Toon posts:

Geschatte snelheid.

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben aan het kijken naar een pc, en vroeg me af wat de benchmarks ongeveer zijn van een:

1800+ XP
GF4 Ti4200 64 MB
256 DDR 133MHz

thanx

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Is dat belangrijk dan????
Hoe moeten we in gods naam weten wat voor resultaten dat haalt?
Overigens denk ik dat je met cpu, mem en videokaart niet ver komt.
Mobo, hd en de rest is ook wel belangrijk, net zoals OS, drivers, instellingen, type benchmark enz enz enz.
Kortom dit topic is echt volkomen nutteloos...

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
edit:

Had niet gezien dat je nieuw was, sorry

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hoi, en welkom op GoT :)

allereerst wil ik je even op de FAQ wijzen. Lees die eens door, staat een hoop nuttige informatie in. Verder hebben we dan ook nog:

[topic=202159/1/100]

Als je dat doorgelezen hebt, zie je in dat dit topic nutteloos en niet gewenst is.

Tot ziens en houdoe!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 10:01
precies, elk stukje hardware is uniek en zal daarom nooit even snel zijn...

en je geeft nog eens te weinig info..
daarbij moet je niet naar je systeem in benchmarks kijken maar hoe alles onderling met elkaar draait..

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:48
Op donderdag 20 juni 2002 16:03 schreef CTD het volgende:
Ik ben aan het kijken naar een pc, en vroeg me af wat de benchmarks ongeveer zijn van een:

1800+ XP
GF4 Ti4200 64 MB
256 DDR 133MHz

thanx
Kijk eens op http://gamershq.madonion.com bijvoorbeeld..

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Op donderdag 20 juni 2002 16:03 schreef CTD het volgende:
...vroeg me af wat de benchmarks ongeveer zijn...
Benchmarkt zijn idd heel belangrijk. De spellingcontrole werkt stukken beter, je tiept je brieven vele malen sneller, en internet vliegt erover als je 3 FPS meer haalt in Quake3.

Wat ga je eigenlijk met die PC doen? Als je veel games doet, dan investeer je beter wat meer in de videokaart. Als je veel aan downloaden doet kan je beter geld stoppen in een grote HDD en een flexe internetaansluiting.

Er bestaat geen snelste PC (tenzij je geld genoeg hebt). Je moet 'm altijd optimaliseren voor het werk dat je ermee gaat doen.

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben idd op zoek naar een gamers pc, en wou alleen een algemene indicatie van deze config. Dus als iemand iets dergelijks heeft. Onafhankelijk van OS en de rest, want daar wou ik me nog niet op vast pinnen. Het hoeft niet precies, maar ik wil een beetje kunnen vergelijken.

Owja en hartelijk bedankt voor de hartelijke welkomst... *ahem*

Verwijderd

Neem Sisoft Sandra benchmark en vergelijk het met een 1800XP, en 3DMark2001SE moet ca 9 a 10.000 punten ophoesten.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Ik doe 'm dicht om al eerder genoemde redenen ;) Anyway, welkom en lees de FAQ, kijk eens wat rond en bezoek enkele review site's :) Een antwoord op jouw vragen is zo onmogelijk te geven. Verkijk je overigens niet op de diverse benchmarks; het is vaak syntetisch en meet veelal enkele aspecten van je pc, het kan wél een leuke indicatie geven though. De 'kunst' is de juiste onderdelen bij elkaar te steken. Ja, overal het snelste van maakt de snelste pc, maar is voor de meesten onhaalbare kaart, weet dus wát je met je bak wil doen. Als je een specifieke vraag hebt welke niet al 'tig maal voorbij gekomen is (use the search) kun je gerust een topic openen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.