Sinds vandaag ben ik in het bezit van een gigabyte GA-7VRXP. Na alles goed ingebouwd te hebben heb ik meteen Windows XP opnieuw erop gepleurt. Alle drivers geinstalleerd en hij draait perfect.
Alleen hij blijft altijd hangen in 3dmark2001se... Heb al vanalles geprobeert maar kom er niet uit..
Ik draai de via4in1 4.38, ati driver 6052 en nieuwste omega driver. Heb al het agp voltage verhoogt, ddr voltage verhoogt, agp op 2x, fastwrite uit... enz..
Ook op fail-safe settings heb ik dit probleem.
Iemand suggesties? En hoe hebben jullie het wel goed aan de gang gekregen?
Ik heb trouwens revisie 1.1 van het bord, die schijnt stukken beter te zijn. Bios F4 erop, F6 schijnt nogal wat problemen te veroorzaken dus nog niet geprobeert.
Mijn radeon8500 is trouwens van powercolor en standaart op 275/275.
Ik heb ook verder helemaal niks overgeclockt..
Alleen hij blijft altijd hangen in 3dmark2001se... Heb al vanalles geprobeert maar kom er niet uit..
Ik draai de via4in1 4.38, ati driver 6052 en nieuwste omega driver. Heb al het agp voltage verhoogt, ddr voltage verhoogt, agp op 2x, fastwrite uit... enz..
Ook op fail-safe settings heb ik dit probleem.
Iemand suggesties? En hoe hebben jullie het wel goed aan de gang gekregen?
Ik heb trouwens revisie 1.1 van het bord, die schijnt stukken beter te zijn. Bios F4 erop, F6 schijnt nogal wat problemen te veroorzaken dus nog niet geprobeert.
Mijn radeon8500 is trouwens van powercolor en standaart op 275/275.
Ik heb ook verder helemaal niks overgeclockt..