Verwijderd
Of vriend-scoor bakOp dinsdag 18 juni 2002 18:20 schreef Kippenijzer het volgende:
Deze kast is nu wel weer "zet in huis van vriendin" vriendelijk qua uiterlijk... En echte chick-scoor bak dus
en voor de liefhebbers zet ik er straks wel ff een paar fotos van mn posters op :P:P:P
Ahh een Dell zeg dat dan meteen dat het een slet is. Ja dan hoort Roze er wel bij!!Op dinsdag 18 juni 2002 18:25 schreef CHILLYWILLY het volgende:
ja het is een blijf een dell kast daar kan ik ook niks aan doen
en voor de liefhebbers zet ik er straks wel ff een paar fotos van mn posters op :P:P:P
Perfect zelfs! En dan nog posters van een dell erbij ook nog!
Beste casemod tot nu toe!!!
Is een keer wat anders
theworldforizabel.la
Verwijderd
Btw een topic als deze starten met zulke pics is vragen om originele meningen
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Meer van dit soort topics!!!
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Verwijderd
nee man is wel weer eens lachuh,..een mod die erhm ja uhhh 'anders' isOp dinsdag 18 juni 2002 18:31 schreef Vunzz het volgende:
Een Dell Dimension, zo uit de winkel, slecht gespoten en nog in lelijke kleuren ook...
Meer van dit soort topics!!!
Verwijderd
is minder erg dan deze roze modOp dinsdag 18 juni 2002 18:33 schreef dr.lowtune het volgende:
[topic=481868/1/25]
yup, deze!
MAAR ik moet erbij zeggen...je heb echt 'ballen'en 'lef'
kga denk nog wel bij die andere kleur in de zijkant een gat maken en dan wat
Verwijderd
omg lol hahahah roflmaoOp dinsdag 18 juni 2002 18:34 schreef cmdr_sm het volgende:
Je moet um geel met roze maken, dan kan je um spekkie noemen
Verwijderd
wat heb jij met roze?Op dinsdag 18 juni 2002 18:41 schreef CHILLYWILLY het volgende:
ja jesus khad gewoon niks te doen... en om nou kweetni hoeveel geld aan je mod uit te geven nou nee.
kga denk nog wel bij die andere kleur in de zijkant een gat maken en dan watroze
neonlampen erin.
[ontopic] Nu ik eigenlijk zo kijk, deze mod is gewoon beter dan veel anderen PUUR omdat hij gewoon extreem origineel is
[/ontopc]
echt waar je heb lef om zoiets hier op GOT neer te pleuren
ken je er met een krijtje op schrijven
maareh das een werk voor de zomervakantie
de foto van de britney poster eracheter is ook inmiddels gearriveerd op www.chillywilly2002.tk
rood lampje in je raamkozijn?Op dinsdag 18 juni 2002 18:41 schreef CHILLYWILLY het volgende:
ja jesus khad gewoon niks te doen... en om nou kweetni hoeveel geld aan je mod uit te geven nou nee.
kga denk nog wel bij die andere kleur in de zijkant een gat maken en dan watroze
neonlampen erin.
Ik vind het wel verfrissend om eens een kast te zien die niet heterosexualiteit-bevestigend zwart is gespoten.
Gewoon zo laten, is een goed kleurtje.
"One day I may find it quite amusing,
how touch and tongues make life so confusing."
Anne Clark
Kan de britney pic niet vinde?!Op dinsdag 18 juni 2002 18:44 schreef CHILLYWILLY het volgende:
niks hoor :S:S nee maar schoolbord zwart lijkt me ook lauchuh
ken je er met een krijtje op schrijvenen das natuurlijk ook wel handig
maareh das een werk voor de zomervakantie
de foto van de britney poster eracheter is ook inmiddels gearriveerd op www.chillywilly2002.tk
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Verwijderd
niks, hij heeft hem alleen gespotenOp dinsdag 18 juni 2002 18:53 schreef Metal-Kool4 het volgende:
wat is er dan gemod?
tis de eerste en ik doe het nog wel is een paar keertjes denk ik.
enuhhh de britney posters zijn nu "wel" online.
Verwijderd
Verwijderd
best lef om hem roze te spuiten.
GEWELDIG, dit ga ik ook doen!!Op dinsdag 18 juni 2002 19:01 schreef robbertkrebbers het volgende:
het valt me mee dat er nog geen gay-tweaker heeft gereageert met: GEWELDIG, dit ga ik ook doen, prachtige kleur etc...
Verwijderd
Maar ga je um nog overspuiten of niet?
He likes doing thinges the "wrong" wayOp dinsdag 18 juni 2002 19:09 schreef Sepans het volgende:
mmmmmzzzzz rose/goud en dan nog britney fan ook....
Maar ga je um nog overspuiten of niet?
maar jah als jij het maar leuk vind, het is jouw kast
maar kdenk in de zomervakantie dat ie schoolbord zwart word
is handig voor links enz
Verwijderd
Het is een DELL(HELL) pc!!!
aaarrgghh
maar verder lekker ORGIneel
een 8 voor die case
maar alleen de processor is nog maar van dell
en om nou een nieuwe kast te kopen -- hijs prima.
en krijg ik voor die mod nog een 8
ze hebben gelijk hij is alleen gespoten
maar als ik meer had gedaan had ik nu niet kunnen tweaken omdat hij dan nog niet af was
Verwijderd
effe een vraagje voor mijn huisgenoot.
Hij heeft dezelfde Dell kast als jouw.
Hij heeft net een Chieftech kast gekocht.
Alleen het mobo dat in de Dell zat (standaard erbij zat)
heeft voor de powerknop/resetknop/.. 1 aparte "stekker" i.p.v. voor elke functie een kleintje.
Weet jij waar die aparte van de chieftech op dat Dell moederbord moeten?
Dus die voor power/reset etc.
Hopelijk kan je mijn huisgenoot ermee helpen. Hij heeft van ellende zijn mobo + shit weer terug in de Dell kast gedaan.
Verwijderd
Als het goed is is het een intel bordje.
Maar toch bedankt voor je moeite.
Al de mod's horen toch op GoT thuis? kleuren maken niet zo erg veel uit.
Je zit er alleen zelf de hele tijd naar te kijken
[ali G mode]Op dinsdag 18 juni 2002 18:14 schreef CHILLYWILLY het volgende:
Khad laatst weer is niks te doen en toen heb ik mn kast maar is gespoten. Aangezien ik alleen nog maar roze en goud had is mn kast roze met goud.
pics staan op http://www.chillywilly2002.tk/
ok over de kleuren ..... ik zit er al aan te denken om hem over te spuiten in mat zwart (verf voor schoolborden)maarja eigenlijk ziet dit er ook wel lachen uit
BOTTY BOY!!!!! BOTTY BOY!!!!! BOTTY BOY!!!!! BOTTY BOY!!!!! BOTTY BOY!!!!! BOTTY BOY!!!!! BOTTY BOY!!!!! BOTTY BOY!!!!!
[/ali G mode]
Verwijderd
ga je hem trouwens nog een andere kleur geven? want als je die blijft gebruiken dan is dat wel weer gay.
Verwijderd
Alleen die posters van die lelijke snol, bah bah.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Verwijderd
erhm rightOp dinsdag 18 juni 2002 19:57 schreef sKitZo het volgende:
[..]
[ali G mode]
BOTTY BOY!!!!! BOTTY BOY!!!!! BOTTY BOY!!!!! BOTTY BOY!!!!! BOTTY BOY!!!!! BOTTY BOY!!!!! BOTTY BOY!!!!! BOTTY BOY!!!!!
[/ali G mode]
Verwijderd
Verder leuk gedaan en zeer origineel
Verwijderd
ff een vraagje, als je die verf nou hebt staan en je doet er nix mee maar je vind het wel een akelige kleur.... WAAROM.... doe wat nuttigs zoek een baan ofzo... lijkt me iets hoor of verveel je je zo erg??
Verwijderd
mooiOp dinsdag 18 juni 2002 20:31 schreef Juggernaut het volgende:
beetje jammer van die mooie dell kast
ThA wOrD Iz: BATTY BOYOp dinsdag 18 juni 2002 19:57 schreef sKitZo het volgende:
[..]
[ali G mode]
[/ali G mode]
het is toch Botty? afgeleid van bottem? als in achterste?Op dinsdag 18 juni 2002 20:37 schreef caesartje het volgende:
[..]
ThA wOrD Iz: BATTY BOY
Zou je wel denke ja maar in Ali G in the house zegt ie toch echt Batty boyOp dinsdag 18 juni 2002 20:38 schreef sKitZo het volgende:
[..]
het is toch Botty? afgeleid van bottem? als in achterste?
either way: hij weet waarschijnlijk zelf niet hoe je het "schrijft"
Booyaka ik heb het!Op dinsdag 18 juni 2002 20:40 schreef caesartje het volgende:
[..]
Zou je wel denke ja maar in Ali G in the house zegt ie toch echt Batty boy
either way: hij weet waarschijnlijk zelf niet hoe je het "schrijft"
http://www.londonslang.com/db/b/
London Slang!!botty boy - offensive slang for gay man.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Mare, is al een aantal keer gezegt, maar ik vind roze echt niet een kleur voor een jongen...
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd
ps. dit was natuurlijk maar een grapje, ik heb een vriendin
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Verwijderd
AAAAAAH!!! *stress*
BRITNEY SPEARS!
Maar goed, ff inhoudelijk: Ik hoop dat je van het maken van die kast veel lol hebt gehad, want van het resultaat zul je niet veel lol beleven..
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
Verwijderd
Maar waarom is roze+goud gay?
Als jij een roze tschirt draagt, ben je dan gay?
You can't free a fish from water.
Verwijderd
Even heel erg off-topic, waar heb je die posters vandaan? Zijn toch uit "Don't Let Me Be The Last To Know"? Erg geinteressseerd.
En on-topic, sorry maar ik vind je kast vrij lelijk
Enuhhh ik ga mn kast in de zomervakantie schoolbordzwart maken. en dan ook een gat in de zijkant met een blacklite of een neonlamp erin.
een roze neonlamp???Op woensdag 19 juni 2002 09:47 schreef CHILLYWILLY het volgende:
Die posters komen uit frankrijk ..... en ik denk niet dat je zin hebt om naar frankrijk te gaan voor een poster.
Enuhhh ik ga mn kast in de zomervakantie schoolbordzwart maken. en dan ook een gat in de zijkant met een blacklite of een neonlamp erin.
Verwijderd
Ik twijfel nog...:) In ieder geval bedankt en succes met het her-modden van je kast.Die posters komen uit frankrijk ..... en ik denk niet dat je zin hebt om naar frankrijk te gaan voor een poster.
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Verwijderd
Valt een kast verven eigenlijk wel onder case-modden
/normal mode
Absoluut dappere kleurtjes, dat wel
Verwijderd
Dat je een case met deze kleuren durft te plaatsen op GoT...
Zie er wel....ehm..... 'anders' uit...