Gatenkaas!
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 23:59 ]
u heeft mail van nummer 74[b]
Van deze mensen mis ik nog het adres, of kon ik het niet in mijn mailbox gevonden krijgen:
Nummers: 3,10,11,12,15,24,56,66,71,74,76,82,83,86,91,94,102,105
(Nummers verwijzen naar de bekende lijst.)
Gigabyte P35 ds3|C2D 6750|4Gb Kingston|Raptor 36Gb|Spinpoint 320Gb|Sparkle 8800GT 512Mb|2x 19" LG|Logitech S510 Desktopset|
Meh!
Zet de cv maar uit moe, die AMD draait nu stabiel
Verwijderd
Voor brute rounded IDE kabels moet je volgende week de LauPro site ff bekijken. Bronze, zilvere, lichtgevende en ook deze fans, maar dan zonder invoerrechten, want ze zijn gewoon in NL te koopOp donderdag 27 juni 2002 19:28 schreef Celmis het volgende:
I, ik heb verder geen ide kabels besteld. maar over welke ide kabels gaat het, die heb je toch niet via de inkoop actie gekocht of wel?
En komen die ook in de tweede actie?
Tevens denk ik dat er wel vraag is naar die koperen ATA133 kabels.
Maar als je nog ide kabels over hebt wil ik die wel, moet je wel effe zeggen wat en hoelang ze zijn.
ps1. Hoeveel % was de invoer?
Op vrijdag 28 juni 2002 01:38 schreef nitraat het volgende:
[..]
Voor brute rounded IDE kabels moet je volgende week de LauPro site ff bekijken. Bronze, zilvere, lichtgevende en ook deze fans, maar dan zonder invoerrechten, want ze zijn gewoon in NL te koop
Verwijderd
ik denk dat ze dan wel wat duurder zijn, dmv de invoerrechten.Op vrijdag 28 juni 2002 07:57 schreef kaasie het volgende:
heb je nog fan's over?? zoja kun je dan effe mailen naar kaasie@dolfijn.nl dan wil ik er ook wel één of meerdere
heeft die LauPro site nou al een behoorlijk adres of is het nog steeds een IPOp vrijdag 28 juni 2002 01:38 schreef nitraat het volgende:
[..]
Voor brute rounded IDE kabels moet je volgende week de LauPro site ff bekijken. Bronze, zilvere, lichtgevende en ook deze fans, maar dan zonder invoerrechten, want ze zijn gewoon in NL te koop
Negeren is vooruitzien
LOL, wie heeft er rookworsten besteld?Op vrijdag 28 juni 2002 17:32 schreef ispierings het volgende:
[afbeelding]
Haha stoer. Ze zullen wel ff vreemd hebben gekeken daar bij het postkantoor toen je daar met een auto vol dozen aankwamOp vrijdag 28 juni 2002 17:32 schreef ispierings het volgende:
[afbeelding]
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Verwijderd
hier stond wat stomsOp vrijdag 28 juni 2002 18:17 schreef Devil het volgende:
[..]
Haha stoer. Ze zullen wel ff vreemd hebben gekeken daar bij het postkantoor toen je daar met een auto vol dozen aankwam
ja, wat was de reavtie?. en behandelde ze je vriendelijk?Op vrijdag 28 juni 2002 18:17 schreef Devil het volgende:
[..]
Haha stoer. Ze zullen wel ff vreemd hebben gekeken daar bij het postkantoor toen je daar met een auto vol dozen aankwam
spanken spankenOp vrijdag 28 juni 2002 19:14 schreef Celmis het volgende:
[..]
ja, wat was de reavtie?. en behandelde ze je vriendelijk?
of heb je alles alleen kunnen doen?
Deze plek is te koop.
ja tering. sorryOp vrijdag 28 juni 2002 19:33 schreef KeeZ het volgende:
a
[..]
spanken spanken
Specs ...ik doe er niets meer aan.
Ja dat snap ik wel maar vaak is dat niet het geval.Op vrijdag 28 juni 2002 20:37 schreef DeBolle het volgende:
Ehm, van giro -> giro duurt nog minder dan een dag - en ik heb giro :-)
Terzake, als iedereen nu gewoon eens rekening houdt met de tijdsduur van overmaken zoals jij nu hebt bepaald? Dan hoeft er niemand een andere rekening te openen.
I had to Google JFGI, the irony was overwhelming...
Verwijderd

Verwijderd
Lijkt dat niet???Op zaterdag 29 juni 2002 11:09 schreef MasterOverdrive het volgende:
hmm er zitten 2 X 3mm in en als ze niet knipperen lijkt dat niet, dus ik laat ze maar weer knipperen
De leds in die fan zijn neem ik aan ook wel te vervangen met andere kleuren ed. Dit geeft vele mogelijke kleurcombi's en ideeënOp zaterdag 29 juni 2002 11:09 schreef MasterOverdrive het volgende:
hmm er zitten 2 X 3mm in en als ze niet knipperen lijkt dat niet, dus ik laat ze maar weer knipperen
Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926
Verwijderd
GVD klojo.. ik vraag pap is er een pakketje binnengekomen. hij zegt nee maar wel bij de buren. en me vader was al op. ik d8 naja dan zullen ze de rounded cables wel bij hem gebracht hebben.. is het die fannetjes voor M3ga-ManOp zaterdag 29 juni 2002 11:06 schreef M3ga_Man het volgende:
IK HEB ZE![]()
!!!!!! yes yes
ga nu ff teste
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Gigabyte P35 ds3|C2D 6750|4Gb Kingston|Raptor 36Gb|Spinpoint 320Gb|Sparkle 8800GT 512Mb|2x 19" LG|Logitech S510 Desktopset|
Had jij die rounded metal cables bij Ilja besteld?Op zaterdag 29 juni 2002 11:49 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
ik d8 naja dan zullen ze de rounded cables wel bij hem gebracht hebben.. is het die fannetjes voor M3ga-Man
naja hijs happy denk ik zow
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Hoppa !"Je fans zijn er !"
Hehheh, ik heb nu ook m'n FANnetjes net binnenOp zaterdag 29 juni 2002 11:49 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
GVD klojo.. ik vraag pap is er een pakketje binnengekomen. hij zegt nee maar wel bij de buren. en me vader was al op. ik d8 naja dan zullen ze de rounded cables wel bij hem gebracht hebben.. is het die fannetjes voor M3ga-Man
naja hijs happy denk ik zow
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Verwijderd

| MSI K7T266 Pro2 | 1800DLT3C 0309MPMW 1530@2040MHz(15x136 Vc@1,55) | 2x256MB Samsung PC2100 | ATI Radeon8500(OEM)@Retail (passief gekoeld) |
Gezocht!
Router
-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-
... Life is what happens when you are busy planning other things...
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Verwijderd
Als je een manier vind om de printplaat los te maken zeg het dan ff aub.Op zaterdag 29 juni 2002 17:09 schreef Oeloe het volgende:
Ik ga zow mijn fans ophalen bij M3ga-Man...
Ik denk dat ik ze ga modden. Ik ga als het lukt 1 van de 2 blauwe leds vervangen door een rode...
Als het goed gaat dan knippert de fan om en om blauw en rood...
Eerst maar es ff kijken hoe snel hij knippert...
ohja.. en:
Ilja... BEDANKT...
Gezocht!
Router
Verwijderd
Gezocht!
Router
Verwijderd
1. Bij de locale electra shopOp zaterdag 29 juni 2002 17:20 schreef The Dolf het volgende:
En waar haal je die 180 Ohm nou weer vandaan?
Die rode draad is 12V hier. Dus geen 5V
Verwijderd
Ik heb nog geen id..Op zaterdag 29 juni 2002 17:10 schreef The Dolf het volgende:
[..]
Als je een manier vind om de printplaat los te maken zeg het dan ff aub.
... Life is what happens when you are busy planning other things...
Verwijderd
Ik denk dat het niet lukt.Op zaterdag 29 juni 2002 17:21 schreef Oeloe het volgende:
[..]
Ik heb nog geen id..
Ik heb ze nl nog niet eens in het echt gezien...
Morgen weet ik meer...
Gezocht!
Router
Verwijderd
hoezo?Op zaterdag 29 juni 2002 18:16 schreef The Dolf het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet lukt.
Ik denk trouwens dat ik de eerste ben met een kapotte Blue Clear Case fan.
1) fans kan je niet helemaal uit elkaar halen waardoor de printplaat in de behuizing blijft.Op zaterdag 29 juni 2002 18:17 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
hoezo?
Gezocht!
Router
uehm....uehm..bij mij is er 1 kapot. Het was al zo toen ik dat paket open maakte.Op zaterdag 29 juni 2002 20:54 schreef ProjextX het volgende:
Ik heb ze binnen en werken allemaal ,
Bedankt Ilja en tot de volgende inkoopaktie
Gezocht!
Router
ik heb rounded cables samen met Enterprice besteld bij perfect system. die had ik donderdag besteld en vrijdag van hun een mailtje ontvangen dat het geld binnen was. dus ik verwachtte dat die vandaag (zaterdag) er dus kwamen...Op zaterdag 29 juni 2002 12:25 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Had jij die rounded metal cables bij Ilja besteld?
Ik heb ze gekregen.
Sorry dat ik niet eerder reageerde, Ilja!
Ik had 6 CCC fans besteld, dusse:wil jij 3 CCCfans ruilen tegen die kabels ReseTTim?
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
??? Dan heb ik 3 rounded cables (Wel hele mooieOp zaterdag 29 juni 2002 21:34 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
ik heb rounded cables samen met Enterprice besteld bij perfect system. die had ik donderdag besteld en vrijdag van hun een mailtje ontvangen dat het geld binnen was. dus ik verwachtte dat die vandaag (zaterdag) er dus kwamen...
ik heb geen fanz besteld omdat ik er dus genoeg heb..
Verwijderd
Ja.De vraag is nu (nog steeds). Knipperd/Brandt dat LEDje nou ook op 7V
Verwijderd
Zelfs op 3 volt knippert hij bij mij nog...Op zondag 30 juni 2002 02:48 schreef DeBolle het volgende:
[..]
Ja.
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq