Toon posts:

doorgebrande processor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs heb ik een MSI KT3 moederbord en Athlon XP 1600+ processor gekocht bij Gistron. Nadat ik alles in elkaar gezet had startte het systeem niet op. Na wat testen met een andere processor en ander moederbord bleek de processor kapot te zijn. Deze heb ik terug gestuurd naar Gistron, die nu beweert dat de processor doorgebrand is en ze geven mij daarvan de schuld. Dit terwijl het systeem goed geassembleerd was en het nooit gedraaid heeft. Van overklokken is hier geen sprake. Is het eigenlijk wel mogelijk dat een processor op dit moederbord doorbrand. Alles wordt bij 70 graden toch uitgeschakeld? Is er iemand die weet of ik nog ergens recht op heb?

Thanks,
Reinhard.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08 15:41

scorpie

Supra Addict

welkom op got!
als eerste: heeft u de faq gelezen?
http://gathering.tweakers.net/forum/faq

en je kunt gewoon gistron bellen en je probleem uitleggen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Tja het is jou woord als thuis prutsertje (bedoel er niks mee verder no flame intended) tegen de hunne als pc winkel/leverancier/bouwer.
Ik denk dat je behoorlijk zwak staat.
Je zou het rustig kunnen bespreken met hun maar geef je niet zoveel kans.

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Op donderdag 27 juni 2002 15:48 schreef Scorperito het volgende:
welkom op got!
als eerste: heeft u de faq gelezen?
Zijn eerste post, 'tis even wennen voor hem. :)

voor de rest heeft hij nog weinig inhoud. We weten zo héél weinig van hem maar dat zal nog wel komen.

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10-2025
Als je gewoon goed duidelijk uitlegt wat er is gebeurd heb je gewoon volkomen gelijk. Omdat OC-en nu in is tegenwoordig wil dat niet zeggen dat iedereen dit doet. Leg gewoon goed en duidelijk uit aan die mensen hoe het allemaal zit.