Ajajaj, nog maar 3181 dp's en we hebben 1M 
C'mon TCF! Op naar de miljoen!
C'mon TCF! Op naar de miljoen!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, KOFFIE ?!Op maandag 24 juni 2002 13:39 schreef griz het volgende:
Weehoo
2 [DPC]_Team_ColdFusion 996819 388001 0
Oleee
Deze plek is te koop.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Wat mij betreft een goed idee. Wel even goed uitleggen waarom. In het kort het doel en linkjes naar complete clients (de snelste). Het kost geen leden dus het kan alleen maar goed gaanOp maandag 24 juni 2002 13:33 schreef MarcoTC het volgende:
[..]
Is het een idee om zo'n 'Hulp nodig bij ECCp!' topic te starten in /5?
Misschien kunnen we wat hulp krijgen van onze RC5 leden. Helemaal als ze eventueel namen herkennen van die ARS lui die nu gaan bijspringen met ECCp.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
een stukje?Op maandag 24 juni 2002 13:37 schreef ColdFusion het volgende:
2 [DPC]_Team_ColdFusion 996819 388001 0
WOEI WOEI WOEI!!
6 uur dump record ook een stukje aangescherpt!!
tssss opscheppertOp maandag 24 juni 2002 13:54 schreef InNuedo het volgende:
[..]
een stukje?
stond op 230k ofzow
als we nog meer dp's hadden gehad, dan was 1M ook wel haalbaar in 6 uur
Deze plek is te koop.
Ja een goed topic hier die ook op de frontpage geplaatst wordt, een stukje over de GF en ook nog een over dat we mensen nodig hebben op WDO.Op maandag 24 juni 2002 13:33 schreef MarcoTC het volgende:
[..]
Is het een idee om zo'n 'Hulp nodig bij ECCp!' topic te starten in /5?
Misschien kunnen we wat hulp krijgen van onze RC5 leden. Helemaal als ze eventueel namen herkennen van die ARS lui die nu gaan bijspringen met ECCp.
Anoniem: 42764
woeiOp maandag 24 juni 2002 13:51 schreef ColdFusion het volgende:
GF results tot nog toe: 1.889.215 dp's!!
![]()
![]()
* ParaNoiMia slaps Mafferik with one dpOp maandag 24 juni 2002 14:10 schreef Mafferik het volgende:
Thx voor de grafiekjes kow! ik mag die "members 3" wel
WIE HEEFT ER NOG 111k liggen? FLUSHEN!!!Op maandag 24 juni 2002 14:12 schreef _Geus_ het volgende:
[..]
woeidat gaat lekker
als eerste opzet was de bedoeling toch de Gigaflush en 1M... t'zou heel leuk zijn als we de 2M halen... DoubleGigaFlush
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Anoniem: 15878
Het is natuurlijk wel zo dat het ene project minder cpu power nodig heeft om een stuk verder te komen dan het andere. Bijvoorbeeld rc5 heeft ontzettend veel power nodig om wel dagelijks op 1 te komen (SETI ook). Andere projecten die veel kleiner zijn waaronder eccp is veel minder voor nodig.Op maandag 24 juni 2002 14:19 schreef MarcyDarcy het volgende:
Oke laten we ervan uitgaan dat er hier mensen nodig zijn, echter bij bijna alle projecten (behalve OGR en eigenlijk ook een beetje D2OL, omdat we daar toch al dagelijks 1e staan) is extra power gewenst.
Als er een topic gaat komen met ledenwerving vind ik het niet meer dan terecht dat ook de overige projecten waar hulp nodig is aan bod komen. DIt hoeft lang niet zo uitgebreidt als voor ECCp, want dat is het doel niet van de werving.
Ik dacht aan: Behalve bij ECCp zijn ook bij GNome@home, Distributed FOlding, Folding etc. etc. mensen nodig.
Hierdoor vermeldt je ze wel en kan er hopelijk geen "geblaat" ontstaan over welk project de aandacht moet krijgen.
Duidelijk vermelden waarom ze zijn ECCP nodig zijn, vanwege het snel naderende einde en een "on the loose" ARS die op wraak zint
Tevens vermelden dat er diverse buitenlandse bezoekers hier dagelijks de ECCp stats besnuffelen waardoor de "ernst" wordt verduidelijkt.
FF wat anders, bij Gnome@Home is er laatst ter sprake gekomen of het niet mogelijk is om netzoals bij Team Picard een soort van roulatiesysteem te maken. Daar "hoppen" ze iedere maand van het ene naar het andere project (ze rouleren tussen 5 projecten) waardoor als ze er mee bezig zijn, ze ook echt superscores halen. Is dat een ideetje? Soort van DPC-Flex maar dan wel onder je eigen naam en om de zoveel tijd een ander project helpen. Indien een project echt bevalt kan je daar blijven. Is dat wat?
(lange post)
Dus eigenlijk hetzelfde systeem als wat Ars heeft, en wat al eens kort is besproken hier..Op maandag 24 juni 2002 14:23 schreef je_oen het volgende:
en als we met dit project klaar zijn, komen er natuurlijk wel weer heel wat mensen vrij, tenminste als er niet direct een vervolg wordt gestart (anders denk ik dat de meeste daar weer verder mee zullen gaan) Je kunt ze dus deels beloven dat er ook bij andere projecten steun komt naderhand.
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
en dan kunnen we natuurlijk -waar nodig- met zn allen bijspringen wat betreft de andere projecten...Op maandag 24 juni 2002 14:31 schreef ColdFusion het volgende:
Het is wel zo dat er hulp nodig is bij alle projecten. Alleen IMO zou eccp voorrang moeten krijgen. Hier staan er _nog_ #1 overall. Nummer 2 Ars is zo weer bij ons en van weazle is ook nog wel wat te verwachten. Een grotere rol speelt natuurlijk het feit dat eccp binnenkort afgelopen is. De andere projecten waar hulp nodig is lopen nog wel een tijdje zover ik weet. Die hulp die we dus nodig hebben bij Eccp is dus maar van tijdelijke aard.
Deze plek is te koop.
I knowOp maandag 24 juni 2002 14:35 schreef matthijs1985 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat het ene project minder cpu power nodig heeft om een stuk verder te komen dan het andere. Bijvoorbeeld rc5 heeft ontzettend veel power nodig om wel dagelijks op 1 te komen (SETI ook). Andere projecten die veel kleiner zijn waaronder eccp is veel minder voor nodig.
Let the cow be with you
Anoniem: 28168
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| START_MINIMIZED=1 PERM_CONN=1 NO_TRAY_ICON=0 NEED_ACK=1 #SEND_INTERVAL=hh:mm:ss #RUN_TIME=hh:mm:ss DP_SERVER_HOST=kow.qik.nl DP_SERVER_URL=/cgi-bin/eccp.cgi #PROXY=145.48.231.28:3128 PRIORITY=LOW #options LOW, MED, HIGH EXT_TIMING=0 SCANDISK_PAUSE=1 DEFRAG_PAUSE=1 TASKMAN_PAUSE=0 |
1
| [DPC]_Crazy_Cows,crazycows@hotmail.com,Silk_dude |
Wakker worruh _Geus_Op maandag 24 juni 2002 14:47 schreef _Geus_ het volgende:
Hierzo staan jullie:
http://proxy.qik.nl/teamstatstotals.php onderaan bij secret
ff wachtwoord bij DukeBox aanvragen
je flusht namelijk naar de proxy van duke toe:
DP_SERVER_HOST=kow.qik.nl
DP_SERVER_URL=/cgi-bin/eccp.cgi
Thanx voor de info. Dat we naar Duke's proxy flushten was de bedoeling. Ik wist alleen niet dat je dan default op sparen en secret stondOp maandag 24 juni 2002 14:47 schreef _Geus_ het volgende:
Hierzo staan jullie:
http://proxy.qik.nl/teamstatstotals.php onderaan bij secret
ff wachtwoord bij DukeBox aanvragen
je flusht namelijk naar de proxy van duke toe:
DP_SERVER_HOST=kow.qik.nl
DP_SERVER_URL=/cgi-bin/eccp.cgi
mogguhOp maandag 24 juni 2002 14:53 schreef ParaNoiMia het volgende:
[..]
Wakker worruh _Geus_
ma 24-06-2002 14:51:29,75
Onderstaande errors zijn bij het extracten van de dplist opgedoken:
Lage prio errors:
User: _Geus_ zit in team [DPC]On_sTeam maar flusht met id van [DPC]Noizy_Cows
ff Dukebox mailen of icq-en
Da's waar, maar,Op maandag 24 juni 2002 14:19 schreef MarcyDarcy het volgende:
Oke laten we ervan uitgaan dat er hier mensen nodig zijn, echter bij bijna alle projecten (behalve OGR en eigenlijk ook een beetje D2OL, omdat we daar toch al dagelijks 1e staan) is extra power gewenst.
Wat doen die 19 gesavede dp's dan op :Op maandag 24 juni 2002 14:58 schreef _Geus_ het volgende:
[..]
mogguhdat zijn die 3 dp's die jij doorgestuurd hebt van je proxy
Anoniem: 24330
Goed gesproken!Op maandag 24 juni 2002 15:04 schreef KoW het volgende:
[..]
Da's waar, maar,
Bij ECCp zitten we bijna aan het einde van het project. We hebben de hele tijd #1 gestaan, en als dan vlak voor het einde van het project ineens een ander team ons gaat inhalen is dat natuurlijk erg vervelend. Bij Ars probeert men de RC5 mensen over te halen. Net als ij ons RC5 team zit er daar namelijk geen schot meer in de zaak. Tenminste, de enigste waardoor ze nog worden ingehaald is dat Cuba team, maar voor de rest zijn er geen bedreigingen meer.
Zij willen overstappen op ECCp om toch in elk geval één project winnend af te sluiten boven DPC.
Verder is het wel zo dat ook SETI, Folding, D.Folding, Think, Genome enz. hulp nodig hebben, maar bij die projecten hebben we nog niet #1 gestaan, en die projecten blijven ook nog langer draaien terwijl ECCp deze zomer gedaan is. (Het kan evt langer duren, maar die kans is relatief kleiner)
Klopt, maar ik heb vandaag al 5 uur gebruiktOp maandag 24 juni 2002 15:09 schreef MarcoTC het volgende:
Enne... ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat je vandaag 5 minuten tijd over had.
Ik weet weinig over Folding, Genome etc.. Maar SETI duurt nog wel enige jaren, en daar hebben we weinig te verliezen..Op maandag 24 juni 2002 15:04 schreef KoW het volgende:
Verder is het wel zo dat ook SETI, Folding, D.Folding, Think, Genome enz. hulp nodig hebben, maar bij die projecten hebben we nog niet #1 gestaan, en die projecten blijven ook nog langer draaien terwijl ECCp deze zomer gedaan is. (Het kan evt langer duren, maar die kans is relatief kleiner)
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
1
2
| 2 [DPC]_Team_ColdFusion 996819 388001 0 3 [DPC]Clan_of_ToeT 756112 567 0 |
hmmm die 19 staan wel op [DPC]Noizy_cows hoor ...Op maandag 24 juni 2002 15:05 schreef ParaNoiMia het volgende:
[..]
Wat doen die 19 gesavede dp's dan op :
http://proxy.qik.nl/team.php?type=saved&team=5342
Hij staat nu vrijgegeven.Op maandag 24 juni 2002 14:54 schreef Silk_dude het volgende:
Thanx voor de info. Dat we naar Duke's proxy flushten was de bedoeling. Ik wist alleen niet dat je dan default op sparen en secret stond
Ik zag het al jah. Mail had ik al verstuurd naar Duke...Op maandag 24 juni 2002 15:25 schreef KoW het volgende:
[..]
Hij staat nu vrijgegeven.
Voor het password kun je Duke of mij ICQ-en ikke is 1 3 2 8 9 9 4 0 0
Da's toch echt bijna leterijk wat ik schreef hoor! (zie ook mijn post eronder)Op maandag 24 juni 2002 15:04 schreef KoW het volgende:
[..]
Da's waar, maar,
Bij ECCp zitten we bijna aan het einde van het project. We hebben de hele tijd #1 gestaan, en als dan vlak voor het einde van het project ineens een ander team ons gaat inhalen is dat natuurlijk erg vervelend. Bij Ars probeert men de RC5 mensen over te halen. Net als ij ons RC5 team zit er daar namelijk geen schot meer in de zaak. Tenminste, de enigste waardoor ze nog worden ingehaald is dat Cuba team, maar voor de rest zijn er geen bedreigingen meer.
Zij willen overstappen op ECCp om toch in elk geval één project winnend af te sluiten boven DPC.
Division BrabanderT
Als iedereen reageert halen we het wel binnen 80 dagenOp maandag 24 juni 2002 15:39 schreef RoyalFlusher een verhaaltje:
Anoniem: 6546
??? Hoe bedoel je?Op maandag 24 juni 2002 16:02 schreef Funcracker het volgende:
[..]
Als iedereen reageert halen we het wel binnen 80 dagen
Op maandag 24 juni 2002 16:10 schreef Trebel het volgende:
??? Hoe bedoel je?
Als iedereen zou reageren op onze oproep kunnen we het best binnen 79 dagen halenOp maandag 24 juni 2002 15:39 schreef RoyalFlusher het volgende:
Ik weet anders nog zo net niet of dit ECCp project snel is afgelopen. Het is natuurlijk niet echt reeel als je gaat kijken tijdens de flushes van de afgelopen dagen naar de tijd dat dit project nog zou duren. Het zal waarschijnlijk langer duren dan die 79 dagen die nu bovenaan de stats vermeld staan. [..]
Iedereen -> Heel rc5, seti, ogr gaat Eccp doen..Op maandag 24 juni 2002 16:17 schreef Funcracker het volgende:
[..]
[..]
Als iedereen zou reageren op onze oproep kunnen we het best binnen 79 dagen halen
Anoniem: 55143
Op maandag 24 juni 2002 16:19 schreef Trebel het volgende:
[..]
Iedereen -> Heel rc5, seti, ogr gaat Eccp doen..
Dan zijn we klaar in...1 dag?
Want er zit een hele hoop cpu-power in DPC
Wij introduceren u de dagelijkse Tera-Flush
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Al die masjiens krijg je niet over voor het einde van eccp-109Op maandag 24 juni 2002 16:19 schreef Trebel het volgende:
[..]
Iedereen -> Heel rc5, seti, ogr gaat Eccp doen..
Dan zijn we klaar in...1 dag?
Want er zit een hele hoop cpu-power in DPC
Wij introduceren u de Tera-Flush
Op maandag 24 juni 2002 16:19 schreef Trebel het volgende:
Wij introduceren u de Tera-Flush
Dat trekt de server van Chris nooitOp maandag 24 juni 2002 16:24 schreef Funcracker het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn..
Gewoon heel RC5 1 dagje op ECCp..
Misschien kunnen we daar wel wat mee stunten..
We geven ze een nieuw team: [DPC]RC5_To_The_Rescue..
Gewoon ff kijken wat dat doet.. Zouden ze daar in voor zijn?
Als ze eerst allemaal de client downloaden, en als iedereen die heeft één dag afspreken waarop ze hem allemaal laten runnen onder die handle..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Boy.. dat zou me wat lijken..
Of laat ik me nu meeslepen in mijn enthousiasme?
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Agreed.. Waarschijnlijk is het daarom een droom.. Maar ook om die reden zat ik te denken, dat ze hem eerst allemaal installen, en dan op 1 dag (of wat dan ook) allemaal aan.Op maandag 24 juni 2002 16:27 schreef Mar het volgende:
Over dat switchen van projecten. Vergeet niet dat grotere (bedrijfs)kudde's soms niet zo makkelijk naar andere projecten kunnen switchen. Dit hangt af van wel/geen inet op werkplek, proxy wel/niet beschikbaar, client makkelijk/moeilijk te installen (via script) etc etc
ja, je laat je iets teveel meeslepen in je enthousiasme, de vraag is alleen: Is daar n haalbaar plan uit ontstaan?Op maandag 24 juni 2002 16:24 schreef Funcracker het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn..
Gewoon heel RC5 1 dagje op ECCp..
Misschien kunnen we daar wel wat mee stunten..
We geven ze een nieuw team: [DPC]RC5_To_The_Rescue..
Gewoon ff kijken wat dat doet.. Zouden ze daar in voor zijn?
Als ze eerst allemaal de client downloaden, en als iedereen die heeft één dag afspreken waarop ze hem allemaal laten runnen onder die handle..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Boy.. dat zou me wat lijken..
Of laat ik me nu meeslepen in mijn enthousiasme?
Ik heb vandaag in 2,5 uur tijd ongeveer 400k naar chris geflushed. dit kon nog sneller, omdat niet alles automagisch ging. Dit komt neer op ongeveer 4M per dag. ALs dat niet genoeg is, wil ik m'n proxy wel ter beschikking stellen als backup hoorOp maandag 24 juni 2002 16:25 schreef Trebel het volgende:
[..]
Dat trekt de server van Chris nooit
Anoniem: 36330
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
hmmm ok, next part with Evil RandyOp maandag 24 juni 2002 16:58 schreef randy48 het volgende:
Geus LOL good story but maybe too much fictionYou don't know what those weazels might do
especially the evil one known as Randy
hhhhsssss [shivers] ......Exciting!Op maandag 24 juni 2002 16:58 schreef randy48 het volgende:
Geus LOL good story but maybe too much fictionYou don't know what those weazels might do
especially the evil one known as Randy
Deze plek is te koop.
misschien beetje oud koe voor sommige, maar we zijn binnen lpc bezig om een client op een bootable floppy aan de praat te krijgen. Die zou je makkelijk 1 dag kunnen laten draaien op een pc die geen inet heeft. hoef je dan niets voor in te stellen.Op maandag 24 juni 2002 16:33 schreef NeoTweaker het volgende:
[..]
ja, je laat je iets teveel meeslepen in je enthousiasme, de vraag is alleen: Is daar n haalbaar plan uit ontstaan?
gedeeltelijk denk ik
iig ben ik best bereid om namens DPC na het winnen van ECCp-109 best een ander project te gaan draaien om die mensen wat power terug te geven...
wat zullen ze blij zijn met 500 mhz!
Betorz als dat gaat werken!Op maandag 24 juni 2002 17:47 schreef je_oen het volgende:
probleem is alleen dat ie nog niet helemaal wil werken zoals wij hoopten. dit is de versie die ik via randy had gekregen. bij hem werkte het, bij mij krijg ik de eccp client niet aan de praat. het is bootflop met linux, dus als iemand die linux client draait ff mij wil contacten, dan kunnen we misschien op korte termijn een rol-out doen voor DPC-all eccp bootable floppy...... dan is het redelijk makkelijk realiseerbaar om de input wat te versnellen en project snel te beeindigen.
Anoniem: 39036
Ik ben ook wel benieuwd wat er met mij gebeurdOp maandag 24 juni 2002 17:51 schreef je_oen het volgende:
whi spannende verhalen van kalfientje zijn er weer! wtg geus. kan niet wachten op de volgende aflevering
Let the cow be with you
Als je de thread ff leest dan zie je dat dat niet om promotie voor RC5 gaat, maar om een promotie-actie voor DPC op het nederlandse internet...Op maandag 24 juni 2002 18:56 schreef NeoTweaker het volgende:
de RC5-gasten hebben hun verhaaltje al bijna gepost, gelukkig is dit alleen nog maar ideeën opdoen.
Ik denk dat we toch wel heel snel een verhaaltje moeten gaan posten anders zijn ze ons strax voor! En dan gaat iedereen meedoen met een project waarbij DPC niet meer dagelijks bovenaan staat en over 4 jaar ingehaald kan worden![]()
![]()
Het lijkt mij handiger dat ze hier gaan helpen, maar daar hebben we het al over gehad.
Iemand al een verhaaltje in elkaar gebreid van alles wat hier gepost is
khoop het
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
kheb alleen dat verhaaltje in de 1e post gelezen, ff wat quotes:Op maandag 24 juni 2002 19:09 schreef Silk_dude het volgende:
[..]
Als je de thread ff leest dan zie je dat dat niet om promotie voor RC5 gaat, maar om een promotie-actie voor DPC op het nederlandse internet...
Daar kan ECCP ook van meeprofiteren dus dat lijkt me geen probleem...
Akkoord, we drinken er 1tje opOp maandag 24 juni 2002 19:27 schreef NeoTweaker het volgende:
[..]
wat zullen we zeggen Silk_dude, allebei gelijk?
hoeveel mag ik er kiezen?Op maandag 24 juni 2002 19:38 schreef Silk_dude het volgende:
[..]
Akkoord, we drinken er 1tje op![]()
Grolschje, Smirnoffje (ice?) of iets anders?
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Op maandag 24 juni 2002 19:40 schreef NeoTweaker het volgende:
[..]
hoeveel mag ik er kiezen?
Anoniem: 37655
Anoniem: 37655
Hmm, dat gevoel heb ik nou iedere keer als er nieuwe stats komenOp maandag 24 juni 2002 17:04 schreef Trebel het volgende:
hhhhsssss [shivers] ......Exciting!
Denk Blade2
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Te laat.Op maandag 24 juni 2002 18:56 schreef NeoTweaker het volgende:
de RC5-gasten hebben hun verhaaltje al bijna gepost, gelukkig is dit alleen nog maar ideeën opdoen.
Ik denk dat we toch wel heel snel een verhaaltje moeten gaan posten anders zijn ze ons strax voor! En dan gaat iedereen meedoen met een project waarbij DPC niet meer dagelijks bovenaan staat en over 4 jaar ingehaald kan worden![]()
![]()
Het lijkt mij handiger dat ze hier gaan helpen, maar daar hebben we het al over gehad.
Ik weet niet of je het al opgevallen is, maar daar is een paar weken geleden een topic over geweest, en toen is dat wel vaker zo gebeurd, met een algemeen verhaaltje erboven.Op maandag 24 juni 2002 22:53 schreef SWfreak het volgende:
[..]
Te laat.Zie de frontpage....
Mr. Garrison: Sorry kids, I just can't trust something that bleeds for five days and doesn't die.
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Welkom bij DPC-eccp !!!Op maandag 24 juni 2002 23:29 schreef reznor het volgende:
Door alle verhalen rondom het flushgeweld en de strijd om de eerste plaats, heb ik besloten toch maar weer een pc'tje in de strijd te gooien om de eerste plaats te helpen verdedigen.Geweldige draadjes de laatste paar dagen: geweldig om te lezen
Anoniem: 37729
thanksOp dinsdag 25 juni 2002 03:53 schreef hirschY het volgende:
Congrats on the 7 milkion!!!!
Let the cow be with you
Hmm, is volgens mijn vrij eenvoudig. Mits je de goede binairys hebt kan je gewoon de c source gebruiken om te compilen.Op dinsdag 25 juni 2002 00:01 schreef ParaNoiMia het volgende:
En........... ik ben wel heel erg dringend op zoek naar een client die Irix ondersteund...
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Met genoeg processorsOp dinsdag 25 juni 2002 07:06 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Hmm, is volgens mijn vrij eenvoudig. Mits je de goede binairys hebt kan je gewoon de c source gebruiken om te compilen.
Zal overigens wel heeeeeel erg traag zijn.
krijgt DPC dan ook zn eigen pasdabru in de vorm van ParaNoiMiaOp dinsdag 25 juni 2002 08:51 schreef ParaNoiMia het volgende:
[..]
Met genoeg processors
Dat zeg ikOp dinsdag 25 juni 2002 11:17 schreef NeoTweaker het volgende:
[..]
krijgt DPC dan ook zn eigen pasdabru in de vorm van ParaNoiMia
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq