Hoi allemaal,
ik kwam achter het volgende
Nu staat er in hun voor waarden :
2C.
Atlantic/ NetSource heeft het recht de Algemene Voorwaarden alsmede de overige voorwaarden van het abonnement te wijzigen, welke wijzigingen ook gelden ten aanzien van reeds bestaande Abonnementen. Altlantic / netsource zal daarbij de redelijk belnagen van de klant in acht nemen. Deze wijziginen treden in werking veertien dagen na schriftelijke of elketronische bekendmaking daarvan door altlantic/netsource, den wel op een zodanige datum als genoemd in de bekendmaking.
wat ze hebben gedaan mag dus helemaal niet, nu ik heb naar
www.trosradar.nl gemaild
http://www.omroep.nl/vara/kassa/ - kassa@vara.nl
www.consumentenbond.nl - klantenservice@consumentenbond.nl
als we nu met z'n allen mailen, wie weet haalt het wat uit want we hebben nu wel degelijk wat, ik wil jullie vragen om de discussie over de actie hier te houden, en het centraal hier te houden. Probeer aub niet af te dwalen, dit topic is niet voor gezeik, maar voor de actie
wie doet er mee???
ik reken op de kracht van tweakers
nu, ik heb het onderstaande maitje gestuurd:
TYP DIT NIET LETTERLIJK ALLEMAAL OVER HE
hoi, ik heb internet bij NetSource FRIACO. Daar had ik een thuisNet abbonnement voor 30 euro per maand. Op 20-06 werd er mail rondgestuuurde met het bericht erin dat de abbonnementen werden veranderd, daardoor werd thuisNet 50 euro, en nog wat andere. Op 22-06 kreeg ik pas een brief, waarin strond zo snel mogelijk aanmelden, want vol is vol, en ja het was vol.
Nu staat er in hun voor waarden :
2C.
Atlantic/ NetSource heeft het recht de Algemene Voorwaarden alsmede de overige voorwaarden van het abonnement te wijzigen, welke wijzigingen ook gelden ten aanzien van reeds bestaande Abonnementen. Altlantic / netsource zal daarbij de redelijk belnagen van de klant in acht nemen. Deze wijziginen treden in werking veertien dagen na schriftelijke of elketronische bekendmaking daarvan door altlantic/netsource, den wel op een zodanige datum als genoemd in de bekendmaking.
Hieruit concludeer ik dat ze dus minstens 14 dagen van te voren iets hadden moeten laten weten, en ook niet zomaar ons abbonnement zomaar mogen opzeggen.
op de volgende link zijn de algemene voorwaarden helemaal de downloaden:
http://www.friaco.nl/portal/Registration.php
Ik hoop dat jullie mij en anderen kunnen helpen, want dit is toch geen stijl!?
mvg Ron Albers
ps. hieronder de mail die ik dus pas op 20-06 ontving:
-------------------------------------
Uw huidige ThuisNet abonnement komt per 1 juli 2002 te vervallen !In eerdere mededelingen werd gevraagd uw Internetgebruik te spreiden omdat met ingang van 1 juni, de beschikbare capaciteit, voor die prijs, met 4 ThuisNetters gedeeld moet worden. Het spijt ons bijzonder maar dat blijkt in de praktijk niet goed te werken. Daarom worden de abonnementen geheel gewijzigd.U kunt voortaan kiezen uit de volgende abonnementen:1. VolNet: 238,= EUR inclusief BTWAltijd toegang 24 uur per dag, 7 dagen in de week.2. ZakenNet: 160,= EUR inclusief BTWAltijd toegang op elke werkdag van 08.00-19.00u.3. ThuisNet:50,= EUR inclusief BTW, Toegang als vroeger (vòòr 1 juni) dagelijks van 18.00tot 08.00 uur en het gehele weekend. Beperkt beschikbaar ! VOL = VOL.4. NIEUW ABONNEMENT: TEST100 UurNet voor 50,= EUR inclusief BTW, meerdere gebruikers per lijn: toegang elke dag tot 18.00 uur en elke avond vanaf 23.00 uur. Voor alle abonnementen geldt:* Fair Use Policy blijft van kracht. Bent u klaar sluit dan af.* Internet buiten de tijden kost :0,05 EUR per login en 0,05 EUR per minuut (incl.BTW)* Aanmeldingen worden verwerkt in volgorde van binnenkomst. * Het 100-uurNet is in de testmaand ook beperkt beschikbaar.* Uw abonnementskeuze wordt u binnen 2 werkdagen bevestigd op uw Friaco e-mail adres.* Uw tegoed wordt even groot als de nieuwe abonnementsprijs.* Gewijzigde algemene voorwaarden: opzegtermijn minimaal 14 dagen voor einde maand.Mochten wij geen keuze van u hebben ontvangen, dan wordt uw abonnement volgens de algemene voorwaarden automatisch beëindigd op 1 juli 2002.!!!U kunt dan vanaf die dag geen FRIACO diensten meer gebruiken. Ook Uw e-mailbox en -adres bij friaco.nl zal dan worden afgesloten. Wij proberen met deze drastische maatregelen een redelijke internettoegang te kunnen blijven waarborgen. Wij verzoeken u uw keuze kenbaar te maken vóór 28 juni 2002 op
www.friaco.nl/aanmeld.htmMet vriendelijke groet,Uw Friaco Team
-------------------------------------
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net