hey fucker Read the fucking first post!Op zaterdag 22 juni 2002 14:03 schreef jwbagger het volgende:
Delft --> Euroshop of iets dergelijks --> 2 euro per stuk
Nog wat kleine dingetjes:
- Ik wil geen gezeik over andere prijzen of andere winkels. Want dan stop ik er helemaal mee. Ik kan dit aanbieden en niet anders.
Verwijderd
nee, effe ernstig nu. gewoon effe melden dat je er voor mij nog 5 extra mag opzij houden.
De centen zullen er dinsdag of zo wel zijn.
cia~~
als iemand mij kan overtuigen dan koop ik ook mayb
Het gaat om het ledje, niet om de sleutelhanger.Op zondag 23 juni 2002 01:46 schreef PuckStar het volgende:
ik vraag me af wat er nou leuk aan is om zo'n sleutelhanger te hebben.
En met het ledje kun je dan weer makkelijk UV-licht in je kast krijgen.
Die sleutelhangers zijn ook leuk om weg te geven. Zijn perfecte kleine kadootjes. En tis gewoon grappig om er eens mee op geld te schijnen, bankpasjes, iemands kleren om te kijken of ze wit ondergoed aanhebben ed.Op zondag 23 juni 2002 01:46 schreef PuckStar het volgende:
ik vraag me af wat er nou leuk aan is om zo'n sleutelhanger te hebben.
Zodra je dat zat bent sloop je het ledje eruit en hang je hem in je kast
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
In het weekend staat mijn pc nooit aan.Op maandag 24 juni 2002 02:00 schreef onzin_junk het volgende:
was mijn bestelling aangekomen?? 5 sleutel hangers, ik had je gemeeld maar heb nix gehoord dus vandaar
Alleen zondag avond als ik terug kom van het woeste weekend.
Ik heb net iedereen een mailtje gestuurd die bestelt had.
Jij dus ook.
Succes!
Verwijderd
Stuur me maar een mail.Op maandag 24 juni 2002 09:58 schreef fuxxe het volgende:
hey ik had ze vorige keer ook besteld en geld op de post gedaanmaar het kwam niet over duz ik maak het nu wel over 1 stuks
Want mijn rekening nummer is veranderd enz.
Als ik het geld dus ontvang en ik heb geen mail van je ontvangen. Neem ik aan dat dat een gift is
Nope, het ligt bij mijn andere bestelde mod spullen.Op maandag 24 juni 2002 10:18 schreef jtiegelaar het volgende:
Xavier, heb je al wat gedaan met de verf...??
Wat er nog meer ligt:
ledjes. Printplaatje. VU-meter. LCD-tje. Kabels. Molex connectors enz.
een legeOp maandag 24 juni 2002 11:50 schreef onzin_junk het volgende:
wat voor printplaatje?
Als het goed is heb je al mail terugOp maandag 24 juni 2002 17:42 schreef Bramseltje het volgende:
2 maal besteld, zie meel
Verwijderd
Maar ik vroeg me af waar ze eigenlijk voor dienen. (of is het echt als sleutelhanger bedoeld?)
Je kan je geld ermee testen. Of iemand verblindenOp maandag 24 juni 2002 18:02 schreef Vision het volgende:
ik ben nog een beetje aan 't twijfelen of ik mee wil doen of niet.
Maar ik vroeg me af waar ze eigenlijk voor dienen. (of is het echt als sleutelhanger bedoeld?)
Maar je kan ook het ledje eruit slopen en die in je case gooien en blacklight onderdelen laten oplichten
En als het nog beter is, heb jij je geld van de weekOp maandag 24 juni 2002 17:55 schreef Xavier het volgende:
[..]
Als het goed is heb je al mail terug
Das mooi!Op maandag 24 juni 2002 18:53 schreef Bramseltje het volgende:
[..]
En als het nog beter is, heb jij je geld van de week
Op dinsdag 25 juni 2002 12:44 schreef onzin_junk het volgende:
eeejz je geld is overgemaakt hoor ik zie ze wel verschijnen heb je enig idee wanneer ik ze kan ontvangen??
Op dinsdag 18 juni 2002 13:55 schreef Xavier het volgende:
Betalingen en wanneer ik ga bestellen:
Binnenkomst bestelling
Ik HOOP dat ik het dan Vrijdag 12 Juli heb.
En jullie die week erop. Dit kan uitlopen omdat de leverancier kan tegenwerken.
You've got mail.....Op woensdag 26 juni 2002 10:37 schreef -TheGrimReaper- het volgende:
You've got mail.....
Perfect!Op woensdag 26 juni 2002 10:39 schreef Xavier het volgende:
[..]
You've got mail.....
Ik gooi vandaag of morgen de overschrijving op de post, ik hoop dat je het geld dan volgende week binnen hebt (ik rond het af op 10,=).
Als ik het op de bus heb gegooid, dan hoor je het.
Is goedOp woensdag 26 juni 2002 13:12 schreef -TheGrimReaper- het volgende:
[..]
Perfect!
Ik gooi vandaag of morgen de overschrijving op de post, ik hoop dat je het geld dan volgende week binnen hebt (ik rond het af op 10,=).
Als ik het op de bus heb gegooid, dan hoor je het.
Zit op de bus. De post wordt vandaag nog opgehaald.Op woensdag 26 juni 2002 13:24 schreef Xavier het volgende:
[..]
Is goed
De vraag is alleen hoelang het duurt om van de Postbank over te maken naar de Rabo. Denk dat je het over een week wel moet hebben.
8 Leds... gaat de prijs nog verder omlaag wanneer we er 30 ofzo kopen?
w00t
Mijn inkoopsprijs is 1,99 en dan heb ik al korting.Op woensdag 26 juni 2002 17:26 schreef Robbie007 het volgende:
Hoe zit dat nou, ik heb er misschien 8 nodig, leds wel te verstaan. Hoe kan ik die zo solderen dat ze gewoon in de kast allemal tegelijk branden?
8 Leds... gaat de prijs nog verder omlaag wanneer we er 30 ofzo kopen?
Ik moet er tot nu toe al rond de 80 bestellen.
CheckingOp woensdag 26 juni 2002 22:23 schreef wace het volgende:
Hebbe hebbe hebbe
(Check your mail)
ik raak ze wel kwijt.
ik zal ff mailtje sturen en geld boeken.
I am sorry!!Op zondag 30 juni 2002 12:51 schreef WieMie het volgende:
Ik heb ook met de eerste inkoopactie meegedaan (waarom niet ff gemaild? je wist toch dat ik interesse had?), en ben heel erg tevreden, echt top. Wat alleen jammer is, de "metallic-lak" van die sleutelhanger laat heel snel los, is nu niet veel meer van over...
Sorry echt helemaal vergeten.
Ik doe op het moment nog niet veel voor de actie namelijk.
Voer de bestellingen in en verder niks.
Ik moet pas wat gaan doen als mijn baas terug is van vakantie.
Das mooi! is makkelijk te bestellen.
Heb op de valreep ook nog effe besteld.
PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!
Geeft niet... Betaling was al binnen zag ik, gaat best wel snel ABN->Rabo... Ik kijk ernaar uitOp zondag 30 juni 2002 22:34 schreef Xavier het volgende:
[..]
I am sorry!!
Sorry echt helemaal vergeten.
Ik doe op het moment nog niet veel voor de actie namelijk.
Voer de bestellingen in en verder niks.
Ik moet pas wat gaan doen als mijn baas terug is van vakantie.
Ja gaat zeker snelOp maandag 01 juli 2002 22:55 schreef WieMie het volgende:
[..]
Geeft niet... Betaling was al binnen zag ik, gaat best wel snel ABN->Rabo... Ik kijk ernaar uit
wanneer had je het overgemaakt?
Gisteren?
Zondag, 'gisteren' dus... Zondag AVOND...Op maandag 01 juli 2002 23:41 schreef Xavier het volgende:
[..]
Gisteren?
Ow das mooi!Op dinsdag 02 juli 2002 08:51 schreef WieMie het volgende:
[..]
Zondag, 'gisteren' dus... Zondag AVOND...
Weet ik dat ook weer
BEDANKT!
Mailtje ontvangen geld is reeds overgemaakt.
PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Ok!!Op dinsdag 02 juli 2002 16:20 schreef -TheGrimReaper- het volgende:
Xavier, het geld is er bij mij vanaf......
Nou spacy_ je bent eigenlijk 9 minuten te laat. Maar vooruit. Omdat je raboinet bankieren hebt en omdat je vorige inkoopactie ook meedeed.
Heb het geld ook ontvangenOp woensdag 03 juli 2002 09:37 schreef spacy_ het volgende:
dankjewel he
Ik heb gisteren mijn website nog geupdate. Dus daar staat wie er allemaal al betaald hebben.
Zit nu bij mijn vriendin en kan niet mijn saldo bekijken.
Ik heb nu al 6 e-mailtjes gekregen met "Wanneer krijg ik ze??"
Godsamme staat toch helemaal vooraan in dit topic?
Waarschijnlijk krijg ik ze volgende week pas binnen.
ik was al nieuwsgierig wanneer ze kwamen... maar nu weet ik hetOp dinsdag 09 juli 2002 15:19 schreef Xavier het volgende:
Waarom leest niemand het topic????
Ik heb nu al 6 e-mailtjes gekregen met "Wanneer krijg ik ze??"
Godsamme staat toch helemaal vooraan in dit topic?
Waarschijnlijk krijg ik ze volgende week pas binnen.
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
1
2
3
4
| Dustman4u Wizze asesin0 Ivo Biermans |
Ik moet alleen de betaling van Bionica nog ontvangen.
Van Fuzzems en FAD heb ik het vandaag ontvangen.
Zie mijn website wie er nou betaald heeft en wie zijn bestelling geannuleerd is.
heb je ze al binnen gekregen of is het niet gelukt op vrijdag 12 juli?
Mijn tijdsschema:
Maandag:
Werken tot 17:30
17:35 eten
18:30 naar theorie lessen (auto)
21:20 dan pas thuis.
Dan gaat ik er weer mee verder.
Dinsdag:
8:00 beginnen met werken.
17:30 klaar
17:35 eten
18:00 klaar
Dan heb ik de hele avond om alles in te pakken en te regelen.
Ik hoop dat ik ze dan allemaal klaar heb.
Ik heb alles binnen. Heb de hangers en postzegels.
Alle hangers uit de verpakking gehaald. Batterijtje eruit gehaald zodat ze niet aangaan enz.
Ik was even bezig geweest dus.
Alles gaat morgen op de post.
Op dinsdag 16 juli 2002 22:09 schreef Fuzzems het volgende:
woei!
Mooi zo. Ik wacht in spanning.Op dinsdag 16 juli 2002 22:06 schreef Xavier het volgende:
OK ik heb net alles ingepakt. en beplakt met postzegels.
Alles gaat morgen op de post.
Ik had fel blauwe. Maar daar kreeg ik teveel gezeik over.Op woensdag 17 juli 2002 07:50 schreef Phant0m het volgende:
beterz wanneer start de volgende inkoop actiemaar dan blauwe/rode/fel groen enz
En er komt geen volgende inkoopactie denk ik. Heb het even gehad met inpakken.
Gisteren zo een 40 enveloppen geplakt en alles ingepakt enz. enz enz.
Jullie kunnen het morgen verwachten. Eventueel vrijdag.
Is het er volgende week vrijdag nog niet. mail me dan even.
nu maar hopen dat ze er voor het weekend zijn, ga dan nml op vakantie, dus als ze niet komen, kan ik dat pas 2 weken later aan je mededelen, dat je het ff weet
Ik heb te weinig verpakkingsmateriaal. En omdat ik de prijs zo laag mogelijk wil houden wil ik ook geen kan ten klar enveloppen gaan kopen bij de PTTpost.
Dus als iemand een aanbieding weet voor bubbeltjes enveloppen. graag even mailen.
En dan nog een dingetje.
Alle adressen uitprinten en erop plakken is best wat werk.
Je zal denken even adres intikken en afz intikken uitprinten uitknippen en erop plakken. Tja is zo gedaan. Maar als je dat 50x moet doen is het klote.
Er gaat me nu eenmaal teveel werk inzitten.
Als ik dus goedkoop aan sticker en enveloppen kan komen. Graag.
Dan hou ik misschien een nieuwe inkoopactie.
ps. die prijzen zijn weer gestegen
Want ik wil er 4 aanmekaar knopen en die op 5 of 12V zetten. Dan moet ik de weerstand weten.
[edit]
Net die 4 batterijen doorgemeten. En ik meet 6.01 Volt.
Hoeveel moet ik er dan opzetten om er 4 tegelijk te laten branden en hoe ziet het schema er dan uit?
Zou wel fijn zijn.
Phant0m mail me even ik kan je niet vinden op mijn site...
hoeveel etiketen wil je??? en koop gewoon ergens een rol bubbeltjes papier en de mensen die op je nieuwe inkoop actie reageren die adressen heb je het meerendeel al dusOp donderdag 18 juli 2002 16:40 schreef Xavier het volgende:
Het gaat nogal klote die inkoopacties.
Ik heb te weinig verpakkingsmateriaal. En omdat ik de prijs zo laag mogelijk wil houden wil ik ook geen kan ten klar enveloppen gaan kopen bij de PTTpost.
Dus als iemand een aanbieding weet voor bubbeltjes enveloppen. graag even mailen.
En dan nog een dingetje.
Alle adressen uitprinten en erop plakken is best wat werk.
Je zal denken even adres intikken en afz intikken uitprinten uitknippen en erop plakken. Tja is zo gedaan. Maar als je dat 50x moet doen is het klote.
Er gaat me nu eenmaal teveel werk inzitten.
Als ik dus goedkoop aan sticker en enveloppen kan komen. Graag.
Dan hou ik misschien een nieuwe inkoopactie.
ps. die prijzen zijn weer gestegen![]()
![]()
Had gelukkig nog de oude prijs gekregen.
Aan bubbeltjes rollen kan ik wel komen.Op donderdag 18 juli 2002 21:42 schreef Phant0m het volgende:
[..]
hoeveel etiketen wil je??? en koop gewoon ergens een rol bubbeltjes papier en de mensen die op je nieuwe inkoop actie reageren die adressen heb je het meerendeel al dus
Maar dan moet ik ze alsnog allemaal inpakken en enveloppen maken. Schiet niet op dus.
hoe bedoel je met hoeveel etiketten?
ik heb nog een helezooi etiketten liggen ik denk als je kan gebruiken?Op donderdag 18 juli 2002 21:44 schreef Xavier het volgende:
[..]
Aan bubbeltjes rollen kan ik wel komen.
Maar dan moet ik ze alsnog allemaal inpakken en enveloppen maken. Schiet niet op dus.
hoe bedoel je met hoeveel etiketten?
kan je me er ever over mailen?Op vrijdag 19 juli 2002 01:47 schreef Phant0m het volgende:
[..]
ik heb nog een helezooi etiketten liggen ik denk als je kan gebruiken?
dat zal 1 deze dagen wel lukken waarschijnlijk kan ik via me pa zijn werk wel aan een stuk of 100 enveloppen komen voor je ookOp vrijdag 19 juli 2002 07:25 schreef Xavier het volgende:
[..]
kan je me er ever over mailen?
wat voor weerstandjes moet je gebruiken om hem op de 6 volt van je voeding aante sluiten?
[topic=552656/1/25]Op vrijdag 19 juli 2002 14:36 schreef Fuzzems het volgende:
ik heb ze binne en ze zijn w00t
wat voor weerstandjes moet je gebruiken om hem op de 6 volt van je voeding aante sluiten?
om hem op 5 Volt aan te sluiten gaat als volgt:
5-2V 9van de led) = 3 V
3 / 0,02 = 150 Ohm weerstand
Het enige 'probleem' is dat je de verpakking te weinig had gefrankeerd. Er zat een kaartje bij dat ik nog 0,50 cent moet bijbetalen.
Dit betaal ik wel.....
Mail me even met je rekening nummer dan maak ik meteen het geld over.Op vrijdag 19 juli 2002 15:10 schreef -TheGrimReaper- het volgende:
Xavier, ze zijn binnen.
Het enige 'probleem' is dat je de verpakking te weinig had gefrankeerd. Er zat een kaartje bij dat ik nog 0,50 cent moet bijbetalen.
Dit betaal ik wel.....
Was bij sommige enveloppen gokken. dan hingen ze rond de 100gram. En eronder moet ik 78ct plakken en erboven moet je meer plakken. maar geef ff je rek nummer dan stort ik een euro over. 50 cent voor de postzegel en 50 cent voor het werk dat je eraan hebt.
You've GoT mail (Je UVLeds hotmail account).Op vrijdag 19 juli 2002 15:27 schreef Xavier het volgende:
[..]
Mail me even met je rekening nummer dan maak ik meteen het geld over.
Was bij sommige enveloppen gokken. dan hingen ze rond de 100gram. En eronder moet ik 78ct plakken en erboven moet je meer plakken. maar geef ff je rek nummer dan stort ik een euro over. 50 cent voor de postzegel en 50 cent voor het werk dat je eraan hebt.
hier zijn ze ook binnen.
Toppie geregeld.
Tnx
Verwijderd
hier is nog niets toegekomen, wel heb ik je mailtje al gehad. Nog effe wachten dan maar heh. Komt wel goed, alvast bedankt voor de inspanning man, ik weet dat zoeen inkoopactie geen gelul is. chapeau man, nice job !!
Hmm strangeOp woensdag 24 juli 2002 14:31 schreef Revenant het volgende:
vraag me af wie dat al binnen hebt gehad ?
ik nog nie
Want een hoop hebben eht al binnen gekregen. Word niet op het forum verteld alleen per mail.
Verwijderd
Verpakking en zo is vet in orde man. Mooi spul ook
Enkel... er zit er eentje te kort in
Maar we regelen dat wel over e-mail.
Alvast bedankt, was een zeer mooie inkoopactie man. Proficiat!! Als je het nog eens organiseerd dan wil ik er wel 10 hoor
is btw in belgie louter informatief voor collegas uit idem kloteland
Heb je al wat?
kan je me anders even mailen op: jhpb@xs4all.nl ??
Want je mailadres werkt niet meer. Tenminste die ik heb van je.
De volgende bestellingen zijn verstuurt.
Deze waren namelijk niet aangekomen
Revenant
Dibbuz
Dan neem ik aan dat ze ontvangen zijn.
Ik ga er dus geen moeite meer voor doen.
1
2
3
4
5
6
| makki Onzin_junk Rene Schuit G1itch Venkeroz Archangel |
De bestellingen van Dibbuz en Revenant zijn onderweg.
Jullie kunnen ze morgen verwachten.
Verwijderd
Vandaag heb ik je laatste pakketje ontvangen met de post.
Zoals gebruikelijk was alles picobello in orde.
Met deze zijn de openstaande zaken afgehandeld heh.
Een dikke proficiat !!! je hebt dat goed geregeld Xavier !!!