Nu is het inderdaad zo dat je die discussie daarover beter hier kunt voeren, maar die reactie is daar min of meer ontopic. Het is misschien een eigen mening en wat kort door de bocht gebracht, maar ik denk niet dat het in dit geval terecht is om hem op 'verwijtende toon' naar TMF te verwijzen.
Never stop seeking what seems unobtainable...
Ik ben het wel met Thor eens dat een MA reactie niet echt nodig is, alhoewel een linkje richting TMF misschien wel wenselijk is, zodat daar de discussie verder voortgezet kan worden.Op donderdag 27 juni 2002 01:01 schreef Thor-korenwolf het volgende:
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Dat lijkt me toch niet de bedoeling of wel
Ik vind dit eigenlijk wel positief
denk ik ook, volgens mij weet hij en nog veel meer met hem niet goed wat TMF doet en uberhaupt het bestaan ervan.richting TMF
Hij zit wel snel op de kast btw
zie deze reaktie van hem in een andere draad
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=538634
Misschien vindt hij dat hij te weinig punten krijgt omdat er redelijk strak wordt gemodereerd??
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Ik vind die reactie anders een typisch geval van een 0 en aangezien de reactie op die score staat, vind ik het geklaag niet echt op zijn plaats.Op donderdag 27 juni 2002 10:06 schreef Spice het volgende:
zie deze reaktie van hem in een andere draad
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=538634
Misschien vindt hij dat hij te weinig punten krijgt omdat er redelijk strak wordt gemodereerd??
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Dat bedoelde ik Beaves maar soms hebben mensen meer dan 1 woord nodigIk vind die reactie anders een typisch geval van een 0 en aangezien de reactie op die score staat, vind ik het geklaag niet echt op zijn plaats.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
Ik dacht dat er een poosje terug een topic over was hier in TMF (of was het in LA!?) Daar waren de reacties volgens mij ook niet al te positief!?
Ik vermoed dat je het volgende topic bedoelt:Op vrijdag 28 juni 2002 03:32 schreef didaaf het volgende:
[topic=476634]
Mag ik je eens vragen om onderbouwing van je stelling dat het moderatiesysteem zo krom is als maar kan?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Natuurlijk mag je dat vragenOp vrijdag 28 juni 2002 07:42 schreef Renegade het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je het volgende topic bedoelt:
[topic=476634]
Mag ik je eens vragen om onderbouwing van je stelling dat het moderatiesysteem zo krom is als maar kan?
Ik kan er heel kort over zijn, er is totaal geen controle!
Iedereen kan zomaar inloggen en beginnen te moden, en dat is nog al te zien vind ik!
Ik vind het meer op een fruit automaat lijken dan op een serieus punten systeem! (hiermee doel ik dus op het feit dat vaak serieuse posts op 0 staan en de eerste de beste kansloze kreet staat op +3)
Ik moet het helaas eens zijn met je, er zijn te weinig serieuze moderators waardoor de draden, zeker als er veel nieuws gepost wordt, vaak niet goed staan. Meestal staat de reacties dan allemaal te hoog of juist te laag.Op vrijdag 28 juni 2002 12:46 schreef didaaf het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat vragen
Iedereen kan zomaar inloggen en beginnen te moden, en dat is nog al te zien vind ik!
Ik vind het meer op een fruit automaat lijken dan op een serieus punten systeem! (hiermee doel ik dus op het feit dat vaak serieuse posts op 0 staan en de eerste de beste kansloze kreet staat op +3)
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
helemaal met je eens, er zijn te weinig serieuze moderators met heel veel modpointsOp vrijdag 28 juni 2002 14:08 schreef Beaves het volgende:
[..]
Ik moet het helaas eens zijn met je, er zijn te weinig serieuze moderators waardoor de draden, zeker als er veel nieuws gepost wordt, vaak niet goed staan. Meestal staat de reacties dan allemaal te hoog of juist te laag.
Als dat zo is, dan vind ik dat die moderators standaard een aantal punten moeten krijgen.
---
Daarvan zijn er dus een aantal, de zogeheten Lieve Modjes (Meer info in: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/431273). Deze modjes hebben dus de mogelijkheid om meerdere malen een reactie te modereren, en krijgen het tienvoudige aan modpunten.Op vrijdag 28 juni 2002 17:28 schreef TweakBoy het volgende:
Als dat zo is, dan vind ik dat die moderators standaard een aantal punten moeten krijgen.
Helaas is deze groep niet groot genoeg om alles samen te kunnen behapstukken, en daar komt momenteel nog bij dat het vakantietijd is, dus we hebben een wat verzwakte modforce.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Als het moet kunnen we precies zien we waar en hoe gemod heeftOp vrijdag 28 juni 2002 12:46 schreef didaaf het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat vragen
En deze optie wordt af en toe ook toegepast om heel vreemd gemodde draaden of reacties te controleren.
Mocht er sprake zijn van misbruk van de modrechten die je als ingelogde bezoeker hebt, kunnen we die als het nodig mocht zijn afnemen.
Verder over het modden ansich geef ik het woord weer over aan een van de Lieve modjes
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms