20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Verwijderd

Ik ga 'm denk ik zo halen... maar heb geen auto <--- mn pa moet ff rijden
Verwijderd
[off-topic] 10 juli MP3-Autoradio ?????? Picz ??[/off-topic]
tis dan idd wel een straaljager...Op woensdag 03 juli 2002 10:18 schreef Pjotr223 het volgende:
gaat ie niet te hard? 15.000 toeren is toch wel veel...
(* decramy zoekt fan
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Dus ff een stuk plastic bewerkt ofzo ?
(heb um zelf ook, maar kan um pas vanavond proberen)
Verwijderd
Gheheheheheheh... maar ik vraag me af of je daar ook zeer nauwkeurig mee kan werken...Op woensdag 03 juli 2002 10:20 schreef decramy het volgende:
[..]
tis dan idd wel een straaljager...
(* decramy zoekt fan)
met die flexibele as wel....Op woensdag 03 juli 2002 10:25 schreef Pjotr223 het volgende:
[..]
Gheheheheheheh... maar ik vraag me af of je daar ook zeer nauwkeurig mee kan werken...
alleen kom ik met t boortje niet door m`n fan
moet je ook niet met een metaalboortje in plastic proberen te borenOp woensdag 03 juli 2002 10:29 schreef decramy het volgende:
[..]
met die flexibele as wel....
alleen kom ik met t boortje niet door m`n fan
dan t rubbertje, en er horizontaal op zetten....
laat ik maar niet 3x reply`n
WOW!!
* decramy wordt op standje 1 al weggeblazen!!!
1
2
3
4
5
| dremel / / / /rubber ----fan------| |------------- |
Nou was mijn neefje vannacht bij oma blijven slapen en is nu mooi met mijn broertje aan het spelen.
Result=
Ik word wakker met mijn slapperige kop, kom beneden en wat staat daar in de keuken
Alleen heeft mijn vader de kamera mee, dus geen pics
doe het niet!
je rubbertje slijt HEEEEEEEEL snel!
Verwijderd
is er dan geen ander stukje wat je erop kan zetten en dat werkt?
maar er zat metaal 8er het plestik...
*piep* *piep* wekker
ik moet er uit, straks gaan werken maar eerst naar de aldi
time: 7.30
ik kom net uit de douche, even snel m'n boterham naar binnen werken en ik kan op weg naar todays quest
time: 8.00
het regent ... en niet zo'n bietje ook niet. Maar goed, stoute schoenen en een regenpak aan getrokken. En zo rond een uur of 8.20 zit ik op de fiets
time: 9.00
Ik kom oss binnen gereden met m'n fiets, na een 10km lange tocht door 't oerwoud, moerassen, ontsnappen van monsters kom ik aan bij de aldi om 9.10
zoek ... zoek ... waar ligt die dremel???
ff vragen dan maar,
> mevrouw, ik had op GoT gelezen dat jullie een dremel kloon in de aanbieding hadden. Waar is die?
< ja sorry, deze is uitverkocht
Geen dremel
bij ons (de aldi in Zeeland) stonden er schijnbaar 4 pallets vol vanOp woensdag 03 juli 2002 10:18 schreef PlaceR het volgende:
zou ie er morgen of vrijdag nog zijn in tilburg anders chop ik ff langs
Verwijderd
Als je nou naar een andere ALDI gaat?Op woensdag 03 juli 2002 10:47 schreef Scarecrow het volgende:
time: 7.00
*piep* *piep* wekker
ik moet er uit, straks gaan werken maar eerst naar de aldi
time: 7.30
ik kom net uit de douche, even snel m'n boterham naar binnen werken en ik kan op weg naar todays quest
time: 8.00
het regent ... en niet zo'n bietje ook niet. Maar goed, stoute schoenen en een regenpak aan getrokken. En zo rond een uur of 8.20 zit ik op de fiets
time: 9.00
Ik kom oss binnen gereden met m'n fiets, na een 10km lange tocht door 't oerwoud, moerassen, ontsnappen van monsters kom ik aan bij de aldi om 9.10
zoek ... zoek ... waar ligt die dremel???
ff vragen dan maar,
> mevrouw, ik had op GoT gelezen dat jullie een dremel kloon in de aanbieding hadden. Waar is die?
< ja sorry, deze is uitverkocht![]()
Geen dremel
k kan er nog wel een halen @ hier, kan k m naar je toesturen...Op woensdag 03 juli 2002 10:47 schreef Scarecrow het volgende:
[lang verhaal]
Geen dremel
en anders snel naar de volgende aldi!
Verwijderd
Bergen met die dremel kloon om 9 uur.
Uiteraard heet Japfe er ook een

En idd het schuurpapier past niet om het rubbertje
....Op woensdag 03 juli 2002 10:53 schreef Pjotr223 het volgende:
als je de gebruiksaanwijzing leest misschien wel
ik heb hem gelezen!
(ik heb alleen een ferm)
SRK35ZS-W
k heb nu niet dit:
1
2
3
4
| ||| |-| | | |
maar dit:
1
2
3
4
5
| \ / ---|--- |-| | | |
wat staat er dan in?Op woensdag 03 juli 2002 10:53 schreef Pjotr223 het volgende:
als je de gebruiksaanwijzing leest misschien wel
lama k zie alOp woensdag 03 juli 2002 10:56 schreef decramy het volgende:
[..]
wat staat er dan in?
papier erop
schroef aandraaien
vast
Verwijderd
waarschijnlijk hoe je 'm moet aansluiten?Op woensdag 03 juli 2002 10:56 schreef decramy het volgende:
[..]
wat staat er dan in?
Op woensdag 03 juli 2002 10:59 schreef Pjotr223 het volgende:
quote jij tegenwoordig jezelf decramy?
Verwijderd
Dremelmodding?Op woensdag 03 juli 2002 11:00 schreef decramy het volgende:
nee, t borsteltje
nee, er zit een borsteltje in, en als je die op een te hoog toerental in de dremel hebt, vliegen de draadje opzij...Op woensdag 03 juli 2002 11:00 schreef Pjotr223 het volgende:
oh... wat is dit dan... dremelmodding?
dan heb je dus zo`n slijpschijf 8ig iets
je moet het borsteltje dus wel laag hebben!
Op woensdag 03 juli 2002 10:50 schreef decramy het volgende:
[..]
k kan er nog wel een halen @ hier, kan k m naar je toesturen...
en anders snel naar de volgende aldi!
oss is neit zo groot, maar ben naar twee andere geweest, ook al wegOp woensdag 03 juli 2002 10:49 schreef Pjotr223 het volgende:
[..]
Als je nou naar een andere ALDI gaat?
Verwijderd
Verwijderd
welk papiertje ? ik kan niets vinden?Op woensdag 03 juli 2002 10:58 schreef decramy het volgende:
[..]
lama k zie al
papier erop
schroef aandraaien
vast
t schuurpapierOp woensdag 03 juli 2002 11:12 schreef The System het volgende:
[..]
welk papiertje ? ik kan niets vinden?

nou als ik schuurpapier eropzet en schroef aandraai zit ie nog vet los..Op woensdag 03 juli 2002 11:15 schreef decramy het volgende:
[..]
t schuurpapier
// wacht je moet gewoon door draaien.. tot ie vastzit, snap het nu... even kijken hoe snel mijn nagels weer glanzen
Bears and Bulls
Ik heb er al mee geslepen, werkt perfect.
Mijn mamma heeft er zelfs al glas mee gegraveerd.
En die slang is ideaal, kijk alleen wel uit dat je dat ijzeren "overbrengingsding" (ja kweet naam niet) niet kwijtraakt. Ik was een beetje aan het spelen namelijk met die slang en toen ineens was die binnenkant eruit. Altijd fijn.
Bij onze aldi was er om 9:00uur nog zat van die dingen. Aldi in Haren (GN) dan. Klein dorp.
Vraagt ze aan de volgende kassa: 'hoeveel zitten er in zo`n doos?'
Blijken er dus 6! in te zitten
En ik maar denken dat er in zo`n doos 1 dremel zit

Verwijderd
Die dingen kunnen heel erg snel breken namelijk
Laat dat ding z'n werk doen en *NOOIT* kracht zetten
Ik dremel al jaren, en heb diverse malen zo'n stukkie
om me oren gekregen. Bloedlink.
HINT : doe iets van een brilletje op
De borsteltjes zijn overigens om iets heel voorzichtig te
reinigen of vlak te maken. Ook daar geen druk op zetten, die haartjes schieten ook overal heen
Add
Ik heb dus deze van de aldi.
Welke slijpsteentjes gebruik ik om door mij AOpen HQ08 kast heen te komen?
Verwijderd
Het is maar een ideetje, hier kun je vrij uitgebreid de extra's ontdekken die je aan kunt koppelen.
In de meeste bouwmarkten zijn de dremel assecoires goed te verkrijgen
Decoupeerzaag?Op woensdag 03 juli 2002 11:38 schreef Supergroover22 het volgende:
Ik ga binnenkort dus voor het eerst met zo'n kreng aan de slag.
Ik heb dus deze van de aldi.
Welke slijpsteentjes gebruik ik om door mij AOpen HQ08 kast heen te komen?
Je kunt wel gewone scheidingsschijfjes gebruiken, maar die kast is dik (ik heb hem ook). En als het ff kan doe ik het met de decoupeerzaag en werk ik hem af met m'n dremel.
* DustMan4u heeft zo 2 dremels, een aldi geval en een echte dremel op accu !!!
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Die roze of die bruine?
Ik heb met 1 schijfje, een heel window uit m'n kast gehaald, en nog veel hout en acrylglas geslepen.
En dat niet eens met fiberversterkt. Gewoon de standaard ferm-tool.
SRK35ZS-W
Verwijderd
De gamma heeft een fermi boven frees voor E 30
Veel vermogen
maarjah dan kom je thuis ligt die dremel daar die je moeder hebt gekocht dan ben je weer blij
Smile !!!
Jah, ik heb ze wel. Ik heb alles wat voor op de doos staat en voor op de gebruikershandleiding.Op woensdag 03 juli 2002 11:53 schreef Mad_Manic het volgende:
Ik heb die schuurbandrolletjes er niet bijzitten die op de voorkant van de doos staan en in de handleiding. Ik heb wel het asje waar ze overheen moeten. Heeft iemand anders ze wel?
Volgens mij wordt dat terugracen naar de aldi.
No een vraagje, waar worden die vilten dingen voor gebruikt en die kunstofborstels? Daar kon ik niet echt iets voor bedenken.
LOL, ik neem mijn worden terug, ik was net weer ff een stukje ijzer aan het doorslijpen, toen ving ik bijna het schijfje in m'n mond, kan het (kapotte) schijfje niet meer vinden, gelukkig zaten er een stuk of 10 in mijn pakketOp woensdag 03 juli 2002 11:42 schreef Scooper het volgende:
Als je die slijpschijfjes hun werk laat doen, gaan ze niet snel stuk.
Ik heb met 1 schijfje, een heel window uit m'n kast gehaald, en nog veel hout en acrylglas geslepen.
SRK35ZS-W
Ik denk voor schoonmaken, kijk anders even op www.dremel.comOp woensdag 03 juli 2002 11:57 schreef Supergroover22 het volgende:
[..]
Jah, ik heb ze wel. Ik heb alles wat voor op de doos staat en voor op de gebruikershandleiding.
Volgens mij wordt dat terugracen naar de aldi.
No een vraagje, waar worden die vilten dingen voor gebruikt en die kunstofborstels? Daar kon ik niet echt iets voor bedenken.
Bij mij mis ik dus die schuurbandrolletjes. De doos was gewoon netjes dichtgemaakt en ongebruikt.
Er zat een plastic potje in met schijfjes en een bruin papieren zakje met accesoires. Heb jullie misschien meer zakjes of potjes?
bruin, die roze gebruik ik voor het bijwerken/schuren, ik weet niet of dat zo hoort, maar ik heb helemaal geen roze slijpschijfjes, alleen cilindervormig e.d.Op woensdag 03 juli 2002 12:02 schreef Supergroover22 het volgende:
Met welke schijfjes slijp je dan dat ijzer. Die roze of die buine?
SRK35ZS-W
Nope 1 zakje met accesoires en 1 doorzichtig doosje. Welgeteld 40 accesoires en een steeksleuteltje.Op woensdag 03 juli 2002 12:04 schreef Mad_Manic het volgende:
Er zat een plastic potje in met schijfjes en een bruin papieren zakje met accesoires. Heb jullie misschien meer zakjes of potjes?
Ja ik heb 2 roze dingen die rond waren, en ik weet er niet echt veel vanaf. Daarmee kan ik dus niet slijpen. Zijn idd cilinder vormig. Nee nu je het zegt is ook wel logisch, want die zijn helemaal niet scherp ofzoOp woensdag 03 juli 2002 12:07 schreef Scooper het volgende:
bruin, die roze gebruik ik voor het bijwerken/schuren, ik weet niet of dat zo hoort, maar ik heb helemaal geen roze slijpschijfjes, alleen cilindervormig e.d.

alles kopleet en het is een FERM zal aldi wel met ferm gefixt hebbe of zo
maare is een fijn ding ik heb er al een gat mee gemaakt in een oude voedding was best dik ijzer maar ging goed.
ik heb ook al vaker met een echte dremel gewerkt maar deze werkt minstens net zo goed
dus als i er nog is zzzzznnnel kopen !!!!!!!
Daar zit toch zo'n ding bij met een schroefje erin en 2 rode ringetjes. Daar kun je hem toch opzetten? Lijkt me. Dat is het enige dat ik kan bedenken eigenlijk. Maar wat je zegt, moet er dan niet iets van versteviging onder ofzo?Op woensdag 03 juli 2002 12:10 schreef Mad_Manic het volgende:
Hoe gebruik je die slappe papieren ronde schuurpapiertjes. Waar moeten die op?
en ook hoe je ze moet gebruiken en dergelijke
-------------------------------------------------
Is het mogelijk met die hss frees een coolblokie te frezen?
Precies, het lijkt me slap anders beschadig je de schroef die bovenop zit als je iets verticaal schuurt.Op woensdag 03 juli 2002 12:13 schreef Supergroover22 het volgende:
[..]
Daar zit toch zo'n ding bij met een schroefje erin en 2 rode ringetjes. Daar kun je hem toch opzetten? Lijkt me. Dat is het enige dat ik kan bedenken eigenlijk. Maar wat je zegt, moet er dan niet iets van versteviging onder ofzo?
En er staat dus idd in dat je het op dat ding met dat scroefje en die rode ringetjes moet doen. Maar das toch veels te slap? Of ligt dit nou weer eens aan mij?
Je zegt zelf lees de handleiding daar staat alles in en vervolgens stel je een vraag.Op woensdag 03 juli 2002 12:14 schreef Lethal het volgende:
MENSEN LEES DE HANDLEIDING DAAR STAAT ALLES IN
en ook hoe je ze moet gebruiken en dergelijke
-------------------------------------------------
Is het mogelijk met die hss frees een coolblokie te frezen?
Op woensdag 03 juli 2002 11:58 schreef Scooper het volgende:
Als je die slijpschijfjes hun werk laat doen, gaan ze niet snel stuk.
LOL, ik neem mijn worden terug, ik was net weer ff een stukje ijzer aan het doorslijpen, toen ving ik bijna het schijfje in m'n mond, kan het (kapotte) schijfje niet meer vinden, gelukkig zaten er een stuk of 10 in mijn pakket
SRK35ZS-W
Ze breken erg snel... ik probeerde na het slijpen dat ding (aan slang) op tafel te leggen, en hij brak af.Op woensdag 03 juli 2002 12:26 schreef Scooper het volgende:
[..]
[..]
geen lol, nu is er wéér een schijfje stuk, alleen maar bij het doorslijpen van en stukje rond ijzer. Zette er denk ik de slijpschijf iets te schuin in...pats, weg helft schijfje. Denk haast dat ik niet meer echt het geduld heb om het langzaam te laten gaan
Terwijl je verwacht dat het het gewicht van de slang wel kan houden...
Of zal ik met de FERM van de kijkshop van € 35,- net zo tevreden zijn??? Want dat red ik nog wel... er zit er hier een in almere.
Die ferm van de kijkshop heeft toch geen flexibele slang?Op woensdag 03 juli 2002 12:47 schreef drgnsoul het volgende:
Is er toevallig iemand uit almere die naar de Aldi gaat??? Ik wil ook graag eentje maar ik moet wachten op een pakketje dat nog steeds op zich laat wachten
Of zal ik met de FERM van de kijkshop van € 35,- net zo tevreden zijn??? Want dat red ik nog wel... er zit er hier een in almere.
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Maar dat is niet die hij bedoelde van 35 euro.Op woensdag 03 juli 2002 13:15 schreef Scarecrow het volgende:
[..]
jawel hoor
kijkshop
[afbeelding]
Verwijderd
Dat plaatje laat zien dat die ferm en die van topcraft wel VERDACHT veel op elkaar lijken.Op woensdag 03 juli 2002 13:26 schreef E-Mile het volgende:
Mensen mensen wat doen jullie moeilijk met scannen enzo...
Wat dacht je van
Deze pagina :)
Ga je toch naar de kijkshop, zeg je ik kan dezelfde krijgen voor 30 euro, bij de aldi...Op woensdag 03 juli 2002 13:25 schreef Pjotr223 het volgende:
damn... kom ik daar... zijn die dingen uitverkocht...
Deze is die van € 54,49, iemand anders enig idee of ze hem nog hebben bij de Aldi in lelystad???Op woensdag 03 juli 2002 13:15 schreef Scarecrow het volgende:
[..]
jawel hoor
[afbeelding]
Verwijderd
zeg dat dan eerder.... pffff, nou ja maybe ga ik dan morgen wel... nu niet weer helemaal de stad inOp woensdag 03 juli 2002 13:29 schreef DustMan4u het volgende:
[..]
Ga je toch naar de kijkshop, zeg je ik kan dezelfde krijgen voor 30 euro, bij de aldi...
Ja maar ik zag allemaal moeoeoeoeoeilijke scans enzow...Op woensdag 03 juli 2002 13:28 schreef Pjotr223 het volgende:
hahaha die had ik ook al een keer gepost
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Verwijderd
Ik ga zo na het werk ook ff bij de Aldi langs om zo'n ding op de kop te tikken dus komt goed
Verwijderd
1 woord: LOLOp woensdag 03 juli 2002 13:46 schreef JohnP het volgende:
We lijken hier wel een stelletje bouwvakkers met al dat gereedschap man..waar zijn de computer techneuten gebleven die gebruik maken van een utp-tang en een schroevedraaier?Boormachines, dremels en gatenzagen? Waar gaaaat dit allemaal over
Ik ga zo na het werk ook ff bij de Aldi langs om zo'n ding op de kop te tikken dus komt goed
Maar zo'n dremel is om te casemodden... en dan is het wel weer op computergebied