Verwijderd
Verwijderd
Ook dit
kan ik niet echt begrijpen van zo'n setje. Volgens mij is het gewoon pure marketing.Met de regelbare vertragingstijd kunt u de vertraging afstellen in verband met de verschillende afstanden van de luidsprekers tot het oor.
Helemaal mee eens,Op dinsdag 18 juni 2002 14:54 schreef Tweakert het volgende:
Hmm leuk prijsje maar qua kwaliteit zal het wel niet zoveel voorstellen.
Ook dit
[..]
kan ik niet echt begrijpen van zo'n setje. Volgens mij is het gewoon pure marketing.
en die vertragings tijden lijken me meer iets voor Dolby Surround ipv Digital...
But then again, I could be wrong..
Nee zit op iedere normale DD/DTS versterker ook.Op dinsdag 18 juni 2002 16:58 schreef Pinky het volgende:
[..]
Helemaal mee eens,
en die vertragings tijden lijken me meer iets voor Dolby Surround ipv Digital...
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
But then again, I could be wrong..
Dis wel heel compleet. Zeker leuk voor op je slaapkamer, maar meer ook niet.
Zou wel even gaan kijken/luisteren dat het niet een plastic/blik-collectie is want dat zal dan echt voor geen meter klinken. Als het allemaal een beetje stevig is dan ist wel geinig.
Owjah, en voor de audiofielen die het rommel gaan noemen, je hebt gelijk. Kijk wel even naar de prijs en wat je krijgt, want dan ist in ene best een geinig setje, toch?
Je moet wel heel veel meer sparen om dit in losse componenten ofzo te kunnen kopen
Snap alleen niet waarom het geen 5 dezelfde speakers + sub zijn.. bij dit soort setjes moeten de achterspeakers niet veel kleiner dan de rest zijn lijkt me? Andere center kan ik nog inkomen.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Verwijderd
Lekker 2 onderwerpen over 1 set
Je kan is beginnen met eerst te zoeken.. hitchhacker
Ja dat kloptOp dinsdag 18 juni 2002 17:02 schreef Tyrian het volgende:
Medion, dat is toch dat Aldi-stuntprijzen merk?
(zoiets zoek ik wel maar nu ik lees dat hij geen vcd kan afspelen.....
Tis boel geld, maar voor 6 speakers en een complete DVD set niet echt een waanzinnige prijs ofzo.Op dinsdag 18 juni 2002 17:17 schreef 4POX het volgende:
349,- * 2,2 = 767,8 gld
Voor het geval er weer mensen denken dat het goedkoop is
Ik ben ik het met je eens, goed-koop is duur-koop
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!
Verwijderd
ik denk dat het niet echt een top setje is voor de huiskamer, maar voor slaapkamer weer perfect.
Ik denk dat voor dat geld ze een kleine trafo erin hebben > minder vermogen kunnen leveren > minder power in't geluid.
niet mijn keuzen.. maar ik denk dat veel mensen het een leuk setje vinden!
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
Voor de goede orde, hij kan wel vcd's afspelen. Geen divx, maar dat kan geen enkele dvd-speler.Op dinsdag 18 juni 2002 17:15 schreef hitchhacker het volgende:
heeft iemand nog ergens anders een leuke aanbieding gezien?
(zoiets zoek ik wel maar nu ik lees dat hij geen vcd kan afspelen.....)
[edit]
ik kan niet spellen - zitteen
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14