Toon posts:

Overclock site help

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hulp nodig voor mijn site waar ik al een tijdje hard voor aan het werk ben.
Het wordt een soort van tweakfiles site alleen ik wil er ook een beetje een uitgebreid
Oc Archive bij.

De doelgroep zijn de beginnelingen en niet de oppertweakers. Ik was van plan om dus een archiefje te maken
met alle bekende merken videokaarten, procs, mobo's en combo's etc erin, en daarbij dus elke keer een klein verslagje van
hoe deze over over te clocken is. Zodat de bezoeker een lijstje krijgt met Hardware, hij hier simpel kan aanclicken wat ie zoekt, en vervolgens
het verslagje kan lezen zodat ie binnen no time een snellere wat dan ook heeft.

Ik ben zelf al wat aan het typen, maar ik heb maar een klein aantal dingen geklokt. En ik haat jat
werk dus ik ga dan ook niet elke site langs om daar stukken te jatten.

En nu dus de vraag:
Iedereen voelt hem al aankomen :) ...
Ik wilde vragen of een paar van jullie misschien zijn ervaringen op wilde schrijven van hoe je een bepaalde
videokaart proc of wat dan ook hebt overgeclockt etc. Het hoeft maar iets kleins te zijn. Ik snap heeeeel erg goed dat veel
mensen daar geen zin in hebben, maar ik vraag het gewoon aan de mensen die misschien wel zin hebben om effe 5 minuten te schrijven.
De pagina is trouwens in het Engels, dus als het in het Engels kan graag! Als je niet goed bent in Engels vertaal ik het wel.
Je kunt een txt bestandje mailen naar pw_ad@hotmail.com (mijn andere adres is helemaal vol met spam), of hier posten. Wat ik ook kan gebruiken zijn handige Windows tuen weetjes
cooling, registry spul etc.

Wat krijg je ervoor? Nou eigenlijk heb ik geen cent te makken en de pagina is niet bedoeld voor commerciele doeleinden,
als ik nou ineens super veel bezoekers krijg zet ik er misschien wel een bannertje op. Maar ik denk niet dat dit het geval
zal zijn. Het is gewoon voor de mensen die wel 5 minuten over hebben om mij effe te helpen. En het is bedoeld voor
de beginnende tweakers.net-ter

Hartelijk dank allemaal!!!
En voor de gene die geen zin hebben om te typen, in ieder geval bedankt voor het lezen.

Verwijderd

Topicstarter
Oja bij elk artikeltje wat je geschreven hebt komt uiteraard wel je nick of je eche naam boven te staan, als je dat wilt...

Zoiets:
Written by Wazige Willie
Subject Voodoo3 2000
Goal overcloking the vd3 200

:)

Verwijderd

contact me :)
icq = 42714491

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Och ik wil ook wel m'n ervaringen delen :)
ICQ me wel ff of mail me met wat meer details, wa je precies wilt hebben..

Verwijderd

contact me 2
about TNT2 OC'en

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen icq meer....sh*t! En ik heb dankzij het feit dat ik in dit boerengat woon geen kabel maar ik moet het doen met mijn 56k6je en dan moet ik weer 8mb gaan downen. Mag ik jullie ook mailen?

Verwijderd

Topicstarter
Oh trouwens wel bedankt! Ik vind het wel heel cool van jullie :)

Ik had veel van die reacties verwacht van:
-Je zoekt het zelf maar uit!
-Jij zeker geld verdienen met ons werk he!?
-We hebben alleen tweakers.net nodig

etc.

Dus cool van jullie :)

Brz > Ik heb eigenlijk alles nodig, althans zoveel mogelijk. Ik ben nog hard bezig met de interface, messageboard, dll&drivers, tweaktools etc. Het enige wat ik tot nu toe geschreven heb is:

-p3(katmai) 500@560 op msi6163va
-Voodoo3 2000 @ 175mhz + Cooling
-Windows faster reboot
-20 Windows tune tips
-p166@200mhz op Gigabyte ...
-Registry editing

Dus ik kan alles wat hier niet staat gebruiken en dat is (weet ik) dus nog veel.
Ik zal 2* per dag ofzo neerzetten wat ik allemaal al heb gehad, zodat het jullie weer moeite bespaard om hetzelfde te schrijven (alhoewel ik dat in sommige gevallen niet erg vindt want er zijn zat mensen die bijv hun katmai 500 op620 hebben lopen of hun voodoo op 180mhz etc.)

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

contact me...

41424918

amd k6-2/geforce DDR expierence :)

Verwijderd

okay, mijn meel adres is lsd@pandora.be

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb toch maar ICQ aangeschaft mijn nummer is 93929136 het liefst .txt of .doc filetjes in mijn mail of per icq. Hazrelich danken!

:)

Verwijderd

Topicstarter
Maar je mag het ook hier posten of mailen uiteraard.

Voor de duidelijkheid; Het moet gewoon een klein verslagje zijn van hoe je te werk bent gegaan, er hoeven geen foto's bij, het mag best technisch zijn. Maar het moet gewoon duidelijk zijn, dat wanneer de bezoeker bijv een tnt2 wil kklokken hij aan de hand van het verslagje precies weet wat te doen en dat hij dus zelf binnen notime een snellere tnt2 heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er echt geen mensen meer die hun verhaaltje voor me zouden willen schrijven?

Verwijderd

heb hier wel een p200 op 250 (83*3)draaien

maar of met de huidige snelheden nu nog zo interresant is ?? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind van wel, dus als je zin hebt om hier eventjes iets over te schrijven. Ben ik je weer dankbaar. :)

Je weet me te vinden ;)

Verwijderd

Ik ben inmiddels bezig met het schrijven van een drietal stukken, zodra ze klaar zijn mail ik ze je.

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 21:59
Toevallig zie ik dat er op Tweakers.net een aankondiging staat van een site voor newbies: http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13684

Misschien kun je hier nog tips en/of links vandaan halen?

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Pirm en A3d :)

Het is dus inderdaad voor newbies. Zo hoeven ze niet heel het web af te zoeken (als ze hier nooit komen) maar kunnen daar dan direct een antwoord vinden.

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Als ik eens tijd heb kan ik wel de volgende puntjes op papier zetten:
celeron 366@550
pentium 120@133 en 120@150
asus V3400T 90/110@113/133

Verder nog in de planning:
P166mmx@???
AMD K6-2/500 met FSB 105/110/115/120/125
Voodoo2 SLI met PCI 35/36.7/38.3/40/41.7
Intel740 met AGP 70/73.3/76.7/80/83.3

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

Topicstarter
Chemist > Zou zeker wel relaxed zijn!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:10
Kom ik met mijn TB750 en ASUS GF2 aan.
Vraag maar raak op 34034910! :)

Heb je al toegevoegd.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 21:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ben ook met zo'n soort site aan het beginnen... Ben nu bezig met een stukkie over het klokken van T-Birds (met plaatjes van L1 bruggen)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
De site moet deze week op een extra laag pitje omdat ik een extra groot probleem heb dankzij de MSI medewerkers, meer info

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/54438

Je kunt trouwens nog steeds op mijn mail blijven sturen. Bedank replies zullen echter iets trager worden ;)
Pagina: 1