The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Crossauto
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Jammer dat je er niet erug veel veschil ziet...
Te downloaden vanaf www.Don3k.tk
Mijn favo car, de Stallion:

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Zo kan je o.a. rijden in ghost town
http://www.radtweak.pwp.blueyonder.co.uk/GTA3/Mods.htm
volgens mij hebben we hier een cheater in ons midden... ineens heeft ie er 2.000.000 bij... daar klopt iets niet...Op zondag 30 juni 2002 20:07 schreef Tcq het volgende:
Wat vinden jullie van mijn eerste automod?
Mijn favo car, de Stallion:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
verwijder u van ons zondaar, of gij zult voor eeuwig in de hemel door naakte wijven worden omringt..
hmmm, ook maar ns gaan cheaten dan
ff een eerste probeersel om erin te komen

Met M3 velgjes

Met velgen die ik van een getunede Stingray heb gegrabd.
Ze staan ook erg mooi onder de Banshee en Diablo Stallion.
IK moet nog ff kijken wat alles psies is in de texture maar daar ben ik snel genoeg achter
ff de Z3 velgen verwisseld met mooiere 5-spaaks die ik vond op een plaatje
Verwijderd
ehhmOp zondag 30 juni 2002 22:13 schreef Thelema het volgende:
[..]
volgens mij hebben we hier een cheater in ons midden... ineens heeft ie er 2.000.000 bij... daar klopt iets niet...
verwijder u van ons zondaar, of gij zult voor eeuwig in de hemel door naakte wijven worden omringt..
hmmm, ook maar ns gaan cheaten dan![]()
[afzeik mode]
alle unique jumps: 1.000.000
alle rampages: 1.000.000 (+ alle goodies natuurlijk)
+ ik zie geen letters meer in zijn radar staan... goh zou ie em uit hebben joh?!
[/afzeik mode]
Op maandag 01 juli 2002 03:19 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
ehhm
[afzeik mode]
+ ik zie geen letters meer in zijn radar staan... goh zou ie em uit hebben joh?!
[/afzeik mode]
[This space is for rent]
je moet AMERICAN editen. wel de nieuwste editor gevbruiken anders krijg je problemenOp zondag 30 juni 2002 20:09 schreef Hypno het volgende:
Hoe werkt de GXT editor? Als ik het bestand waar alle taal in staat, dus french/engels of zo en dubbelklik op een woord en het verander en save, dan gebeurt er in het spel niks! hoe komt dit en wat doe je eraan?
[ook afzeikmode]Op maandag 01 juli 2002 03:19 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
ehhm
[afzeik mode]
[/afzeik mode]
Goh, ik ga ook altijd op zoek naar kogeltjes om er lekker 9999 te hebben... staat koel..
[/ook afzeikmode]
Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.
w00tOp maandag 01 juli 2002 00:05 schreef DeLaVega het volgende:
Hmm dit modden is nog best leuk zeg
[afbeelding]
Met M3 velgjes
[afbeelding]
IK moet nog ff kijken wat alles psies is in de texture maar daar ben ik snel genoeg achter
edit:
Kan je die ff geven ?
I served in a company of heroes.
Verwijderd
vette bak ! zou je misschien die Z3 velgen willen posten als BMP ? zijn zeer coolOp maandag 01 juli 2002 00:05 schreef DeLaVega het volgende:
Hmm dit modden is nog best leuk zeg
[afbeelding]
Met M3 velgjes
[afbeelding]
edit:

Woei
Rijdt errug lekker moet ik zeggen, helaas niet bulletproof.
Alleen hoe kun je die auto's modden, welk progje gebruiken jullie ervoor?
Kan ik ook eens gaan kloten
Waits for an answer, hoe een auto te modden.
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Op maandag 01 juli 2002 18:08 schreef Solosmots het volgende:
Zucht.... kijk es op pagina 1...
Edit:
Damn broertje van me, blijf met je poten van me user accoutn af, pff...
Mijn excuus
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Maar ik kan hem niett vinden
Waar is die brug ?
Bedoel je die 5 spaaks op het plaatje staan nu of die er eerst stonden voor de edit(Dat waren de echte Z3 5-spaaks)?Op maandag 01 juli 2002 16:17 schreef Vleespet het volgende:
[..]
vette bak ! zou je misschien die Z3 velgen willen posten als BMP ? zijn zeer cool
BTW: Hij is zo ongeveer af nu.
Geblindeerde achterlichten en M5 nummerplaatje erbij gedaan.
Verder nog wat verlaagd en wielen iets groter

BTW2: Ik las eens iets over dat je de maximum snelheid van je auto naar 500km/h ofzo kon krijgen. Ik heb de 2 mod topix doorgelezen maar kon er nix over vinden.
Weet iemand hier hoe??
Verwijderd

Zou je AUB die files kunnen geven ?Op maandag 01 juli 2002 19:11 schreef DeLaVega het volgende:
[..]
Bedoel je die 5 spaaks op het plaatje staan nu of die er eerst stonden voor de edit(Dat waren de echte Z3 5-spaaks)?
[afbeelding]
BTW2: Ik las eens iets over dat je de maximum snelheid van je auto naar 500km/h ofzo kon krijgen. Ik heb de 2 mod topix doorgelezen maar kon er nix over vinden.
Weet iemand hier hoe??
Verwijderd
500km/h? vlieg toch gauw met 500km/h naar de maan(Op maandag 01 juli 2002 19:11 schreef DeLaVega het volgende:
[..]
Bedoel je die 5 spaaks op het plaatje staan nu of die er eerst stonden voor de edit(Dat waren de echte Z3 5-spaaks)?
[afbeelding]
Weet iemand hier hoe??
Maar dan gaat hij volgens mij ook maar 300
Ik kan wel ff de textures uploaden als je ze zelf kan importeren, de kleur van de auto aanpassen en de velgen wat groter maakt enzo.
Ik heb toch echt iemand een paar keer zien beweren dat zn geditte auto 500 per uur ofzo ging maar ik heb niet veel zin om alle 9(?) GTA3 topix door te lezen.
Gewoon met notepad je handling.cfg openen en dan kan je hem zo snel maken als je wilt en hem ook lekker snel laten optrekkenOp maandag 01 juli 2002 19:24 schreef DeLaVega het volgende:
Nexy Dat gaat nogal lastig omdat het meerdere geedite files zijn.
Ik kan wel ff de textures uploaden als je ze zelf kan importeren, de kleur van de auto aanpassen en de velgen wat groter maakt enzo.
Ik heb toch echt iemand een paar keer zien beweren dat zn geditte auto 500 per uur ofzo ging maar ik heb niet veel zin om alle 9(?) GTA3 topix door te lezen.
Met welk proggie kun je die auto files openen?
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
zijn al wel beginsels, maar is nog zeer moelijk. check ff op www.gt3files.com enzoOp maandag 01 juli 2002 19:16 schreef Gijsie3 het volgende:
misschien een domme vraag![]()
maar is er ook een progje waarmee je zelf levels kan maken/editen zoja waar kan ik dit downloaden?
Met welk proggie kun je die auto files openen
-> Iemand? <-
Ja dat weet ik en dat kan ook met de Carstat editor maar je kan maar tot een bepaalde waarde daarom vond ik het vreemd dat ik eens iemand zag beweren dat ie harder kon.Op maandag 01 juli 2002 19:43 schreef BigB het volgende:
[..]
Gewoon met notepad je handling.cfg openen en dan kan je hem zo snel maken als je wilt en hem ook lekker snel laten optrekken
Zal wel broodje aap zijn.
zie je onderaan de pagina de zin "Dit onderwerp is ... pagina's lang" staan? Nou klik je op de "1" die erachter staat en voilá daar staat in de bovenste post alles wat je wil weten.Op maandag 01 juli 2002 20:06 schreef Keesr het volgende:
Mijn wheel mod is gelukt..
Met welk proggie kun je die auto files openen
-> Iemand? <-
ff beter zelf zoeken volgende keer
Ik zie geen proggie op die pageOp maandag 01 juli 2002 20:27 schreef DeLaVega het volgende:
[..]
Ja dat weet ik en dat kan ook met de Carstat editor maar je kan maar tot een bepaalde waarde daarom vond ik het vreemd dat ik eens iemand zag beweren dat ie harder kon.
Zal wel broodje aap zijn.
[..]
zie je onderaan de pagina de zin "Dit onderwerp is ... pagina's lang" staan? Nou klik je op de "1" die erachter staat en voilá daar staat in de bovenste post alles wat je wil weten.
ff beter zelf zoeken volgende keer
Mail daar maar die textures enzo naartoe
Ik kan textures btw. ook wel uppen maar pas vanaf morgen :
Verwijderd
de texture van die 5 spaak die je hier hebt,na de edit denk ik.Op maandag 01 juli 2002 19:11 schreef DeLaVega het volgende:
[..]
[afbeelding]
Weet iemand hier hoe??
Nou mijn probleem; hij rijdt wel goed, alleen kantelt hij héél erg snel..:(, ook gaat ie snel in de fik...kan ik dit verhelpen door iets te veranderen?
bvd
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Waarop heb je de wielen + suspension ingesteld?Op maandag 01 juli 2002 22:29 schreef CyberDoX het volgende:
Ik heb een probleempje...mijn BJInject heb ik een btje gemod, dus wat grotere wielen...en hem iets hoger gezet, wat sneller laten lopen en hem wat zwaarder gemaakt.
Nou mijn probleem; hij rijdt wel goed, alleen kantelt hij héél erg snel..:(, ook gaat ie snel in de fik...kan ik dit verhelpen door iets te veranderen?
bvd
Heb je de centre of mass veranderd?
-wow... mensen die niet eens de moeite nemen om te zoeken of te lezen zijn altijd wél enthousiast over wat ze kunnenOp maandag 01 juli 2002 22:33 schreef Keesr het volgende:
Echt niemand die me aan het Car-Change proggie kan helpen? Zou wel relax zijn in ieder geval. Kan ik even een Volvo v70 maken
ok, ok, wacht dacht je van de faq?
Verwijderd
emmm Ja, ik wel ja.. angezien er na die missies en extra dingen toch verder niet zoveel meer te beleven is...Op maandag 01 juli 2002 13:50 schreef [Jules] het volgende:
[..]
[ook afzeikmode]
Goh, ik ga ook altijd op zoek naar kogeltjes om er lekker 9999 te hebben... staat koel..
[/ook afzeikmode]
Dus Ja!
Had mijn Volvo al af kunnen hebben als jullie hielpen
Mischien een idee ?

er zitten dus van die vage hoekjes aan
hoe kom ik hier nou weer vanaf ???
ps. de foto kan een beetje traag zijn want ik host em zelf en heb maar 16kb/s upload, en als ie het niet doet staat de server uit
'T is als volgt ingestelt:Op maandag 01 juli 2002 23:58 schreef MadMarky het volgende:
[..]
Waarop heb je de wielen + suspension ingesteld?
Heb je de centre of mass veranderd?
wielen: 1.50
Suspension, Steeringlock: 30.0
Forcelevel: 2.0
Dampinglevel: 0.08
Upper limit: 1
Lower limit: -0.75
Bias between F/R: 0.5
en 'k heb alleen de Mass (kg) veranderd (in 5000.0), ik weet niet wat je bij centre of mass allemaal moet veranderen en welke effecten dat geeft...
btw: hij kantelt ook erg snel..dus dacht ik dat ik hem dus zwaarder moest maken
Kan em nerges vinden iig.
Als je dit topic een beetje door hebt gelezen weet je het heus wel te vindenOp dinsdag 02 juli 2002 11:48 schreef Keesr het volgende:
Niemand die me aan dat proggie kan helpen? Hij staat nerges hoor, anders laat ut maar eens zien dat ie in FAQ of in begin topic staat.
Kan em nerges vinden iig.

kyk eens op www.gta3files.com
Sorry voor freak questions
Spijt me heel erg van deze reactie, maar dit is nu al echt duizend keer voorbijgekomen...Op dinsdag 02 juli 2002 11:33 schreef thijz het volgende:
ik ben sinds vandaagook maar eens bezig met de auto's modden, maar kom nu een vaag probleem tegen met de banden.
[afbeelding]
er zitten dus van die vage hoekjes aan,
hoe kom ik hier nou weer vanaf ???
ps. de foto kan een beetje traag zijn want ik host em zelf en heb maar 16kb/s upload, en als ie het niet doet staat de server uit

ik weet het ook niet:?Op dinsdag 02 juli 2002 14:36 schreef BaRF het volgende:
[..]
Spijt me heel erg van deze reactie, maar dit is nu al echt duizend keer voorbijgekomen...LEES nou toch een keer mensen... Als iedereen steeds dezelfde vragen gaat stellen dan is het forum zó vol...
(en vooruit, ff een quote:)
Dit mag wel eens in de faq heOp vrijdag 21 juni 2002 15:33 schreef ZyberTEQ het volgende:
Ik weet niet of het al langsgeweest is maar in het vorige topic waren er een paar die meenden dat je de wielen van de sportscars niet kon skinnen omdat ze dan vierkant werden
nou komt dat omdat je alleen voor die wielen ook een alpha layer nodig hebt. Nou is er een klein proggie genaamd TXDTool (kijk ff op gta3files.com ofzo) en daarmee kan je apart de texture en de alpha importeren en exporteren.
dus eerst de originele alpha exporteren en daarna de texture, vervolgens je eigen texture (toffe velgen dus) importeren en dan de alpha weer importeren (kijk die geexporteerde alpha ff en dan snap je wat er gebeurt.)
Ok dat is deze. komen van een hele vette getunede stingray af.Op maandag 01 juli 2002 22:28 schreef Vleespet het volgende:
[..]
de texture van die 5 spaak die je hier hebt,na de edit denk ik.
Nog ff een screenshot van de Yardie en de M5(weer met andere velgen {van de 2003 Viper}) voor de AH

This space is occupied
Verwijderd
ik heb deze "getweaked" om de monster truck te creeeren
banden op 1.90
upper limit op 1 (of 0.9) allebei geprobeerd
lower limit op -1 (of -0.9) allebei geprobeerd
maar nu issie nergens in het spel te krijgen.
ff getest door de garage cheat te gebruiken, maar als ik daar de opdracht geef om hem in een garage te stoppen en ga kijken is de garage leeg (andere cars kan ik wel op die manier verkrijgen)
ook komt ie niet bij de payphone in portland.
iemand dit ook en hoe verholpen?
verder neits getweaked
Heb je weleens de gedachten gehad om eert even deze thread eens door te lezen?Op dinsdag 02 juli 2002 19:30 schreef Nosfer@tu het volgende:
Vraagje over de BF Injection.
ik heb deze "getweaked" om de monster truck te creeeren
banden op 1.90
upper limit op 1 (of 0.9) allebei geprobeerd
lower limit op -1 (of -0.9) allebei geprobeerd
maar nu issie nergens in het spel te krijgen.
ff getest door de garage cheat te gebruiken, maar als ik daar de opdracht geef om hem in een garage te stoppen en ga kijken is de garage leeg (andere cars kan ik wel op die manier verkrijgen)
ook komt ie niet bij de payphone in portland.
iemand dit ook en hoe verholpen?
verder neits getweaked

Sorry hoor..maar deze vraag heb ik dus al héél vaak gezien...
Verwijderd
Check die Yardie!! moooooiOp dinsdag 02 juli 2002 19:11 schreef DeLaVega het volgende:
[..]
Ok dat is deze. komen van een hele vette getunede stingray af.
Nog ff een screenshot van de Yardie en de M5(weer met andere velgen {van de 2003 Viper}) voor de AH
[afbeelding]
Hij zei: "Ook niet bij de payphone in portland"Op dinsdag 02 juli 2002 20:24 schreef CyberDoX het volgende:
[..]
Heb je weleens de gedachten gehad om eert even deze thread eens door te lezen?...
Sorry hoor..maar deze vraag heb ik dus al héél vaak gezien...
Waar ie overigens bij mij altijd wel staat
Volgens mij ligt het aan het gewichtOp dinsdag 02 juli 2002 11:34 schreef CyberDoX het volgende:
[..]
'T is als volgt ingestelt:
wielen: 1.50
Suspension, Steeringlock: 30.0
Forcelevel: 2.0
Dampinglevel: 0.08
Upper limit: 1
Lower limit: -0.75
Bias between F/R: 0.5
en 'k heb alleen de Mass (kg) veranderd (in 5000.0), ik weet niet wat je bij centre of mass allemaal moet veranderen en welke effecten dat geeft...
btw: hij kantelt ook erg snel..dus dacht ik dat ik hem dus zwaarder moest maken
Het is trouwens ook aanbevolen om de lower limit gelijk te houden met de upper limit, dus -1 en 1, anders komt de auto ook niet zo hoog op z'n wielen...

Die BMW is ultra geil
Kan je die misschien even opsturen? Ben zelf niet zo handig in modelen
Me email en icq staan we in me profile.
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Iemand een aanwijzing want GTA3 is nog al groot
Verwijderd
Verwijderd
Daar ook niet...Op dinsdag 02 juli 2002 21:21 schreef MadMarky het volgende:
[..]
Hij zei: "Ook niet bij de payphone in portland"
Waar ie overigens bij mij altijd wel staatBen je al op eiland 3? is wel makkelijk, kun je hem gewoon bij een garage afhalen...
als ik alles default zet, dan weer wel.. tweak ik hem en ik loop naar binnen over icon, loop ik naar buiten en weer binnendan is de garage leeg
edit: ff een reply (niet op degene die ik ge quote heb btw) ow en ik ben een van de eerste die altijd UTFS zegt, dus denk dat ik wel wel het een en ander heb doorgelezen voordat ik ga huilen.. .dus dimmen jah!
ik zag wel overeenkomsten, maar niet zoals het "probleem" bij mij
Verwijderd
thx,+ nice albert heinOp dinsdag 02 juli 2002 19:11 schreef DeLaVega het volgende:
[..]
Ok dat is deze. komen van een hele vette getunede stingray af.
Thnx maar het probleem met GTA3 is dat die auto eigenlijk uit een hoop ingepakte filetjes en instellingen in bestandjes bestaat.Op dinsdag 02 juli 2002 21:26 schreef DarkJedi het volgende:
[afbeelding]
Die BMW is ultra geilHeb je trouwens wel het geluid gebruikt van die V8 (auto naam weet ik niet meer) want die motorgeluid is ook mega geil.
Kan je die misschien even opsturen? Ben zelf niet zo handig in modelen
Me email en icq staan we in me profile.
Ik kan dus niet zo 123 ff een auto uploaden ofzo.
Das wel jammer.
Er komt trouwens verder geen modelen aan te pas alleen maar texturing en wat waardes veranderen.
Als ik tijd en zin heb dan extract ik alle bestandjes van die 2 auto's wel en post ik ook de instellingen in de bestandjes hier wel ff.
Maar ik beloof nix
Velgen kan ik wel snel ff uploaden. Die van de Yardie staan een paar posts hierboven al, en de velgen die onder de BMW zitten wil ik ook wel ff posten als iemand dat wil.
Ik heb de BF Injection ook nogal gemod, maar bij mij staat ie er wel. Meestal 's nachts, maar laatst ook al om 18:40, gewoon af en toe langs de payphone rijden, kijken of ie er staat...Op dinsdag 02 juli 2002 23:13 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
Daar ook niet...
als ik alles default zet, dan weer wel.. tweak ik hem en ik loop naar binnen over icon, loop ik naar buiten en weer binnendan is de garage leeg
edit: ff een reply (niet op degene die ik ge quote heb btw) ow en ik ben een van de eerste die altijd UTFS zegt, dus denk dat ik wel wel het een en ander heb doorgelezen voordat ik ga huilen.. .dus dimmen jah!
ik zag wel overeenkomsten, maar niet zoals het "probleem" bij mij
Verwijderd
MP komt niet.Op dinsdag 02 juli 2002 23:50 schreef GTA3 het volgende:
Als de multiplayer patch uitkomt, dus als, moet je dan niet al je files weer zoals het in het orgineel was hebben?
Rockstar is bezig met Vice City... (Gta4) hier zal het wel in zitten... maar ook hier weer.. eerst Pleesteetion en dan pas pc.. dus wie weet...
Maar een MP pach voor Gta3 komt niet
waarom zo sure?Op woensdag 03 juli 2002 08:45 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
MP komt niet.
Rockstar is bezig met Vice City... (Gta4) hier zal het wel in zitten... maar ook hier weer.. eerst Pleesteetion en dan pas pc.. dus wie weet...

Heb hier op die auto genummerd van 1 tot 13 ik weet mijn god dus niet wat wat is en kan nu dus niet goed modden
Zou iemand even aan willen geven wat wat is. Dus gewoon in zijn bericht:
1 = ...
2 = ...
3 = ..
etc.
Hoor ut wel.
Kan je hem ietsie groter maken ??Op woensdag 03 juli 2002 11:09 schreef Keesr het volgende:
Heb net even een plaatje gemaakt:
[afbeelding]
Heb hier op die auto genummerd van 1 tot 13 ik weet mijn god dus niet wat wat is en kan nu dus niet goed modden
1 = ...
2 = ...
3 = ..
etc.
Hoor ut wel.
En welke auto is het ? Banshee toch ??
Hijs groter nu.. Is de banshee ja.Op woensdag 03 juli 2002 11:17 schreef Nexy het volgende:
Kan je hem ietsie groter maken ??
En welke auto is het ? Banshee toch ??
Verwijderd
Simpel... heb ik nou ook gedaan met de Hoods Rumpo XL. effe A-team busje van maken ghegheghe...
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Verwijderd
Ik heb namelijk gelezen (voordat GTA3 uit was) dat er een kleding editor bij zou zitten maar daar heb ik nog niet veel van gezien:r
tjonge jonge das wel weer erg gemakkelijk he?Op woensdag 03 juli 2002 11:09 schreef Keesr het volgende:
[afbeelding]
1 = ...
2 = ...
3 = ..
etc.
Hoor ut wel.
Iemand anders het uitzoekwerk voor je laten doen.
Wat een sjonnies allemaal hier op t forum de laatste tijd.
Het verschilt zoals al gezegd per auto.
Maargoed ik zal je ff wat tips geven.
Wil je weten wat iets is dan kun je over een vlakje een groot groen kruis zetten en over een ander vlak een blauwe ofzo (Handig om een stippie te zetten aan 1 kant zodat je weet welke kant de texture op wijst).
Dan start je het spel op en ga je kijken wat er een groen kruis op die auto heeft, en een blauwe, enz..
En dan kan je gaan editten.
En maak een savegame, met de auto die je aan het editten bent in je garage, zodat je niet eerst die auto hoeft te zoeken, scheelt een hoop tijd.
Verwijderd
Zorg gewoon even dat je het txd-tooltje hebt (http://gta3files.com) en bestudeer het programmaatje maar ff... komt vanzelf, is niet zo moeilijkOp woensdag 03 juli 2002 14:10 schreef GTA3 het volgende:
Ik snap die sjit met die alpha layer niet, help deze noob ff plz?
Verwijderd
Heb je paint?Op woensdag 03 juli 2002 11:09 schreef Keesr het volgende:
[afbeelding]
1 = ...
2 = ...
3 = ..
etc.
Hoor ut wel.
Waarom luister je dan niet ff gewoon...

Gewoon alle vlakken een andere kleur geven,
dan ff spelen...
dan ff opschrijven wat welke kleur heeft gekregen
(bv. stoelen blauw, deurbekleding geel etc etc)
en dan pas modden!
Verwijderd
alpha layer zegt wat doorzichtig moet zijn en wat niet.Op woensdag 03 juli 2002 14:10 schreef GTA3 het volgende:
Ik snap die sjit met die alpha layer niet, help deze noob ff plz?
zwart=doorzichtig wit=100% zichtbaar grijs = half transparant
als je van die vierkante wielen af wil van wheel_sport64,
moet je deze eens importeren als alpha:

ik heb um nog niet gevonden met de txd tool
hey werkt dat? want ik las eerst van die gast met zn blauwe firetruck dat als je er 1 in je garage laat staan, dat die dan juist NIET geedit word? aparte buffer voor texture ofzo?Op woensdag 03 juli 2002 13:51 schreef DeLaVega het volgende:
[..]
En maak een savegame, met de auto die je aan het editten bent in je garage, zodat je niet eerst die auto hoeft te zoeken, scheelt een hoop tijd.
Verwijderd
http://gta3.gamigo.de/downloads/file.php?id=1014&game=gta3
Ja bij mij werkt dat prima.Op woensdag 03 juli 2002 18:42 schreef BaRF het volgende:
[..]
hey werkt dat? want ik las eerst van die gast met zn blauwe firetruck dat als je er 1 in je garage laat staan, dat die dan juist NIET geedit word? aparte buffer voor texture ofzo?
Maar met oudere savegames niet op 1 of andere manier. alleen de (meest) recente.
Verwijderd

Tis nog niet veel bijzonders maar je moet ergens mee beginnen he.
N1cE man!
t lijkt net een BMWOp woensdag 03 juli 2002 22:10 schreef -Bartjuh- het volgende:
Wat vinden jullie van me eerste carmod?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er 1337 uit.:9~
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Leme guess, een bmw?Op woensdag 03 juli 2002 22:10 schreef -Bartjuh- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Verwijderd
leuk hoor, maar een beetje rare achterlampies voor een beamer...Op woensdag 03 juli 2002 22:10 schreef -Bartjuh- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Kleine correctie Vice City is niet GTA4Op woensdag 03 juli 2002 08:45 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
MP komt niet.
Vice City is in feite niets meer dan GTA3 maar dan in de jaren 80 met bijhorende muziek, hopelijk terug moto's en hopelijk veel minder problemen.
http://www.rockstargames.com/grandtheftautovicecity/
Ik heb nog nergens gezien dat er MP in Vice City zou zitten hoor. Ik hoop van harte dat dit waar is maar ik vrees dat dat voorzien is voor GTA4
Ik vind em wel kewlOp woensdag 03 juli 2002 22:10 schreef -Bartjuh- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zou hem ook wel willen hebben...
Verwijderd
nou... maak jij der eens een lelijk eendje van?Op woensdag 03 juli 2002 23:40 schreef McLambo het volgende:
[..]
Leme guess, een bmw?
Dit topic is gesloten.