Ben *zeer* tevreden met deze digicam. Het enige probleem is dat na 3 weken gebruik de batterijclip (die de batterij tegenhoudt) niet goed meer werkt: de batterij floept eruit zodra ik het klepje open om bij de compact flash en batterij te komen. Nog anderen met dit probleem?
Nope werkt nog prima hier na een maand...
plakband? Garantie en terug sturen?
Ik heb net Canon gebeld en kan het ding terugsturen. Moet 'm wel extra verzekeren, want Canon verzekert maar tot 1000 gulden 
Voorlopig ga ik maar even voor een andere oplossing die ik net op het net tegenkwam: een stukje tape op de accu om 'm wat stroever te maken...
Voorlopig ga ik maar even voor een andere oplossing die ik net op het net tegenkwam: een stukje tape op de accu om 'm wat stroever te maken...
Verwijderd
Heb ik zelf ook last van met de S40. De clip is echt waardeloos. Terugsturen heeft denk ik geen nut. \het probleem komt vroeg of laat toch terug.
Ergens had ik de tip gelezen om even een nagelvijltje eroverheen te halen. Dat heeft nog een week gewerkt...
De veer onderin is te sterk of de clip is te slap, hoe dan ook, het is een waardeloos ontwerp op een verder perfecte camera
Ergens had ik de tip gelezen om even een nagelvijltje eroverheen te halen. Dat heeft nog een week gewerkt...
De veer onderin is te sterk of de clip is te slap, hoe dan ook, het is een waardeloos ontwerp op een verder perfecte camera
Wel een aanfluiting zeg.... Is die clip van plastic?
pics.
pics.
Whatever.
Verwijderd
Volgens een post hier is het een fabricagefout. Toch maar eens vragen of ze die clip niet kunnen opsturen zodat ik hem zelf kan vervangen. Anders weer een tijdje de camera kwijt voor zoiets onzinnigs 
http://photography-on-the.net/forum/viewtopic.php?TopicID=3526
Ja, dat zou wel handig zijn. Ben bang dat Canon dit niet doetOp zaterdag 22 juni 2002 16:13 schreef dopy het volgende:
Volgens een post hier is het een fabricagefout. Toch maar eens vragen of ze die clip niet kunnen opsturen zodat ik hem zelf kan vervangen. Anders weer een tijdje de camera kwijt voor zoiets onzinnigs
Verwijderd
uiteraard laat ik weten hoe het afloopt. Ga eerst bellen. Moet ik hem opsturen dan wordt het iig na m'n weekendje Londen volgende week.
Verwijderd
ik heb mijn s30 nu 3 weken. Perfect ding, maar ik zal het klepje in de gaten houden, hoe durf`tie
Rutger
Rutger
Verwijderd
ik heb sinds kort twee accu's. Als je met de instelling blijft kloten met lcd aan, dan gaat die accu natuurlijk niet lang mee.
Bij normaal fotograferen overdag waarbij je hem regelmatig uitzet denk ik dat je op een accu wel een dag ver komt. Al is dat afhankelijk per persoon.
Bij normaal fotograferen overdag waarbij je hem regelmatig uitzet denk ik dat je op een accu wel een dag ver komt. Al is dat afhankelijk per persoon.
Verwijderd
Je moet er wel een tweede accu bijbestellen.
heb ik nog niet gedaan, maar dat gebeurd nog wel,
de goedkoopste waar??? maar door dat gammele palletje mag je je niet laten belemmeren om GEEN s30 aan te schaffen heeft het niet verdiend...
Rutger
heb ik nog niet gedaan, maar dat gebeurd nog wel,
de goedkoopste waar??? maar door dat gammele palletje mag je je niet laten belemmeren om GEEN s30 aan te schaffen heeft het niet verdiend...
Rutger
Dit maakt het absoluut geen slechte camera...ik heb er (nog) geen last van. Heb de camera nu 6 maanden.Op zondag 23 juni 2002 22:57 schreef RekZ het volgende:
hmm ik was net van plan om ook de s30 te kopen en nu lees ik dit.
gaat de accu btw wel lang mee?
* ikker heeft ook een s30 met brak klepje
Maar het maakt natuurlijk voor de camera niets uit.
Wat de batterijduur betreft. Ik kan in het donker met flits en LCD op een avond mijn 64 MB kaartje helemaal vol schieten. Dat zijn dus zo'n 60 foto's op de hoogste resolutie.
Ik werk in de kroeg dus ben erg blij dat hij het zolang uithoudt op 1 batterij-pack. De foto's zijn ook bijzonder helder.
Met andere woorden gewoon een top camera
Maar het maakt natuurlijk voor de camera niets uit.
Wat de batterijduur betreft. Ik kan in het donker met flits en LCD op een avond mijn 64 MB kaartje helemaal vol schieten. Dat zijn dus zo'n 60 foto's op de hoogste resolutie.
Ik werk in de kroeg dus ben erg blij dat hij het zolang uithoudt op 1 batterij-pack. De foto's zijn ook bijzonder helder.
Met andere woorden gewoon een top camera
Mijn netwerkje
In hoeverre is dit nou hinderlijk. Valt je batterij er nou gewoon uit ofzo?
Nee hoor, dat niet. Als je de batterij eruit haalt heb je de camera ondersteboven. Maar ze hebben het meer over het feit als je de kaart eruit wilt halen, dat de accu ook loszit.Op maandag 24 juni 2002 11:24 schreef rellehenk het volgende:
In hoeverre is dit nou hinderlijk. Valt je batterij er nou gewoon uit ofzo?
Ik heb er overigens zelf geen last van. Heb hem nu een maand of 2. Zoals eerder gezegd, dit is echt geen reden om deze perfecte camera van je lijst te halen.
Basement Bios ---- Exo-S
nee dit betekent idd niet dat de batterij er uitvalt. omdat de klip waarover hier gesproken zit nog onder de afdichtklep zit van het gedeelte van de camera waar de kaart en de accu zich bevinden.
Je hebt er dus eigenlijk maar voor 0% last van
Mijn netwerkje
Verwijderd
Het clipje is alleen hinderlijk als je niet de accu maar de CF card wilt wisselen of als die batterij er weer uitspringt net als je de klep wilt sluiten. Na m'n vakantie ga ik toch maar even dat rood bruine clipje laten vervangen.
Je hebt er inderdaad voor 0% last van zolang de sluiting voor de compactflash en accu het houdt... Voor dat klepje is dit namelijk ook niet echt goed...Op maandag 24 juni 2002 14:14 schreef ikker het volgende:
nee dit betekent idd niet dat de batterij er uitvalt. omdat de klip waarover hier gesproken zit nog onder de afdichtklep zit van het gedeelte van de camera waar de kaart en de accu zich bevinden.
Pagina: 1