[gf3 ti500 deluxe r.i.p.] wat vinden jullie?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 230 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:54
Whaahaha, het moet niet gekker worden. :)

Je videokaart van een half jaar oud terugbrengen, geld terug en ook nog eens 7% erbovenop vangen..... get real.... :P

• Vinzzz243
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01-2025
dit is em:
Levert uw gesprek niets op, dan is de volgende stap het schrijven van een aangetekende brief waarin u de winkelier, importeur of fabrikant in gebreke stelt. U noemt daarbij een termijn waarbinnen hij de kwestie in orde dient te brengen. Heeft u geld te vorderen, dan kunt u aanspraak maken op de wettelijke rente vanaf de datum van aanzegging. Per 1 januari 2002 is de wettelijke rente 7%.

• -whodini-
  • Laatst online: 15-08 02:10
Op woensdag 17 juli 2002 08:53 schreef dominator het volgende:
Whaahaha, het moet niet gekker worden. :)

Je videokaart van een half jaar oud terugbrengen, geld terug en ook nog eens 7% erbovenop vangen..... get real.... :P
Vind jij een half jaar lang??? Terwijl de kaart langer in reparatie is dan in gebruik!! Kom op zeg, kapot is kapot na een keer reparatie, moet je na de tweede keer gelijk je geld terug eisen en niet gaan wachten op een kaart dat misschien weer kapot gaat.
Lees dit eens, rechtstreeks uit de consumentenbond.

U sloot een koopovereenkomst met de winkelier, dus ligt het voor de hand dat u uw klacht eerst bespreekt met de winkelier. Als u fabrieks- of importeursgarantie op het product heeft gekregen, dan kunt u er ook voor kiezen direct de fabrikant of importeur in te schakelen. Dit is ook afhankelijk van de algemene voorwaarden; leest u deze goed door.

Levert uw gesprek niets op, dan is de volgende stap het schrijven van een aangetekende brief waarin u de winkelier, importeur of fabrikant in gebreke stelt. U noemt daarbij een termijn waarbinnen hij de kwestie in orde dient te brengen. Heeft u geld te vorderen, dan kunt u aanspraak maken op de wettelijke rente vanaf de datum van aanzegging. Per 1 januari 2002 is de wettelijke rente 7%

Dus niks get real maar get justice zoals het hoort.
Goed zo Vinzzz heeft hem al gevonden ;)

iRacing Profiel

• -whodini-
Nu ff weer een andere vraag.
Als een videokaaart voor reparatie gaat, wat doen ze er precies mee? Bios flash...of iets anders of gaan ze erin solderen?
Misschien dat dominator het weet als Hoofd TD :)

iRacing Profiel

• stylezzz
Kaart word getest, indien defect gaat ie retour leverancier. En zo gaat ie het hele traject af, en dat kan helaas soms lang duren..... :(

Maar goed, de consumentenbond is weer goed bezig. Denk niet dat dit ooit in de praktijk uitgevoerd word, tenzij er iemand een rechtzaak gaat voeren over zoiets. En dan krijg je helemaal een lange geschiedenis....

• stylezzz
Op woensdag 17 juli 2002 11:17 schreef -whodini- het volgende:

[..]
U sloot een koopovereenkomst met de winkelier, dus ligt het voor de hand dat u uw klacht eerst bespreekt met de winkelier. Als u fabrieks- of importeursgarantie op het product heeft gekregen, dan kunt u er ook voor kiezen direct de fabrikant of importeur in te schakelen. Dit is ook afhankelijk van de algemene voorwaarden; leest u deze goed door.

Levert uw gesprek niets op, dan is de volgende stap het schrijven van een aangetekende brief waarin u de winkelier, importeur of fabrikant in gebreke stelt. U noemt daarbij een termijn waarbinnen hij de kwestie in orde dient te brengen. Heeft u geld te vorderen, dan kunt u aanspraak maken op de wettelijke rente vanaf de datum van aanzegging. Per 1 januari 2002 is de wettelijke rente 7%
Waarom beweer jij dan dat het gesprek niks opleverd? De winkel heeft allang toegezegd de kaart wederom voor reparatie door te gaan sturen, ze hebben zelfs de toezegging gedaan als het weer uit de klauwen loopt met de wachttijd er een nieuwe kaart komt. Om de winkel nu al in gebreke te stellen is een beetje voorbarig....

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 11:57 schreef Sinterklaas het volgende:

[..]

Dat vind ik een beetje overdreven. Gewoon kijken wta een Ti500 deluxe nu kost en voor dat bedrag een nieuwe kaart uitzoeken lijkt mij het eerlijkst. Je hebt toch een paar maanden met die kaart gewerkt.
Tuurlijk sinterklaas,

Je koopt een kaart van 500 euro hebt er 2,5 maand plezier van. En dan ga je voor de prijs van een ti500 nu een andere kaart shoppen. De marktwaarde van een ti500 is nu ongeveer iets minder dan 200 euro.

Ik zou gewoon het volledige aankoop bedrag terug eisen omdat het product niet aan de verwachting heeft voldaan dat het wel had moeten doen. Ga op je streepen staan waar je als consument recht op hebt. Niks geen onderhandeling over ander product. Geef Winkelman 7 dagen de tijd om een vervanging te regelen anders geld terug (doe dit schriftelijk). Dat de kaart niet meer wordt gelevert is toch niet jouw probleem.

• -whodini-
Ben het volledig met MacDweal eens.
Die kaart was vanaf het begin al niet goed.
Ik heb al behoorlijk wat systemen in elkaar gezet voor mezelf en voor andere. Nu wil ik niet zeggen dat ik zo ervaren ben, maar als een onderdeel problemen begint te geven dan blijf het meestal problematisch.
Ik zou geen genoegen nemen met iets anders gewoon geld terug Klaar.
Ik heb ooit een Gforce2gts gekocht na een paar weken vreemd beeld met blokjes en rare strepen. Ik naar de winkel terug en het eerste wat ik zei, was dat ik kaart niet meer wilde hebben (wel beleefd en netjes )omdat ie kapot was, dus ook niet repareren.
Die kerel pakt gewoon een andere kaart van de plank en zegt succes ermee.
Zo moet je het accepteren en niet anders. Zeker met computer onderdelen met al die componenten.
Het is geen wasmachine waar je een onderdeel kan vervangen zonder problemen

iRacing Profiel

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 13:13
Al weer wat vernomen van het zootje?

• Vinzzz243
neej nog niet, hoop deze week...maar ik hou jullie zowiezo op de hoogte!!

Verwijderd

Op woensdag 17 juli 2002 12:22 schreef MacDweal het volgende:

[..]

De marktwaarde van een ti500 is nu ongeveer iets minder dan 200 euro.
Ik weet niet waar je dat gezien hebt? Maar de goedkoopste ti 500 kost ongeveer 350 euro.
Dus omruilen voor minimaal een ti 4400 is het minste wat ze kunnen doen.

• Vinzzz243
nou , als ik morgen niets van ze hoor, dan wil ik mn geld terug. Hoe groot schatten jullie de kans dat dat ook gaat lukken? Hoe kan ik dat het beste aanpakken? Bellen?

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-05 22:58

QuestGamer

Questje

Op woensdag 24 juli 2002 18:08 schreef Vinzzz het volgende:
nou , als ik morgen niets van ze hoor, dan wil ik mn geld terug. Hoe groot schatten jullie de kans dat dat ook gaat lukken? Hoe kan ik dat het beste aanpakken? Bellen?
Als ik bovenstaande zo lees, denk ik een aangetekende brief. Kan je veel duidelijker in zijn denk ik. Als je belt schepen ze je misschien weer met een GF4MX af.

Wat een klotebedrijf zeg.

Toen mijn Radeon8500 kapot ging die ik van Exile heb gekocht, kon ik voor het complete aankoopbedrag (280 euro) een nieuwe kaart uitzoeken. En ik mocht zelfs wachten tot de Ti4400 die ik wou weer leverbaar was. Moest ik wel wat bijbetalen, maar niks extra's.
Ik ben nu dus de blije eigenaar van een Ti4400 *D

Sterkte ermee!

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:47
Het is nu precies een maand geleden dat je de videokaart hebt ingeleverd ik had een partij stennis lopen trappen in die winkel.

Rot op zeg zo'n dure kaart meer dan 1000 piek paar maanden geleden en je moet er zo lang op wachten. Zijn ze helemaal gek geworden Ik was er naartoe gegaan en was niet de winkel uitgegaan zonder dat ik een kaart had waar ik tevreden mee was (minimaal een TI4400).

Je moet gewoon je recht gaan halen en zo enorm gaan zeiken dat ze het gewoon doen om van je af te zijn.

Het zijn jou hard verdiende centen hoor waar ze zo laks mee om gaan.

PVOutput 11x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

• Vinzzz243
ok, maar de vraag is, of ik nu kans maak op mijn centen, omdat de kaart nu al ter reparatie ligt (ofzow)

• Vinzzz243
ok, spoed reply's gevraagd :)

ik heb net gebeld, dat ik het beu was.
Ze wilden onder geen geding geld teruggeven, maar wel een nieuwe Gf4 ti4400 geven.
"van de 9 maanden oude geforce kaart kunnen wij u nooit het totale koopbedrag teruggeven"

Wat moet ik doen :? tips? suggesties?

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 23:17
Op donderdag 25 juli 2002 14:44 schreef Vinzzz het volgende:
ok, spoed reply's gevraagd :)

ik heb net gebeld, dat ik het beu was.
Ze wilden onder geen geding geld teruggeven, maar wel een nieuwe Gf4 ti4400 geven.
"van de 9 maanden oude geforce kaart kunnen wij u nooit het totale koopbedrag teruggeven"

Wat moet ik doen :? tips? suggesties?
ik zou lekker die gf4 aannemen en nooit meer naar die zaak teruggaan

• Vinzzz243
jaja srry voor de schopjes steeds...

maar ik zou jullie op de hoogte houden.
Net gebeld, hij had een klant dus zou me zo trugbellen.
Na lang gesprek tot een overeenstemming gekomen.
Nieuwe asus 4400 tvout, dvi, vga en lege cd's :)

Als er geen reacties meer volgen op deze post, mag er een slotje op komen (eindelijk :P ) althans, TOTDAT het weer fout gaat met de nieuwe asuskaart :P lol

Verwijderd

Ik zou hem maar nemen deze kaart is een stuk sneller dan je oude gf3 500.Ik hoop voor je dat i snel komt en dat i ook goed werkt, anders wordt het een heel vervelend verhaal.

• -whodini-
Op donderdag 25 juli 2002 15:47 schreef Vinzzz het volgende:
jaja srry voor de schopjes steeds...

maar ik zou jullie op de hoogte houden.
Net gebeld, hij had een klant dus zou me zo trugbellen.
Na lang gesprek tot een overeenstemming gekomen.
Nieuwe asus 4400 tvout, dvi, vga en lege cd's :)

Als er geen reacties meer volgen op deze post, mag er een slotje op komen (eindelijk :P ) althans, TOTDAT het weer fout gaat met de nieuwe asuskaart :P lol
Ik denk zelf dat ze ook blij zullen zijn met zo`n deal aangezien een 4400 nu rond de ¤ 300,- kost.
Eingelijk had je voor een 4600 moeten gaan met alle extras.
Maar je bent tevreden :)

iRacing Profiel

Pagina: 1 2 Laatste