HotTopic 1.6.1 is uit!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 788 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op zondag 21 juli 2002 23:46 schreef Eraser127 het volgende:
btw. als je hem niet afsluit voordat je je computer uitzet geeft ie een foutmelding :( en moet je eerst op 'OK' klikken :(
Op zondag 21 juli 2002 20:39 schreef brammus het volgende:
Is dat probleem met dat afsluiten nu ook verholpen :?
Nee dus :( ;(

Kan dat geen prioriteit gegeven worden :?
Want het is wel zwaar errug irri...

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:09

Len

Leeg

Ziet er nice uit...

Helaas heeft het voor een isdn lijntje best wat verkeer, ik merkte het toen in ging gamen (TFC) en Hottopic stond nog aan. Elke 30 sec hangen in de lucht ect.

Misschien handig als je met je rechter mouse op de tray icon klikt dat je ook een soort "pause" optie hebt?

Free Tibet

• brammus
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op maandag 22 juli 2002 18:52 schreef Len het volgende:
Misschien handig als je met je rechter mouse op de tray icon klikt dat je ook een soort "pause" optie hebt?
Als ik rechtsklik, dan zie ik het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
- openen
- online        <---
- tray popup
- geluiden
- topics >
- fora >
- vernieuwen F5
- afsluiten Alt+F4

Mag je 3x raden welke optie dat is ;)

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-08 20:56
Weet er iemand al iets meer van het windows '95 probleem, wat ik dus oa had?

HoTTopic 1.6 werkt ook nog wel als goede vervanger, maar toch zijn sommige opties van 1.6.1 wel leuk om te gebruiken ;).

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 18:52 schreef Len het volgende:
Ziet er nice uit...

Helaas heeft het voor een isdn lijntje best wat verkeer, ik merkte het toen in ging gamen (TFC) en Hottopic stond nog aan. Elke 30 sec hangen in de lucht ect.

Dat is inderdaad super irritant. Jelmer heeft daarom een mooie feature gemaakt:
Nieuw
HotTopic stuurt bij het ophalen van de XML de unix timestamp mee in de url van de laatste refresh. Zo is het mogelijk bepaalde topics te filteren zodat er niet steeds dezelfde gegevens worden opgestuurd naar de client. Dit is vooral makkelijk voor fora die niet zo druk zijn. Ook dail-up gebruikers van HotTopic stellen deze optie zeer op prijs.
Dus de forums die HotTopic ondersteunen moeten eigenlijk deze nieuwe feature inbouwen.

Verder heb ik Jelmer lief aangekeken en een request gedaan om ook de XML tags af te korten (Dus in plaats van <TopicStarter> bijvoorbeeld <TS> te gebruiken). Alleen dit komt misschien (hoop ik) in een volgende versie.

Daarnaast kun je ook HotTopic on en offline zetten met de "stekker" button.

• Len
  • Laatst online: 11:09

Len

Leeg

Ik zie het!

Die stekker zocht ik dus eigenlijk ;)

dank...

Free Tibet

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 13:17

L0g0ff

omg

WHoooooottttt Ik heb het programma net geinstalleerd en ik kwam deze functie tegen:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/whoot.JPG
Eindelijk iemand die snapt dat je niet altijd alles in je start > programma's wilt hebben Afbeeldingslocatie: http://huischkamer.tweakers.net/global/smileys/worshippy.gif

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• crisp
  • Laatst online: 15:36

crisp

Devver

Pixelated

Op maandag 22 juli 2002 20:35 schreef DeLaNo het volgende:

[..]

Dat is inderdaad super irritant. Jelmer heeft daarom een mooie feature gemaakt:
[..]

Dus de forums die HotTopic ondersteunen moeten eigenlijk deze nieuwe feature inbouwen.
...
Hierover heb ik het al eens met ACM gehad (aangezien ik voor de GoT Tracker van dezelfde data gebruik maak); het antwoord wat ik kreeg was dat het implementeren van zo'n feature uiteindelijk voor meer load zorgt.
De XML wordt namelijk niet realtime aangemaakt, maar wordt elke 30 seconden naar een cachefile geschreven (het heeft dus niet veel zin, ook niet voor de GoT Tracker, om de refreshtijd op minder dan 30 seconden te zetten!). Het direct doorsturen van de cachefile heeft verder geen logische afvragingen nodig, en is daardoor gewoon veel sneller.
Alleen in situaties waar de XML realtime wordt aangemaakt heeft deze optie nut.
Verder heb ik Jelmer lief aangekeken en een request gedaan om ook de XML tags af te korten (Dus in plaats van <TopicStarter> bijvoorbeeld <TS> te gebruiken). Alleen dit komt misschien (hoop ik) in een volgende versie.
Voor zover ik heb begrepen wordt er al compressie gebruikt bij het versturen van de data; dit zal dus waarschijnlijk weinig effect hebben...

Intentionally left blank

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 21:57 schreef crisp het volgende:

[..]

Hierover heb ik het al eens met ACM gehad (aangezien ik voor de GoT Tracker van dezelfde data gebruik maak); het antwoord wat ik kreeg was dat het implementeren van zo'n feature uiteindelijk voor meer load zorgt.
Die load lijkt me verwaarloosbaar; er hoeft namenlijk geen speciale SQL select voor gedaan te worden, je kunt gewoon in PHP zeggen dat hij de topics na een bepaalde timestamp niet moet printen.
Voor zover ik heb begrepen wordt er al compressie gebruikt bij het versturen van de data; dit zal dus waarschijnlijk weinig effect hebben...
Ik denk niet dat die compressie ook echt werkt bij die paar tags, ik denk dat het wel degelijk iets zal schelen. Voor ADSL en kabelaars maakt een paar kb meer of minder niet uit, maar voor iemand met een 56k modem of ISDN kan die paar kb net een te grote timelag veroorzaken tijdens het spelen van een online game.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Op maandag 22 juli 2002 22:21 schreef DeLaNo het volgende:

[..]

Die load lijkt me verwaarloosbaar; er hoeft namenlijk geen speciale SQL select voor gedaan te worden, je kunt gewoon in PHP zeggen dat hij de topics na een bepaalde timestamp niet moet printen.
Niet helemaal waar dus; wat de PHP nu doet is gewoon een fopen op de cachefile en een fread waarbij in 1 keer de gehele cachefile over de lijn gaat. Hier komt dus geen enkele afvraging aan te pas. Wel een afvraging inbouwen betekent dus automatisch meer load. Blijkbaar is de extra bandbreedte in dit geval van ondergeschikt belang (volgens ACM dan).
[..]

Ik denk niet dat die compressie ook echt werkt bij die paar tags, ik denk dat het wel degelijk iets zal schelen. Voor ADSL en kabelaars maakt een paar kb meer of minder niet uit, maar voor iemand met een 56k modem of ISDN kan die paar kb net een te grote timelag veroorzaken tijdens het spelen van een online game.
Begrijp ik, en is ook precies de reden dat ik dit had aangekaart bij ACM; hier met ISDN krijg ik ook een lag van een paar seconden...

Intentionally left blank

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 22:31 schreef crisp het volgende:

[..]

Niet helemaal waar dus; wat de PHP nu doet is gewoon een fopen op de cachefile en een fread waarbij in 1 keer de gehele cachefile over de lijn gaat. Hier komt dus geen enkele afvraging aan te pas. Wel een afvraging inbouwen betekent dus automatisch meer load. Blijkbaar is de extra bandbreedte in dit geval van ondergeschikt belang (volgens ACM dan).
Een while lus is echt verwaarloosbaar met de serverload. Zeker als je ziet wat de servers van tweakers.net elke seconde moeten doen aan ingewikkelde SQL selects. Natuurlijk kost het wel iets serverload, maar nog geen 1% van de serverload die het kost om 1 pagina op dit forum op te vragen.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Op maandag 22 juli 2002 21:00 schreef OhMyGod het volgende:
WHoooooottttt Ik heb het programma net geinstalleerd en ik kwam deze functie tegen:
[url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/whoot.JPG"][plaatje][/url]
Eindelijk iemand die snapt dat je niet altijd alles in je start > programma's wilt hebben [url="http://huischkamer.tweakers.net/global/smileys/worshippy.gif"][afbeelding][/url]
Je kan voortaan ook zelf een nieuw mapje (meerdere) aanmaken door bv:
internet\tools\hottopic als mapnaam op te geven :)

ontopic:
Ik heb dus problemen met de huischkamer (Got_parse). Het viel me dus al op dat ik niet gewaarschuwd werd bij nieuwe replys, en toen ik ff meekeek zag ik dus ook onderin staan "Fout bij het verversen" of "Fout met Got (parse)".
Iemand een id hoe dit komt, en beter nog, hoe ik dit uit weg ga?

Ik ben gewoon ingelogd met een cookie en heb me eigen username bij de forumeigenschappen ingevuld (mocht dat er iets toe doen). Oh ja, en de errorlog.txt is leeg!

Wees consequent, maar niet altijd

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:55

Eraser127

Nijkerk

Op donderdag 25 juli 2002 10:13 schreef Ook het volgende:

[..]
[..] "Fout bij het verversen" of "Fout met Got (parse)".
[..]
zegt ie bij mij ook :(

My Discogs

• Hans.Solo
  • Laatst online: 20-08 09:03

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Bij mij ook.
Maar ik kom nu ook niet meer meteen in de HK als ik vanuit hier uit de forumlijst de link volg.
Ik kom daar nu ook eerst in een forum lijst uit.

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Bugje ?

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=3898

zou " moeten zijn ....

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Komt er nog een nieuwe HFD file voor GoT?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Gunner schreef op 07 augustus 2002 @ 13:10:
Komt er nog een nieuwe HFD file voor GoT?
Die is te downloaden op www.hottopic.nl
Door een dom iets van react (waar ik het nut niet van inzie) is het niet mogelijk om naar de laatste reply te gaan. Dit is doorgegeven, en nu is het hopen dat dit aangepast wordt.

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

SH007 schreef op 07 augustus 2002 @ 13:13:
[...]
Die is te downloaden op www.hottopic.nl
Door een dom iets van react (waar ik het nut niet van inzie) is het niet mogelijk om naar de laatste reply te gaan. Dit is doorgegeven, en nu is het hopen dat dit aangepast wordt.
Ermm... ik kan geen zips downloaden.... kan iemand voormij een gerename de versie plaatsen? Er word hier alleen naar de extensie gekeken....

thx

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

LuCarD schreef op 07 augustus 2002 @ 13:24:
[...]

Ermm... ik kan geen zips downloaden.... kan iemand voormij een gerename de versie plaatsen? Er word hier alleen naar de extensie gekeken....
Maak een bestand aan met de naam got.hfd en zet er met kladblok het volgende in:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
[general]
FileVersion=1.1

[forum]
Title=GoT
XMLURL=http://gathering.tweakers.net/forum/hottopic_xml
BaseURL=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/$topicid$
ExtURL=http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/$messageid$#$messageid$
TopicRegEx=gathering.tweakers.net/forum/list_messages/(\d*)(\D|$)
RegExRes=1
PageRepliesDelta=-1
ItemColor=$003A6347
ForumURL=http://gathering.tweakers.net/forum/

:)

Edit: Dit forum schijnt got te heten in plaats van gof - got.hfd dus...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

F_J_K schreef op 07 augustus 2002 @ 13:32:
[...]
Maak een bestand aan met de naam got.hfd en zet er met kladblok het volgende in:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
[general]
FileVersion=1.1

[forum]
Title=GoT
XMLURL=http://gathering.tweakers.net/forum/hottopic_xml
BaseURL=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/$topicid$
ExtURL=http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/$messageid$#$messageid$
TopicRegEx=gathering.tweakers.net/forum/list_messages/(\d*)(\D|$)
RegExRes=1
PageRepliesDelta=-1
ItemColor=$003A6347
ForumURL=http://gathering.tweakers.net/forum/

:)

Edit: Dit forum schijnt got te heten in plaats van gof - got.hfd dus...
Als ik dubbel klik op de topic gaat hij niet naar de topic toe en hij geeft geen topic id mee.

ExtURL=[MESSAGE=]$messageid$#$messageid$

ook getest als ik dit verander naar $topicid$

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• ErHa
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

LuCarD schreef op 07 augustus 2002 @ 14:34:
[...]

Als ik dubbel klik op de topic gaat hij niet naar de topic toe en hij geeft geen topic id mee.

ExtURL=[MESSAGE=]$messageid$#$messageid$

ook getest als ik dit verander naar $topicid$
Dat heb ik helaas ook :(

Ik denk dat we ff moeten wachten totdat dit forum helemaal lekker draait en dat er dan een goed werkende oplossing komt voor Hottopic

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Sinds GoT over is gegaan naar de nieuwe software, slurpt HotTopic bij mij memory op bij het leven. :(

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 21:42
Is er al iemand die een XML script heeft geschreven voor HotTopic @ phpBB2.0. Ben namelijk even bezig geweest om vanuit de het VBulletin script een phpBB script te maken maar dat stuit wat op problemen. VBulletin houdt in de topic (thread) tabel bij de last_post_user_id en ook de username. Dat doet phpBB niet dus zal dat met een join moeten gaan... maar er bestaat al een join met de user tabel op lastposter etc. etc.

Hier de SQL query waar het om gaat:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
$query = mysql_query(&quot;SELECT
    thread.threadid,thread.title,thread.lastpost,thread.forumid,thread.replycount,
    postusername,postuserid, thread.lastposter,thread.dateline,
    user.userid,user.username,
    forum.forumid,forum.title AS forumtitel
    FROM thread
    LEFT JOIN forum
    ON (forum.forumid=thread.forumid)
    LEFT JOIN user
    ON (user.username=thread.lastposter)
    ORDER BY thread.lastpost DESC LIMIT $number_of_topics&quot;)
    or die (mysql_error());

'k Heb al gekeken op phpBB.com maar daar zijn wel topics over HotTopic maar dat leidt ook tot niets.

Verwijderd

Zal ik eens ga progselen aan een hottopic phpBB script?

Verwijderd

Het is mij gelukt om de query voor phpBB2 active topics te maken ... over een uurtje of 2 staat het denk ik online met documentatie en PHP script.

[update]
PHP Script is klaar en getest ik .. alleen IE pakt het ding niet als XML .. is niet echt van belang maar wel zo netjes als ie dat wel doet :)
Ik ben dus nog wel heel eventjes bezig en natuurlijk ook wat documentatie voor implementatie van het scriptje.
[/update]

[update2]
Check het script alvast op, deze trekt de activetopics rechtstreeks binnen van het xCAT forum: http://www.xcat-industries.com/activetopics.php
[/update2]

• Arnout
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 20:02:
Het is mij gelukt om de query voor phpBB2 active topics te maken ... over een uurtje of 2 staat het denk ik online met documentatie en PHP script.
Geweldig! Bedankt. :)

Edit: Mail het dan ook ff naar jelmervos@hottopic.nl dan hebben zoveel mogelijk mensen er wat aan. :)

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Ik weet niet of je er (nog) wat aan hebt, maar er is al een 'stand alone' phpBB2 forum checker genaamd NMchecker.

Hier staat meer info: http://www.nmchecker.tk/

Wees consequent, maar niet altijd

• Arnout
Ook schreef op 27 augustus 2002 @ 20:53:
Ik weet niet of je er (nog) wat aan hebt, maar er is al een 'stand alone' phpBB2 forum checker genaamd NMchecker.

Hier staat meer info: http://www.nmchecker.tk/
Had ik inderdaad al ff gecheckt via een draadje op de phpbb.com community.

• Arnout
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 20:02:
[update2]
Check het script alvast op, deze trekt de activetopics rechtstreeks binnen van het xCAT forum: http://www.xcat-industries.com/activetopics.php
[/update2]
Ziet er goed uit. Eén ding waarover ik nog wel een vraag heb: houd het script ook rekening met de authorisaties van de user? Zover ik het VBulletin script heb begrepen checkt deze niet op auth.
Ik heb ook de Active Topics mod voor phpBB2.x toegepast op mijn forum en deze checkt wel op auth.

Verwijderd

Zojuist Officeel gereleased:
xCAT - phpBB 2.xx Active Topics XML Support v1.10
http://www.xcat-industries.com/softwareinfo.php?software=45

En om meteen de vraag van MetHod de beantwoorden, het script houdt rekening met rechten alleen op de forums waar iedereen in kan worden weergegeven in de activetopics xml file.

• Arnout
Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 21:12:
Zojuist Officeel gereleased:
xCAT - phpBB 2.xx Active Topics XML Support v1.10
http://www.xcat-industries.com/softwareinfo.php?software=45

En om meteen de vraag van MetHod de beantwoorden, het script houdt rekening met rechten alleen op de forums waar iedereen in kan worden weergegeven in de activetopics xml file.
Hé harstikke bedankt. :)
Het werden dus idd 2 joins met de users tabel (klok horen luiden etc. :X ).
Heb 't ff getest en 't werkt uitstekend, zometeen ff met een normaal account testen.
Je dient overigens wel eerst een activetopics.xml aan te maken als je caching enabeld, anders kan hij de xml niet vinden om de datum te checken. Maar met een beetje inzicht komt menig 'forumbaas' ;) er wel uit.
Owja misschien een domme vraag, maar waarom wordt jou activetopics.php als xml weergegeven en die van mij als platte tekst (dus zonder xml-markups)? De bron is overigens wel hetzelfde, het zal voor HotTopic niet uitmaken.

Verwijderd

MetHod schreef op 28 augustus 2002 @ 21:44:
[...]

Hé harstikke bedankt. :)
Het werden dus idd 2 joins met de users tabel (klok horen luiden etc. :X ).
Heb 't ff getest en 't werkt uitstekend, zometeen ff met een normaal account testen.
Je dient overigens wel eerst een activetopics.xml aan te maken als je caching enabeld, anders kan hij de xml niet vinden om de datum te checken. Maar met een beetje inzicht komt menig 'forumbaas' ;) er wel uit.
Owja misschien een domme vraag, maar waarom wordt jou activetopics.php als xml weergegeven en die van mij als platte tekst (dus zonder xml-markups)? De bron is overigens wel hetzelfde, het zal voor HotTopic niet uitmaken.
Ik begrijp er zelf ook geen snars meer van want de ene keer geeft ie het als geparsede XML weer in IE en de andere keer als text ... echt vaag maar ja pech, ik heb trouwens toch echt header("Content-type: text/xml"); staan maar ja .. shit happends.

• Arnout
Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 21:52:
[...]

Ik begrijp er zelf ook geen snars meer van want de ene keer geeft ie het als geparsede XML weer in IE en de andere keer als text ... echt vaag maar ja pech, ik heb trouwens toch echt header("Content-type: text/xml"); staan maar ja .. shit happends.
Restart IE deed bij mij wonderen. :? Vaag.

Weer ff wat feedback:
• In de readme de template voor de hfd aanpassen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
[general]
FileVersion=1.1

[forum]
Title=&lt;The Name of your forum&gt;
XMLURL=&lt;URL to your activetopics script&gt;
BaseURL=&lt;Your forums BASEURL&gt;/viewtopic.php?t=$topicid$&amp;forum=$forumid$
ExtURL=&lt;Your forums BASEURL&gt;/viewtopic.php?t=$topicid$
&amp;forum=$forumid$&amp;page=$page$&amp;$messageid$
TopicRegEx=&lt;Your forums BASEURL&gt;/viewtopic(.php)?(\D*)t=(\d*)(\D|$)(\w|$)
RegExRes=3
PageRepliesDelta=-1
ItemColor=$000000
ForumURL=&lt;Your forums BASEURL&gt;

TopicRegEx klopte niet. Nu liep ik ook nog tegen een ander probleem aan, namelijk dat phpBB2.x bij topics met meerdere pagina's niet het paginanummer meegeeft [1,2,3 etc], maar in plaats daarvan de hoeveelste post in het topic die als eerste moet worden weergegeven [20..40..60 etc.]. Dit los je niet op met ?view=newest (laat wel de laatste reply zien in goede topic weergave, maar de newest status wordt daarna gewist) en ook niet met ?start=$replies$ (vreemde topic weergave krijg je dan, het bericht wat je ziet is altijd het begin van een nieuwe pagina).

• Auth. check is nog niet perfect. Als ik een topic kick in private fora dan komt die niet in de XML terecht, maar wel bij ontop in m'n active topics lijst.
Hier het stukje auth. controle in glance.php:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
$glance_auth_level = ( $glance_auth_read ) ? AUTH_VIEW : AUTH_ALL; 

$is_auth_ary = auth($glance_auth_level, AUTH_LIST_ALL, $userdata); 

$forumsignore = ''; 

if ( $num_forums = count($is_auth_ary) ) 
      { 
         while ( list($forum_id, $auth_mod) = each($is_auth_ary) ) 
         { 
            $unauthed = false; 
            if ( !$auth_mod['auth_view'] &amp;&amp;
            $forum_id != $glance_news_forum_id ) 
            { 
               $unauthed = true; 
            } 
            if ( !$glance_auth_read &amp;&amp; !$auth_mod['auth_read'] &amp;&amp;
            $forum_id != $glance_news_forum_id ) 
            { 
               $unauthed = true; 
            } 
            if ( $unauthed ) 
            { 
               $forumsignore .= $forum_id . ', '; 
            } 
         } 
      }
Hierna de query die de topic info binnenhaalt en t.forum.id vergelijkt met $forumsignore.

[ Voor 0% gewijzigd door Arnout op 28-08-2002 23:07 . Reden: Code leesbaarder gemaakt ]

Verwijderd

HFD template is updated met dank aan MetHod :)
Het auth probleem vat ik echter niet :(

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

• Arnout
True, maar in dat script is authorisatie controle ook niet geimplementeerd?
Verder zit er wel een messageid in de xml, hier heb je inderdaad wat aan, je kunt bij phpBB2.x viewtopic.php?p=2655#2655 doen, waarna hij naar desbetreffende post springt in juiste topicweergave. :)

voorbeeld: http://xcat-industries.com/forum/viewtopic.php?p=42#42

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Feature request: dubbelklik opent topic in zelfde venster als er al een actief venster met dat topic is

• Beekforel
  • Laatst online: 14:20

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

als ik dubbelklik op een topic (of een topic van een pop-up aan klik), springt ie niet naar de laatste post, maar gewoon naar de laatste pagina en dan bovenaan..
Alle instellingen zijn goed.

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

de xml geeft messageid nog niet mee

[rml][ BUG] Hottopic XML (klein puntje)[/rml]

[ Voor 0% gewijzigd door TheRookie op 29-08-2002 16:03 . Reden: topic added ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

MetHod schreef op 29 augustus 2002 @ 06:32:
[...]

True, maar in dat script is authorisatie controle ook niet geimplementeerd?
Verder zit er wel een messageid in de xml, hier heb je inderdaad wat aan, je kunt bij phpBB2.x viewtopic.php?p=2655#2655 doen, waarna hij naar desbetreffende post springt in juiste topicweergave. :)

voorbeeld: http://xcat-industries.com/forum/viewtopic.php?p=42#42
Hier op GoT werkt dat ten eerste ook nog niet, en ten tweede is deze manier meteen een zwakte omdat het originele topicid niet meer in de URL terugkomt waardoor copy-paste in o.a. HotTopic niet werkt ;)

Intentionally left blank

• ErHa

ErHa

Ik weet dat dit een oud topic is, maar ik vroeg me af of iemand misschien nog versie 1.6 heeft van hottopic.

Versie 2 vergeet steeds zijn topics :(

Ook na het proberen wat de auteur van dit top proggie voorstelde.... Versie 1.6 werkte bij mij perfect, maar helaas had hij geen oude versie meer op schijf staan en ik ook niet. :'(

Een andere tweaker wel?
Mail het svp naar me --> adres staat in profiel

[ Voor 10% gewijzigd door ErHa op 25-06-2003 16:16 ]

• Pred
  • Laatst online: 11:57
ErHa schreef op 25 juni 2003 @ 16:10:
Ik weet dat dit een oud topic is, maar ik vroeg me af of iemand misschien nog versie 1.6 heeft van hottopic.

Versie 2 vergeet steeds zijn topics :(

Ook na het proberen wat de auteur van dit top proggie voorstelde.... Versie 1.6 werkte bij mij perfect, maar helaas had hij geen oude versie meer op schijf staan en ik ook niet. :'(

Een andere tweaker wel?
Mail het svp naar me --> adres staat in profiel
vraag het ff aan delphi dan: msn: ikwilwerkenbij@hotmail.com
staat overigens ook in zijn profiel...

Verwijderd

Of mail hem gewoon gewoon op info@hottopic.nl, weet zeker dat ie nog wel een oudere versie heeft liggen voor je... :)

• ErHa

ErHa

Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 16:45:
Of mail hem gewoon gewoon op info@hottopic.nl, weet zeker dat ie nog wel een oudere versie heeft liggen voor je... :)
Helaas niet, ik schrijf daarom ook al in mijn post:
Ook na het proberen wat de auteur van dit top proggie voorstelde.... Versie 1.6 werkte bij mij perfect, maar helaas had hij geen oude versie meer op schijf staan en ik ook niet.

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 16:09
Je hebt zometeen mail met het erin :)

• ErHa

ErHa

Triloxigen schreef op 25 June 2003 @ 16:57:
Je hebt zometeen mail met het erin :)
Got it.. thanks Triloxigen _/-\o_

Verwijderd

Sorry dat ik deze nog even omhoog gooi, maar ik lees hier een aantal malen dat er een popup.ini bij Hottopic meegeleverd wordt, maar helaas zit deze er bij versie 2.0 niet bij. Kan iemand mij misschien vertellen wat erin staat, want ik wil de popup graag wat aanpassen.
En is het verder ook mogelijk om met Hottopic in plaats van de GoT Active-Topicslist een lijst per forum in te voeren, of je eigen reactie- of bookmarkpagina op Got? Ik zie onder elke pagina zo'n RSS en XML-feedlink staan, maar ik geloof dat het XML-formaat anders is dan vereist voor Hottopic, of staat er wellicht ergens anders een XML-feed van die pagina's?
't-is overigens een fantastisch programma, zeker nu je er ook de active-topics mee kunt volgen. Wat dat betreft heb ik spijt dat ik 'm niet al veel eerder ontdekt heb ;)

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Helaas heeft HotTopic 2.0 geen popup.ini meer waarin je de popup kunt customizen, dit wil ik wel weer inbouwen als er genoeg animo voor is.

Verder zal de volgende versie van HotTopic een RSS reader bevatten, zodat er een bredere ondersteunig is voor diverse pagina's.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Delphi schreef op 25 november 2003 @ 18:12:
Helaas heeft HotTopic 2.0 geen popup.ini meer waarin je de popup kunt customizen, dit wil ik wel weer inbouwen als er genoeg animo voor is.

Verder zal de volgende versie van HotTopic een RSS reader bevatten, zodat er een bredere ondersteunig is voor diverse pagina's.
Ik zou er in ieder geval heel blij mee zijn, wat ik nl. nu heel erg mis is de naam van de poster in de popup, dat zou me heel welkom zijn :)

En RSS-ondersteuning erbij zou helemaal goed zijn, ik loop me al de hele dag rot te zoeken naar een RSS-reader, die net zo'n popupje geeft als Hottopic. Vele uitgeprobeerd, maar 't zit er gewoon niet bij ;)

Maar als ik het goed begrijp is het (nog?) niet mogelijk om op GoT per forum te feedbrowsen omdat als ik het goed zie, er nog geen aparte RSS-feed voor is, en omdat de XML-file die het wel heeft een 'verkeerd' formaat heeft?

• chem
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

Elke lijst-pagina bij myReact heeft een RSS feed. Dus ook per forum, je bookmarks, pushmessages, etc.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:33
chem schreef op 25 november 2003 @ 21:49:
Elke lijst-pagina bij myReact heeft een RSS feed. Dus ook per forum, je bookmarks, pushmessages, etc.
Helaas is dat versie 2.0. Trillian ondersteund alleen 0.8 dus dat vind ik wel jammer.
Ontopic: zou wel mooi zijn want dan wordt hottopic nog universeler :)

Verwijderd

chem schreef op 25 november 2003 @ 21:49:
Weet je het zeker? Dat dacht ik namelijk eerst ook, maar volgens mij zijn al die RSS-feeds op alle pagina's hetzelfde, nl. een active-topicslist.

• chem
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 23:09:
[...]

Weet je het zeker? Dat dacht ik namelijk eerst ook, maar volgens mij zijn al die RSS-feeds op alle pagina's hetzelfde, nl. een active-topicslist.
Dat weet ik zeker. Ik denk dat de tpl-code niet klopt, zou je dat in bug willen melden?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1 2 Laatste