Kun je niet vertellen waar het staat hier wordt ik niks wijzer vanOp dinsdag 25 juni 2002 10:25 schreef MetHod het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nog ff een Engels screenshot zien te vinden(maar 't is dit venster wel
)
Op dinsdag 25 juni 2002 10:27 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Kun je niet vertellen waar het staat hier wordt ik niks wijzer van.
Ik heb serieus 7 26 dezelfde mailtjes met deze inhoud:\\
Hi Dear
Check the attach
See u
Goldfish.mp3.scr
of
Loonen Timmerwerken Dhr.P. Loonen. 't Goorke 13-15 4906 CZ Oosterhout Gemeente Oosterhout Oosterhout,08-08-2001 afd: Ruimtelijke Ordening postbus 10150 4900 GB Oosterhout Betreft: aanvraag vrijstelling particuliere verkoop Geachte h
.
.
gemeente.zip.pif
of
WoW check this
shakescr.scr
Hmmm
Geen outlook dus ik heb ze nog niet binnen gehaald. Doe alles via webmail
1 persoon, okee, maar zo veel
Hi Dear
Check the attach
See u
Goldfish.mp3.scr
of
Loonen Timmerwerken Dhr.P. Loonen. 't Goorke 13-15 4906 CZ Oosterhout Gemeente Oosterhout Oosterhout,08-08-2001 afd: Ruimtelijke Ordening postbus 10150 4900 GB Oosterhout Betreft: aanvraag vrijstelling particuliere verkoop Geachte h
.
.
gemeente.zip.pif
of
WoW check this
shakescr.scr
Hmmm
Geen outlook dus ik heb ze nog niet binnen gehaald. Doe alles via webmail
Dit is gewoon triestVan: **************
Onderwerp: Fw: Origin of Friendship :-) Tue,25 Jun 2002 10:26:46 PM 41653
40 Van: **************
Onderwerp: Fw: :-) Tue,25 Jun 2002 10:20:58 PM 41633
39 Van: **************
Onderwerp: Fw: goldfish Tue,25 Jun 2002 10:14:34 PM 40459
38 Van: **************
Onderwerp: Fw: Nice Screensaver to check ! Tue,25 Jun 2002 10:09:09 PM 41616
37 Van: **************
Onderwerp: Fw: Wowwwwwwwwwww check it !! Tue,25 Jun 2002 10:03:38 PM 41639
36 Van: **************
Onderwerp: Fw: goldfish Tue,25 Jun 2002 09:58:18 PM 40862
35 Van: **************
Onderwerp: Fw: Shake it baby Tue,25 Jun 2002 09:53:04 PM 41597
34 Van: **************
Onderwerp: Fw: Life for enjoyment ! Tue,25 Jun 2002 09:47:48 PM 41623
33 Van: **************
Onderwerp: Fw: goldfish Tue,25 Jun 2002 09:42:34 PM 40427
32 Van: **************
Onderwerp: Fw: goldfish
Van: "Fam. *****************
Onderwerp: Fw: goldfish Tue,25 Jun 2002 09:37:20 PM 40878
31 Van: *****************
Onderwerp: Fw: Tue,25 Jun 2002 09:31:51 PM 41613
30 Van: *****************
Onderwerp: Fw: humour relations to share !! Tue,25 Jun 2002 09:26:30 PM 41674
29 Van: *****************
Onderwerp: Fw: goldfish Tue,25 Jun 2002 09:21:16 PM 40431
28 Van: *****************
Onderwerp: Fw: charming relations to ur friends Tue,25 Jun 2002 09:16:02 PM 41666
27 Van: *****************
Onderwerp: Fw: Bullshit Friendship to enjoy !! Tue,25 Jun 2002 09:10:49 PM 41669
26 Van: "Fam. Weterings"<adenmieke@planet.nl>
Onderwerp: Fw: New Friendship for you !! Tue,25 Jun 2002 09:05:36 PM 41629
25 Van: *****************
Onderwerp: Fw: war Againest Loneliness !! Tue,25 Jun 2002 09:00:16 PM 41631
24 Van: *****************
Onderwerp: Fw: U r the person? :-) Tue,25 Jun 2002 08:54:09 PM 41645
23 Van: *****************
Onderwerp: Fw: humour Friendship to watch
Van: "Fam. *************
Onderwerp: Fw: Bullshit relations to ur friends !! Tue,25 Jun 2002 08:42:17 PM 41656
21 Van: *************
Onderwerp: Fw: How sweet this Screen saver :-) Tue,25 Jun 2002 08:37:04 PM 41639
20 Van: *************
Onderwerp: Fw: Idiot Screensaver to see !! Tue,25 Jun 2002 08:31:52 PM 41615
19 Van: *************
Onderwerp: Fw: One Friendship to ur friends !! Tue,25 Jun 2002 08:26:35 PM 41614
18 Van: *************
Onderwerp: Fw: goldfish Tue,25 Jun 2002 08:21:10 PM 40443
17 Van: *************
Onderwerp: Fw: New stuff to watch Mon,24 Jun 2002 22:58:59 PM 41258
16 Van: *************
Onderwerp: Fw: Let's Dance and forget pains ! Mon,24 Jun 2002 22:46:33 PM 41294
15 Van: *************
Onderwerp: Fw: gemeente Mon,24 Jun 2002 22:13:49 PM 42519
14 Van: *************
Onderwerp: Fw: gemeente Mon,24 Jun 2002 22:07:13 PM 42079
13 Van: *************
Onderwerp: Fw: gemeente
Zitten mensen mij te bekogelen dat ik ze virussen mail
maar ik ben hardstikke clean!
Verwijderd
Kijk: ik krijg alleen maar die emails bij me hotmail.. maar niet bij me Outlook , zou ik dat virus dan ook hebben? denkje?
Groeten
Groeten
Omg, gister de pc van een vriend, gecleaned.
Had in 1 dag honderden mails verstuurd (kreeg er 114 terug! dus veel mailservers pakken em al). Nu op het werk krijgen we gemiddeld van 1 afzender 4-7 stuks, naar alle medewerkers hier.
Had in 1 dag honderden mails verstuurd (kreeg er 114 terug! dus veel mailservers pakken em al). Nu op het werk krijgen we gemiddeld van 1 afzender 4-7 stuks, naar alle medewerkers hier.
Verwijderd
Op dinsdag 25 juni 2002 11:40 schreef fantasyfreak het volgende:
Kijk: ik krijg alleen maar die emails bij me hotmail.. maar niet bij me Outlook , zou ik dat virus dan ook hebben? denkje?
Groeten
ehhh..... ik heb ook norton antivirus 2002; maar deze scant alleen mijn pop-mail voor het binnenkomt, niet de web-based mail (hotmail) voor het binnenkomt. weet iemand of norton het virus wel vangt wanneer ik hem wil uitvoeren? (ik weet dat hij wel alarm slaat wanneer ik hem op de hd wil saven).
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Ff een vraagje.. Hoe kan het dat, ondanks ik het bestandje uiteraard nooit geopend heb, hij het toch op een of andere manier door stuurt?
Ik heb al via zo'n site gechecked of iet toevallig toch op m'n hdd stond maar dat deed ie niet...
Ik heb al via zo'n site gechecked of iet toevallig toch op m'n hdd stond maar dat deed ie niet...
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Dit wormpje verstuurd dan mails vanaf een pc van iemand die jou in het adressenboek heeft staan en gebruikt jouw adres als afzender.
Het vage is ook dak ze alleen maar via yahoo krijg. niet via outlook...
wordt er een beetje moe van...
wordt er een beetje moe van...
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Wat ben ik blij dat zo onpopulair ben,
heb nog geen een Yaha mail gehad
heb nog geen een Yaha mail gehad
| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |
Ik maak gebruik van drie email adressen en op geen enkel account ook nog maar één mailtje binnengekomen. Terwijl ik zeker weet dat kennissen van mij het virus hebben.
Houden de door mij gebruikte mailservers de virusmailtjes buiten de deur?
Daar zou ik dan i.i.g. toch een afschrift van moeten krijgen?
Houden de door mij gebruikte mailservers de virusmailtjes buiten de deur?
heh ik krijg ze wel steeds toegestuurd maar outlook filter t de pif en scr's er tussenuit, dus ik krijg niet eens virus meldingen met de nieuwste norton defs
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
HHmm het lijkt er op dat hij zich al verspreid op de hotmail server zelf. ik had namelijk een failed to deliver mail in mn inbox staan terwijl ik mn hotmail net opende ( niet de mail zelf).
This message was created automatically by mail delivery software (Exim).
A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients.
This is a permanent error. The following address(es) failed:depanguin@hotmail.com
For further assistance, please contact < postmaster@hotmail.com >
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the message returned below.
Ik heb een test uitgevoerd maar hij staat niet op mn compu.
In mn regestry ook niet. phew.
BTW Norton herkent hem nog steeds niet
A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients.
This is a permanent error. The following address(es) failed:depanguin@hotmail.com
Ik heb een test uitgevoerd maar hij staat niet op mn compu.
In mn regestry ook niet. phew.
BTW Norton herkent hem nog steeds niet
als je Hotmail hebt zoals ik.. in combinatie met Outlook kan Norton niet de binnenkomden scannen, maar als je Auto-Protect hebt aanstaan gebeurd er nix... op het moment dat ie gaat uitvoeren vangt ie m op..
Op dinsdag 25 juni 2002 15:47 schreef defcon2 het volgende:
HHmm het lijkt er op dat hij zich al verspreid op de hotmail server zelf. ik had namelijk een failed to deliver mail in mn inbox staan terwijl ik mn hotmail net opende ( niet de mail zelf).
Dit wormpje verstuurd mails vanaf een pc van iemand die jou in het adressenboek heeft staan en gebruikt jouw adres als afzender.
Verwijderd
misschien is hier al antwoord op gegeven maar door dit virus is mn computer superrrr traag geworden dus ik kan niet alle posts lezen.
Klopt het dat als je deze tool gebruikt:
http://www.bitdefender.com/html/free_tools.php
dat het virus geheel verwijderd word? en je compie weer helemaal clean is
alvast dank
dat het virus geheel verwijderd word? en je compie weer helemaal clean is
alvast dank
...Ja dat klopt...Op dinsdag 25 juni 2002 16:33 schreef madahu7 het volgende:
misschien is hier al antwoord op gegeven maar door dit virus is mn computer superrrr traag geworden dus ik kan niet alle posts lezen.
dat het virus verwijderd word?
alvast dank
Ik heb vandaag en gisteren al 2349576 pc's ontdaan van dit verrotte virus... de hele familie heeft het, behalve ik
De pc van mijn ouders is nu ook besmet. Heb gelijk zonder overleg format c: gedaan en ben er nu linux op aan het instaleren. Ze zoeken het maar uit. Ik word gevraagd die pc te repareren en doe het dan maar zo. Geen kans meer op zulke zooi nu. Ben een beetje kwaad nu. Heb ze zovaak verteld dat er geen bijlages geopend mogen worden.
Laat ze maar met linux leren omgaan. Gelukkig hebben er geen andere mensen last van gehad omdat zeelandnet al mijn binnenkomende en uitgaande mail scanned. Die virusmail was binnengekomen via hotmail.
Nu een extra rule in mijn router geplaatst. Voortaan geen hotmail meer voor mijn zussie. Zonder overleg natuurlijk, wie niet horen wil moet maar voelen. Zal ze wel komen vragen als ze linux begrijpt (kan me dat nog niet voorstellen) waarom er steeds "blocked by netgear" komt te staan
Laat ze maar met linux leren omgaan. Gelukkig hebben er geen andere mensen last van gehad omdat zeelandnet al mijn binnenkomende en uitgaande mail scanned. Die virusmail was binnengekomen via hotmail.
Nu een extra rule in mijn router geplaatst. Voortaan geen hotmail meer voor mijn zussie. Zonder overleg natuurlijk, wie niet horen wil moet maar voelen. Zal ze wel komen vragen als ze linux begrijpt (kan me dat nog niet voorstellen) waarom er steeds "blocked by netgear" komt te staan
kijk; dat zijn de betere acties... als je ze duidelijk heb verteld 'geen attachments openen' en dieOp dinsdag 25 juni 2002 17:09 schreef Tomcat het volgende:
De pc van mijn ouders is nu ook besmet. Heb gelijk zonder overleg format c: gedaan en ben er nu linux op aan het instaleren. Ze zoeken het maar uit. Ik word gevraagd die pc te repareren en doe het dan maar zo. Geen kans meer op zulke zooi nu. Ben een beetje kwaad nu. Heb ze zovaak verteld dat er geen bijlages geopend mogen worden.
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Lijkt erop dat iedereen last heeft van virussen de laatste week. Heb zelf voor het eerst in m'n leven een virus gehad vorige week, en nu kreeg ik vandaag deze erbij omdat m'n zus een attachment opende 
deze site is idd ideaal voor het verwijderen van dit virus.
deze site is idd ideaal voor het verwijderen van dit virus.
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Dus dat was het virus waardoor ik geen virusscanner kon installeren en ik toen maar mijn pc geformat had
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
LOLOp dinsdag 25 juni 2002 10:25 schreef MetHod het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nog ff een Engels screenshot zien te vinden(maar 't is dit venster wel
)
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Vergeet dan niet dat Hotmail werkt met Amerikaanse tijden, hij loopt 5 uur achter ofzo als je controleert wanneer iemand een bestand naar je stuurt. Maar ik denk dat je zusje niks heeft gedaan, het overkomt iedereen wel eens.Op maandag 24 juni 2002 22:55 schreef superjoost het volgende:
[..]
Ja, !!! Dit heb ik dus ook ! En ik krijg net een mailtje van m'n zusje, die ze om 20:40 zou hebben verstuurd, maar ze heeft niet eens achter een computer gezeten. (via hotmail).. Volgens mij is het bij hotmail een beetje gaar aan het worden ?
Verwijderd
ik heb het verwijder progyy naar IEDEREEN gestuurd die in m'n mail lijst staat, met het verzoek om eigen pc te scannen EN door te sturen naar andere...
en de tip om een geupdate virus scanner aan te schaffen.
Verwijderd
Helpt toch niet, op 500 attachments ga je een keer voor schut en klik je per ongeluk op OK. We moeten helaas wachten op het arresteren van de dader en over 2 maanden zijn alle servers wel zo'n beetje geupdate en zullen ze dit soort massale identieke virusjes automatisch verwijderen. Maar toch, het blijft eigen verantwoordelijkheid.Op dinsdag 25 juni 2002 20:13 schreef bavariaboy het volgende:
ik heb het verwijder progyy naar IEDEREEN gestuurd die in m'n mail lijst staat, met het verzoek om eigen pc te scannen EN door te sturen naar andere...
hmmm
leuk virus
werkt het ook als je de exstensie in bojv doc of htm verandert?
leuk virus
werkt het ook als je de exstensie in bojv doc of htm verandert?
am i paranoid,do you think i am paranoid? you think i am paranoid dont you!
ik krijg ook die bounced mail(hotmail) met die removal tool en Nav2002 gescand, nix gevonden en die ene key is ook nog default,
dus dit ligt gewoon aan het virus van de andere
, Hotmail infected ofzo
dus dit ligt gewoon aan het virus van de andere
Verwijderd
ik heb volgens mij ook het virus, want ik heb alle symptomen, hij stuurt mailtjes automatisch, soms schokt beeld en alles gaat vrij sloom. alleen nix kan het virus vinden, norton 2002 niet en dat bit... programmatje ook niet! ik ben niet de enige, wat moet ik doen!!
greetz A3an
greetz A3an
Ik kreeg net een soortgelijke binnen heel vreemd komt van een adres af wat niet bestaat ??
xxxxxxxxxxxx@hotmail.co ???
Terwijl ik een soortgelijk account heb met hotmail.com ik snap er werkerlijk niets van
Terwijl ik een soortgelijk account heb met hotmail.com ik snap er werkerlijk niets van
Eerst de stekker van de internetverbinding eruit trekken!! Nu help je alleen het virus te verspreiden. Dat was ook het eerste wat ik deed met de pc van mijn ouders.Op dinsdag 25 juni 2002 22:56 schreef a3an het volgende:
ik heb volgens mij ook het virus, want ik heb alle symptomen, hij stuurt mailtjes automatisch, soms schokt beeld en alles gaat vrij sloom. alleen nix kan het virus vinden, norton 2002 niet en dat bit... programmatje ook niet! ik ben niet de enige, wat moet ik doen!!
greetz A3an
Ga op een andere pc virus removel tools downloaden of breng je hd naar iemand die je verder kan helpen.
Verwijderd
Op dinsdag 25 juni 2002 23:10 schreef TRAXION het volgende:
Ik kreeg net een soortgelijke binnen heel vreemd komt van een adres af wat niet bestaat ??
fijn hij zat al in me register met grofgeweld eruit gesloopt wat een klere virus zeg!!!
Ik kan zo boos worden hierom he
Volgens mij ligt hotmail een beetje plat door dit virus!!!
http://housecall.antivirus.com/housecall/start_corp.asp
check in ieder geval deze scanner en verdiep je eigen hier effe in als je besmet bent http://www.trendmicro.com/vinfo/virusencyclo/default5.asp?VName=WORM_YAHA.E
Veel succes als je hem hebt !!!
Ik kan zo boos worden hierom he
Volgens mij ligt hotmail een beetje plat door dit virus!!!
http://housecall.antivirus.com/housecall/start_corp.asp
check in ieder geval deze scanner en verdiep je eigen hier effe in als je besmet bent http://www.trendmicro.com/vinfo/virusencyclo/default5.asp?VName=WORM_YAHA.E
Veel succes als je hem hebt !!!
Vraagje:
Ik heb NOOIT een attachment geopend en toch is mijn hotmailadres geinfecteerd.
HOW??
Ik wordt gek; ik stuur zelfs auto mailtjes naar de fortis bank?? (tleukste is; ik krijg virusmails terug met persoonlijke info (uit WORD docu's) van hun klanten, iemand de pensioeninfo van .... weten??)
How to make it stop?? Virusscanner is up to date
(kan t zijn dat als ik op school mail; deze wel geinfecteerd is?)
Ik heb NOOIT een attachment geopend en toch is mijn hotmailadres geinfecteerd.
HOW??
Ik wordt gek; ik stuur zelfs auto mailtjes naar de fortis bank?? (tleukste is; ik krijg virusmails terug met persoonlijke info (uit WORD docu's) van hun klanten, iemand de pensioeninfo van .... weten??)
How to make it stop?? Virusscanner is up to date
(kan t zijn dat als ik op school mail; deze wel geinfecteerd is?)
"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
Kan heel goed, helaas lopen sommige scholen een beetje achter wat windows update betreft (kennisnet proxies enzo...)
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik merk ook datie persoonlijke informatie over de balk smijt
dit is niet tof man ik moet maar es effe wat mensen aanspreken!!
dit is niet tof man ik moet maar es effe wat mensen aanspreken!!
Verwijderd
Ghehe ik krijg ook nogsteeds meel van mijn buren met afspraken etc. uit 1998
Das een anders virus d8 ik
Nog steeds niks in m'n eigen mailboxen.....
Volgens mij moet dat virus mij niet ofzo
Volgens mij moet dat virus mij niet ofzo
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik krijg alleen maar virusmailtjes binnen op m'n hotmail adres. M'n hccnet en xs4all zijn (nog) niet aangevallen
.. gelukkig maar. scheelt een hoop mailtjes deleten.
Verwijderd
Kep nog 1 probleempje.
Bij sommige exe's doet ie dit;

bij games niet, maar sommig setup bestanden ofzo
Waar zou dit door kunnen komen?
kijk hier effeOp dinsdag 25 juni 2002 23:55 schreef MasterOverdrive het volgende:
Kep nog 1 probleempje.
http://www.trendmicro.com/vinfo/virusencyclo/default5.asp?VName=WORM_YAHA.E
Verwijderd
kijk eff naar de post die ik neergezet heb,
appie18, virussen zijn weer actief
mzzl appie
appie18, virussen zijn weer actief
mzzl appie
Verwijderd
Als je het topic doorgelezen hebt, zie je dat dat probleem opgelost is. De meeste exe's doen het weer, maar sommige niet, en bij dat probleem was dat hij niet gevonden kon worden (de exe) dat is inmiddels opgelost. Nu dit nogOp dinsdag 25 juni 2002 23:56 schreef TRAXION het volgende:
[..]
kijk hier effe
http://www.trendmicro.com/vinfo/virusencyclo/default5.asp?VName=WORM_YAHA.E
gefixed
Je moet wel iets van 5 registery changes maken heb je dat ook gedaan ??
Heb je ook in je taskmanager gekeken of er nog vreemde dingetjes draaien want ik had net hetzelfde en nu niet meer
Heb je ook in je taskmanager gekeken of er nog vreemde dingetjes draaien want ik had net hetzelfde en nu niet meer
't is wel zo'n beetje de 1e keer dat ik ook eens word angevallen
... en offcourse heb ik de attachment geopend.. maar alleen maar omdat ik toch zeker wist dat McAfee hem zou zien
haha ik had van ochtend 100 mailtjes allemaal W32.Yaha.F@mm
nu had ik een tijd geleden een worm aan gepast om dus alle geinfecteerde bestanden in bewaring te stellen dus op te vreeten in een bestant zetten
nou dat werkte dus met een aantal W32 Weird versies maar niet met deze jammer genoeg
dus moet ik weer een andere gaan aan passen agja dit houd je bezig 
school heb die worm er nu ook op staan ruimt nettjes alle bestanden op die dus niet op de leerlingen hdds mogen staan bepaalde exe en andere dingen alles wordt dus savonds op een hdd gezet en die wordt iedere dag ge formateerd moet je ook eens proberen zo iets
nu had ik een tijd geleden een worm aan gepast om dus alle geinfecteerde bestanden in bewaring te stellen dus op te vreeten in een bestant zetten
nou dat werkte dus met een aantal W32 Weird versies maar niet met deze jammer genoeg
school heb die worm er nu ook op staan ruimt nettjes alle bestanden op die dus niet op de leerlingen hdds mogen staan bepaalde exe en andere dingen alles wordt dus savonds op een hdd gezet en die wordt iedere dag ge formateerd moet je ook eens proberen zo iets
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
een vraagje over Yaha
het ding maakt een dll aan waarin hij alle gescande emailadressen plaatst, die hij dan daarna weer gebruikt als een adresboek. Bij mij zijn die dll's helaas nu leeg (0 bytes)
Is er op eoa manier nog iets terug te vinden van dit waardevolle temp-adresboek ??
Al is het maar om gericht wat excuses aan te bieden
ex-slachtoffer
het ding maakt een dll aan waarin hij alle gescande emailadressen plaatst, die hij dan daarna weer gebruikt als een adresboek. Bij mij zijn die dll's helaas nu leeg (0 bytes)
Is er op eoa manier nog iets terug te vinden van dit waardevolle temp-adresboek ??
Al is het maar om gericht wat excuses aan te bieden
ex-slachtoffer
Verwijderd
woei
/me is ook ex slachtoffer
Ik heb dat ook gehad en even in de header gekeken:Op maandag 24 juni 2002 22:52 schreef fantasyfreak het volgende:
Kreeg deze email!!:
Van:
Mail Delivery System<MAILER-DAEMON@hotmail.com>
Aan:
mijnemailadres@hotmail.com
Onderwerp:
Undelivered Mail Returned to Sender -infodennis
Datum:
Mon,24 Jun 2002 22:47:32 PM
Bijlage: infodennis.eml (38k)
This is a permanent error. The following address(es) failed:emailadres@vandiegast.com
iemand ookd eze gerkegen?
code:
1
2
3
| Received: from mx.xs4all.nl (ipdxxxxx.speed.planet.nl [213.10.xxx.xx])
by list1.xs4all.nl (8.9.3/8.9.3) with SMTP id UAA03770
for <mijnemail@xs4all.nl>; Tue, 25 Jun 2002 20:35:44 +0200 (CEST) |
het virus doet zich dus voor als mx.[domein], maar daarachter staat het adres waar het echt vandaan komt, in dit geval een Planet adsl gebruiker(die ik er al vanaf heb geholpen). Hij faked dus gewoon de MAILER-DAEMON.
Het lijken er wel minder te worden langzaamaan... Gistern heb ik circa 20 geinfecteerde mailtjes ontvangen op hotmail, vandaag 'slechts' 7.
Ooooh lef!Op woensdag 26 juni 2002 00:00 schreef evaarties het volgende:
't is wel zo'n beetje de 1e keer dat ik ook eens word angevallen... en offcourse heb ik de attachment geopend.. maar alleen maar omdat ik toch zeker wist dat McAfee hem zou zien
Verwijderd
lol hier heb je removels voor de meest bekenden virussen
ftp://213.96.29.47/pub/TaGGeD/By/Pretorians/
Win32.Yahaa.E@mm AntiYahaa.scr
Win32.Worm.Benjamin AntiBenjamin.exe
Win32.Klez info AntiKlez(A,D,E,H).exe
Win32.Yarner.A@mm AntiYarner.exe
Win32.Myparty.A@mm AntiMyparty.exe
Win32.Updatr.A@mm AntiUpdatr.exe
Win32.GONE.A@mm AntiGone.exe
Win32.Badtrans.B@mm AntiBadtrans.B.exe
I-Worm.Sircam.A info AntiSirCam.exe
Win32.Nimda.A@mm AntiNimda(A+E).exe
Win32.Magistr.B@mm AntiMagistr.B.exe
Win32.FunLove.4099 AntiFunLove.exe
CodeRed.C AntiCodeRed.zip
I-Worm.Magistr.A AntiMagistr.A.exe
VBS.SST.A AntiKournikova.exe
I-Worm.Prolin AntiProlin.exe
Trojan.CdList AntiCdList.zip
I-Worm.Navidad.B1 AntiNavidad.com
W32.Kriz.4050 AntiKriz.4050.exe
I-Worm.Qaz AntiQaz.reg
Win95.Spaces AntiWin95.Spaces.exe
Win32.Weird.10240.A WeirdCln.exe
ftp://213.96.29.47/pub/TaGGeD/By/Pretorians/
Win32.Yahaa.E@mm AntiYahaa.scr
Win32.Worm.Benjamin AntiBenjamin.exe
Win32.Klez info AntiKlez(A,D,E,H).exe
Win32.Yarner.A@mm AntiYarner.exe
Win32.Myparty.A@mm AntiMyparty.exe
Win32.Updatr.A@mm AntiUpdatr.exe
Win32.GONE.A@mm AntiGone.exe
Win32.Badtrans.B@mm AntiBadtrans.B.exe
I-Worm.Sircam.A info AntiSirCam.exe
Win32.Nimda.A@mm AntiNimda(A+E).exe
Win32.Magistr.B@mm AntiMagistr.B.exe
Win32.FunLove.4099 AntiFunLove.exe
CodeRed.C AntiCodeRed.zip
I-Worm.Magistr.A AntiMagistr.A.exe
VBS.SST.A AntiKournikova.exe
I-Worm.Prolin AntiProlin.exe
Trojan.CdList AntiCdList.zip
I-Worm.Navidad.B1 AntiNavidad.com
W32.Kriz.4050 AntiKriz.4050.exe
I-Worm.Qaz AntiQaz.reg
Win95.Spaces AntiWin95.Spaces.exe
Win32.Weird.10240.A WeirdCln.exe
Verwijderd
waar haal je zon mooi virus kaartje vandaan? met die landen erop bedoel ik dan
[edit]
kheb em al:
http://wtc.trendmicro.com/wtc/
[edit]
kheb em al:
http://wtc.trendmicro.com/wtc/
Nouw... deze topic hak nog niet gezien.
Anyway, ik word dus al maanden geterroriseerd met virussen. Reken zo'n 5 a 10 per dag, met -zoals eergister- pieken van rond de 50. Ik doe altijd quarentaine met Norton 2002.
Eergister gaf hij al het rode scherm. Er was een virus en dat kon niet gerepareerd worden. Maar ik had geen tijd om er wat tegen te doen.
Gister avond pleurde ik de pc uit en kreeg ik een fatale error, vanochtend doe ik hem aan, en krijg ik een winlogon.exe has created errors. Daarna de fatale shit en het komt er dus op neer dat ik nergens meer in kom.
WAT EEN PLEURIS ZOOI! en mijn pc werkte echt net weer goed na mijn hd-crash en veels te lange tijd voordat ik een nieuwe harddisk kreeg.
Windows heeft nog wel een goed advies: "Maybe you must restart the program
Ik ga nu opnieuw installen
Anyway, ik word dus al maanden geterroriseerd met virussen. Reken zo'n 5 a 10 per dag, met -zoals eergister- pieken van rond de 50. Ik doe altijd quarentaine met Norton 2002.
Eergister gaf hij al het rode scherm. Er was een virus en dat kon niet gerepareerd worden. Maar ik had geen tijd om er wat tegen te doen.
Gister avond pleurde ik de pc uit en kreeg ik een fatale error, vanochtend doe ik hem aan, en krijg ik een winlogon.exe has created errors. Daarna de fatale shit en het komt er dus op neer dat ik nergens meer in kom.
WAT EEN PLEURIS ZOOI! en mijn pc werkte echt net weer goed na mijn hd-crash en veels te lange tijd voordat ik een nieuwe harddisk kreeg.
Windows heeft nog wel een goed advies: "Maybe you must restart the program
Ik ga nu opnieuw installen
Verwijderd
lees het topicOp woensdag 26 juni 2002 09:49 schreef Pieter het volgende:
HOE KOM IK ER VANAF
HELP????
Verwijderd
http://www.bitdefender.com/download/download.php?file=AntiYahaa.scrOp woensdag 26 juni 2002 09:49 schreef Pieter het volgende:
HOE KOM IK ER VANAF
HELP????
daaro ... werkt goed !
Ik heb normaal nooit last van virussen via email omdat ik voorzichtig ben met mn mailadres weggeven, maar van dit Yahaa virus toch 2 gehad tot nu toe (gisteren 1 vandaag 1).
Jammer dat je niet kunt zien van wie ze komen.
Jammer dat je niet kunt zien van wie ze komen.
Ok ik krijg gemid 20 mails per dag met deze inhoud.
Van:
Aan:
Onderwerp:
Datum:
This is a permanent error. The following address(es) failed:emailadres@vandiegast.com
Maar dan met postmaster@xs4all.nl
Heb ik nu et virus of krijg ik em. Ik gebruik f-prot anti virus en die ziet niks. Terwijl ik de nieuwste virus defs gebruik.
Van:
Aan:
Onderwerp:
Datum:
Heb ik nu et virus of krijg ik em. Ik gebruik f-prot anti virus en die ziet niks. Terwijl ik de nieuwste virus defs gebruik.
Life goes as it goes.
kijk maar in de header, komt ie ergens anders vandaan.. ik heb die ook tig x en niet infected.. dat Yaha virus Faked die gewoon..Op woensdag 26 juni 2002 11:58 schreef Brilson666 het volgende:
Ok ik krijg gemid 20 mails per dag met deze inhoud.
Van:
Aan:
Onderwerp:
Datum:
Verwijderd
ik voel me net als Backslash ongeveer remy in virusland.
Al een aantal pc's van vrienden waar ik zeker te weten in de adreslijst sta schoongepoetst maar niet één virusje zelf aangeboden gekregen *snif*
overigens alle lof voor tweakers als forum, waar je dus gericht de oplossing krijgt aangeboden.
Lezen blijkt toch maar weer eens een "vak" te zijn
Al een aantal pc's van vrienden waar ik zeker te weten in de adreslijst sta schoongepoetst maar niet één virusje zelf aangeboden gekregen *snif*
overigens alle lof voor tweakers als forum, waar je dus gericht de oplossing krijgt aangeboden.
Lezen blijkt toch maar weer eens een "vak" te zijn
Verwijderd
Ik weet niet zeker of ik het virus nu ook heb of niet. Ik heb Norton Anti Virus en hij herkende het virus wel en heeft het ook quarantined, maar hij kan het niet repairen.
Ik heb dus zo mailtje geopend, norton anti virus herkende het en quarantined. Dus ik ben nou toch safe?
Ik heb dus zo mailtje geopend, norton anti virus herkende het en quarantined. Dus ik ben nou toch safe?
Verwijderd
jaOp woensdag 26 juni 2002 15:46 schreef J-063 het volgende:
Ik weet niet zeker of ik het virus nu ook heb of niet. Ik heb Norton Anti Virus en hij herkende het virus wel en heeft het ook quarantined, maar hij kan het niet repairen.
Verwijderd
Nou je kunt ff regedit openen en kijken of dat filetje erin staat, anders ben je niet besmetOp woensdag 26 juni 2002 15:58 schreef J-063 het volgende:
Hoef ik nou ook niet regedit.exe te kopieren naar regedit.com?
Er is ook al een geavanceerde versie van yaha in omloop die het eerste deel van door jou gestuurde berichtjes pakt, en vervolgens erbij zet dat de rest in de attachment staat. Pas dus op als je een mail van iemand krijgt met zo'n opbouw, errug irri... (Heb 'm zelf verwijderd voor ie echt ging mailen gelukkig)...
ik krijg als ik die dat .scr filetje van bitdefender.com download & uitvoer allemaal van zulke ongein:
MZ< ÿ @ º ŽÍ!žÿLÍ!Win32 only.
$@ PE L Ü= à p À o8 @ @ 8 Ž ` xß ø .text k l `.rdata n @ @.data 8µ @ À.rsrc xß ` à @ @ Vt$Èÿ3Éö~(SW|$3ÒØ9ãÿ 3ÓÁè0 @ 3ÂA;Î|à_[^ÃL$ž öÁtž Àj j jj jPD$Pÿè@ ÃD$Pÿì@ ÃL$T$D$j PD$QRPÿ@ D$ÃD$è t8HtHuGL$ž PD$j PQÿ@ ÃL$ž PD$j PQÿ@ ÃL$3ÀPPD$PQÿ@ ÃD$L$PD$j PQÿ@ ÃD$PèÖ" ÄÃD$PèR# YÃD$L$PQè±þÿÿÄÃD$SUl$VWÇE j@Ç è ÿÿÿÄE Àu_^][Ã|$j j WèÿÿÿM j@QWè×þÿÿÄø@tU RèvÿÿÿÄž _^][ÃE ffùZMu
_^]ž [ÃfùMZtPèEÿÿÿÄž _^][Ã@<j PWè¬þÿÿL$$jQWèoþÿÿÄøt
_^]ž [ÃD$-LE èú èt
_^]ž [ÃjèÏþÿÿðÄöuU RèÍþÿÿÄ3À_^][ÃjVWè
þÿÿÄøtVè¬þÿÿÄž _^][Ã3ÀfFÅø SèyþÿÿL$ ÄÉuVèvþÿÿÄž _^][ÃM j Q<RWèÚýÿÿD$(SQWèýÿÿÄ;ÃtVè?þÿÿÄž _^][ÃfVVâ ú uèþÿÿÄž _^][ÃèþÿÿÄž _^][ÃE PèòýÿÿÄž _^][ÃM QèÜýÿÿÄž _^][ÃVÿ@ j ÿð@ jjt$V5º@ ÿ@ h0Ŝ@ j j j j jj jj hŒ j j j j £»@ ÿH@ j h @ j jeV£»@ ÿ@ 3À^ D$ì = VWÇ ÈItoé ¿ Œ$ WÿÌ@ jðÿÐ@ PVÿ4@ ¡€»@ Àthÿ ëh ÿ Vÿ<@ ¡»@ PVÿ@@ jhHŜ@ j j Vÿ @ VWÿÔ@ _3À^Ä Â Ž$ j j VÇ€»@ ÿ°@ VÿŽ@ ¡»@ Àt
MZ< ÿ @ º ŽÍ!žÿLÍ!Win32 only.
$@ PE L Ü= à p À o8 @ @ 8 Ž ` xß ø .text k l `.rdata n @ @.data 8µ @ À.rsrc xß ` à @ @ Vt$Èÿ3Éö~(SW|$3ÒØ9ãÿ 3ÓÁè0 @ 3ÂA;Î|à_[^ÃL$ž öÁtž Àj j jj jPD$Pÿè@ ÃD$Pÿì@ ÃL$T$D$j PD$QRPÿ@ D$ÃD$è t8HtHuGL$ž PD$j PQÿ@ ÃL$ž PD$j PQÿ@ ÃL$3ÀPPD$PQÿ@ ÃD$L$PD$j PQÿ@ ÃD$PèÖ" ÄÃD$PèR# YÃD$L$PQè±þÿÿÄÃD$SUl$VWÇE j@Ç è ÿÿÿÄE Àu_^][Ã|$j j WèÿÿÿM j@QWè×þÿÿÄø@tU RèvÿÿÿÄž _^][ÃE ffùZMu
_^]ž [ÃfùMZtPèEÿÿÿÄž _^][Ã@<j PWè¬þÿÿL$$jQWèoþÿÿÄøt
_^]ž [ÃD$-LE èú èt
_^]ž [ÃjèÏþÿÿðÄöuU RèÍþÿÿÄ3À_^][ÃjVWè
þÿÿÄøtVè¬þÿÿÄž _^][Ã3ÀfFÅø SèyþÿÿL$ ÄÉuVèvþÿÿÄž _^][ÃM j Q<RWèÚýÿÿD$(SQWèýÿÿÄ;ÃtVè?þÿÿÄž _^][ÃfVVâ ú uèþÿÿÄž _^][ÃèþÿÿÄž _^][ÃE PèòýÿÿÄž _^][ÃM QèÜýÿÿÄž _^][ÃVÿ@ j ÿð@ jjt$V5º@ ÿ@ h0Ŝ@ j j j j jj jj hŒ j j j j £»@ ÿH@ j h @ j jeV£»@ ÿ@ 3À^ D$ì = VWÇ ÈItoé ¿ Œ$ WÿÌ@ jðÿÐ@ PVÿ4@ ¡€»@ Àthÿ ëh ÿ Vÿ<@ ¡»@ PVÿ@@ jhHŜ@ j j Vÿ @ VWÿÔ@ _3À^Ä Â Ž$ j j VÇ€»@ ÿ°@ VÿŽ@ ¡»@ Àt
Verwijderd
Ik heb maar 1 mailtje gekregen en zag aan de attachment gelijk dat het iets onguurs was. Heb het bat bestandje ff beken met bewerken. Daar stond me toch heleboel k*tzooi in, levensgevaarlijk. Maar ik heb hem niet gerund en ben nog virusvrij.
hij infect je pc toch pas echt als je hem opent, en als je de naam *.scr nou in .doc verandert, dan werkt ie toch niet meer en kun je hem veilig opbergen
am i paranoid,do you think i am paranoid? you think i am paranoid dont you!
Ik kreeg gister en eergister iedere keer paasberg.eml mails (virus) en vandaag iedere keer goldfish mails
The devil is in the details.
Verwijderd
als je die tool op je comp los laat dan is alles toch verholpen of moet je dan nog steeds die dingen in je regedit veranderen?
daar heb ik namelijk niet zo veel verstand van dus ik hoop dat die removal tool voldoende is
daar heb ik namelijk niet zo veel verstand van dus ik hoop dat die removal tool voldoende is
Verwijderd
Ik heb mijn systeem net op virussen gescand (had waarschijnlijk het Yaha Virus), toen heb ik 3 bestanden verwijderd (ze konden niet worden opgeschoond) waaronder het bestandje wuxc".exe . Nu kan ik niks meer openen en ik krijg de vraag waar windows dit bestandje kan vinden... Weet iemand hier de oplossing voor? Alvast Bedankt, Niek
lees even het topic door, er moet een key worden verandert in je Registry..Op woensdag 26 juni 2002 22:24 schreef NiekOnline het volgende:
Ik heb mijn systeem net op virussen gescand (had waarschijnlijk het Yaha Virus), toen heb ik 3 bestanden verwijderd (ze konden niet worden opgeschoond) waaronder het bestandje wuxc".exe . Nu kan ik niks meer openen en ik krijg de vraag waar windows dit bestandje kan vinden... Weet iemand hier de oplossing voor? Alvast Bedankt, Niek
kunnen we nu geen FAQ maken, want de vragen komen nu 10x voorbij
Had dat virus ook op me werk op 1 pc 
Kon zelfs geen regedit meer openen of niks dus heb alles maar geformateerd en ff opnieuw aan het opzetten (ben nog steeds bezig morgen moet die pc weer klaar staan
)
Maar vragie kan dat virus ook je netwerk op hol slaan?
Sloot het hiero aan bij me aan maar zodra windows 2000 een netwerk connectie maakte bij het opstarten sloeg op mijn eigen pc alles vast wat met het netwerk te maken had (internet, msn, icq, en winamp over netwerk)
Kon zelfs geen regedit meer openen of niks dus heb alles maar geformateerd en ff opnieuw aan het opzetten (ben nog steeds bezig morgen moet die pc weer klaar staan
Sloot het hiero aan bij me aan maar zodra windows 2000 een netwerk connectie maakte bij het opstarten sloeg op mijn eigen pc alles vast wat met het netwerk te maken had (internet, msn, icq, en winamp over netwerk)
I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2
Startknop -> opstarten -> command.comOp donderdag 27 juni 2002 00:57 schreef VIsje het volgende:
Had dat virus ook op me werk op 1 pc
Kon zelfs geen regedit meer openen of niks dus heb alles maar geformateerd en ff opnieuw aan het opzetten (ben nog steeds bezig morgen moet die pc weer klaar staan)
Dan "start regedit.exe" en je was er gekomen
Naja, je bent er iig van af
(ik was infected, en kon me geen format veroorloven dus ik heb ff hulp gevraagd, en gehamert tot het voor elkaar was
ik krijg er de laatste tijd ook wel aardig veel binnen, maar in mozilla-mail werkt ie niet eens...
weer zo'n foutlook virus!
Nou die pc zat van onder tot boven helemaal onder dat virus.Op donderdag 27 juni 2002 01:09 schreef JimmyPop het volgende:
[..]
Startknop -> opstarten -> command.com
Dan "start regedit.exe" en je was er gekomen
Naja, je bent er iig van af
(ik was infected, en kon me geen format veroorloven dus ik heb ff hulp gevraagd, en gehamert tot het voor elkaar was).
En norton goeide dus ook veel van me exe's weg dusja zat niks op.
Maar nog half uur en ik kan naar bed
I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2
mmzz toch raar virus hoor
Heb hem zelf ook erop gehad.
Alhoewel ik het eigenlijk nie begrijp.
Kwam erachter toen ik van mezelf (!) een mailtje kreeg met die attachment.(ja van me hotmail) Ik had zoiets van
Ff nagekeken.. d8 dat ik eigenlijk nie besmet was want ik open nooit attachments, en daar ik altijd de laatste security patches van M$ draai dacht ik dat ik flex zat.(met outlook 5.01)
Na paar minuten kreeg een vriend van me eerste mail van me binnen dus toen wist ik hoe laat het was.
Virus scan erover heen.
Binnen 1 sec: bliep I-Worm.Lentin.g found in email (duh dat was da mailtje wat ik van mezelf gekregen had)
Mail hardnekkig ff delete, gereboot, weer virus scan erover, NIKS NADA nothing meer te vinden.
Al die symptons van in registry, recycle bin etc had ik allemaal niet. Alsof ik eik nooit een virus had...lijkt wel of alleen outlook wat stuurde na die mail bekeken te hebben.
Weird..
Heb hem zelf ook erop gehad.
Alhoewel ik het eigenlijk nie begrijp.
Kwam erachter toen ik van mezelf (!) een mailtje kreeg met die attachment.(ja van me hotmail) Ik had zoiets van
Ff nagekeken.. d8 dat ik eigenlijk nie besmet was want ik open nooit attachments, en daar ik altijd de laatste security patches van M$ draai dacht ik dat ik flex zat.(met outlook 5.01)
Na paar minuten kreeg een vriend van me eerste mail van me binnen dus toen wist ik hoe laat het was.
Virus scan erover heen.
Binnen 1 sec: bliep I-Worm.Lentin.g found in email (duh dat was da mailtje wat ik van mezelf gekregen had)
Mail hardnekkig ff delete, gereboot, weer virus scan erover, NIKS NADA nothing meer te vinden.
Al die symptons van in registry, recycle bin etc had ik allemaal niet. Alsof ik eik nooit een virus had...lijkt wel of alleen outlook wat stuurde na die mail bekeken te hebben.
Weird..
DOH, vandaag is dus de eerste Yaha hier ook onderschept door mijn NAV en sindsdien blijven ze hier met 10 per uur binnenkomen
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Tering zeg.. net krijg ik weer een mail van mezelf en van de postbank!!
WTF!!! Postbank.. ik zit nieteens bij de postbank, zwijgen dat ik er ooit wat heengestuurd heb. Dus lijkt er inderdaad op dat het virus bij iemand erop staat die mijn email heeft.. en ie zich dan verspreid met mijn naam op de email..
Jammergenoeg kan ik geen ip adres zien van hotmail mailtjes
Ach ja ik install maar eens een mail checker dan hoef ik tenminste niet steeds me mail handmatig te dellen
WTF!!! Postbank.. ik zit nieteens bij de postbank, zwijgen dat ik er ooit wat heengestuurd heb. Dus lijkt er inderdaad op dat het virus bij iemand erop staat die mijn email heeft.. en ie zich dan verspreid met mijn naam op de email..
Jammergenoeg kan ik geen ip adres zien van hotmail mailtjes
Ik snap er geen ruk van, want ik krijg aaaaaltijd virusmails als er weer zoiets rondzwerft, maar van dit virus heb ik er nog niet 1 ontvangen... 
@home is fijn (geworden)?
@home is fijn (geworden)?
Verwijderd
ik fijn op vakantie, kom ik thuis , zegt me ma: daan, we hebben een virus via de mail gekregen.
dus ik zet de computer aan => hele computer besmet met W32/Yaha.g@MM En ik kan het natuurlijk weer gaan oplossen
terwijl ik nooit achter dat klote ding zit. heeft iemand al een oplossing voor dit virus ?
dus ik zet de computer aan => hele computer besmet met W32/Yaha.g@MM En ik kan het natuurlijk weer gaan oplossen
Verwijderd
Ik krijg ook allerlei van dat soort mailtjes op mn hotmail binnen die ongeveer 40 kb zijn (met attachement) van allerlei bekenden, onbekenden en soms zelfs van mijzelf??!?!? ik heb norton antivirus (up to date) gebruikt en een online scanner (housecall) beide konden niks vinden op mijn computer.
Betekent dit dat ik het virus dus niet heb? Maar waarom krijg ik dan wel die mailtjes?
Betekent dit dat ik het virus dus niet heb? Maar waarom krijg ik dan wel die mailtjes?
Verwijderd
Weet het niet zeker hoor, correct me if i'm wrong:
Hotmail kan die zooi gewoon van jouw account doorsturen, hoeft het virus niet eens op je eigen pc te staan...
Nogmaals, tis maar een idee hoor...
Hotmail kan die zooi gewoon van jouw account doorsturen, hoeft het virus niet eens op je eigen pc te staan...
Nogmaals, tis maar een idee hoor...
Verwijderd
Oke als t virus niet perse op mijn pc hoeft te staan, maar bv op mn hotmail ofzo??? hoe zorg ik ervoor dat ik die mailtjes dan niet meer krijg?