Gigabyte GA-7VRXP omgeruild coor MSI KT3 Ultra

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 11:58
De titel zegt het al :) Ik heb nu eindelijk mijn gigabyte voor de MSI KT3 Ultra ARU omgeruild! En... AL mijn problemen (zie dit topic) zijn in een keer opgelost! Dit is echt een superbord! Ik heb geen flitsende streepjes meer door mijn beeld en mijn Radeon8500 loopt nu weer makkelijk op 290/290 :9 Ik hoef hem niet meer te underclocken naar 260/260. Kortom ik ben hier zeer tevreden mee!!! Echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en blij ik ook met mijn gigabyte werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu alleen nog ff je signature veranderen, aangezien daar nog steeds je gigabyte mobo staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

kheb de gigabyte 7vrx... pc2700 2.5 samsung 256mb... en kom maar op 2100 mem bandwith puntjes... of is dit wel redelijk ? (athlon xp 1700+), zie ook sig (reply maar hier: [topic=531637/1/25])

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja de ene heeft ontzettend veel problemen de ander geen, maar als je gamed zul je met die mobo waarschijnlijk wel een hoop fps inleveren. Kijk maar is naar testen op www.tomshardware.com of andere hardware pages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
Op zaterdag 22 juni 2002 15:58 schreef PsychoDude_666 het volgende:
tja de ene heeft ontzettend veel problemen de ander geen, maar als je gamed zul je met die mobo waarschijnlijk wel een hoop fps inleveren. Kijk maar is naar testen op www.tomshardware.com of andere hardware pages
Nou dat valt ook wel mee hoor.. Met wat tweaken en de nieuwste bios is het verschil zowat niet merkbaar hoor.
Ik heb dan liever een stabiel game station, die 3frames minder?

Nu maar hopen dat die problemen die ik eerst had nu niet door een bios update gefixed worden :7 :y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
En wat ik ook nog heb opgemerkt is dat de Gigabyte 7VRXP rond de 15 graden warmer aangeeft! En nee mijn koeler zat er niet verkeerd op. Nu (met dit weer :) ) word hij stressed 49,5 graden en idle iets van 43, op de gigabyte ken de stressed temp wel ns oplopen tot rond de 65 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
Op zaterdag 22 juni 2002 18:08 schreef Fraggler het volgende:
En wat ik ook nog heb opgemerkt is dat de Gigabyte 7VRXP rond de 15 graden warmer aangeeft! En nee mijn koeler zat er niet verkeerd op. Nu (met dit weer :) ) word hij stressed 49,5 graden en idle iets van 43, op de gigabyte ken de stressed temp wel ns oplopen tot rond de 65 :O
Alsof je mobo er wat aan kan doen dat je cpu cooler word :)

HF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 18:08 schreef Fraggler het volgende:
de tempsensor op de gigabyte mobo;s komen direkt tegen de achterkant van de cpu dat levert hogere temp aflezing dan op andere mobo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 18:18 schreef SandeR het volgende:

[..]

Alsof je mobo er wat aan kan doen dat je cpu cooler word :)

HF
helemaal niks dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 18:58
Ik heb precies hetzelfde gedaan alleen de Gigabyte GA-7VRXP alleen dan omgeruild voor een MSI KT3 Ultra (niet ARU versie) en sindsdien geen enkel probleem meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 22 juni 2002 12:51 schreef rene43 het volgende:
en blij ik ook met mijn gigabyte werkt perfect.
ik heb de + versie maar tot nu toe het beste mobo dat ik ooit gehad enkel de nordbrige koeler zit vast gelijmt heb ik nu een zalman waar ik niks mee kan maar dat komt wel
Pagina: 1