After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
]Ik heb ze alOp maandag 01 juli 2002 13:59 schreef __Ted__ het volgende:
ik ga ze nu op het postkantoor halen
Verwijderd
ik nu ookOp maandag 01 juli 2002 15:01 schreef Amd RuLuzzz het volgende:
[..]
]Ik heb ze al
doen het goed, alleen dat knipperen he....
prijs niet gevraagd..
niks
Nee dat denk ik niet, want wij hebben met z'n drieen bestelt, omdat we alledrie rond of in Amersfoort wonen en zo de verzendkosten laag kunnen houden. Als jij dichtbij zou wonen hadden we het alledrie wel appart opgehaaldOp maandag 01 juli 2002 16:18 schreef ispierings het volgende:
Dat is vreemd ja, ben je er zeker van dat je me niet geschreven hebt dat je ze op wilde komen halen, en stond je ook niet bij de 7 waar van ik het adres miste?
edit:
Ik heb even gekeken, ik heb van jou geen adres, dus ik neem aan dat je me gemailed hebt dat je ze wilde afhalen?
Kan dat kloppen?
Ik zal je snel zijn adres mailen en hopenlijk kun je het dan nog op de post doen !
Met een beetje solderen is dat ook zo verholpen.Op maandag 01 juli 2002 15:15 schreef __Ted__ het volgende:
[..]
ik nu ook
doen het goed, alleen dat knipperen he....
Keep up the good work....btw fans draaien en knipperen vrolijk in de rondte hier wat een geflits in het donker
Verwijderd
* KeeZ heb al een WC setje maar nog geen window, vind ik wat overbodig dan haal ik de kap er wel af als ze het willen zienOp maandag 01 juli 2002 16:55 schreef ispierings het volgende:
Mijn moeder vind het een kast zoals je bij de bekende buurten tegenkomt... Rood met blauw geknipper
Nu wil ik nog een wc-setje en een window.
verder puike inkoopactie
Deze plek is te koop.
Verwijderd
thanx for all !!!!!!
het is een zeer gelukte inkoop actie denk ik
Verwijderd
Je hebt trouwens mail....
Klote afstuderen.. veel te lang al niet meer op internet gezeten...
Ik heb iig m'n adres gemaild, en m'n nummer stond niet op de mensen-waar-nog-geen-adres-van-was-lijst.
Ik heb het mailtje woensdag 22/5 verstuurd, onderwerp: "Casefans - persoonlijke gegevens."
Maar goed, het zal de ptt wel zijn
[edit]
Ze zijn er
Net door de bus gemikt, mooi ingepakt. Ik ga ze meteen testen
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Zet je de nummers nog ff neer dan? Ik heb nl. nog niets ontvangen.Op maandag 01 juli 2002 23:39 schreef ispierings het volgende:
Ik zal anders morgen de nummers neerplanten welke ik verstuurd heb.
Verwijderd
Nee niet gemaild dat ik ze kwam halen. en ik sta niet bij die 7 dus ik ging er vanuit dat je mijn adres had.Op maandag 01 juli 2002 16:18 schreef ispierings het volgende:
Dat is vreemd ja, ben je er zeker van dat je me niet geschreven hebt dat je ze op wilde komen halen, en stond je ook niet bij de 7 waar van ik het adres miste?
edit:
Ik heb even gekeken, ik heb van jou geen adres, dus ik neem aan dat je me gemailed hebt dat je ze wilde afhalen?
Kan dat kloppen?
Ik zag dat mijn adres al gemaild is.
Ilje kun je me vertelen of ze al verstuurd zijn en wanneer, dan weet ik wanneer ik ze kan verwachten.
/edit
sorry kijk net op mijn bed, ligt daar het pakketje
/edit
maar goed het zal wel goed komen !!
Deze plek is te koop.
Verwijderd
nee niks daarom zeg ik het hierOp dinsdag 02 juli 2002 00:17 schreef ispierings het volgende:
[..]
Ik had toch al gemailed dat dat goed was, of was het niet doorgekomen? kan best met@home de laatste dagen.
zal effe me adress gevens naar je sturen en dan wil ik daar eenr reactie en dan stuur ik het geld
Mgoed, ik heb mijn fans dus nog niet binnen, kan dit kloppen? (Nr.71) Heb mijn adres net nog maar een keer gemaild.
Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926
HET ZIJN HELEMAAL GEEN BALLBEARING FANS!!!
(Ik dank u voor uw aandacht
Er zit in die dingen een kogellagertje, maar ook een glijlager, nou is dat verder niet zo erg, maar ik verbaasde me er een beetje over.
Dit is puur ter informatie, voel je alsjeblieft niet persoonlijk aangesproken of wat dan ook, en NOFI
Besides, ik heb nog een zooi oude fans met kogellagertjes over dus ik ga ze gewoon lekker overzetten.
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Hier de temps die ik er mee haal:

Ik heb geen webcam om pics van de kast te maken.
DareDevil__2000 als je je fans wilt waar je voor betaald heb moet je ze wel eff op komen halen he
(want je reageert niet op je e-mail)
/Attentie!!!
Heb je mijn mail ontvangen?
Ik heb namelijk nog geen fans binnen.
Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Jep ik heb ze (maar dat had je vast al gemerktOp donderdag 04 juli 2002 12:47 schreef ferdivdw het volgende:
jep ik had ze, zijn nu allemaal al de deur uit.
Dat knipperen geeft bij de twee fans die ik op de achterkant heb gezet wel een leuk effect.
Hij moest ongeveer 100 paketten versturen. En de TPG zal ook niet altijd meewerken en dan heb je nog het probleem dat mensen geen dagje geduld hebben.Op dinsdag 02 juli 2002 19:30 schreef KeeZ het volgende:
zo te zien loopt het dus nog steeds niet helemaal voor de volle 100%, -helaas-
maar goed het zal wel goed komen !!
Dit is nl een hele vlotte goede actie geweest en kan haast niet wachten op de 2e actie.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
tering. zal wel komen omdat hij mijn adres niet kon vinden..
Enig idee wanneer ik mijn lang verwachte fans kan ontvangen???
Kan ik mijn casemod na een half jaar eindelijk afmaken!!
dubbel waterraam, met de 2 fans erachter..
Gaat VET worden...
Verwijderd
Helaas geen camera om te laten zien hoe het geheel is verwerkt
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Gezocht!
Router
Ik heb nog steeds niks binnen.
Waarom reageer je niet op mijn email?
Laat ff iets horen aub.
nog steeds niet binnen.
Ik heb mijn adres al 3x gemaild nu en ga er van uit dat je deze dus ook hebt. Ik zou het erg waarderen als je even liet weten hoe alles er voor staat.

daar zit ie
En hier een paar filmpjes van wat ie kan.
http://members.lycos.nl/ralpy/video0.avi
http://members.lycos.nl/ralpy/video00.avi
http://members.lycos.nl/ralpy/video000.avi
(volgens mij werken die filmpjes ook niet echt lekker, maar het is de eerste keer dat ik filmpjes online zet)
Ohh, de links werken niet eens, klote lycos. Maar als je gewoon naar http://members.lycos.nl/ralpy/ gaat en dan op die filmpjes klikt, werkt het wel. (er staat nog veel meer zooi op, maar daar moet je maar niet op letten)
Het zijn gewoon 4 2kleurige ledjes die ik op een paralelle poort kan aansturen. Ik kan ze gewoon zoiets laten doen als hierboven, maar ook op de muziek mee laten knipperen ofzo. Ohh en de blauwe heb ik eruit gehaald.
Ik denk dat ik alleen nog de bladen van die fan iets ga schuren, dan zal er meer licht op vallen, is misschien wel mooier.
Verwijderd
Pics volgen
Waar blijven die fans?
Wordt ondanks de verder perfect verlopen actie toch lichtelijk ongeduldig...
Geen reactie op email,
Waarom laat hij niks van zich horen?
Ilja, vertel ff hoe het allemaal zit!
Een goede grap mag vrienden kosten.
ga ik nu doen, misschien vanavond klaar, misschien nie
Verwijderd
ok, beterschap en ik wacht afOp vrijdag 12 juli 2002 17:06 schreef ispierings het volgende:
Hier ben ik weer,
Heb dus een tijdje een erg hooge koorts gehad en heb zodoende niks van me kunnen laten horen.
Het spijtme heelerg van de mensen waar naar ik als nog de pakketjes zou moeten versturen.
Hopelijk begrijpen zij dat.
Deze pakketjes zijn overigens nu wel de deur uit.
Voor de 2e ronde ga ik zelf een database in access bijhouden zodat ik hetadres en alle gegevens in een oog opslaag heb.
Verder wil ik nogmaals zeggen dat hetme erg spijt.
Hiervoor bedankt, alles is netjes aangekomen en ze werken allen
Dus ook van mij
Als je weer een inkoopactie start doe ik zeker weer mee !!
Edit
Marco ook nog bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
zou ook zo lullig zijn
Beterschap dan maar...
Hopen dat de pakjes nu vlot bezorgt worden..
Hmmzz... ziek zijn zuigt..Op vrijdag 12 juli 2002 17:06 schreef ispierings het volgende:
Hier ben ik weer,
[...]
Mgoed, doe maar kalm aan en ik zie het wel als ze er zijn.
Ik zou niet weten wat voor soort producten ze allemaal hebben, maar mochten ze goedkope slot coolers hebben, dan kan ik er wel een stuk of 3 gebruiken. (nouja, ikzelf niet, maar mensen die ik ken welOp zaterdag 13 juli 2002 12:30 schreef ispierings het volgende:
Nu ik beter ben, kan ik de 2e ronde starten.
Ik was van plan om een 15-tal producten op te nemen.
Deze zijn allemaal van de merken Akasa en Cybercooler.
Maar ik wil dan wel weten, of er dan ook nog requests zijn.
Ik kan eventueel vragen of het bedrijf bepaalde producten wilt opnemen in hun collectie.
Zo hebben ze nu ook al de fan met 4 (verschillende) ledjes.
En de prijzen blijven ookdit keer leuk.
Alleen wilde ik wel een 2of 3wat duurdere producten meenemen, zoals een soort van digidoc a la lian li enzo.
Nice. Weetje wat het kost? Kan nergens op die site prijzen vinden.Op zaterdag 13 juli 2002 13:58 schreef ispierings het volgende:
[afbeelding]
Dan wil ik er wel 3Op zaterdag 13 juli 2002 14:28 schreef ispierings het volgende:
[..]
Deze komen op +/- 6,50 €/stuk
Die internetshop die je bij die vorige IA gebruikte had die dingen wel namelijk ... 10/12 inch single device silver/copper kabels. Ook voor floppy had die korte kabels.
Ow...geweldig ... 12" copper 1 device zou ik willen en ook een 18" 2 device versie en een 10" floppyOp zaterdag 13 juli 2002 17:20 schreef ispierings het volgende:
[..]
Heeft deze ook. Ik heb ze namelijk in het zilver voor m'n eigen besteld.
Zulke zoals ze op http://www.sidewindercomputers.com/rounatcab.html staan
Wat moet ie kosten dan?
Trouwens... ga je gebruik maken van laupro's website?
Hij gebruikt om een gat uit een lian li bay cover te halen.
http://www.virtual-hideout.net/guides/lianli_faceplate_guide/index.shtml
Op de volgende staat er ook wat over: http://www.7volts.com/casemods.htm
Mail zie profile!!!
Ze zijn erg relax!
(moest veel werken, vandaar geen tijd voor GoT)
Nu je weer beter bent ga dan eens hard je best doen en mij die fans eens eindelijk toesturen?
IK word er onderhand een beetje ziek van!
Je reageert niet op mail of op posts.
Beetje lullig, niet?
Dus: Hoe zit het nou?
Zeker weten! Al een tijd naar op zoek...Op zondag 14 juli 2002 01:11 schreef ispierings het volgende:
Is er hier nog interesse in? Is om zoals de meeste wel weten windows in cases te maken. Een Nibbler.
[url="http://208.145.141.104/images/products/NIB001.jpg"][afbeelding][/url]
Gezocht!
Router
nounou zeg. Als je die smilie had gezien dan had je kunnen weten dat het niet zo bedoeld was.Op vrijdag 26 juli 2002 18:48 schreef ispierings het volgende:
[..]
en of ik er vaart achter zet maak ik zelf wel uit.
Gezocht!
Router
Of staat nog niet alles erop?
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
`Op zaterdag 27 juli 2002 01:39 schreef ispierings het volgende:
[url="http://members.home.nl/ispierings/"]http://members.home.nl/ispierings/[/url]
Zo zal ik de page een beetje op gaan bouwen morgen.
Heel simpel, met bij de producten als nodig is de nodige informatie.
Ik denk dat ik gelijk hun halve assortiment meeneem, want aan standaard muizen, toetsenborden en geheugen hebben we niks.
Is er overigens interesse in een blacklight cd-rackje?
[url="http://208.145.141.104/images/products/CD-RACK-B.jpg"][afbeelding][/url]
Als je die gaat inkopen neem ik er 5