Eerste aimbot in q3 + demo

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 646 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op vrijdag 28 juni 2002 15:07 schreef Glorix Jim het volgende:
Kenmerkend aan een aimbot zijn de verspringingen van de cursor om een target te locken en te volgen. Dit zie ik niet gebeuren. Ik zag gewoon een vloeiende beweging of goeie reflex van deze persoon.
Fout, de nieuwte ogc versies en andere lame progs hebben natural aiming, wat wil zeggen dat de cursor niet meer verspringt van hot naar her. Daarnaast kan je ze ook nog zo afstellen dat je maar een bepaald aantal procent beter richt/meer raakt, dus als je normaal 10 cm mis schoot schiet je raak, maar als je normaal 20 cm mis schoot schiet je nog steeds mis.

Deze twee dingen maakt het voor een admin (zelfs de beste admin) onmogelijk om een cheater te herkennen (vandaar dat ik ook groot voorstander ben van anti-cheat progs die je computer afstruinen zoekend naar verdachte bestanden/bestandsnamen). Gelukkig zijn de meeste cheaters domme kindertjes van een jaar of tien die binnen een zo kort mogelijke tijd zo veel mogelijk kills willen hebben, zodat ze hun aimbot zo afstellen dat ze alles raken en alleen headies schieten wat dus wel weer opvalt (in tegenstelling tot de twee hierboven genoemde instellingen).

• Oefening
  • Niet online
Op vrijdag 28 juni 2002 15:50 schreef Phruster het volgende:

[..]

dan nog iets over dat a3d, je betaald er toch voor ;)
en schakel dat dan uit op de server ofzow (als dat kan)
trouwens, als jij a3d zou hebben zou je dat ook nie meer zeggen :P
Nee, duh. En als ik voor goc betaal mag ik het ook gebruiken?! |:( 'Ja, maar als jij ogc zou hebben zou je dat ook nie meer zeggen', omg dat lijkt me nogal logisch ja :D

a3d is niet voor niets verboden op clanbase, in het echt kan je elkaar immmers ook niet horen lopen op 200 meter afstand achter een muur of zelfs een huis, laat staan dat je elkaar wapens kan horen kopen/klaarmaken.

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-01 20:28
Op vrijdag 28 juni 2002 15:49 schreef hexamethylenetetramine het volgende:
ik nam extra dat filmpje, omdat iemand anders (paar posts terug) zei dat zelfs topclans niet 3 frags achter elkaar kunnen hebben en blablabla
uhm dude, lees alsjeblieft eens goed voordat je met je mooie voorbeelden komt... wat ik zei:
hmz, laat mij maar eens een filmpje zien waarbij je iemand zo goed vind dat het lijkt alsof hij bot (das tog de bedoeling?). Dat gaat je tog echt niet lukken. Kijk 3 mooie frags achter elkaar is heel leuk, maar dan noem je iemand nog geen cheater, en meer dan dat zal je niet vinden op zoon demo van 1 of andere 1337e clan.
Daar staat toch echt duidelijk dat als iemand 3 mooie frags het nog niks wil zeggen... maarja... |:(

Verwijderd

gelukkig kennen de meeste tdm spelers elkaar, ik ken denk ik het grootste deel van q3tdm nl scene irl...
de kans dat mensen die je kent en ziet op lans etc gaan cheaten kan je denk ik wel uitsluiten...

ook de Ice climbers waar jullie het over hebben zul je niet zien cheaten, die hebben sponsors e.d. stel je voor het word bekend dat je cheat... zeg maar dag tegen je sponsors (en je goede naam ofcoz)

dus wat blijft erover, een paar n00bs die een aimbot ff usen om het spel te verneuken voor de andere... en zoiezo zal het toch wel gefixed worden...

trouwens, nu we het t er toch over hebben, over 2 weken zijn de LAN Finals van CB te R'dam; http://www.clanbase.com/ec5.php

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

PowerSp00n

There is no spoon

Op vrijdag 28 juni 2002 16:05 schreef HS het volgende:
trouwens, nu we het t er toch over hebben, over 2 weken zijn de LAN Finals van CB te R'dam; http://www.clanbase.com/ec5.php
Mja is hier in de buurt. Mag je daar ook komen kijken ofzo? Of misschien moet ik zelf maar ff naar die page gaan :P. Lijkt me wel kewl om te zien enzow.

Verwijderd

ja tuurlijk mag je kijken,
er is een bar, genoeg stoelen, een beamer, geluid (van het spel en commentaar, alhoewel ik niet weet of het commentaar ook in de zaal uitgezonden zal worden) etc... alles wat je maar nodig hebt om het goed te volgen :)

• Xavier
  • Niet online
Op vrijdag 28 juni 2002 15:49 schreef hexamethylenetetramine het volgende:
maar dan met dat instagib... dat die gast die onder fatal1ty speelde de spawnpoints wist... so what? als je iemand in een bepaalde zone fragt spawnt die ergens, Dus zo weet je altijd waar die komt (als je de zone's + spawnpoints kent dus..)
Ik weet de spawnpoints ook. En ook de zone's
Maar niemand kan 6 a 7 keer achtermekaar iemand railen als hij spawnt. En zeker niet zo snel.
Die beams om hem heen waren telkens nog niet weg en hij was al gefragd.
Dat kan gewoon niet.
En ja als hij het al zelf zegt.

Verwijderd

Oke, mijn excuses bong-one, ik lees het nu fatsoenlijk :-P

En dan nog wat...dat is absoluut niet DE ic-toxic, want IC tag tijdens quake is gewoon wit, dus de clannaam, en hun speelnaam is helemaal blauw...

En dan zag je nog paar vage dingetjes in de demo, zoals dat hij om de hoek schokkend kijkt, dus niet zoals een normale speler het doet (of een topspeler, blaat) maar zoals een botje het doet...(volg maar eens een botje, dan zul je het zien)
En hoe die railt... dat is echt minstens 50% van de tijd zo'n reactie schot... en die raaktie allemaal :-/

En kijk maar uns op http://www.iceclimbers.org
Daar zie je ook de members... (en daar zit GEEN kamel of mormor .. :-/)

naja, het is gewoon lame dat ze iemands naam pakken die WEL skills heeft en het niet nodig heeft om te cheaten.. uiterst lame.. :-/

Verwijderd

Mzz.. die site van IC wordt alleen niet vaak geupdated...
Panicore is weer terug bij IC en dat staat er niet eens op :-P

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-01 19:33

Damian

Insane Obtrusion

Op vrijdag 28 juni 2002 14:58 schreef hexamethylenetetramine het volgende:

[..]

Erm, jij hebt nog nooit het filmpje van ic-GoPHeR gezien? daar legtie 6 man om in 30 seconde... met 7 schoten... dus meer dan dat vind je zeker wel...
En als je me niet gelooft, moet je ff zoeken, want er is ook nog een filmpje van clan [cE]
Daar legt zo'n ventje ook 4 man om met 50 health... (van zijn eige clan, dus geen noobs)
En dat soort shit zie je dus meer dan 2 keer!

En op dat stukje van 70 accuracy met lightning gun, hij schrijft er niet bij hoevaak die geschoten heeft met het ding... 7/10 is eazy, maar 700/1000 is *bijna* onmogelijk (anders moet je al ed hele tijd heel ff schieten en gericht, dat je zeker weet dat je em raakt)
[nofi]
omg wat een klotenaam heb jij!!
[/nofi]

[ontopic]

Ik vind dat hele gezeur van kijk dit filmpje, hoe goed ze zijn. Dat filmpje van die gozer die leuk kan mikken ook. Dat zijn momenten, zo spelen ze niet altijd.!! Ik ga ook elke wedstrijd die ik speel, opnemen als demo, daarna plak ik alle lucky headshots achterelkaar, en momenten waar ik er 2 of 3 achter elkaar pak. Nu lijk ik ineens ook heel leet. Zijn gewoon momenten dan gaat alles goed.

dus die filmpjes zeggen niet zoveel meestal :)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 16:08 schreef PowerSp00n het volgende:

[..]

Mja is hier in de buurt. Mag je daar ook komen kijken ofzo? Of misschien moet ik zelf maar ff naar die page gaan :P. Lijkt me wel kewl om te zien enzow.
sp00n, ik ga met je mee :D

Verwijderd

Hhahaha ja damian, idd een flinke tering naam om steeds te typen :p
(ik moest em ook veranderen BTW :p)

Maaruh ff on topic weer een beetje...

"Dat filmpje van die gozer die leuk kan mikken ook. Dat zijn momenten, zo spelen ze niet altijd.!!"

Erm, als jij de skillz hebt, speel jij wel zo altijd :-)
Alleen dan laten ze de mooiste momenten zien uit een wedstrijd.. dus zo'n filmpje zegt wel iets (niet zoveel als dat je over z'n schouder meekijkt, maar toch)

Verwijderd

laat me even weten wie er allemaal komen en wanneer, kunnen we ff meeten >:)

ik ben er gewoon de hele tijd (ben cb crew) om de verschillende matches te reporten, dus kan enkel tussen de matches door even pauzeren om te meeten :)

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 16:25 schreef HS het volgende:
laat me even weten wie er allemaal komen en wanneer, kunnen we ff meeten >:)

ik ben er gewoon de hele tijd (ben cb crew) om de verschillende matches te reporten, dus kan enkel tussen de matches door even pauzeren om te meeten :)
cb crew kan nooit echt vervelend werk zijn :)

maar ik moet ff kijkn of ik kan en wanneer ik dan ga...

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

whu, speel nooit quake, heb nu wel een linkje gevonden naar de cheat, kan hem zo downen, is wel weer erg om te zien hoe makkelijk het gaat :(

denk dat ik hem zo maar eens ff ga proberen tegen een paar botjes, ben wel benieuwd

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 16:34 schreef Damian het volgende:
whu, speel nooit quake, heb nu wel een linkje gevonden naar de cheat, kan hem zo downen, is wel weer erg om te zien hoe makkelijk het gaat :(

denk dat ik hem zo maar eens ff ga proberen tegen een paar botjes, ben wel benieuwd
C H E A T U R R R ;)

(url? wil ut ook zien)

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Op vrijdag 28 juni 2002 16:49 schreef Phruster het volgende:

[..]

C H E A T U R R R ;)

(url? wil ut ook zien)
Zoals ik al zei, speel geen Quake, quake sucks, veel te lomp spel imho.

Ennuh, weet niet of het gewaardeerd word, als ik hier de link post :)

• Oefening
  • Niet online
Op vrijdag 28 juni 2002 16:49 schreef Phruster het volgende:

[..]

(url? wil ut ook zien)
Ja, daar gaat het dus al fout. En dan gebanned worden en zeggen: 'ja, ik had het alleen om te testen op bots' of 'zo kan ik beter cheaters herkennen' of, de kaskraker van de dag, trommel trommel 'mijn broertje heeft dat gedownload' ;)

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Zal nu ook wel niet meer al te lang duren voordat Q3-Guard word geintroduceerd op de Q3 Servers

Weet eigenlijk niet of er al iets van anti-cheat bestond voor Quake 3 :?

Verwijderd

ik speel dus echt NOOIT meer q3, nu is het CS only :P

maar omdat ik hiervoor zo'n beetje alleen maar q3 speelde ben ik gewoon benieuwd :)

en het was makkelijk te vinden dus ik zoek zelf wel :9

Verwijderd

ik ken trouwens iemand die een wallhack heeft voor q3, en die heeft ie al een tijdje :?

(zou nie weten wat je er mee moet in q3, maar goed)

Verwijderd

idd, wallhack is best overbodig, als er wel 1 spel is waar je de hele tijd een hoop gewandel hoort is het quake III wel :)

• Oefening
  • Niet online
Op vrijdag 28 juni 2002 17:08 schreef hexamethylenetetramine het volgende:
idd, wallhack is best overbodig, als er wel 1 spel is waar je de hele tijd een hoop gewandel hoort is het quake III wel :)
Ja, lijkt mij ook. Maar speedhack en aimbot daarentegen zijn weer veel 'nuttiger' :(

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 17:08 schreef hexamethylenetetramine het volgende:
dat niet alleen, wat dacht je van levels als q3dm17 en q3ctf4

die zijn helemaal open :?

(en die q3ctf4 speelt ie bijna heel de dag)

Verwijderd

omg? zit er ook een speedhack in!?
Vaag, op servers wordt toch meestal met cfg ingesteld speed = 320 UPS? of kunnen ze dat aanpassen met die ogc? (dunno, just a question)

• Oefening
  • Niet online
Op vrijdag 28 juni 2002 17:12 schreef hexamethylenetetramine het volgende:
omg? zit er ook een speedhack in!?
Weet ik niet, was ook maar een voorbeeld van wat het pas echt kan verzieken in quake.

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

mwoah, wallhack lijkt me idd niet al te super in Quake, je ziet bijna altijd wel iemand lopen idd.

voor de liefhebbers is de bot eventueel wel te downloaden van mijn site.

• Xavier
  • Niet online
Denk niet dat er een speedhakc zal komen voor Quake3

Je kan max 600 UPS.
Dat is inclusief bunny hoppen.
Ik ga wel eens zo rond de 470. Dat is hard genoeg.
Je hebt er niks aan om nog harder te kunnen.

En als je hard wilt moet je CPMA mod spelen.
Zit geen max aan de UPS.
Die gasten schieten ook om je oren heen als ze net je vlag hebben gejat.

Daarom speel ik ook CPMA.
Je kan daar ook in de lucht bijsturen.

• Xavier
  • Niet online
Op vrijdag 28 juni 2002 17:24 schreef Damian het volgende:
mwoah, wallhack lijkt me idd niet al te super in Quake, je ziet bijna altijd wel iemand lopen idd.

voor de liefhebbers is de bot eventueel wel te downloaden van mijn site:

klik
:)

Het is super simpel om die bot te vinden.
Zou zeggen ga naar Google
had hem meteen gevonden.

Ik heb hem niet gedownload hoor.
Heb ik niet echt nodig om lol te krijgen.

Verwijderd

Je kan max 600 UPS.
Je hebt er niks aan om nog harder te kunnen

Erm... ik neem aan dat je het niet over (ook) OSP hebt?

Want daar kan ik boven de 600 komen...

• Xavier
  • Niet online
Op vrijdag 28 juni 2002 17:33 schreef hexamethylenetetramine het volgende:
Je kan max 600 UPS.
Je hebt er niks aan om nog harder te kunnen

Erm... ik neem aan dat je het niet over (ook) OSP hebt?

Want daar kan ik boven de 600 komen...
Nope
Ik speel geen OSP ofzo.
Speel Freeze Tag :)

Verwijderd

omg, myg0t is echt ZIEK, ze denken zelfs dat ze een soort god/helden zijn ofzow:

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11-2025
Wat voor mij de doorslag gaf dat die kerel cheate was dat ie toen der mensen in zijn eigen team kwamen hij vloeiend zijn teamies volgde met zijn cursor. Dat doet niemand! En al helemaal niet als der een enemie ietsjes verderop staat. Conclusie, hij had geen controle over zijn eigen muis -> dus bot.

Was ik maar rijk en niet zo knap...

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-01 12:53
cheaters zijn best te herkennen hoor, tenminste voor een ervaren speler

het meest opvallend is dat een cheater een aantal spelers die ver uit elkaar staan idioot snel achter mekaar kan neerknallen met een headshot, als dat heel vaak gebeurt dan is dat al verdacht, goeie spelers maken wel headshots, maar niet meer dan 2 of 3 achter mekaar, en niet bijvoorbeeld 6 headshots in 3 seconden

ten tweede, een cheater gebruikt alleen rifle/railgun, want met een raketwerper aimbotten werkt lang zo goed niet

ten derde, als je achter iemand loopt en hij knalt je in 1 keer neer met een headshot terwijl hij je niet gehoord kan hebben is ook al verdacht

ten vierde, een cheater is bijna altijd een matige speler, want anders kun je ook wel op een normale manier winnen, dus als die gast heel snel kan ontwijken, en allerlei mooie moves maakt dan is het waarschijnlijk geen aimbotter, maar staat ie een beetje in een hoekje met de rifle altijd raak te schieten dan weet je hoe laat het is

ten vijfde, een cheater heeft doorgaans een grote bek, een echt goeie speler laat de kills voor zich spreken

en wat blijkt: meestal worden mensen vals beschuldigd, maar soms zit er een aimbotter tussen, kost wel 10 minuten ofzo om echt zeker te weten dat het een cheater is
gelukkig cheat men bij unreal1 wat ik het meest speel slechts heel zelden

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:53
Op vrijdag 28 juni 2002 17:52 schreef Phruster het volgende:
omg, myg0t is echt ZIEK, ze denken zelfs dat ze een soort god/helden zijn ofzow:
edit: niet quoten zoiets ;)
Anders post je ff een site waar je de aimbot voor q3 kan downloaden ... modjes pls remove die ff :(

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Op vrijdag 28 juni 2002 18:55 schreef $1CkB0y het volgende:

[..]

Anders post je ff een site waar je de aimbot voor q3 kan downloaden ... modjes pls remove die ff :(
hehe relax

utfs en je komt op die site terecht...

magoed. ik heb directe download boven aan gegeven, dus waarom moeilijk doen?

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:24
Aimbot was er al een week of 3 hoor...

Maarja... :+

• Oefening
  • Niet online
Op vrijdag 28 juni 2002 19:18 schreef Damian het volgende:

[..]

hehe relax

utfs en je komt op die site terecht...

magoed. ik heb directe download boven aan gegeven, dus waarom moeilijk doen?
Cheats zijn niet alleen lame maar ook illegaal (en die site die gepost was/is helemaal), dus ik zou je posts maar ff snel weghalen als ik jou was, lamertje...

Vraag me btw af of hoe clanbase reageert als een cs-clan cheats host, eens kijken...

Verwijderd

Geen links naar aimbots. Clanbase wil ze niet :)

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Op vrijdag 28 juni 2002 21:49 schreef ItSnows het volgende:
Geen links naar aimbots. Clanbase wil ze niet :)
OMG ItSnows!!!!

heb je wel eens op die link gedrukt!!!

En het mooie is, die link slaat nu gewoon perfect op jou!!! :P

ter informatie:

OMG ik post hem zo weer, wat doe ik nou!!!

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

PowerSp00n

There is no spoon

Op zaterdag 29 juni 2002 01:12 schreef Damian het volgende:

[..]

OMG ItSnows!!!!

heb je wel eens op die link gedrukt!!!

En het mooie is, die link slaat nu gewoon perfect op jou!!! :P

ter informatie:

OMG ik post hem zo weer, wat doe ik nou!!!
Mwuahaha.. Rofl. Zie het nu ook (had ook niet naar die site gekeken :+)

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Op zaterdag 29 juni 2002 01:15 schreef PowerSp00n het volgende:

[..]

Mwuahaha.. Rofl. Zie het nu ook (had ook niet naar die site gekeken :+)
Van je adminnetjes moet je het hebben :)

• Oefening
  • Niet online
Omg, ik trap er nog in ook :D

*schaamt :o*

Verwijderd

edit: nee dank je.

• CU2morO
  • Laatst online: 16-12-2025
Op zaterdag 29 juni 2002 14:15 schreef MaXxX het volgende:
je kunt de cheat vinden op <vage-niet-te-quote-link> >:)
wat doet het? windows crash, multiple gay pr0n vensters? hartaanval schrik flashje?

Verwijderd

LOL

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Op vrijdag 28 juni 2002 00:47 schreef SaSReCoiL het volgende:
jzs al die mensen die zeuren over cheaters!
verander dan van server.
Dat is dus het probleem,we MOETEN van server veranderen !
Dan vindt je eens een leuke server,ben je ff gezellig aant winnen,komt er een cheater binnen ! Zeer leuk is dat :'(
Oh,kom ik ga wel even een andere server zoeken,doei }:O

En btw,als iemand Fatal1ty heet,en die wint grandioos,kan het dan niet gewoon de èchte zijn ? ;)

Verwijderd

er waren al hee lang aimbots en alles voor q3, dat weet ik heel zeker.

Verwijderd

Als ze al die cheaters gewoon afschieten ( In het echt dan he) WOei alle CS myg0t gasten overleden >:)

• dvdgrs
Op zaterdag 29 juni 2002 18:18 schreef HyperXtreme het volgende:
Als ze al die cheaters gewoon afschieten ( In het echt dan he) WOei alle CS myg0t gasten overleden >:)
ach joh, die meeste lamers zijn waarschijnlijk gefrustreerde 14-16 jaar oude gastjes die gepest worden op school :Y). Die zijn al ongelukkig genoeg :)

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Hmmmm..is dat zo?
Ben toch echt 30..speel al van den beginne Q3..
Skill's zijn ook best ok...en toch wil ik die bot wel eens downen.
Ben gewoon benieuwd wat het doet.
Ik verwacht 1 dagje lol,en dan wordt het stront vervelend en ga je weer quaken op de ouderwetse manier.
Desalnietemin zoek ik dus een werkende aimbot.
Tot zover zijn alle bots die ik op Google vond fake.

• dvdgrs
Op zondag 30 juni 2002 00:10 schreef melly het volgende:
Hmmmm..is dat zo?
Ben toch echt 30..speel al van den beginne Q3..
Skill's zijn ook best ok...en toch wil ik die bot wel eens downen.
Ben gewoon benieuwd wat het doet.
Ik verwacht 1 dagje lol,en dan wordt het stront vervelend en ga je weer quaken op de ouderwetse manier.
Desalnietemin zoek ik dus een werkende aimbot.
Tot zover zijn alle bots die ik op Google vond fake.
heb ik dat gefrustreerde deel dan wel goed? :P :o)
Neej, kijk 1x uitproberen (doe het asjeblief wel tegen bots :)) is anders dan zeg maar "lame" zijn, ik bedoel met UT heb je gewoon clans die in publics gaan botten met zn 3en tegelijk :). Dat zijn dus die gefrustreerde kids ;)

• melly
Gefrustreerd?...hmmm..mischien wel...maar dan wel op een ander gebied :)
Maar ik moest ff een reply plaatsen nadat ik de berichten zo ff door had genomen.
Mensen die een aimbot downen worden gelijk bestempeld als (zie vorige post's).
In geen 1 van al die verwijten kan ik mij zelf echter terug vinden,terwijl ik dus wel op zoek ben naar die bot.
Vind het een beetje zwart/wit gedacht allemaal.

(ik heb ook een poos de demo versie gespeeld..de demo heeft lekker veel dm17 servers :)
daar ben ik wel vaak players tegen gekomen met een aimbot..echter in de full versie van q3 nog nimmer..wel players die zo'n geweldige skill hadden dat het LEEK of ze een aimbot hadden..)

• dvdgrs
Op zondag 30 juni 2002 00:17 schreef melly het volgende:
Gefrustreerd?...hmmm..mischien wel...maar dan wel op een ander gebied :)
Maar ik moest ff een reply plaatsen nadat ik de berichten zo ff door had genomen.
Mensen die een aimbot downen worden gelijk bestempeld als (zie vorige post's).
In geen 1 van al die verwijten kan ik mij zelf echter terug vinden,terwijl ik dus wel op zoek ben naar die bot.
Vind het een beetje zwart/wit gedacht allemaal.
uhm naja, hoe dan ook kunnen we botters nooit goedkeuren, zelfs niet als ze 30 zijn ;). Aimbot is gewoon een cheat/hack die het speelplezier voor anderen naar beneden haalt. Kijk nogmaals, als je het wil downen om uit te checken boeit het me verder niet heb ik ook gedaan. Zolang je het maar niet gebruikt in publics, want ik acht de kans dat medespelers het goedkeuren omdat je het wil uitproberen vrij klein. Dat zou je zelf ook wel begrijpen...

• melly
want ik acht de kans dat medespelers het goedkeuren omdat je het wil uitproberen vrij klein. Dat zou je zelf ook wel begrijpen...
Hmmm...om eerlijk te zijn heeft dit mij nog nooit kunnen irriteren.
Die enkele keer dat ik iemand ervan verdachte vertrok ik gewoon.
Maar het kan inderdaad ook ergenis opwekken.
Maar ik neem aan dat players met een normale instelling zo'n bot nooit zover zullen misbruiken dat andere players gefrustreerd ervan raken.
Diegene die dit wel doen hebben zo wie zo al een dermate bedroevende instelling dat ze zich anders wel op een andere manier in het spel zullen misdragen.
"Callvote kick"" is een erg vervelende :( (kunnen ze het niet hebben dat je beter bent als hun).
In een duel niets anders doen dan de "kill"command gebruiken.
Zit je 10 min te kijken naar een tegenstander die zichzelf vermoordt.
Enz enz enz
Tsja...diegene die een game willen verzieken hebben helaas geen aimbot nodig om dit te doen :(

• dvdgrs
Op zondag 30 juni 2002 00:30 schreef melly het volgende:
Maar ik neem aan dat players met een normale instelling zo'n bot nooit zover zullen misbruiken dat andere players gefrustreerd ervan raken.
Nou, dat gebeur(t/de) heel veel in UT-lms wat ik erg vaak speelde. Dan kwamen er 3 gasten met aimbot in de server. Hierdoor kan je echt niet normaal meer doorspelen, dus moet er worden gewacht op een admin of idd naar een andere server vertrekken...
Voor de rest heb je gelijk, spelers hebben geen bot nodig om het spel te verzieken, maar het is gewoon een heel handige "tool" voor ze...

• melly
Helaas kan ik niet oordelen over UT..om 1 of andere reden heeft dit spel mij nooit echt kunnen boeien.
Heb hem toevallig 1 week geleden weer eens geinstaleerd om het nog eens een kans te geven,maar nee...ik hou het toch bij m'n vertrouwde q3 :P
Ik geef UT2 maar een nieuwe kans :)

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-12-2025

Ronnie_T

Shangri-La

Ik heb de cheat gedownload en geinstalleerd en het is gewoon ZIEK :( Bye Bye, Zwaai Zwaai Quake3Arena

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

• melly
Hmmmm..net weer ff verder gezocht,maar de aimbots die ik steeds vind zijn toch echt fake.
Ben in Q3 full ook nog geen 1 cheater tegen gekomen...
Denk dat het allemaal nog wel los zal lopen..

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-12-2025

Ronnie_T

Shangri-La

even snel een demo gemaakt op tourney2 op nightmare tegen hunter http://www.piccadilly.nl/cheat.zip
/edit: nog 1 gemaakt met xaero
http://www.piccadilly.nl/xaero.zip

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

• melly
Ik heb hem ff gedownd..en verdomd.
Ik had hem zo nog niet eerder gezien.
Diegene die ik altijd zag bewoog de "aim" heel spastisch.
Hier kan je echt niets aan zien.
Maar werkt zoiets nu ook met een ping van 70 of hoger??
Ik zoek maar weer us verder :)

• melly
Je 2e demo vond ik leuker.
Zelfs met bot was xaero nog behoorlijk lastig zag ik :)
Maar dit is allemaal met ping 0.
Werkt het nu ook met bv. ping 70 of hoger?
---------
Ik wil eigenlijk wel eens een duel met jouw Ronnie.
En dan niet op je eigen server.
Ben benieuwd of ik dan ook geen kans maak.

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Op zondag 30 juni 2002 03:28 schreef melly het volgende:
Werkt het nu ook met bv. ping 70 of hoger?
Die OGC bot heeft een ingebouwde ping-compensatie routine waardoor je zelfs met een latency van 200 nog perfect kunt railen etc :(

De meeste aimbotters zijn gemakkelijk te herkennen omdat ze totaal geen moeite doen om onopvallend te spelen. Koppel de meest onmogelijke shots aan een spastisch bewegende crosshair en je weet hoe laat het is. Maar het echte gevaar schuilt 'm in de lowlifes die er sneaky mee omgaan en bijna niet te onderscheiden zijn van goede spelers.

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01 20:32

Soullie

Planeshift

Ik ken mensen die zonder aimbot gruwelijk goed zijn.. en gewoon de spawn points uit het hoofd weten.. gruwelijk irritant... *spawn* *splat* *spawn* *splat* *spawn* *splat*

nu ben ik niet zown goeie Q3'er dus daar zal het wel aan liggen :P

Hopen dat ze dit fixen in een volgende patch of zow :/

• dvdgrs
Op zondag 30 juni 2002 12:07 schreef DroogKloot het volgende:
Die OGC bot heeft een ingebouwde ping-compensatie routine waardoor je zelfs met een latency van 200 nog perfect kunt railen etc :(
woei, ook met UT zijn de meeste botters 56kers, dan worden ze gebanned, maar door dynamisch IP kunnen ze daarna weer gewoon joinen, en reken maar dat bots ook bij hun werken :(

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 30 juni 2002 00:30 schreef melly het volgende:

[..]

Hmmm...om eerlijk te zijn heeft dit mij nog nooit kunnen irriteren.
Jongen, je moest eens weten hoe vaak jouw verhaal niet als smoes is gebruikt door cheaters die gepakt zijn (cs that is): 'ja, ik had het alleen gedownload om te testen op bots', 'ja, ik had het alleen gedownload zodat ik cheaters beter kan herkennen', 'ja, ik cheat alleen op andere servers' of de kaskraker van de eeuw, trommel trommel, 'ik heb niets gedownload hoor, dat heeft mijn broertje gedaan'.

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

RSP

jammerlijk dat het zo moet in de games...
heb de demo's bekeken en kan me voorstellen dat je het niet 1,2,3 doorhebt als je er 1 tegen je hebt aangezien er tegenwoordig in q3 heel veel guys rondlopen met skills tot aan het dak maar de cheaters vallen snel genoeg door de mand als het er op aankomt... (zie CS)

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-01 13:23

Type-R

One Minute Shakin

hopelijk patch ID gewoon snel op tijd, dan is er nix aan de hand :)

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-01 23:12
Mensen met een Aimbot geven mij vaak een slechte naam. Aangezien ik Q3 (instagib) speel vanaf het uit is, haal ik bestwel hoge scores; 2min/40 frags, maar dan beginnen er ook mensen je meteen uit te maken voor bot. En geloof mij, ik gebruik er echte geen. Gewoon veel oefenen, goeie muismat en muis (Func Sufrace 1030/MS IntelliExplorer Optic), en een goede fov. Heb trouwens wel een aantal keer zelfs een aimbot gekilled (als je goed beweegt enzo kan ie je niet zo makkelijk raken, en als je um eenmaal raakt gewoon een beetje spawnkillen).

Verwijderd

Een aimbot is zo te onderscheiden van een goede speler,
aimbotters pakken vaak de lightninggun of rail,
je ziet die crosshair gewoon op de enmylocken en ook vaak gewoon op ze teamm8s iig ik herken ze zo.
en de meeste quakers uit de scene ken ik wel van naam.
ik hoop dat id of gasten van OSP een patch of iets dergelijks maken tegen deze bot.

//vinkie

• Semetrix
  • Laatst online: 08:14
Hoe makkelijk zou het zijn om deze aimbot aan te passen voor games gebaseerd op de quake 3 engine?

Ik speel zelf RTCW. En nu de sourcecode is vrijgegeven is het volgens mij nog makkelijk!!

:( :( :( :(

• Xavier
  • Niet online
Ok ik heb een andere aimbotter gevonden:
Hier is de demo te downloaden

zet de demo in je instagibplus/demos map

• melly
Ok...heb dus eindelijk een werkende aimbot gevonden.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het nog steeds niet echt geloofde.
Op je eigen server of een non-pure server zal het waarschijnlijk best lukken.
Maar op een pure server online was het bij mijn inzien onwaarschijnlijk.
Ik zat dus dik fout.
Deze aimbot werkt dus wel perfect online.
En als je hem onder een mousebutton bind kan je zelfs bepalen waneer je hem aan of uit zet.
Op deze manier zie je dus echt erg moelijk of je een bot gebruikt de ja of de nee.
Vlak voor je je rail afvuurt klik je ff kort op aimbot aan en *BAM*..missen doe je niet.
En als je weer vrolijk verder rent is er niets aan de hand :(
Jammer..van nu af aan ga je dus toch twijfelen aan de skills van iemand als die ook maar iets boven het gemiddelde uit steekt.
..
..
Wat die personen trouwens nu leuk aan die bot vinden snap ik echt niet..na 3 potjes stom weg "klikken"was ik het strontzat.
Ben in iedergeval een illusie armer.

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op vrijdag 28 juni 2002 17:25 schreef Xavier het volgende:
Denk niet dat er een speedhakc zal komen voor Quake3

Je kan max 600 UPS.
Je hebt er niks aan om nog harder te kunnen.

En als je hard wilt moet je CPMA mod spelen.
Zit geen max aan de UPS.
Die gasten schieten ook om je oren heen als ze net je vlag hebben gejat.

Daarom speel ik ook CPMA.
Je kan daar ook in de lucht bijsturen.
Erm.. in vq3 kan je ook makkelijk boven de 600ups uitkomen hoor. In 3 a 4 sprongen ben ik al 600+ ups :) En in CMPA kan je idd nog harder gaan ja en heel erg krappe bochtjes nemen met die snelheid :D

Verwijderd

MadFoxx is d'r ziek van. Het was al rustig op de TEAM Arena servers, maar nu met al die dvr#@ndjse NONO's met aimbots vrees ik dat mijn favoriete spelletje gaat sterven.....

ik :r op lamers met bot's

Als je zonder bots wilt fraggen.... LEMME Know. :Y)

Verwijderd

Door Glorix Jim - Friday 05 July 2002 22:40
Door Mad_Foxx - Wednesday 04 September 2002 10:15
Een erg nuttige aanvulling is niet ;)
Pagina: 1 2 Laatste