Roeping voor MA!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Deze mag van mij best een reactie krijgen van MA :)

Wie wilt :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben eigenlijk van mening dat een reactie van het Moddereter Account hier helemaal niet op zijn plaats is: de user klaagt niet over zijn eigen reactie, maar klaagt over het gehele moderatiesysteem. Het draadje waarin die post staat, is echter niet een of ander tech-draadje, maar een draadje dat daadwerkelijk over modden (en de niveau's die daar dan uitkomen) gaat.
Nu is het inderdaad zo dat je die discussie daarover beter hier kunt voeren, maar die reactie is daar min of meer ontopic. Het is misschien een eigen mening en wat kort door de bocht gebracht, maar ik denk niet dat het in dit geval terecht is om hem op 'verwijtende toon' naar TMF te verwijzen. :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op donderdag 27 juni 2002 01:01 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Ik ben het wel met Thor eens dat een MA reactie niet echt nodig is, alhoewel een linkje richting TMF misschien wel wenselijk is, zodat daar de discussie verder voortgezet kan worden.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als jullie het zo stellen => k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Door de vele onterechte moderaties die ik tot nu heb gehad denk ik tegenwoordig wel 3x na voordat ik post.
Dat lijkt me toch niet de bedoeling of wel

Ik vind dit eigenlijk wel positief :)
richting TMF
denk ik ook, volgens mij weet hij en nog veel meer met hem niet goed wat TMF doet en uberhaupt het bestaan ervan.
Hij zit wel snel op de kast btw
zie deze reaktie van hem in een andere draad
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=538634

Misschien vindt hij dat hij te weinig punten krijgt omdat er redelijk strak wordt gemodereerd??

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Op donderdag 27 juni 2002 10:06 schreef Spice het volgende:
zie deze reaktie van hem in een andere draad
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=538634

Misschien vindt hij dat hij te weinig punten krijgt omdat er redelijk strak wordt gemodereerd??
Ik vind die reactie anders een typisch geval van een 0 en aangezien de reactie op die score staat, vind ik het geklaag niet echt op zijn plaats.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Ik vind die reactie anders een typisch geval van een 0 en aangezien de reactie op die score staat, vind ik het geklaag niet echt op zijn plaats.
Dat bedoelde ik Beaves maar soms hebben mensen meer dan 1 woord nodig :)

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat TP70 aka Georgio helemaal gelijk heeft, dat moderatie systeem is idd zo krom als een hoepel en hadden ze van mij al lang geleden kunnen opdoeken!

Ik dacht dat er een poosje terug een topic over was hier in TMF (of was het in LA!?) Daar waren de reacties volgens mij ook niet al te positief!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op vrijdag 28 juni 2002 03:32 schreef didaaf het volgende:
Ik vermoed dat je het volgende topic bedoelt:
[topic=476634]

Mag ik je eens vragen om onderbouwing van je stelling dat het moderatiesysteem zo krom is als maar kan?

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 07:42 schreef Renegade het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je het volgende topic bedoelt:
[topic=476634]

Mag ik je eens vragen om onderbouwing van je stelling dat het moderatiesysteem zo krom is als maar kan?
Natuurlijk mag je dat vragen ;)
Ik kan er heel kort over zijn, er is totaal geen controle!
Iedereen kan zomaar inloggen en beginnen te moden, en dat is nog al te zien vind ik!
Ik vind het meer op een fruit automaat lijken dan op een serieus punten systeem! (hiermee doel ik dus op het feit dat vaak serieuse posts op 0 staan en de eerste de beste kansloze kreet staat op +3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Op vrijdag 28 juni 2002 12:46 schreef didaaf het volgende:

[..]

Iedereen kan zomaar inloggen en beginnen te moden, en dat is nog al te zien vind ik!
Ik vind het meer op een fruit automaat lijken dan op een serieus punten systeem! (hiermee doel ik dus op het feit dat vaak serieuse posts op 0 staan en de eerste de beste kansloze kreet staat op +3)
Ik moet het helaas eens zijn met je, er zijn te weinig serieuze moderators waardoor de draden, zeker als er veel nieuws gepost wordt, vaak niet goed staan. Meestal staat de reacties dan allemaal te hoog of juist te laag.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 22:16

TweakBoy

---

Op vrijdag 28 juni 2002 14:08 schreef Beaves het volgende:

[..]

Ik moet het helaas eens zijn met je, er zijn te weinig serieuze moderators waardoor de draden, zeker als er veel nieuws gepost wordt, vaak niet goed staan. Meestal staat de reacties dan allemaal te hoog of juist te laag.
helemaal met je eens, er zijn te weinig serieuze moderators met heel veel modpoints :7 die willen modden. Gewoon omdat ze die punten moeten verdienen met zelf wat posten :?

Als dat zo is, dan vind ik dat die moderators standaard een aantal punten moeten krijgen.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op vrijdag 28 juni 2002 17:28 schreef TweakBoy het volgende:
Als dat zo is, dan vind ik dat die moderators standaard een aantal punten moeten krijgen.
Daarvan zijn er dus een aantal, de zogeheten Lieve Modjes (Meer info in: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/431273). Deze modjes hebben dus de mogelijkheid om meerdere malen een reactie te modereren, en krijgen het tienvoudige aan modpunten.
Helaas is deze groep niet groot genoeg om alles samen te kunnen behapstukken, en daar komt momenteel nog bij dat het vakantietijd is, dus we hebben een wat verzwakte modforce.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Op vrijdag 28 juni 2002 12:46 schreef didaaf het volgende:

[..]

Als het moet kunnen we precies zien we waar en hoe gemod heeft >:)
En deze optie wordt af en toe ook toegepast om heel vreemd gemodde draaden of reacties te controleren.
Mocht er sprake zijn van misbruk van de modrechten die je als ingelogde bezoeker hebt, kunnen we die als het nodig mocht zijn afnemen.
Verder over het modden ansich geef ik het woord weer over aan een van de Lieve modjes :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Pagina: 1