Toon posts:

UPC rekening van 1393,74 overige posten????

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand dat ook gehad, ik kreeg een rekening binnen van priority telecom van 52 euro, en wat zat er tot mn verbazing bij een rekening van de upc diensten...waarbij staat..
upc standaart pakket radio/tv 9 euro
priority telecom 51 euro
chello internet 40 euro
overige posten 1280 euro
en laat het nou die laatste zijn waardoor ik bijna een hartaanval kreeg..
wat flikken ze me nou...?
ik wil ze nu bellen maar wegens grote drukte kunnen ze me niet te woord staan..
heeft iemand anders ook zo een rekening gehad...en wat zou ik moeten doen?

Verwijderd

:o

Overige posten, ik denk dat dat "sponsoringskosten Red UPC" zijn...

Echt belachelijk, dat ze als overige kosten zo'n fortuin durven te vragen, ik zou zeggen: "Sorry, ik heb het ook te druk om te betalen!" >:)

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
oei...

0900 site's bekeken?

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Verwijderd

Tja sowieso, al die 0900 shit moeten ze verboden maken. Zeker met die ranzige dial-in programma's met die [CENSUUR] KPN SwitchPoint software.

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09-2025
Wij kregen ook vandaag dat soort shit binnen..
Maar dan was het bij ons gelukkig 220 euro..hmm je mag niet echt van geluk spreken als je dit ziet hehe maar de jouwe is enger heheh..

have fun

Ik heb ze maar niet gebeld, hang ik weer 40 min aan de lijn om een domwijf aan de lijn te krijgen die er nix van begrijpt...
Ik betaal het gewoon niet en w8 wel totdat ze failliet zijn ofzo

• Aakab
  • Laatst online: 17-09-2025
Op dinsdag 18 juni 2002 17:19 schreef tjAb82 het volgende:
oei...

0900 site's bekeken?
Je kan toch geen 0900 sites bekijken met je kabelmodem?
of word ik nou gek?

Verwijderd

Topicstarter
niks te 0900 sites bekeken....waarom hebben ze niet gewoon sepecificaties gestuurs..ik wil weten waaruit zo een rekening uit voortkomt..wat heb ik nou an overige posten..ik heb chello, priority telefonie...en kabel tv..
maar dit vind ik wel heel vaag..te betalen voor 2 - 7 - 02
ik denk dat ik een advocaat ga nemen of zo..want ik ga dit echt niet betalen

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
hehe was ook geintje..
nee sorry zou het ook niet weten..

gewoon bellen..tjsa..hoe lang het ook duurt

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:15
Niet toevallig openstaande rekeningen uit het oude systeem? Anders zou ik toch eerst maar ns bellen. De wachtijden bij kabeltv zijn trouwens gewoon in orde, meestal krijg je direct iemand aan de lijn, alleen bij Chello duurt het erg lang.

Verwijderd

Datalimiet overschreden :Y)

Verwijderd

Per ommegaande schriftelijk de nota betwisten; aangetekend versturen.

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:39

AMDFreak

Intel is zo..

administratie foutje?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 19:52
ik heb vandaag ook een nota gehad van upc.
priority telecom 21.87 euro
Chello internet 40.29 euro
overige posten 61.93!!!!????

waar die overige posten vandaan komt,joost mag het weten.ik ga alleen die internet en de telefoon betalen maar die overige posten nooit van ze leven dat ik die betaal zonder dat ik weet wat het is.

• POLICE
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-05 18:28
UPC is van syteem ovegestapt, en die overige posten zijn de openstaande rekeningen die openstonden in het oude systeem.

Verwijderd

Topicstarter
ja stom van me., dr staat op de achterkant ...factuur vorige systeem...mar wat nu dan...ze stuurde me geen facturen meer....
moet ik dit nu in 1 keer gaan betalen....of kan ik aanspraak maken om helemaal niks te betalen...ik wist toch niet hoeveel ik moest betalen als ik geen factuur kreeg?
kunnen ze dit zomaar doen, ondanks het hun fout is?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op woensdag 19 juni 2002 08:12 schreef vraagteken het volgende:
ja stom van me., dr staat op de achterkant ...factuur vorige systeem...mar wat nu dan...ze stuurde me geen facturen meer....
moet ik dit nu in 1 keer gaan betalen....of kan ik aanspraak maken om helemaal niks te betalen...ik wist toch niet hoeveel ik moest betalen als ik geen factuur kreeg?
Ehm ja het is hun fout.
En ja dat moet je in 1 keer betalen.

Ik neem aan dat je slim genoeg bent geweest om gewoon elke maand het bedrag wat je moest betalen aan de kant heb gezet.

Als je dat niet heb gedaan.... ehm das eigenlijk dom :)

• Baarsjes
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Baarsjes

Unagi

Dus die overige kosten zijn de kosten van het afgelopen jaar die je gewoon niet betaald hebt? Je hebt dus in 1 jaar tijd geen nota's ontvangen? Je kan proberen om een betalings regeling te treffen, maar denk wel dat ze gerechtigd zijn om het gehele bedrag van je te eisen. Wel een domper achteraf voor jou, denk je gratis te internetten en dan krijg je zo'n reklening.

http://www.bonuszoeken.nl

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:42
Goh, je wist niet hoeveel het kostte terwijl je nog oude facturen had en op elke straathoek het bedrag genoemd staat?

Je hoeft idd. niet te betalen als ze geen facturen sturen, maar je bent ze nog steeds het geld schuldig omdat je de dienst afgenomen hebt.

Je kunt wel proberen een betalingsregeling te treffen. Voor een deel heeft UPC onzorgvuldig gehandeld door geen facturen te sturen. (Desnoods verzin je er een feedback form / telefoontje naar de helpdesk bij om te onderbouwen dat je op zijn minst een beetje moeite hebt gedaan om een factuur te ontvangen.)

[edit]
Ik zie net dat het meer dan EUR 100 per maand is geweest. Voor priority kun je natuurlijk nooit het bedrag hebben geweten omdat dat afhangt van je belgedrag. Dit maakt UPC meer 'schuldig'.

Probeer ook eens een specificatie van de tel.rek. op te vragen van Priority >:)

Verwijderd

wij hebben van de week ook een rekening van upc geannuleerd, want daar stonden ook allemaal rare hoge bedragen op! m'n pa wil gewoon eerst een specificatie zien, voordat hij ook maar 1 cent betaalt :)

bij mijn overbuurman gaat het al sinds begin dit jaar fout met rekeningen... die krijgt ten eerste alle rekeningen twee keer en dat wordt dus ook twee keer afgeschreven :(
en ten tweede staan er diensten op die hij helemaal niet gebruikt :?

• Caeruleus
  • Laatst online: 22:28
Ik heb vorig jaar ook een paar maanden geen rekening gehad van UPC maar ik heb er gewoon een paar keer achteraan gebeld. Ik wilde namelijk dit soort geintjes voorkomen.

Ik had namelijk niet de illusie dat ze zouden vergeten dat ze nog geld van me kregen.
Ik ben ook blij dat ik via acceptgiro betaal (ondanks dat het 60 cent per keer extra kost) aangezien ik mijn internet in april heb opgezegd en dat ze voor mei en juni weer een rekening hebben gestuurd. |:(

no animals were harmed during the production of this message

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Ja dit is de meest voorkomende klacht van UPC.

- geen facturen
- foutieve facturen
- te veel facturen

Heb zelf ook de nodige administratieve problemen met upc (gehad), waaronder dubbele en foutieve facturering van Chello. En dan durven ze dood leuk voor de 10e keer op te bellen om te vragen of je ook nog wil gaan telefoneren via de kabel, dacht het niet |:(

Heb nog steeds recht op 22,50E retour voor een niet nagekomen monteursafspraak, maar homaar dat je wat terugkrijgt. Ben die helpdesk van UPC ook spuugzat, vanaf 1 juli kun je met ze mailen. Dan ga ik achter die 22,50E aan, want om daar steeds over te bellen met een betaalde helpdesk heeft ook niet veel zin.

• capedro
  • Laatst online: 20-05 09:15
overige posten

Is een zeer vage omschrijving van een post, laat ze bij UPC eens een specificatie zien waaruit die kosten zijn opgebouwd! 8-)

My weblog

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb ze een aangetekend schrijven gestuurd..ik wil zien waaruit alles is opgebouwd..
in ieder geval bedankt voor de replays..
ik ben gelukkig niet de enige die dit heeft gehad,maar wel de enige die zoveel moet betalen :( (volgens hun)
ik zal kijken wat eruit komt...
maar ben dr niet blij mee

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op woensdag 19 juni 2002 14:51 schreef vraagteken het volgende:
ja ik heb ze een aangetekend schrijven gestuurd..ik wil zien waaruit alles is opgebouwd..
in ieder geval bedankt voor de replays..
ik ben gelukkig niet de enige die dit heeft gehad,maar wel de enige die zoveel moet betalen :( (volgens hun)
ik zal kijken wat eruit komt...
maar ben dr niet blij mee
sorry maar ik snap die mensen echt niet die denken gratis te internetten omdat ze geen rekening krijgen. Dat geld zet je toch apart dan?? dat is gewoon beetje dom he

Verwijderd

DSorry hoor mensen maar ik kreeg ook een factuur met "overige posten eenmalig" "saldo factuur vorig systeem" met eenbedrag van 490,67 en een totaal van 596,50. Ik neem alle diensten af en krijg daarvoor korting op telefoon en de decoder (overigens basis pakket) Bij bij wordt alles altijd afgeschreven. Ze claimen dus dat ik bijna een jaar mijn rekening niet betaald heb maar zij schrijven het wel af. Ik woon nog niet eens een jaar op mijn huidige adres. Ik vind het schofterig, absurd en totaal buiten alle proporties. Ze zijn onbereikbaar en geven geen antwoord op mail en brieven. Volgende maand gaan ze failliet en ik heb een vermoeden dat ze de particulier willen gaan laten opdraaien voor de schulden. Probeer je geld maar eens terug te krijgen... Ik zit momenteel in het buitenland op vakantie en kan niets doen. Vanuit hier bellen naar europa kost bovendien ongeveer 6 dollar per minuut en dan ga je ze niet bellen. Ik moet mijn bank faxen de incasso terug te draaien en stop te zetten. Ik ben echt witheet. ik hoop dat meer mensen hetzelfde hebben zodat we gezamelijk actie kunnen ondernemen. Overigens heb ik per direct alles opgezegt, terwijl ik eigenlijk jaren redelijk tevreden was (was er bij vanaf het eerste uur) Ik heb geen datalimiet overschreden en 0900 dingen gaan nogal moeilijk zonder modem. Groeten, saffi

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Lullig voor je...

Maar ehm vertel me eens: Kost het ook 6 Dollar om je tekst wat beter leesbaar te maken >:) ?
Alinea's e.d. zou schelen...

• Pc123
  • Laatst online: 01:15
Dat geld moet je betalen omdat je ze het nog schuldig bent, anders wordt je waarschijnlijk afgesloten, ze zijn bezig de administratie weer een beetje op orde te krijgen denk ik.

Verwijderd

Hebben jullie ook allemaal gebeld, gemaild en gevloekt toen jullie geen rekeningen kregen...

Nee we denken dan alleen maar dat is ff lekker we hoeven niet te betalen, mischien wel een foutje.

Ja en dat valt dan achteraf wel erg tegen......

Verwijderd

Tweakers doen elkaar permanent de groeten....

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Niet betalen

Hun administratie is toch zo'n teringzooi dat ze je vergeten af te sluiten :Z

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
nog leuker...weet je wat ze willen doen...
ik betaalde altyd met een acceptgiro...sinds kort heb ik een andere vriendin...de afgelopen 7 keer heb ik via haar rekening mn maandlasten aan upc betaald...nu met deze overige posten gedoe...hebben ze haar rekeningnummer ingevuld..
dus nu moet het geld van haar rekening af....mijn naam staat op die acceptgiro, en haar rekeningnummer...daar klopt toch geen reet van...zonder vooraf iets te melden...dat kunnen ze toch niet maken...ze willen duidelijk meteen geld zien...
de eerste de beste rekeingnummer pakken ze maar..wat denken ze wel niet :(

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 16:19 schreef KillerAce_NL het volgende:
Lullig voor je...

Maar ehm vertel me eens: Kost het ook 6 Dollar om je tekst wat beter leesbaar te maken >:) ?
Alinea's e.d. zou schelen...
hij schrijft verder duidelijker dan overige tweakers, wat taalgebruik betreft...

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 08:34 schreef vraagteken het volgende:
nog leuker...weet je wat ze willen doen...
ik betaalde altyd met een acceptgiro...sinds kort heb ik een andere vriendin...de afgelopen 7 keer heb ik via haar rekening mn maandlasten aan upc betaald...nu met deze overige posten gedoe...hebben ze haar rekeningnummer ingevuld..
dus nu moet het geld van haar rekening af....mijn naam staat op die acceptgiro, en haar rekeningnummer...daar klopt toch geen reet van...zonder vooraf iets te melden...dat kunnen ze toch niet maken...ze willen duidelijk meteen geld zien...
de eerste de beste rekeingnummer pakken ze maar..wat denken ze wel niet :(
het is zo'n rottig bedrijf...:?

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op woensdag 19 juni 2002 19:12 schreef dreeke het volgende:
Niet betalen

Hun administratie is toch zo'n teringzooi dat ze je vergeten af te sluiten :Z
Klopt :)
Kameraad van een oud collega kan na 1,5 jaar nog steeds internetten,het modem of niets is opgehaald.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Verwijderd

"Maar ehm vertel me eens: Kost het ook 6 Dollar om je tekst wat beter leesbaar te maken ?
Alinea's e.d. zou schelen..."

Is waar maar als je boos bent heb je de neiging in en keer de tekst in te typen....:)

"Dat geld moet je betalen omdat je ze het nog schuldig bent, anders wordt je waarschijnlijk afgesloten, ze zijn bezig de administratie weer een beetje op orde te krijgen denk ik."

Als je had gelezen had je gezien dat het wel wordt afgeschreven. Ik betaal gewoon voor mijn UPC diensten en daar heb ik, uiteraard, gen problemen mee.
Als ze mijn modem niet weghalen krijgen ze hem aangetekend retour. Zolang je van de diensten gebruik maakt ben je in principe afnemer en zul je moeten betalen. Dat kunnen ze nog wel hard maken.
Ik ben alleen benieuwd hoe lang het gaat duren voordat de borg teruggestort gaat worden.
Ik heb gelukkig een uitwijkmogelijkheid; ADSL met drie vaste IP adressen, 2Mbit down en 1 Mbit upstream voor ongeveer 100 Euro per maand. Geen datalimiet, geen verbod op servers of line-sharing en s'avonds is het netwerk leeg. Lang leven de Universiteit.

Dat was dan 6 dollar ;),
Groeten, Saffi

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-08 10:08
saffi: wel eens de FAQ gelezen?... geen groeten $nick onder aan je post

Aap!

• reller
  • Laatst online: 12-08 00:11
shit da's balen, ik heb wel iets gelezen over die "Overige Posten"-post, is een overgang van een oud debiteuren naar een nieuw debiteuren systeem. Maar wat er dan precies mee wordt bedoelt :?

• reller
  • Laatst online: 12-08 00:11
ow kijk es wat er op de UPC homepage staat:

[copy]

FACTUREN IN AMSTERDAM E.O

Sommige klanten in Amsterdam e.o hebben in juni per abuis een verkeerde factuur en acceptgiro ontvangen. Als op de eerste pagina van de nota de optelling van de bedragen niet juist is, kunt u deze als niet verzonden beschouwen. Binnenkort zullen deze klanten een nieuwe factuur ontvangen.
Onze excuses voor de overlast.

[/copy]

misschien iets mee te maken?

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-07 15:37

dread

Sluwe vlaming

hou je modem maar
ik heb hem wel teruggebracht maar nooit mijn borg teruggezien.
wel veel gebeld maar eens houd het op anders zijn je belkosten hoger dan je borg.
veel macht heeft chello. Ze doen met je wat zij willen.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• A1ex
  • Niet online
lol, wel vreemd. Ik zou iig die rekening niet betalen, zal echt wel foutje zijn.

• Webgnome
  • Laatst online: 19:00
als je in het verleden vaak een rekening niet hebt ontvangen (en dus niet hebt betaald) dan zou ik gewoon zo eerlijk zijn om te bellen en dan te vragen of dat zo is. Is dat zo dan zou ik toch maar eens gaan kijken of je het op een of andere manierop een akkoordje kunt gooien. Want ja je hebt wel gebruik gemaakt van hun diensten voor nada. Het is veel geld maar ja.. voor wat hoort wat

desnoods ga je afwassen oid (bij een kabelboer :Y) )

Strava | AP | IP | AW

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op vrijdag 21 juni 2002 00:58 schreef Da Monkey het volgende:
als je in het verleden vaak een rekening niet hebt ontvangen (en dus niet hebt betaald) dan zou ik gewoon zo eerlijk zijn om te bellen en dan te vragen of dat zo is. Is dat zo dan zou ik toch maar eens gaan kijken of je het op een of andere manierop een akkoordje kunt gooien. Want ja je hebt wel gebruik gemaakt van hun diensten voor nada. Het is veel geld maar ja.. voor wat hoort wat
Ik krijg al zowat 3 jaar geen rekeningen,vanaf het begin iig.
Ik heb het 1e half jaar weet ik het hoeveel keer gebeld of ik rekeningen kon krijgen en telkens werd er gezegd dat het geregeld zou worden.

Nou,mooi niet dus :{

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• TMDevil
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-07 15:59

TMDevil

Blaat

Ik blijf het elke keer weer zeggen tegen UPC abonees en ik zal het nu nog maar weer een keer zeggen:

Ga na de UPC winkel !!! en dus niet het 0900 nummer bellen....
Bij de winkel word je wel geholpen en daar kost het je nix... dus ga aub naar de winkel... dat scheelt weer telefoon kosten... :)

offtopic:
btw... dit is niet boos bedoelt of zo maar als monteur hoor ik heeeel veel klachten over het niet berijk baar zijn van het 0900 nummer... (wat eigenlijk gewoon 0800 zou moeten zijn vind ik. Maar goed daar ga ik niet over... ) en daar word ik wel is heel ziek van k*t UPC :o

Gewoon naar de winkel gaan is het beste... en ik zal pas betalen nadat ze hebben uitgelecht wat die extra kosten zijn....

n54 power!

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-08 12:59

maontje

better off Playing

Op vrijdag 21 juni 2002 19:04 schreef TMDevil het volgende:
Ik blijf het elke keer weer zeggen tegen UPC abonees en ik zal het nu nog maar weer een keer zeggen:

Ga na de UPC winkel !!! en dus niet het 0900 nummer bellen....
Bij de winkel word je wel geholpen en daar kost het je nix... dus ga aub naar de winkel... dat scheelt weer telefoon kosten... :)

offtopic:
btw... dit is niet boos bedoelt of zo maar als monteur hoor ik heeeel veel klachten over het niet berijk baar zijn van het 0900 nummer... (wat eigenlijk gewoon 0800 zou moeten zijn vind ik. Maar goed daar ga ik niet over... ) en daar word ik wel is heel ziek van k*t UPC :o

Gewoon naar de winkel gaan is het beste... en ik zal pas betalen nadat ze hebben uitgelecht wat die extra kosten zijn....
Zeg jij bent monteur en als jij net zoals ik werk voor planhold dan weet je dat je geen negatieve zaken mag bespreken van opdrachtgevers van Planhold Kijk maar eens in je contract. Mocht je het nog niet weten er zijn bij tweakers ook mensen die voor planhold de zaken in de gaten houden..... |:(

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

• TMDevil
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-07 15:59

TMDevil

Blaat

Op zaterdag 22 juni 2002 02:14 schreef maontje het volgende:

[..]

Zeg jij bent monteur en als jij net zoals ik werk voor planhold dan weet je dat je geen negatieve zaken mag bespreken van opdrachtgevers van Planhold Kijk maar eens in je contract. Mocht je het nog niet weten er zijn bij tweakers ook mensen die voor planhold de zaken in de gaten houden..... |:(
Wie zegt dat ik voor planhold werk :?
En ik geef alleen maar 1 tip... en 1 keer zeg ik dat ik er ziek van word... is dat zo erg dan?

n54 power!

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-08 12:59

maontje

better off Playing

Op zaterdag 22 juni 2002 10:54 schreef TMDevil het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik voor planhold werk :?
En ik geef alleen maar 1 tip... en 1 keer zeg ik dat ik er ziek van word... is dat zo erg dan?
Omdat planhold de enige is die voor al die providers installeerd. De ander bedrijven die dit werk doen installeren voor maar 1 provider. En ik ken je bij naam en weet wie je heeft ingewerkt. Heb zelfs nog met je bij mc donalds gezeten..!!!
Nee hoor het is niet erg dat je zoiets zegt maar je zegt veel dingen waarvan je zelf ook weet dat het eigenlijk niet kan zoals bijv internet van @home in Maarsen. Dat geloof ik niet.. JE zei dat je hetnu 2 weken had maar ik heb daar zo m'n twijfels over omdat er geen essent zit in maarssen

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Geef je postcode en huis nummmer even.. kijk ik er even naar...

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Pagina: 1