ik startte gister zonder echte verwachtingen de beta op (geleakte demo had ik ook al gespeeld) gelijk al begon ik te kwijlen van de ongelooflijk vette graphics en physics
.... je kun duidelijk zien dat dit een nieuwe generatie in het firsperson genre is... heel koel!
Graphics zijn echt subliem met dit spel 
Wat mij een beetje tegenvalt is de map Curse3. Het is gewoon claustrofobisch klein en krap allemaal. Maakt het een stuk minder leuk en zal denk ik ook veel minder populair worden dan Curse2 in UT1.
Wat mij een beetje tegenvalt is de map Curse3. Het is gewoon claustrofobisch klein en krap allemaal. Maakt het een stuk minder leuk en zal denk ik ook veel minder populair worden dan Curse2 in UT1.
Deze map zou ook in UT2003 verschijnen volgens de ontwikkelaars (was wel al een tijdje terug toen ze dat zeiden). Dus ik heb nog hoop dat ie er in de final bijzit.Op zaterdag 22 juni 2002 10:11 schreef Scarecrow het volgende:
Dus ik dacht ga zelf mooi aan de slach, en om de nieuwe editor door te krijgen wilde ik DM-Deck16]|[ (ja deck16 prt. 3) maken.
Over de rook in Ut2k3, ik dacht dat ze "dynamic Smoke" zouden gebruiken?
zie hier: [topic=384267/1/25]
Jammer dat we dit pas in U2 zullen zien.
Verder heb ik wat screenshots en films van Doom3 zitten vergelijken met ut2k3 en utk2k3 wijkt qua graphics niet zo veel van Doom3 af. Ik denk dat U2 op hetzelfde niveau of zelfs beter dan Doom3 gaat worden.
wat wel zeker is, is dat U2 vele malen beter dan ut2k3 zal uit zien. ut2k3 is the top of the iceberg van UnrealWarfare engine zeg maar.
Jammer dat we dit pas in U2 zullen zien.
Verder heb ik wat screenshots en films van Doom3 zitten vergelijken met ut2k3 en utk2k3 wijkt qua graphics niet zo veel van Doom3 af. Ik denk dat U2 op hetzelfde niveau of zelfs beter dan Doom3 gaat worden.
wat wel zeker is, is dat U2 vele malen beter dan ut2k3 zal uit zien. ut2k3 is the top of the iceberg van UnrealWarfare engine zeg maar.
persoonlijk hebk de geleakte demo gespeeld...
qua graphix heel mooi maar nog wat dingen niet afgewerkt (niet meer dan logisch), maar echt veelbelovend!
gameplay was ook nog wel wat werk aan maar dit word een topper
qua graphix heel mooi maar nog wat dingen niet afgewerkt (niet meer dan logisch), maar echt veelbelovend!
gameplay was ook nog wel wat werk aan maar dit word een topper
http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314
ik denk niet dat je te vroeg conclusies moet trekken;Op zaterdag 22 juni 2002 10:57 schreef FMS het volgende:
Jammer dat we dit pas in UT2 zullen zien.
Verder heb ik wat screenshots en films van Doom3 zitten vergelijken met ut2k3 en utk2k3 wijkt qua graphics niet zo veel van Doom3 af. Ik denk dat UT2 op hetzelfde niveau of zelfs beter dan Doom3 gaat worden.
wat wel zeker is, is dat UT2 vele malen beter dan ut2k3 zal uit zien. ut2k3 is the top of the iceberg van UnrealWarfare engine zeg maar.
beide games zijn nog niet af, en je hebt ze niet 'met eigen ogen'gezien.
Ik vind 't een bietje 'vout' dat je zo vroeg deze conclusie al trekt
Verwijderd
Hi,
Een paar honderd nieuwe screenshots van build 927...
Je moet toch wat, m'n ezeltje is nog wel even bezig!
www.thedigitalresource.com/images/ut2003build927/index1.html
Maar U2 wordt sowieso toch mooier dan UT2? Dat las ik tenmiste.Op zaterdag 22 juni 2002 10:57 schreef FMS het volgende:
Verder heb ik wat screenshots en films van Doom3 zitten vergelijken met ut2k3 en utk2k3 wijkt qua graphics niet zo veel van Doom3 af. Ik denk dat UT2 op hetzelfde niveau of zelfs beter dan Doom3 gaat worden.
wat wel zeker is, is dat UT2 vele malen beter dan ut2k3 zal uit zien. ut2k3 is the top of the iceberg van UnrealWarfare engine zeg maar.
Ach, dan kun je net zo goed die hele build hier posten.Op zaterdag 22 juni 2002 11:02 schreef Pjotrrr het volgende:
Hi,
🌞🍃
Je moet toch wat heOp zaterdag 22 juni 2002 11:02 schreef Pjotrrr het volgende:
Hi,
The devil is in the details.
Ik vindt Lethvitihan 2 (oid
) wel de leukste map, neit te groot, neit te klein. Je kan er makkelijk 500 Kills maken.

Verwijderd
[..] SNIP URL [..]
Op het forum van Sharereactor zijn ze er oook druk mee....
<FONT COLOR=blue>Admin break: strikt genomen is die link niet illegaal, maar dat topic in die strekking (of eigenlijk die hele website) is mij net iets te ver over het randje. </FONT>
Op het forum van Sharereactor zijn ze er oook druk mee....
<FONT COLOR=blue>Admin break: strikt genomen is die link niet illegaal, maar dat topic in die strekking (of eigenlijk die hele website) is mij net iets te ver over het randje. </FONT>
Ehh hallo:Op zaterdag 22 juni 2002 10:57 schreef FMS het volgende:
UT2 = oorspronkelijke naam opvolger UT
UT2k3 = definitieve naam opvolger UT
U2 = Unreal 2, die aan het einde van het jaar komt.
Dus, waarom je nou UT2 met UT2k3 vergelijkt...
Nou, UT2 tikt makkelijker? 
uLuKai: Tis allebei hetzelfde

Verwijderd
Oke, ik heb nog nix gelezen over UT2k3 of UT2...wat is het verschil eigenlijk...sp/mp?Op zaterdag 22 juni 2002 11:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ehh hallo:
UT2 = oorspronkelijke naam opvolger UT
UT2k3 = definitieve naam opvolger UT
U2 = Unreal 2, die aan het einde van het jaar komt.
Dus, waarom je nou UT2 met UT2k3 vergelijkt...
UT2 tikt toch niet makkelijker dan U2 (wat jij bedoelt)Op zaterdag 22 juni 2002 11:52 schreef Shock3r het volgende:
Nou, UT2 tikt makkelijker?
Zoals net al gezegd was, geen. Men ging ervan uit dat de opvolger van UT UT2 ging heten, maar dit is dus veranderd naar UT2003.Op zaterdag 22 juni 2002 11:52 schreef uLuKai het volgende:
[..]
Oke, ik heb nog nix gelezen over UT2k3 of UT2...wat is het verschil eigenlijk...sp/mp?
UT2 is dus geen andere game die nog apart uit gaat komen.
LOLOp zaterdag 22 juni 2002 10:57 schreef FMS het volgende:

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Op zaterdag 22 juni 2002 12:13 schreef sewer het volgende:
[..]
Zoals net al gezegd was, geen. Men ging ervan uit dat de opvolger van UT UT2 ging heten, maar dit is dus veranderd naar UT2003.
UT2 is dus geen andere game die nog apart uit gaat komen.

Hier werkt ie... tenminste, ik heb 'm net opgestart, ik ga ff wat proberen te makenOp zaterdag 22 juni 2002 11:28 schreef Scarecrow het volgende:
maar werkt die editor bij jullie nou??? (zo veelste poging)
NEE!! geen deck16]|[!!Op zaterdag 22 juni 2002 10:11 schreef Scarecrow het volgende:
Ziet er allemaal zeer gelikt uti en zo, maar ik vind de levels nog vrij mager.
Dus ik dacht ga zelf mooi aan de slach, en om de nieuwe editor door te krijgen wilde ik DM-Deck16]|[ (ja deck16 prt. 3) maken.
Maar ik krijg heel die editor al niet opgestart, iemand die dit wel voor elkaar krijgt?
ben juist blij dat die er niet inzit, idem voor face. Al zullen er idd zat lui zijn die ports gaan maken.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Ff een vraagje: wat komt nu eerst, ut2k3 of ut2? ik dacht altijd ut2, maar daar hoor je niet zoveel meer over.
Eigenlijk heb ik er toch niks aan want het spel gaat hier toch niet goed draaien
gta3 gaat met wel 2 hele frames per seconde
Eigenlijk heb ik er toch niks aan want het spel gaat hier toch niet goed draaien
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Welke build heb je? heb je nog de oude demo of heb je al de nieuwe Build 927?Op zaterdag 22 juni 2002 11:28 schreef Scarecrow het volgende:
maar werkt die editor bij jullie nou??? (zo veelste poging)
Bij mij doet de nieuwe build het wel.
Verwijderd
ut2=ut2k3 togOp zaterdag 22 juni 2002 12:49 schreef C}{@0$ het volgende:
Ff een vraagje: wat komt nu eerst, ut2k3 of ut2? ik dacht altijd ut2, maar daar hoor je niet zoveel meer over.
Eigenlijk heb ik er toch niks aan want het spel gaat hier toch niet goed draaiengta3 gaat met wel 2 hele frames per seconde
GoedemorgenOp zaterdag 22 juni 2002 12:49 schreef C}{@0$ het volgende:
Eigenlijk heb ik er toch niks aan want het spel gaat hier toch niet goed draaiengta3 gaat met wel 2 hele frames per seconde
Eerst komt Unreal Tournament 2003 en een paar maanden laten komt Unreal (episode) 2.
De rest bestaat niet
De rest bestaat niet
Euh makker als je goed had gelezen had je gezien dat vanaf nu UT2 Ut2k3 heet. Dat is namelijk nu de officiele naam voor de opvolger van ut2. En aan unreal episode 2 werken ze gestaag door.Op zaterdag 22 juni 2002 12:49 schreef C}{@0$ het volgende:
Verwijderd
Sorry, maar ik snap werkelijk geen ene milimeter van jouw verhaal... Echt hoor, waar blaat je over? Als UT2 en UT2K3 verschillende games zijn, waar staat UT2 dan voor?Op zaterdag 22 juni 2002 10:57 schreef FMS het volgende:
Voor de mensen die het nog niet snappen, ff een lijstje 
Alle Unreal spellen (PC) in chronoligische volgorde:
• Unreal
• Unreal Tournament
• Unreal Tournament 2003 (aka UT2)
• Unreal 2 (Vervolg van Unreal dus)
• Unreal
• Unreal Tournament
Tegen wie heb je hetOp zaterdag 22 juni 2002 13:04 schreef FMS het volgende:
met UT2 bedoel ik Unreal2
stelletje miereneukers.
En als je Unreal 2 bedoelt moet je U2 zeggen en géén UT2, want UT staat toch echt voor Unreal Tournament
In unreal komt niet eens een 't' voor. Dus heeft niets met mierenneuken te maken, als je UT schrijft associeert iedereen het natuurlijk met Unreal TournamentOp zaterdag 22 juni 2002 13:04 schreef FMS het volgende:
stelletje miereneukers.

Maar ok, even terug naar je post. Je zegt dat dynamic smoke niet in UT2003 komt, terwijl op internet genoeg artikels staat van wel (ook al zijn die vrij oud). Kun je dan wel even je bron geven waarin staat dat dit uit ut2003 geschrapt is?
Unreal2 is de benaming voor U2 niet UT2Op zaterdag 22 juni 2002 13:04 schreef FMS het volgende:
stelletje miereneukers.
zoals al gezecht (mr. miereneuker) UT2 staat dus voor Unrealtounament2 = Unrealtounament2003
---------------------------------------------
Maar Wel beter dat die editor het doet
(Check Blz.71 van de PU = Power Unlimited (of mag ik geen reclame maaken??))
Ik mis Return to napaliOp zaterdag 22 juni 2002 13:03 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Voor de mensen die het nog niet snappen, ff een lijstje
• Unreal
• Unreal Tournament
anders ga je nog ff door over me typoOp zaterdag 22 juni 2002 13:09 schreef sewer het volgende:
[..]
In unreal komt niet eens een 't' voor. Dus heeft niets met mierenneuken te maken, als je UT schrijft associeert iedereen het natuurlijk met Unreal Tournament
Maar ok, even terug naar je post. Je zegt dat dynamic smoke niet in UT2003 komt, terwijl op internet genoeg artikels staat van wel (ook al zijn die vrij oud). Kun je dan wel even je bron geven waarin staat dat dit uit ut2003 geschrapt is?

dynamic smoke bestaat niet in UT built 927 en die is voor 98% klaar. Ik hoop natuurlijk wel dat de uiteindelijke versie dat bevat, maar het lijkt me onwaarschijnlijk.
* Atom-master vind dat er veel gescheld wordt.Op zaterdag 22 juni 2002 13:17 schreef Aspi het volgende:
gvd is er al een oplossing gevonden om die 15 days shit te omzeilen? Ik moest vandaag me windows ff opnieuw installen en hop meteen die dagen op 0...
maar dat is zeker bij de Hele versie van UT2003?
(die hebben we niet dus kunnen we dat ook niet regelen voor je)
Ooh ja vergetenOp zaterdag 22 juni 2002 13:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik mis Return to napali
Maar dat is toch een add-on en geen hele nieuwe game?
Klopt maar ik hoop dat ze hiervoor ook nog wat add-ons gaan uitbrengen. Ik hoorde laatst ook dat er actionfigures komen voor ut2k3. Die wil ik echt wel hebbenOp zaterdag 22 juni 2002 13:29 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Ooh ja vergeten
Maar dat is toch een add-on en geen hele nieuwe game?
Jongens?
Wat kan ik het beste doen. UT 2 demo downloaden of UT 2 Build 927? heb ze beiden tot mijn beschikking, alleen de demo gaat met 70 kb en de build met 11 kb
Of gewoon beide???
Gaat me er alleen om om ff te kijken hoe super het spel is, zodra die uitkomt, wat nog wel ff duurt, koop ik hem toch meteen... Is omd e tijd in de vakantie te doden als vrienden op vakantie zijn
DUs wat wordt het???
Wat kan ik het beste doen. UT 2 demo downloaden of UT 2 Build 927? heb ze beiden tot mijn beschikking, alleen de demo gaat met 70 kb en de build met 11 kb
Gaat me er alleen om om ff te kijken hoe super het spel is, zodra die uitkomt, wat nog wel ff duurt, koop ik hem toch meteen... Is omd e tijd in de vakantie te doden als vrienden op vakantie zijn
DUs wat wordt het???
Zelf zou ik voor de build gaan en de andere dan kan je die gebruiken om de tijd te doden terwijl je aan het downloaden bent.Op zaterdag 22 juni 2002 14:21 schreef koentjuh het volgende:
Jongens?
Wat kan ik het beste doen. UT 2 demo downloaden of UT 2 Build 927? heb ze beiden tot mijn beschikking, alleen de demo gaat met 70 kb en de build met 11 kbOf gewoon beide???
DUs wat wordt het???
er is nog geen demo uit!
die eerste, was een build van december vorig jaar, bedoelt voor hardwaremakers, dus geen demo.
die eerste, was een build van december vorig jaar, bedoelt voor hardwaremakers, dus geen demo.
Aha....dacht ik zelf dus ook... thanxOp zaterdag 22 juni 2002 14:25 schreef _subzero_ het volgende:
Zelf zou ik voor de build gaan en de andere dan kan je die gebruiken om de tijd te doden terwijl je aan het downloaden bent.
Weet iemand wat precies de voordelen van berserk is (dat krijg je als je adrenaline 100% is en dan 3x naar voren tappen)?
Volgens mij loop je dan iets sneller, maar heb je dan ook minder damage e.d.
Volgens mij loop je dan iets sneller, maar heb je dan ook minder damage e.d.
Hoe zit dat dan met die 2e Beta (demo/ full)??????Op zaterdag 22 juni 2002 14:27 schreef Tampie2000 het volgende:
er is nog geen demo uit!
Dat is geen beta, maar een gelekte build van de volledige versie. Kweet niet of het een internal leak of extern (voor gamesmagazines bijv.).Op zaterdag 22 juni 2002 14:44 schreef Atom-master het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met die 2e Beta (demo/ full)??????
Heb wel op een paar plaatsen gelezen dat ie (build 927) uit mei is, maar nog geen betrouwbare bron gezien hiervan.
Subzero: hoe komen jullie toch aan 98%
De 2e build 927 is een beta van het HELE spel. Hij is al voor 98% klaar maar er wordt nog aan getweaked/werkt dus is nog steeds niet reprensetatief voor de hele versie.Op zaterdag 22 juni 2002 14:44 schreef Atom-master het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met die 2e Beta (demo/ full)??????
Euh -[Het grote Unreal Tournament 2003 topic deel 1]- staat er vol mee dus wat let jeOp zaterdag 22 juni 2002 15:29 schreef JGKiller het volgende:
Allemaal mooi maar zijn er ook shots met wat actie?

De Demo iz vet...ziet er echt stoer uit, aleen moet je handmatig je instellingen veranderen????? Kan het nl nergens vinden
welke demo
heb jij al een demo 
neej, want de demo is er nog niet

Je moet alles handmatig veranderen in de ut2.iniOp zaterdag 22 juni 2002 15:34 schreef koentjuh het volgende:
De Demo iz vet...ziet er echt stoer uit, aleen moet je handmatig je instellingen veranderen????? Kan het nl nergens vinden
Kom op Tampie wat maakt het uit laat ze toch lekker die leaks de demo noemen je weet toch waar ze het over hebben.Op zaterdag 22 juni 2002 15:35 schreef Tampie2000 het volgende:
welke demoheb jij al een demo
Sorry.... ut is build 902 dacht ik....en build 927 loopt nu naar binnen bij mij
EDIT:
De 'DEMO' is build 906
EDIT:
De 'DEMO' is build 906
Hier nog 1Op zaterdag 22 juni 2002 16:00 schreef koentjuh het volgende:
Sorry.... ut is build 902 dacht ik....en build 927 loopt nu naar binnen bij mij
Het gaat inderdaat niet om de naam of hoe lang hij al uit is ofzoo maar gewoon of je lekker kan Hakken!!!
Hdheh ik merk een verkoopstijging van de GeForce 4 kaarten in Zwolle
Slache!
ik wacht nog mooi ff met een next gen kaartje kopen. Ik vind ut2003 mooi zat op mn radeon vivo, en het loopt soepeltjes alles high en 1024 bij 768, kwacht eerst nog even op de r300 en dat matrox geval, en dan zie ik wel welke de krachtigste is.
Mooie graphics trouwens in die demo, kga direct maar door naar de beta
Ik wacht ook mooi op die nieuwe kaarten Matrox tripleheadOp zaterdag 22 juni 2002 16:56 schreef DarkShadow het volgende:
ik wacht nog mooi ff met een next gen kaartje kopen. Ik vind ut2003 mooi zat op mn radeon vivo, en het loopt soepeltjes alles high en 1024 bij 768, kwacht eerst nog even op de r300 en dat matrox geval, en dan zie ik wel welke de krachtigste is.
Verwijderd
build 927 loopt hier op een xp1800+ 512 mb ram en een ati 8500 aiw prima op 1024x768 hoger en hij flipt
Heb het nu een tijdje gespeeld, en visueel is het natuurlijk een heel stuk beter dan UT.
Maar het gaat natuurlijk om de gameplay. En deze is toch wel erg vergelijkbaar met UT. Dit is zeker niet slecht, UT speelt erg lekker. Maar ik had er toch iets meer van verwacht...
Er zijn wel een aantal kleine dingen verbeterd wat de geluksfactor een stuk kleiner moet maken:
- Adrenaline. Bij elke kill krijg je 10% adrenaline. Bij 100% kun je dit activeren. Voor een tijdje richt je dan meer damage aan, en je verliest minder health bij een hit. Mensen met veel kills worden dus beloond, omdat zij sneller bij de 100% zijn.
- De damage die je krijgt bij een impacthammer-jump (of rocket/shockrifle) is minder, zodat dit veel meer gebruikt kan worden.
- De wapens lijken meer gebalanceerd. De kracht van splash-wapens lijkt kleiner t.o.v. wapens waar je 'skill' voor nodig hebt. Alleen jammer dat de shock-combo nog steeds ongelooflijk veel damage veroorzaakt.
Ik ben nog niet helemaal uit hoe je combo's moet doen (double jump etc). Iemand al gelukt?
Maar het gaat natuurlijk om de gameplay. En deze is toch wel erg vergelijkbaar met UT. Dit is zeker niet slecht, UT speelt erg lekker. Maar ik had er toch iets meer van verwacht...
Er zijn wel een aantal kleine dingen verbeterd wat de geluksfactor een stuk kleiner moet maken:
- Adrenaline. Bij elke kill krijg je 10% adrenaline. Bij 100% kun je dit activeren. Voor een tijdje richt je dan meer damage aan, en je verliest minder health bij een hit. Mensen met veel kills worden dus beloond, omdat zij sneller bij de 100% zijn.
- De damage die je krijgt bij een impacthammer-jump (of rocket/shockrifle) is minder, zodat dit veel meer gebruikt kan worden.
- De wapens lijken meer gebalanceerd. De kracht van splash-wapens lijkt kleiner t.o.v. wapens waar je 'skill' voor nodig hebt. Alleen jammer dat de shock-combo nog steeds ongelooflijk veel damage veroorzaakt.
Ik ben nog niet helemaal uit hoe je combo's moet doen (double jump etc). Iemand al gelukt?
Vraagje aan hem, ik heb een dus een iets snellere pc (amd athlon en loopt 200mhz sneller en 2x zoveel ram) maar als ik een geforce 4 koop loopt hij dan mooi op 800x600? Hoeveel fps ging hij bij jouw? Ik heb nu nog een geforce 2 nmlijkOp zaterdag 22 juni 2002 04:24 schreef Ronnie_T het volgende:
Eye-candy, plaatjes zijn clickable
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit ff aan iedereen:
Demo = bestaat niet!!!
Leaks, je hebt 2 leaks:
Eerst leak = Build 906 (had maar een paar maps enzo)
Tweede leak = Build 927 (alles erop en deraan)
Meeste zeggen gewoon test/demo voor build 906
en beta voor 927
Ik kan die vraag over je videokaart ook wel voorspellen als je een geforce 4 ti koopt dat zul je zekerz alles lekker kunnen laten draaien op 800X600 ook nog wel op 1024X768.Op zaterdag 22 juni 2002 17:06 schreef Novah het volgende:
[..]
Vraagje aan hem, ik heb een dus een iets snellere pc (amd athlon en loopt 200mhz sneller en 2x zoveel ram) maar als ik een geforce 4 koop loopt hij dan mooi op 800x600? Hoeveel fps ging hij bij jouw? Ik heb nu nog een geforce 2 nmlijk
En dit ff aan iedereen:
Demo = bestaat niet!!!
Leaks, je hebt 2 leaks:
en beta voor 927
nog ff en kheb een mooie leadtek 250A ultra TD (zeg maar de Ti 4600) en dat in combo met een p4 2GHz, 512 MB RDRAM en ik kan jullie vast fijn vertellen hoe het zal draaien 
met de gf3 ti 500 die er nu nog in zit draait het op ultrahigh 1280x1024 al redelijk hor. en dat is de ouwe build. de nieuwe komt nu binnen gesijpeld dus je hoort het nog wel
als er iemand wat webspace heeft wil ik best wat ultrahigh detail dingen sturen. (kheb btw 256kb/s upload, dus tis niet zo traag).
met de gf3 ti 500 die er nu nog in zit draait het op ultrahigh 1280x1024 al redelijk hor. en dat is de ouwe build. de nieuwe komt nu binnen gesijpeld dus je hoort het nog wel
als er iemand wat webspace heeft wil ik best wat ultrahigh detail dingen sturen. (kheb btw 256kb/s upload, dus tis niet zo traag).
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
En op de Tweede leak zat GEEN multiplayer, of juist ALLEEN die?Op zaterdag 22 juni 2002 17:06 schreef Novah het volgende:
[..]
Vraagje aan hem, ik heb een dus een iets snellere pc (amd athlon en loopt 200mhz sneller en 2x zoveel ram) maar als ik een geforce 4 koop loopt hij dan mooi op 800x600? Hoeveel fps ging hij bij jouw? Ik heb nu nog een geforce 2 nmlijk
En dit ff aan iedereen:
Demo = bestaat niet!!!
Leaks, je hebt 2 leaks:
en beta voor 927
🌞🍃
Allebei, maar de beta crasht op de een of andere manier als ik wil connecten naar een server.Op zaterdag 22 juni 2002 17:49 schreef DataBeest het volgende:
[..]
En op de Tweede leak zat GEEN multiplayer, of juist ALLEEN die?
Ok, dus ff een edit 
En dit ff aan iedereen:
Demo = bestaat niet!!!
Leaks, je hebt 2 leaks:
Eerst leak = Build 906 (had maar een paar maps enzo) (multiplayer werkte)
Tweede leak = Build 927 (alles erop en deraan) (multiplayer werkt niet goed/niet)
en beta voor 927
Nu dus met een nieuwe videokaart kopen zit ik erg te twijfelen tussen de ti 4600 en de 4400, die 4600 is iets sneller maar ook gelijk 100 euro duurder (220 gulden) en is dat het geld wel waard, ik hoop dat ik met mijn amd athlon 1.2ghz 512mb sdram en dan dus een geforce 4 ti 4400 het goed kan spelen op 800x600 (1027x768 speel ik eigenlijk alleen in cs en in quake 3 enzo), ik zoek dus mensen die dezelfde pc hebben en met een geforce 4 ti zodat ik weet of ik er echt iets aan heb (ofzo)
En dit ff aan iedereen:
Demo = bestaat niet!!!
Leaks, je hebt 2 leaks:
Tweede leak = Build 927 (alles erop en deraan) (multiplayer werkt niet goed/niet)
en beta voor 927
Nu dus met een nieuwe videokaart kopen zit ik erg te twijfelen tussen de ti 4600 en de 4400, die 4600 is iets sneller maar ook gelijk 100 euro duurder (220 gulden) en is dat het geld wel waard, ik hoop dat ik met mijn amd athlon 1.2ghz 512mb sdram en dan dus een geforce 4 ti 4400 het goed kan spelen op 800x600 (1027x768 speel ik eigenlijk alleen in cs en in quake 3 enzo), ik zoek dus mensen die dezelfde pc hebben en met een geforce 4 ti zodat ik weet of ik er echt iets aan heb (ofzo)
Euh die 1.2Ghz is absoluut de bottleneck. Een Ti 4400 of 4600 maakt nix uit dus zolang je deze processor hebt...Op zaterdag 22 juni 2002 18:16 schreef Novah het volgende:
Ok, dus ff een edit
En dit ff aan iedereen:
Demo = bestaat niet!!!
Leaks, je hebt 2 leaks:
en beta voor 927
Nou.... kijk eens naar DIT Dan zal je wel anders praten
Ik heb dankzij 3 mede tweakers (thanx
) het spel sinds gisteravond eindelijk binnen en ik moet zeggen

Wat een gruwelijk mooi spel, lekkere gameplay enz, en het draait vloeiend op 1024 x 768 alles op high met een XP1500+ en een ATI 8500 en 768MB ram
Dit spel gaat cker weten gekocht worden
Wat een gruwelijk mooi spel, lekkere gameplay enz, en het draait vloeiend op 1024 x 768 alles op high met een XP1500+ en een ATI 8500 en 768MB ram
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Op zaterdag 22 juni 2002 18:35 schreef Novah het volgende:
Nou.... kijk eens naar DIT Dan zal je wel anders praten
AMD XP 1500 die loopt op... 1.3ghz?Op zaterdag 22 juni 2002 18:37 schreef bAdmuTs het volgende:
Ik heb dankzij 3 mede tweakers (thanx) het spel sinds gisteravond eindelijk binnen en ik moet zeggen
![]()
Nou met mijn systeem kan ik het vloeiend draaien in 1024, zelfs nog met Quincunx AA aanOp zaterdag 22 juni 2002 18:16 schreef Novah het volgende:
Ok, dus ff een edit
En dit ff aan iedereen:
Demo = bestaat niet!!!
Leaks, je hebt 2 leaks:
en beta voor 927
Kijk.. dat wou ik dus ff weten!! ThxOp zaterdag 22 juni 2002 18:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou met mijn systeem kan ik het vloeiend draaien in 1024, zelfs nog met Quincunx AA aan
Jep 1.33ghzOp zaterdag 22 juni 2002 18:39 schreef Novah het volgende:
[..]
[..]
AMD XP 1500 die loopt op... 1.3ghz?
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
ik heb hier wat screenshots staan.
Niet van de demo, maar van de full version build 927:
http://www.xs4all.nl/~rinusngb/ut2k3/
ik heb een aantal resoluties gebruikt.
Alle 1600x1200 screenshots zijn met FSAA op 6x.
1280x1024 zonder.
1280x1024 zonder.
6x FSAA, welke kaart is dat dan.Op zaterdag 22 juni 2002 18:43 schreef Black_Adder het volgende:
ik heb hier wat screenshots staan.
1280x1024 zonder.
Volgens mij is er nog geen kaart met 6x FSAA.
Behalve de V5 6000 dan maar die heeft niemand
GRRRR mn nieuwe pc schiet niet op, het ventje dat em zou regelen blijft uitstellen
en op deze pc ziet het er NIET uit en het gaat uberschokkerig
Volgens mij kon de R8500 6x samplenOp zaterdag 22 juni 2002 18:48 schreef Elroy het volgende:
[..]
6x FSAA, welke kaart is dat dan.
radeon8500Op zaterdag 22 juni 2002 18:48 schreef Elroy het volgende:
[..]
6x FSAA, welke kaart is dat dan.
Waarom stel je em dan niet zelf samen is toch zo gepiept?Op zaterdag 22 juni 2002 18:56 schreef BlubberZwijn het volgende:
GRRRR mn nieuwe pc schiet niet op, het ventje dat em zou regelen blijft uitstellenen op deze pc ziet het er NIET uit en het gaat uberschokkerig
Misschien domme vraag maar is dat antiallisasing niet dat die krankeligge lijntjes mooi recht worden?
Je hebt het helemaal goed je gaat door voor de vriezerOp zaterdag 22 juni 2002 19:03 schreef Novah het volgende:
Misschien domme vraag maar is dat antiallisasing niet dat die krankeligge lijntjes mooi recht worden?
hoe weet je nouw of je de 906 demo hebt of de 927?Op zaterdag 22 juni 2002 18:16 schreef Novah het volgende:
Ok, dus ff een edit
En dit ff aan iedereen:
Demo = bestaat niet!!!
Leaks, je hebt 2 leaks:
en beta voor 927
Nouw de 927 beta is 921 mb groot en de ander rond de 250mb en je kan het ook zien als je em gaat installeren daar zal ergens staan 927 of 903Op zaterdag 22 juni 2002 19:09 schreef STIMPPYYY het volgende:
[..]
hoe weet je nouw of je de 906 demo hebt of de 927?
Je kan het zien in de regestery, local machina/software/unreal engine/ en daar staat nummer bij
Maar het is makkelijker als je gewoon kijkt naar wat voorn grootte de versie heeft.
906 = klein (700mb installed) en heeft geen bombing run en staat boven in beeld dat het private versie is enz.
927 = groot (installed dir is 2.2gb) en heeft alles, wapens in je hud, en de nieuwe taunts en... heeft een trail periode voor 15 dagen
- edit - ow shit je was me voor
Maar het is makkelijker als je gewoon kijkt naar wat voorn grootte de versie heeft.
906 = klein (700mb installed) en heeft geen bombing run en staat boven in beeld dat het private versie is enz.
927 = groot (installed dir is 2.2gb) en heeft alles, wapens in je hud, en de nieuwe taunts en... heeft een trail periode voor 15 dagen
- edit - ow shit je was me voor
Build 927 loopt vrij aardig, echter in duels zakt de framerate al snel 30% naar beneden, ik hoop dat ze daar nog iets aan gaan doen.
Overigens koop ik een parhelia zodra ie uit is
wat zijn je specs?Op zaterdag 22 juni 2002 19:15 schreef raptorix het volgende:
Build 927 loopt vrij aardig, echter in duels zakt de framerate al snel 30% naar beneden, ik hoop dat ze daar nog iets aan gaan doen.
snik ik heb 906
dan maar ffkes 927 downen
thnx tweakers
dan maar ffkes 927 downen
thnx tweakers
Welke Voodoo heb je dan want als je een voodoo 5 heb dan moet je en goeie cpu hebben om nog een beetje te kunnen spelen op 800X600Op zaterdag 22 juni 2002 19:26 schreef Elroy het volgende:
Yes...
Mijn voodoo kaart gaat werken met ut2003 volgens Tweakers
En ook nog DD 5.1

Ik heb een voodoo 5 5500 en een 1,13 Ghz processor (P3 tutalium ofzo)Op zaterdag 22 juni 2002 19:28 schreef _subzero_ het volgende:
[..]
Welke Voodoo heb je dan want als je een voodoo 5 heb dan moet je en goeie cpu hebben om nog een beetje te kunnen spelen op 800X600.
Of dat wordt 800X600 op low detail of 640X480 op high detail.Op zaterdag 22 juni 2002 19:39 schreef Elroy het volgende:
[..]
Ik heb een voodoo 5 5500 en een 1,13 Ghz processor (P3 tutalium ofzo)

Nu een GF3 TI 200 64 MB met 1 gig geheugen en een P4 1,6Op zaterdag 22 juni 2002 19:15 schreef raptorix het volgende:
Loopt dat een beetje of....?Op zaterdag 22 juni 2002 19:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nu een GF3 TI 200 64 MB met 1 gig geheugen en een P4 1,6
Wat kost die Parhelia dan?(je kon em toch al pre-orderen?)
Dit topic is gesloten.