Toon posts:

T&I - CS movie

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vorige post is opeens weg, dus ik denk maak maar een nieuwe aan. Weet niet al er een reden voor het sluiten was, maar misschien handig om te melden voor dat je hem sluit.

Vond de replies iig, interessant hoop dat er nog meer mensen de movie kunnen zien.

download here: http://www.ticslan.nl/index2.htm

Voor de duidelijk wij zoeken geen members, willen geen lan promoten ofzo. Ik wil gewoon dat zoveel mogelijk mensen de mogelijkheid krijgen om mijn film te downloaden. Mocht de admin deze weer deleten vind ik het geen probleem en zal ik niet nog 1x posten, verwacht wel een reden waarom hij gedelete wordt, in de faw kon ik niets, dat dit niet mag.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hij is niet weg, hij staat in de HK:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/527846

Maar daar zul jij waarschijnlijk nog niet inkunnen, dat is dan gewoon puur pech voor je.

🌞🍃

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

tinmennetje, moet je wat vaker komen, kan je ook de huiskamer in ;)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Topicstarter
Wingetje, ook lekker aan het werk zie ik :)

wat een leven hebben wij ook, werken, betaald krijgen en eigenlijk gewoon doen wat de rest hier ook doet, beetje surfen :)

Maar dan mag deze wel weg :)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Quote vanuit de FAQ:
Ho wacht, ik zie helemaal geen Stuffis Generalis, Nieuws, Sport, TV & Muziek, Huiskamer of Thema Forum staan!
Dat kan kloppen. Deze fora zijn niet de 'core-business' van GoT. GoT is als hoofddoel computer-related en dat willen we eigenlijk graag zo houden. Omdat er in het verleden nog al wat mensen hier kwamen om alleen maar te chatten ipv te helpen zijn deze 3 fora 'verborgen'.
Als je toegang wilt krijgen tot deze fora is het enige wat je hoeft te doen te laten zien dat je ook je geïnteresseerd bent in computers.
Stuffis Generalis en Nieuws, Sport, TV & Muziek krijg je te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat EN 50 of meer posts in de zogenaamde tech-fora geplaatst hebt (alle fora behalve de General Chat fora _behalve_ W&L, LA, SM en TFF).
Toegang tot de Huiskamer krijg je als je 120 dagen geregistreerd bent EN 150 of meer posts in de techfora gedaan hebt. De toegangseisen voor het Thema Forum verschillen pèr thema. Momenteel zijn de toegangseisen voor het Thema Forum gelijk aan die van SG. 30 dagen en 50 techposts dus. Dit lijkt misschien veel maar dat valt reuze mee.
De chat fora zijn er ook gewoon om te ontspannen, een gunst dus. Vergeet niet dat SG en vooral HK een extra zijn, en geen doel moeten zijn. Mocht blijken dat na het verkrijgen van HK access de ratio tussen je tech en non-tech posts scheef gaat, dan zullen we je verzoeken daar wat aan te doen. Mocht het echt de spuigaten uitlopen, dan kun je een temp-ban voor HK of SG krijgen totdat de boel weer op orde is.
Misschien is het zo iets duidelijker :)

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-10 20:18

Tuumke

Shingaling?

Op dinsdag 18 juni 2002 13:58 schreef DataBeest het volgende:
Hij is niet weg, hij staat in de HK:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/527846

Maar daar zul jij waarschijnlijk nog niet inkunnen, dat is dan gewoon puur pech voor je.
ja idd...
33 post >:) muahahah
ik zit ook maar net boven de 150..
maar boeiend..
HK is geen must!! zoals in de faq staat...

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dat is inderdaad helaas erg pech voor je :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

SPAM noemen we dat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.