Toon posts:

monitor en tv tegelijk ????

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben in het bezit van gforce3 ti200 en os win2000
met de laatste nvdiadrivers.
Heb de topic al van binnen en buiten bekeken maar vind volgens mij geen antwoord op mijn vraag.
Hoe krijg ik het voor mekaar op zowel op mijn monitor en tv tegelijk beeld te krijgen had al iets gehoord en gelezen over twinview wat dus op deze kaart nview heet en ook iets over clonetv in de instellingen van twinview maar heb deze optie niet
heb nog een comp met een gforce 2 daat zit de twinview optie wel en lukt het wel prima.
ahd ook iets gehoord van dat ik dan oudere drivers moet laden zo ja ,welke versie

graag hulp ben al twee weken ermee bezig en het is toch lastig als je tv 6 meter verder staat

aansluiting die ik gebruik s-video rechtreeks van comp op tv zonder scartblok geluid via comp

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Die GF3 van je kan waarschijnlijk geen twinview, zie ook: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/482538#beeldu

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

[search=geforce 3 twinview]

Welkom op GoT.

Lees de FAQ; daarin staan tips met betrekking tot het starten van een topic.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:37

Jaymz

Keep on moving !

Zie bovenstaande reacties:

=> Slotje :)

Als je met een specifiek iets een probleem hebt kun je altijd nog een topic openen, zorg er wel voor dat je niet alleen je probleem beschrijft, maar ook wat je zelf al geprobeerd/geconcludeerd hebt :)

Dit topic is gesloten.