Mag het een onsje minder zijn?

Pagina: 1
Acties:

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Tering, ik dacht dat ik alles gezien had, maar vandaag heb ik de koning gevonden. Er is gewoon een idioot met de nickname Munkey die een usericon heeft van 257 Kb!! :(

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Das nog niks vergeleken met 457Kb

• Hans
  • Niet online
Woow, die heb ik gemist... :)

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
die van mij was eers 260 ofzo maar ik heb hem ingekort en resolutie verandert naar 60*60 Nu is ie 12 Kb

Advanced sheep-counting strategies

Verwijderd

Ohja Brammes?

Munkey had eerst een icon van 650KB en de mentaliteit van "als je het veel vindt zet je icons maar uit" .. :r:r:r:r
Die zijn er meer trouwens :(

• Hans
  • Niet online
Dat soort kansloze niet meewerkende lui moeten dus gewoon een schop onder hun aarsch krijgen. Opzouten met die kneus!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 13:56

Apache

amateur software devver

hehe, hoe groot mag een gifje of een jpg zijn :)
ik heb hier nog een gigantische jpg van 2.6 megs liggen, dat is de poster-versie van de doos van warzone 2100 >:)

If it ain't broken it doesn't have enough features

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 11:21

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Op zich vinnik zo'n groot icoontje niet zo erg maar dan zijn er mensen die 'm op een ongelovelijk trage server zetten.
komt ie nog met maar 25Kb/s binnendruppelen.
als ie 500K is dan moet ie ook op een server die minstens 500kbyte/s trekt, dan is 't nog wel acceptabel.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Voor jou dan, voor mijn ISDN is het nog steeds veel te groot.

• Femme
  • Laatst online: 20-02 19:42

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Je zou mogen verwachten dat de gemiddelde tweaker slim genoeg is om de grootte van z'n icoontje binnen de perken te houden (<15KB). Dit dit juist hier op GoT niet lukt is vreemd. Helaas is er geen goede remedie (behalve dan plaatjes verplicht op onze server uploaden, maar dat levert alleen maar onnodige traffic op en we hebben al zo vreselijk veel traffic).

Modem gebruikers kunnen beter de icoontjes uitzetten in hun prefs als ze echt last hebben van de traagheid.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
De techniek achter GoT weet ik niet, dus mijn onderstaande opmerking kan nergens op slaan.
Is het voor GoT-technici niet mogelijk om iets in te bouwen als 'icon > 32 kb then ignore icon'?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Nee.. NOG niet..
Ik snap ook niet waarom sommige mesne de grootten niet gewoon 60x60 maken in plaats van een ANI-gif van 100x75..

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Een user-icon-upload-systeem is op dit moment in beta-test-fase.

• Hans
  • Niet online
Er schijnt ook een trieste trend gaande te zijn om aan iedereen te showen wat voor geweldige titles je in je DivX collectie hebt zitten, door gewoon complete filmscenes in je icon te zetten. Waar is dit in godesnaam allemaal goed voor? Je bent echt niet de man als je aan iedereen kan laten zien dat jij pulp fiction of the matrix ergens op je compu hebt staan ofzo. Een ander nut zie ik er dus niet van in.

Verwijderd

Het toverwoord is optimizen.

Een scene uit een film hoeft helemaal niet groot te zijn. Voor verschillende mensen heb ik icons gemaakt die nog geen 20 KB zijn.

Jammergenoeg zijn er dus ook mensen die gewoon geen sociaal gevoel hebben en er dus absoluut niet mee zitten dat ze een icoon van enkele honderden kilobyte gebruiken, omdat het bij hun zelf snel binnen is.

Optimizen die hap.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik heb er gewoon geen; is dat optimized genoeg?:+

Verwijderd

Die filmpjes zijn zwaar vet. :9 (wil er zelf stiekem ook wel een, maar weet niet hoe ik ze zo klein kan maken :()

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 08:39

4POX

Everybody is wired

Mijn server ligt plat.. Dus ik heb lekkur ook geen icon...

Vandaag van pentium120 naar pentium2 350.. Heb 4ms winst met pingen :)

AKA Rinkel weblog

Pagina: 1