/me Arjen heeft een ontiegelijke hekel aan draaiende email-icons!
Gay dude, liberace gay.
You can't free a fish from water.
Verwijderd
MMMMmmm, Britney! 
Even heel erg off-topic, waar heb je die posters vandaan? Zijn toch uit "Don't Let Me Be The Last To Know"? Erg geinteressseerd.
En on-topic, sorry maar ik vind je kast vrij lelijk
Even heel erg off-topic, waar heb je die posters vandaan? Zijn toch uit "Don't Let Me Be The Last To Know"? Erg geinteressseerd.
En on-topic, sorry maar ik vind je kast vrij lelijk
Die posters komen uit frankrijk ..... en ik denk niet dat je zin hebt om naar frankrijk te gaan voor een poster.
Enuhhh ik ga mn kast in de zomervakantie schoolbordzwart maken. en dan ook een gat in de zijkant met een blacklite of een neonlamp erin.
Enuhhh ik ga mn kast in de zomervakantie schoolbordzwart maken. en dan ook een gat in de zijkant met een blacklite of een neonlamp erin.
een roze neonlamp???Op woensdag 19 juni 2002 09:47 schreef CHILLYWILLY het volgende:
Die posters komen uit frankrijk ..... en ik denk niet dat je zin hebt om naar frankrijk te gaan voor een poster.
Verwijderd
Ik twijfel nog...:) In ieder geval bedankt en succes met het her-modden van je kast.Die posters komen uit frankrijk ..... en ik denk niet dat je zin hebt om naar frankrijk te gaan voor een poster.
Tja, ik heb eigenlijk geen idee van wat ik hierop moet zeggen...
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Bahhhhhhhhhh. Roze is niet mijn kleur! En webpages maak je niet in word maar in kladblok
Verwijderd
/no offense mode
Valt een kast verven eigenlijk wel onder case-modden
/normal mode
Absoluut dappere kleurtjes, dat wel
Valt een kast verven eigenlijk wel onder case-modden
/normal mode
Absoluut dappere kleurtjes, dat wel
Verwijderd
Je hebt wel lef.. 
Dat je een case met deze kleuren durft te plaatsen op GoT...

Zie er wel....ehm..... 'anders' uit...
Dat je een case met deze kleuren durft te plaatsen op GoT...
Zie er wel....ehm..... 'anders' uit...