[HomeTheatre]Bijzondere set voor 399,-

Pagina: 1
Acties:
  • 297 views sinds 30-01-2008

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-07 00:34

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Topicstarter
Haidieho,

Ik heb hier een krantje voor mijn snufferd, met de volgende aanbieding:
Medion MD 4364 digitale thuisbioscoop
Het ultieme DVD thuisbiscoopsysteem ! Met 1400 watt aan geluid om u heen en met het messcherpe beeld van de DVD-speler hoeft u eigenlijk nooit meer naar de bioscoop; kortom, knabbel de popcorn vooraan op uw eigen bank!
DVD-speler, CD-speler, tuner en versterker in een apparaat. 1 x Subwoofer(400W), 1 x center (200W), 2 x rear (200W), 2 x fron(200W). CDR/CDRW Compatible, Dolby Digital, DTS. Plug & play !
Nu, het volgende. Dit lijkt mij een heel aangename prijs om een dergelijk setje te kopen, dus ik ben mij er eens in gaan verdiepen. Het verdiepen komt niet echt veel verder, want het enige wat ik zie zijn aanbiedingen die van 400 tot 1200 euro gaan.
Nu weet ik inmiddels een aantal aandachtspunten, namelijk, dat hij CDR's moet kunnen lezen. Dat doet deze ook. DTS is ook heel erg gewenst, en dat heeft hij ook. Daarnaast is een actieve sub relaxed. Die heeft hij ook, dat is te zien op de foto.
De twee puntjes waar ik tegen aanloop zijn deze: De wattage lijkt mij heel erg hoog, voor de prijs !? :?
tweede puntje is dat ik nergens kan vergelijken, want ik kan die medion niet vinden en ook geen electronicazaken waar dit te koop is.

Zou iemand mij kunnen vertellen of dit een goede set zou zijn om te kopen? Ik zou het namelijk niet erg vinden om voor dit geld een totaaloplossing te halen.

In principe ben ik pro medion, ik weet dat ze niks zelf maken en altijd kwaliteitsshit er in gooien.. Dus tenzij iemand ervaringen heeft met een slechte medion-sound, oid, hier geen discussie over. Als iemand weet welke onderdelen gebruikt worden voor de DVD-spelers, ben ik trouwens wel geintresseerd.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 22:43
medion = aldi :?

beetje pc luidsprekertjes vermogen zo hoog zijn de wattage.......

ga luisteren zou ik zeggen

Reality beats fiction by far!

Verwijderd

hum 1400W ...lijkt zeer veel voor die prijs.
Ik denk dat je mag blij zijn als er 14W uitkomt!

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10-2025

FFF

Neem van mij aan 1400 watt is stieren poep, klopt gewoon niet Kan ook niet voor dat geld, maar of deze set goed genoeg is voor jouw kan ik niet over oordelen, iedereen heeft zo zijn eigenwensen en eigen budget.

Ik weet zeker dat het voor mij nix zou zijn, maar ja, misshcien ben jij er heel tevreden mee.

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 22:43
misschien is het 1400 muziek vermogen dus 600 rms. en dat alle speakers een bagger rendement hebben waardaar ze nog niet echt hard gaan, slecht rendement speakers klinken over het algemeen slecht

Reality beats fiction by far!

Verwijderd

ofwel tellen ze alles samen dus : 5speakers van 100W = 500W
+ 600W versterker +sub 300W.

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 18:43 schreef Uiligheid het volgende:
Haidieho,

Ik heb hier een krantje voor mijn snufferd, met de volgende aanbieding:
[..]

Nu, het volgende. Dit lijkt mij een heel aangename prijs om een dergelijk setje te kopen, dus ik ben mij er eens in gaan verdiepen. Het verdiepen komt niet echt veel verder, want het enige wat ik zie zijn aanbiedingen die van 400 tot 1200 euro gaan.
Nu weet ik inmiddels een aantal aandachtspunten, namelijk, dat hij CDR's moet kunnen lezen. Dat doet deze ook. DTS is ook heel erg gewenst, en dat heeft hij ook. Daarnaast is een actieve sub relaxed. Die heeft hij ook, dat is te zien op de foto.
De twee puntjes waar ik tegen aanloop zijn deze: De wattage lijkt mij heel erg hoog, voor de prijs !? :?
tweede puntje is dat ik nergens kan vergelijken, want ik kan die medion niet vinden en ook geen electronicazaken waar dit te koop is.

Zou iemand mij kunnen vertellen of dit een goede set zou zijn om te kopen? Ik zou het namelijk niet erg vinden om voor dit geld een totaaloplossing te halen.

In principe ben ik pro medion, ik weet dat ze niks zelf maken en altijd kwaliteitsshit er in gooien.. Dus tenzij iemand ervaringen heeft met een slechte medion-sound, oid, hier geen discussie over. Als iemand weet welke onderdelen gebruikt worden voor de DVD-spelers, ben ik trouwens wel geintresseerd.
waar zouden we zijn zonder de karwei, bij ons staat hij voor 349 trouwens

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Pics....wat op het internet kon ik weinig vinden (google)

Verwijderd

Zoek maar ff... er zijn hier al 2 topics over geweest....

• smuck
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-04-2024
Hallo Allen,

Ik heb zo'n MD 4364 gekocht bij de lookshop voor 249.

Klinkt goed. Ook bij Audio CD, MP3 en radio. Er zijn allerlei modes in te stellen voor normale stereo signalen; Pro Logic (5.1) , 3-Stereo (3.1), Stereo (2.1), en allerlei effecten zoals Hall, Stadium, Live etc (alles via 5.1). Ook mijn Mono TV aangesloten via Scart en hier ook het geleuid van via 5.1 (in mono natuurlijk, maar met duidelijk betere kwaliteit dan mijn TV).

Doet MP3 in mappen. Kan via menu een playlist maken. Schijnt ook te kunnen voor Audio-CD, maar dat heb ik nog niet werkend gezien. Is voor mij ook niet zo belangrijk.

Ook VCD en SVCD (ondanks dat het niet op de doos staat) doet ie. Bij SVCD heb ik in sommige backup's wel soms een harpering gezien. Anderen doen het echter weer goed. Misschien is het de manier van backup-pen.

Iemand vroeg zich af wat er in het apparaat zit, maar dat weet ik niet. Wel heb ik even de gegevens van de "BIOS"-firmware noteerd. Misschien kan iemand hier nog iets mee.

Macrovision Firmware PAL/NTSC Verison 007
Software Checksum 20C86300
Software date Code 021113
FE Version TVM502 2A304230

CU

CU, RonK

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:31

Verwijderd

Het is een topic van 8 maanden terug :S , zo'n review is best leuk . maar nu niet echt meer van toepassing..

Probeer het inderdaad nog even in het Tweewekelijkse Aldi en Liddl aanbiedingen - topic

• smuck
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-04-2024
Je hebt gelijk. Ik had gezocht op 4364 en zag alleen deze topic.
Zal m'n leven (proberen te) beteren.

Kheb even gezocht, maar zodra is in Aldi/Lidl zit en een nieuwe post doe, kom terug in "Audio, Video & HiFi Forum". Is dat de bedoeling ? Of moet ik gewoon een reply doen in het Aldi/Lidl deel ?

[ Voor 56% gewijzigd door smuck op 07-03-2003 09:54 ]

CU, RonK

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 13:10
RonK, alsje wilt kun je je review even in het aldi/lidl topic zetten, daar worden veel van deze sets namelijk behandeld. (idd gewoon reply in dat topic)
[rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel II][/rml]

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.