat probleem met die telefoon-missies die maar blijven haken?

Ik heb die missie voor El-Burro met zijn Turismo nou al 10x gedaan en hij blijft maar terugkomen. Heel irritant.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:38
oke ik heb 100taxi missies gedaan en heb zon berichtje gekregen dat er een nieuwe taxi is.

nu lees ik in de faq dat die in Harwood is, maarre waar vind ik die :?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:10
Op woensdag 24 juli 2002 23:31 schreef TLRnZ het volgende:
oke ik heb 100taxi missies gedaan en heb zon berichtje gekregen dat er een nieuwe taxi is.

nu lees ik in de faq dat die in Harwood is, maarre waar vind ik die :?
Ik denk haast dat je de parkeerplaats van Head Radios wel weet te vinden, als je aan de andere kant van de parkeerplaats kijkt staat daar een taxibedrijf, en op het pleintje van het taxibedrijf staat de Borgnine!

BTW. Ik zit ook nog steeds met dat probleem van die Telefoonmissie die wordt herhaalt :(

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:38
dat probleem dat turismo steeds word herhaalt heb ik ook,

maar volgens mij is dat geen probleem omdat in je stats je beste turismo tijd staat en deze zich pas herhaalt als je alle andere telefoonmissies hebt uitgespeeld

<edit:--> ik heb de taxi inmiddels gevonde, maarreh wat heb je er nou aan:?>

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 16:20

PoweRoy

funky!

* PoweRoy is very stressed

had net eindelijk mr whoopee, maar ik vond hem in de mafia wijk duz hij was al bijna kapot. Rij naar mijn garage op eiland 3 wordt ie kapot geschoten met 1 kogel door een colombiaanse nicht. aaaaaaah. duz ik wrak in garage duwen maar dan doet de camera vreemd duz Whoopee wrak *foetsie*

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Op woensdag 24 juli 2002 23:41 schreef TLRnZ het volgende:

<edit:--> ik heb de taxi inmiddels gevonde, maarreh wat heb je er nou aan:?>
Ding is bullet-proof, en je kan er dus niet mee kapot worden geschoten. Ikzelf vindt hem nogal irritant rijden, en heb er alleen aan het begin een paar stukkies mee gereden.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Op donderdag 25 juli 2002 12:48 schreef redwing het volgende:
Ding is bullet-proof, en je kan er dus niet mee kapot worden geschoten.
Nou, geloof me, dat ding is NIET bullet-proof. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal vast wel ergens staan, maar ik kon het niet vinden.
Waar staat in Newport (level2) de Yardie Car? voor een missie van Kenji (na GTA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Op donderdag 25 juli 2002 20:16 schreef _AragorN_ het volgende:
Het zal vast wel ergens staan, maar ik kon het niet vinden.
Waar staat in Newport (level2) de Yardie Car? voor een missie van Kenji (na GTA)
gewoon in de buurt van die Construction Yard rijden... vind je em vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Er zouden allemaal mods uitkomen voor GTA3 werd gezegt, nou ik heb nog nix gezien. Weet iemand misschien een coole mod? Ik ben originele GTA3 beetje zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonny75
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-12-2021
Op vrijdag 26 juli 2002 00:07 schreef Novah het volgende:
Er zouden allemaal mods uitkomen voor GTA3 werd gezegt, nou ik heb nog nix gezien. Weet iemand misschien een coole mod? Ik ben originele GTA3 beetje zat.
Kijk hier es: [topic=553121/3/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Op donderdag 25 juli 2002 16:05 schreef Booster het volgende:

[..]

Nou, geloof me, dat ding is NIET bullet-proof. :)
Die bak is inderdaad alleen een stukkie sneller en een stuk steviger als een gewone cab. Snap ik alleen niet waarom ik hem eerst niet opgeblazen kreeg. Ben toen nl. een half uur bezig geweest tussen schietende gangmembers te rijden, zonder dat er iets gebeurde :?

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Laatst online: 10-05-2022
Kent iemand dit probleem?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/masonma/gtaprobleem.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/masonma/gtaprobleem2.JPG

Het menu ziet er dus vet vreemd uit. Als ik ga spelen zie je de textures vet slecht. Hele grote vlakken enz. Slecht beeld! Heel vaag allemaal, het onderste plaatje is het begin van het spel dat net die brug is op geblazen.

Dit gedeelte is dat:
"I know a place on the edge of the red light district where we can lay low. You better drive brother, my hands are all messed up...."

Ik heb een
amd 950
Abit K7 - R
Nvidia Mx 400 64 MB(originele drivers)
640MB Ram
winXP
GTA 1.1 Patch gebruikt...

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Lijkt erop dat ie je videokaart drivers niet helemaal snapt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Op vrijdag 26 juli 2002 14:45 schreef redwing het volgende:
Lijkt erop dat ie je videokaart drivers niet helemaal snapt.
MOet ik win_xp 64b pakket hebben of zoiets?

/edit

Ik heb van nvidia de nieuwst drivers voor xp gedownload, maar het is nog steeds hetzelfde. Kan ik ook iets doen met die gforcetweakutillity??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:14

Flexx

This side up

Op vrijdag 26 juli 2002 14:36 schreef MauriX het volgende:
Kent iemand dit probleem?

[afbeelding]

[afbeelding]

Het menu ziet er dus vet vreemd uit. Als ik ga spelen zie je de textures vet slecht. Hele grote vlakken enz. Slecht beeld! Heel vaag allemaal, het onderste plaatje is het begin van het spel dat net die brug is op geblazen.

Dit gedeelte is dat:
"I know a place on the edge of the red light district where we can lay low. You better drive brother, my hands are all messed up...."

Ik heb een
amd 950
Abit K7 - R
Nvidia Mx 400 64 MB(originele drivers)
640MB Ram
winXP
GTA 1.1 Patch gebruikt...

Iemand?
Is alleen maar al iets van 1000x voorbij gekomen, lees voor de lol eens een tpoic door of gebruik de search.

[topic=507699/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Ja, precies! Dit is nou wat ik bedoel. Ik wil best zoeken, maar dit is het 9e deel, en nu zitten we alweer aan 26 pagina's. Als je zo goed weet hoe alles zit, zeg me dan gewoon wat ik moet doen. Ik heb de faq doorgelezen, en ook de dingen zoveel mogelijk gedaan die er in staan, maar het is hier altijd zo als er iemand vraag is iedereen te "lui"om te antwoorden. Ik probeer je niet aan te vallen of iets, maar ik baal ook van mijn probleem. Net als dat jij een probleem zou hebben. Ga dan niet zanikken dat er al 1000 iets is voorbij gekomen.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Op vrijdag 26 juli 2002 15:10 schreef MauriX een heel verhaal :)
Helemaal mee eens, zolang je bij het zoeken de complete thread te zien krijgt, en niet de reactie waar de gevonden woorden in te vinden zijn is het geen doen om hele threads door te gaan kijken voor het goede antwoord.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is me eerste post hiero :) (in de spielerij topic)

Leuke afstand he :) (BTW dit liep niet goed af)
Afbeeldingslocatie: http://www.up-capital.nl/gta3/443_feet.JPG

btw, ja soz ik weet dat ik moet resizen, maar hoe? Dan edit ik de post wel ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 21:20 schreef Thelema het volgende:

[..]

gewoon in de buurt van die Construction Yard rijden... vind je em vanzelf
sorry maar ik weet niet wat het constuction yard is. Waar is dat ongeveer in de buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 17:14 schreef _AragorN_ het volgende:

[..]

sorry maar ik weet niet wat het constuction yard is. Waar is dat ongeveer in de buurt?
Als je je hide-out op eiland 2 uitrijdt meteen naar links, ff op het kruispunt wachten en er komt er 1 langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Op vrijdag 26 juli 2002 15:10 schreef MauriX het volgende:
Ja, precies! Dit is nou wat ik bedoel. Ik wil best zoeken, maar dit is het 9e deel, en nu zitten we alweer aan 26 pagina's. Als je zo goed weet hoe alles zit, zeg me dan gewoon wat ik moet doen. Ik heb de faq doorgelezen, en ook de dingen zoveel mogelijk gedaan die er in staan, maar het is hier altijd zo als er iemand vraag is iedereen te "lui"om te antwoorden. Ik probeer je niet aan te vallen of iets, maar ik baal ook van mijn probleem. Net als dat jij een probleem zou hebben. Ga dan niet zanikken dat er al 1000 iets is voorbij gekomen.

Als je grote gekleurde blokken ziet ipv tekst (Windows XP):
Installeer een Nederlandse of Engelse patch van Microsoft.
Engelse versie!
Nederlandse versie

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Op vrijdag 26 juli 2002 07:00 schreef redwing het volgende:
Die bak is inderdaad alleen een stukkie sneller en een stuk steviger als een gewone cab. Snap ik alleen niet waarom ik hem eerst niet opgeblazen kreeg. Ben toen nl. een half uur bezig geweest tussen schietende gangmembers te rijden, zonder dat er iets gebeurde :?
Mh, dat zou ik zo ook niet weten, alhoewel ik ook wel eens 'gewoon' geluk heb met dat soort dingen.

FBI cars zijn overigens ook niet bulletproof, zover ik weet, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Op vrijdag 26 juli 2002 18:41 schreef Mr_UnAnimouS het volgende:

[..]

Installeer een Nederlandse of Engelse patch van Microsoft.
Engelse versie!
Nederlandse versie
Kijk hier hebben we iets aan! Super jonge bedankt! Ik zal 's kijken of het werk! Toppie! Aan jou heb ik tenminste iets!
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Op zaterdag 27 juli 2002 13:18 schreef MauriX het volgende:

[..]

Kijk hier hebben we iets aan! Super jonge bedankt! Ik zal 's kijken of het werk! Toppie! Aan jou heb ik tenminste iets!
:)
staat dus letterlijk in de faq!!!
Spel stopt binnen een minuut:
Koop het spel in de winkel.
Installeer een [url="http://"""]Nederlandse[/url] of [url="http://Engelse"]Engelse[/url] patch van Microsoft[/b]
maar ik vind het heel fijn voor je dat je nu niet zelf de 1e 20 regels van de FAQ hebt hoeven doorlezen

:r

It seemed like a good idea at the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Op vrijdag 26 juli 2002 15:10 schreef MauriX het volgende:

Bij mij staat alles nog steeds op een pagina hoor (tot 999 reacties)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Op zaterdag 27 juli 2002 13:58 schreef Stacium het volgende:

[..]

staat dus letterlijk in de faq!!!
[..]

maar ik vind het heel fijn voor je dat je nu niet zelf de 1e 20 regels van de FAQ hebt hoeven doorlezen

:r
Kan best zijn, maar geef dan normaal de link met oplossing, en begin niet gelijk zo te flamen :r Niet iedereen weet precies waar alles staat, of leest er gewoon per ongeluk overheen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 13:01
Afbeeldingslocatie: http://server30.hypermart.net/wouterbastiaan/dodoindenacht.jpg
mijn dodo vlieg recor 170 seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork
  • Laatst online: 25-08 10:46

Hayfork

Drinkin&Boardin

Als iedereen normaal reageert op een post blijft het een beetje binnen de perken.
misschien handig: iedere 5 of 10 pagina's effe een index met wat er in de laatste pagina's voorbij is gekomen... Veel handiger met zoeken...
:Y)

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 juli 2002 00:52 schreef Hayfork het volgende:
Als iedereen normaal reageert op een post blijft het een beetje binnen de perken.
misschien handig: iedere 5 of 10 pagina's effe een index met wat er in de laatste pagina's voorbij is gekomen... Veel handiger met zoeken...
Das wel ok, maar wie neemt de moeite daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Laatst online: 03-05 18:18
Weet iemand waneer er nu eindelijk een patch uitkomt die de lag oplost?

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee hoe ik die missie met van die meeting van Joe Loey en Tony uitspelen kan ?

die Triad fish keroltjes(?) blazen de limo steeds op :(

Missie completed.

gewoon een barriare van TANKS neer gesmeten :) en met een bazooka die lui eerst lopen opblazen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Er was nog één rampage die ik niet zelf kon vinden, dus heb ik er een guide bij gepakt.
Rampage # 4
Kill 25 Triads Members in 130 Seconds ( 2 Min.10 Sec. ) with a Uzi

Diificulty : +
Location # 1:
Chinatown - drive from Greasy Joes Café in direction Chinatown , turn the second right and go into an alleyway on your right.Pick up the Uzi and teach those greaseballs what war is !!
Weet iemand waar dat Greasy Joes Cafe is :?

Heb al een tijd rondgecrossed in Chinatown, maar moet hem over het hoofd gezien hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in het midden van chinatown, je scheurd eromheen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik eindelijk geslaagd in het aan de gang krijgen van GTA3 onder XP, blijkt dat ie vast gaat hangen bij het laden van m'n savegames! (terwijl ie dat eerst al deed bij het beginnen van een nieuwe game)

Uitermate frustrerend!

Kent iemand dit probleem? Is het oplosbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Op zondag 28 juli 2002 22:01 schreef Codin het volgende:
Ben ik eindelijk geslaagd in het aan de gang krijgen van GTA3 onder XP, blijkt dat ie vast gaat hangen bij het laden van m'n savegames! (terwijl ie dat eerst al deed bij het beginnen van een nieuwe game)

Uitermate frustrerend!

Als je het spel in de winkel koopt is dat probleem opgelosd :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 juli 2002 22:07 schreef Marzman het volgende:

[..]

Als je het spel in de winkel koopt is dat probleem opgelosd :)
En dit meen je serieus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 juli 2002 22:01 schreef Codin het volgende:

Uitermate frustrerend!

Het is eigenlijk een kut spel, zoveel bugs... dat ze het uit durfen te brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Laatst online: 13-05 13:47
Op zondag 28 juli 2002 23:49 schreef mark4sen87 het volgende:

[..]

Het is eigenlijk een kut spel, zoveel bugs... dat ze het uit durfen te brengen...
Ik heb nog nergens last van gehad moet ik zeggen en heb nog geeneens de legale versie dus het valt wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Verwijderd schreef op 28 juli 2002 @ 20:04:
in het midden van chinatown, je scheurd eromheen :D
Mh, leg eens uit hoe ik er kom vanaf mijn hideout dan? Ik kan het nogsteeds niet vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:34

Vuvuzela

My spire is forming

Kan iemand me een de Url geven van een site met allerlei Velgen voor Gta 3 ?? ik had het een maand geleden gezien..

En ook mischien de betekenissen van de waardes ? Voorbeeld :
Maxium velocity = topsnelheid

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

Tha_Freak schreef op 28 juli 2002 @ 23:55:
[...]

Ik heb nog nergens last van gehad moet ik zeggen en heb nog geeneens de legale versie dus het valt wel mee.
Idem
Verwijderd schreef op 28 juli 2002 @ 11:31:
[...]

Das wel ok, maar wie neemt de moeite daarvoor?
Xou ut best willen maar daarvoor is m'n verbinding te sloom (ISDN) :( misschien iemand met kabel of ADSL ofzo...

[ Voor 0% gewijzigd door Hayfork op 30-07-2002 22:34 . Reden: 2 quote's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juli 2002 @ 23:49:
[...]

Een game is op zich nog niet kut, alleen maar omdat het uit elkaar barst van de bugs. Daar komt nog eens bij dat de meeste bugs opstart-bugs zijn. Nog geen eens spelverdervende bugs dus.

Overigens was mijn probleem te wijten aan een non-100%-crack.

Na het leechen van een nieuwere was het opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei! de nieuwe Zmodeler is uit! en jaja met .dff exporter :Y)
dus nu kenne we eindelijk nieuwe auto's importen :>
http://zmodeler.nfscheats.com/

even wat piccy's van een zooi autotjes: (van www.gta3forums.com)

Afbeeldingslocatie: http://www.msnskins.net/gta3/Team/Ravie/supra.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imagestation.com/picture/sraid27/p63485b02b255473bd4185e2b0684947e/fd77bad0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.boomspeed.com/jex2_cool268/mafiacon.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mystique-empire.com/mach2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.chrominance.net/temp/smart_gta3_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://personal.atl.bellsouth.net/atl/r/i/rivey21/gta3/modaltima3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.cox.net/gts-4x4/images/policehummers.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.planethill.de/impala6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.boomspeed.com/eazye187/convlolo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.fortunecity.com/ferrisj//sitebuildercontent/sitebuilderpictures/minigame.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.btinternet.com/~rmorgan/Perennial9web.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonny75
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-12-2021
Verwijderd schreef op 30 juli 2002 @ 23:04:
Woei! de nieuwe Zmodeler is uit! en jaja met .dff exporter :Y)
dus nu kenne we eindelijk nieuwe auto's importen :>
http://zmodeler.nfscheats.com/

even wat piccy's van een zooi autotjes: (van www.gta3forums.com)

afbeelding

afbeelding

afbeelding

afbeelding

afbeelding

afbeelding

afbeelding

afbeelding

afbeelding

afbeelding

afbeelding
Waar kan je die auto's vinden zodat je ze met de Zmodeler kunt openen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Laatst online: 23:08

SuBBaSS

-has Ryzen

Hehehe.. Meesterlijk die editor. Nu hoop ik maar dat iedereen helemaal los gaat met het importeren van gave wagens! :D
Uit welke andere games behalve NFS kan je ze halen dan? Weet iemand dat? :?
edit:
hmm, misschien werd dat in de post hierboven al gevraagd ofzo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een cheat of een programma voor godmode in GTAIII? Ik heb het al uitgespeeld maar ik heb nu wel zin om een beetje rond te kloten. Is er ook een cheat om de politie uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Kan je de auto's van MM2 (midtown-madness2) niet importen?
Daar is ook een .z3d editor voor...

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook auto's uit bv rally games halen? >:)
Of motors???? Dat zou pas :9~ zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

Missie op Staunton island met die coffee shops die je moet mollen op de drie eilanden lukt maar niet :'( :'(

Ik ben steeds te langzaam , hoe hebben jullie em gedaan?

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben net ff bezig met editen van wat auto's.
Ik kan alles editen behalve de buitenkant.
Hoe kan ik bijvoorbeeld een auto een andere skin geven.
heel het interieur van de autos kan ik editen en de koplampen etc... maar nu nog de buitenkant.
Hoe doe je dit en met wat voor programma .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Booster schreef op 28 juli 2002 @ 19:42:
Weet iemand waar dat Greasy Joes Cafe is :?

Heb al een tijd rondgecrossed in Chinatown, maar moet hem over het hoofd gezien hebben.
Ik quote mezelf even :)
Tot op heden heb ik hem nogsteeds niet kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 17-09 22:22

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Griepzooi schreef op 05 augustus 2002 @ 18:17:
Missie op Staunton island met die coffee shops die je moet mollen op de drie eilanden lukt maar niet :'( :'(

Ik ben steeds te langzaam , hoe hebben jullie em gedaan?
Met een snelle auto eerst naar de laatste stad, dan de tweede, dan de eerste, zo heb ik m gedaan, je moet wel ff een bazooka hebben. dan is t in 1 knal gebeurd met dat standje :)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
Glorificationer schreef op 07 augustus 2002 @ 22:49:
[...]

Met een snelle auto eerst naar de laatste stad, dan de tweede, dan de eerste, zo heb ik m gedaan, je moet wel ff een bazooka hebben. dan is t in 1 knal gebeurd met dat standje :)
Ik heb juist het tegenovergestelde gedaan eerst naar het eerste eiland daarna naar het tweede en dan naar het derde.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 22:49
Ik heb een radeon 8500, maar hoe kan ik mijn kaart het beste laten presteren bij gta3..? heb de nieuwe drivers al gedownd.....

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booster schreef op 07 augustus 2002 @ 22:32:
[...]
Ik quote mezelf even :)
Tot op heden heb ik hem nogsteeds niet kunnen vinden...
Als je het echt graag wilt weten kan je taxi missies gaan doen op het eerste eiland, als ik het me goed herinner krijg je wel passagiers die daarheen willen... En dan staat het gewoon op je map/radar thingie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hier hoe zmodeler werkt? want ik kan niet eens een lijn zetten of iets verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik met geimporteerde auto`s spelen??? Heb bijvoorbeeld batmobiel nu erin gedaan maar hoe kan ik ermee spelen??? Zie hem nergens in de stad rondrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://bsc.gamepoint.net/screenshots/mrwhoopee.JPG

mrwhoopee mania

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
mooie radar.. zal hem ook even installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Wat is er nieuw met die radar??? of is het gewoon for het uiterlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 20:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

volgens mij het wat meer dingen die worden aangegevens, er staat EPS in die radar als je goed kijtk!

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 22:42

Damian

Insane Obtrusion

ziet er niet echt mooier uit ofzow.

Heb trouwens leuk dingetje ontdekt, wist niet of jullie het al wisten.

In dat park in de tweede stad, staat zon huisje aan dat watertje. Staat een Landstalker naast, stap erin, en je moet dingetje in het park collecten binnen de tijd. Lekker door het park racen :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 20:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Waar vind ik die bestuurbare wagen, tig pagina's terug in dit topic kon ik ut niet vinden.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In portland als je links de banshee garage hebt rechtdoor rijden, dan heb je hem ergens aan je linkerhand

Kan zijn dat ik me vergis, dat je het benzinestation links moethebben.

Probeer ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AW_Bos schreef op 09 augustus 2002 @ 11:11:
Waar vind ik die bestuurbare wagen, tig pagina's terug in dit topic kon ik ut niet vinden.
De bestuurbare autos krijg je als je in een van stapt waarop "Toys somthingsomthing" staat. Deze staan op verschillende plaatsen geparkeerd, onder andere vlak bij de diablos telefoon, en bij je hideout op eiland3. Er is vast wel ergens een listing hiervan te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh, ik volg nou deze topic al vanaf deel een, komt mijn nieuw systeem eindelijk dinsdag aan, alles doet het, 'alleen' mijn Geforce 4 TI 4600 niet. Moet ik NOG een week wachten. ;( Aaaaaaaaaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 11:27:
Argh, ik volg nou deze topic al vanaf deel een, komt mijn nieuw systeem eindelijk dinsdag aan, alles doet het, 'alleen' mijn Geforce 4 TI 4600 niet. Moet ik NOG een week wachten. ;( Aaaaaaaaaaa
Kan je verzekeren dat het het wachten wel waard is hoor :9~

Maar het blijft natuurlijk klote dat je hem al een week eerder had kunnen hebben, kan je nog een weekje langen alleen dromen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

AW_Bos schreef op 09 augustus 2002 @ 10:39:
volgens mij het wat meer dingen die worden aangegevens, er staat EPS in die radar als je goed kijtk!
Staat geen EPS maar GPS... |:( je weet wel: als in Global Postitoning System. Ziet er ook ongeveer uit als een GPS. En de belangrijke dingen zijn anders gekleurd. Is VEEEEEEEL fijner.
:Y) _/-\o_ :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockRaver
  • Laatst online: 18:55
waar kan ik die whoopee car vinde ??
keb hem nodig voor die garage in eiland 1
maar ik kan die ijscokarretje nergens vinde ffs

AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

3e eiland, rond de villa wijk rijd tussen 10 en 14 wel iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockRaver
zodra ik dat kl*te ding heb ingeleverd bij die garage krijg jij een MR Whoopee ijsje van me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

Daar hou ik je aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockRaver
Hayfork schreef op 09 augustus 2002 @ 22:26:
3e eiland, rond de villa wijk rijd tussen 10 en 14 wel iets
ffs 3 dagen voorbij (in gta3) en nog steeds geen whoopee geval :(
brandweer missie heeft ook geen zin in level 1 ;( keb daar namelijk niet echt vele vrienden die me rustig een vuurtje laten blussen

staat dat whoopee geval neit ergens gestalt ofzo ?
en hoevaak hebbie jullie dat ding gezien in die villa wijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

ikke vaak zat. Maar nu idd ook al een tijd niet. waarschijnlijk komt dat omdat ik GTA al een paar weken niet heb gespeeld |:(
En anders doe je toch voor 1 keertje cheaten met je garage-editor O-) AUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockRaver
Hayfork schreef op 09 augustus 2002 @ 23:10:
ikke vaak zat. Maar nu idd ook al een tijd niet. waarschijnlijk komt dat omdat ik GTA al een paar weken niet heb gespeeld |:(
En anders doe je toch voor 1 keertje cheaten met je garage-editor O-) AUW!
hehe uhmm hoe bedoel je ?
ken tot nu toe nog cheat-vrij gespeeld.. maar ik kan hier niet tege :(
ben nu denk al een week bezig ofzo elke dag zekers 2 a 3 uur |:(
maarre.. hoe werkt die garage editor en waar kan ik die krijge enz enz :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 23:08

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Voor de mensen die Mr Whoopee eerlijk willen vinden ;) :
Easiest way to get a Mr. Whoopee, and not fail a mission for it!! What I did
was follow the instructions on the 'I scream you scream' mission all the way
until you park it outside the gang's hideout, of course, after it told me to
run off and wait to detonate it, I just got back into the Mr. Whoopee, waited
for the four mafia men to walk out looking for ice cream, and I put 'em full
of holes, you pass the ,mission and you got yourself a snazzy Mr. Whoopee,
and I went and took it over to the garage in Portland docks and stuck it into
the car garage to get a check mark over it on the list, and its kinda funny
to do drive-by's with the Mr. Whoopee, and the lil jingle playing as you do
it, heh.
en 'I scream you scream' is de 2de missie (na turismo) van deze gast:
+--=--=-+=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=+
| 052 | EL BURRO |
+--=--=-+=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=--=+

Contact with El Burro of the Diablos can be made by stepping into the Blue
Marker next to the payphone in Hepburn Heights. He is the first of many crime
bosses to honor you for your rising status among the ranks. Yay for you!
http://www.gamefaqs.com :Y)

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste