Toon posts:

Plaatjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom moeten alle plaatjes die je wilt neerzetten op het internet staan of op een ftp server of zo? Ik vind dat julile ook gewoon een optie moeten maken dat je gewoon een plaatje van je computer rechtstreeks kan uploaden naar Tweakers.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 08:35 schreef DarthMaarten007 het volgende:
Waarom moeten alle plaatjes die je wilt neerzetten op het internet staan of op een ftp server of zo? Ik vind dat julile ook gewoon een optie moeten maken dat je gewoon een plaatje van je computer rechtstreeks kan uploaden naar Tweakers.[/quote]DUH, dat kan ook, alleen moet je toestemming krijgen van Femme. Uploaden kan zonder een programmaatje.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 08:35 schreef DarthMaarten007 het volgende:
Waarom moeten alle plaatjes die je wilt neerzetten op het internet staan of op een ftp server of zo? Ik vind dat julile ook gewoon een optie moeten maken dat je gewoon een plaatje van je computer rechtstreeks kan uploaden naar Tweakers.[/quote]En dan staan ze nog op het Internet >:)