Ik heb dus een msi-ms6163va + Katmai 500@560. Ik wilde mijn cpu nog wat vehogen, dus dacht ik aan het voltage verhogen. Aangezien ik daar een nieuwe bios voor nodig had heb ik msi gemaild. Ik kreeg dezelfde dag nog 2 files van hun die perfect zouden moesten werken (ik had alle gegevens over mijn bios mobo en biosrom die maar mogelijk zijn naar hun gestuurd) de leesmij file makte duidelijk dat het ECHT was bedoeld voor mijn 6163va. Dus ik schone start gemaakt en met de uitgeprinte bios flash handleiding, mijn bios geflashed -> succesfull kreeg ik niet maar een reset of restart functie, ik d8 misschien krijg ik die succesfull nog wel maar na en halfuur geen verandering meer heb ik voor restart gekozen.
Mijn comp start niet fatsoenlijk meer op en ipv een piepje krij ik nu 2 zware tonen (tu-du ipv piiieeep
)Dus ik het mobo handleiding gelezen wat jumpertjes verplaats en met f10 opgestart. Nu kreeg ik 2* tu-du. Dus ik alles uit mijn comp gehaald behalve mijn videokaart. Opnieuw opgestart, en nu krijg ik 100en (normale) piepjes net zo lang tot ik de comp weer uitzet. Ik krijg nog steeds geen beeld! De hd en dvd draaien volgens mij wel. Wie weet een oplossing, want ik zit nu achter mijn p166 en dat sucks!!!
Mijn comp start niet fatsoenlijk meer op en ipv een piepje krij ik nu 2 zware tonen (tu-du ipv piiieeep