• Refro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:10
Ik heb zelf nog geen digitale camera maar ben er wel van plan een te kopen (ergens 3MP rond de E700) maar daar gaat me vraag niet over.

Ik ga dus op vakantie richting een camping en heb geen laptop ik moet dus een hele week doen met een 128MB CF kaart dit is op zich geen probleem maar ik vroeg me af als ik alle fotos op de hoogste resolutie schiet is het dan achteraf zonder pc mogelijk de resolutie omlaag te krijgen?

Dus ik schiet overdag de kaart op de hoogste kwaliteit vol en zoek 's avonds de mooiste fotos uit en laat deze op de hoogste kwaliteit staan de mindere fotos zet ik in resolutie trug en de troep gooi ik weg. Kan dit (ben voornamelijk gefocused op de nikon coolpix 885 en de canon s30)?

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:59

Mystikal

It never hurts to help!

Nee dit is niet mogelijk volgens mij
Eenmaal geschoten is het niet meer aan te passen.

oja ik adviseer S30 :)
Krijg je 16mb nog eens bij, ik denk dat je dan wel redelijk toekomt met schieten hoor...

maar dat is persoonlijk

Basement Bios ---- Exo-S

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:27

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Sommige oudere Fuji camera's konden dit. Ik ben d elaatste tijd niet meer zo op de hoogte van de Fuji camera's maar het zou kunnen dat ze dit nog steeds kunnen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De Olympus Camedia C-100 kan dit wel, is een 1,3 mpixel camera. Je kan pics verkleinen, draaien, zwart-wit maken etc. op de camera zelf.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• joep_k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 15:04

joep_k

......

de fuji 602 kan het ook

hmmm

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:05
Die Nikon Coolpix kan dat (small pic heet die optie d8 ik?)
dan is zo'n foto ong. 60kb, maar de kwaliteit is dan niet denderend meer :'(

Verwijderd

De digitale camera's van Sony kunnen dit. Na het maken van een foto op bijv. 1600x1200 zo te veranderen naar 1280x960, indien je hem via de camera kleiner wilt maken. Daarnaast kun je de foto op de camera al draaien.
Pagina: 1