Tja omdat er een hoop gezeik was over de Blauwe-ledsleutelhangers actie, dat ze te duur waren.
Open ik nu maar weer een UV-sleutelhangers actie.
Prijzen
Zoals jullie zien zijn de prijzen iets omhoog gegaan. Tja ik moet wel want de inkoopsprijs is omhoog gegaan. Waarom? Dat mag Joost weten.
Voor meer info verder zie:
Website
De website is niet up-to-date. Komt omdat ik nu op mijn stage zit.
Uiteindelijke datum dat er niet meer bestelt kan worden:
Dinsdag 2 Juli
Dus 2 weken de tijd.
Betalingen en wanneer ik ga bestellen:
De betalingen wil ik voor Maandag 8 Juli binnen hebben. Is het niet binnen laat het me weten of je de bestelling cancelled of dat het iets later komt.
Ik ga Dinsdag 9 Juli bestellen.
Binnenkomst bestelling
Ik HOOP dat ik het dan Vrijdag 12 Juli heb.
En jullie die week erop. Dit kan uitlopen omdat de leverancier kan tegenwerken.
Nog wat kleine dingetjes:
- Ik wil geen gezeik over andere prijzen of andere winkels. Want dan stop ik er helemaal mee. Ik kan dit aanbieden en niet anders.
- De sleutelhangers worden gelevert zonder verpakking. Vanwege het risico met aangaan tijdens het versturen.
- De batterijen zijn niet de beste kwaliteit. De meeste hebben roest vorming en lekken. Meestal doen ze het wel. Maar zijn ze half leeg. Ik kan hier niks aan doen.
- Gelieve wil ik dat iedereen die bestelt. Euro 0,50 extra stort. Dit vanwege bestellingen die zoek raken. Zo van gik de extra kosten op. En betaal ik dit niet weer uit eigen zak.
Open ik nu maar weer een UV-sleutelhangers actie.
Prijzen
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| 1x UV-led sleutelhanger + verzendkosten = Euro 3,49 2x UV-led sleutelhanger + verzendkosten = Euro 5,48 3x UV-led sleutelhanger + verzendkosten = Euro 7,47 4x UV-led sleutelhanger + verzendkosten = Euro 9,46 5x UV-led sleutelhanger + verzendkosten = Euro 11,45 6x UV-led sleutelhanger + verzendkosten = Euro 13,44 7x UV-led sleutelhanger + verzendkosten = Euro 15,93 8x UV-led sleutelhanger + verzendkosten = Euro 17,92 9x UV-led sleutelhanger + verzendkosten = Euro 19,91 10x UV-led sleutelhanger + verzendkosten = Euro 21,90 |
Zoals jullie zien zijn de prijzen iets omhoog gegaan. Tja ik moet wel want de inkoopsprijs is omhoog gegaan. Waarom? Dat mag Joost weten.
Voor meer info verder zie:
Website
De website is niet up-to-date. Komt omdat ik nu op mijn stage zit.
Uiteindelijke datum dat er niet meer bestelt kan worden:
Dinsdag 2 Juli
Dus 2 weken de tijd.
Betalingen en wanneer ik ga bestellen:
De betalingen wil ik voor Maandag 8 Juli binnen hebben. Is het niet binnen laat het me weten of je de bestelling cancelled of dat het iets later komt.
Ik ga Dinsdag 9 Juli bestellen.
Binnenkomst bestelling
Ik HOOP dat ik het dan Vrijdag 12 Juli heb.
En jullie die week erop. Dit kan uitlopen omdat de leverancier kan tegenwerken.
Nog wat kleine dingetjes:
- Ik wil geen gezeik over andere prijzen of andere winkels. Want dan stop ik er helemaal mee. Ik kan dit aanbieden en niet anders.
- De sleutelhangers worden gelevert zonder verpakking. Vanwege het risico met aangaan tijdens het versturen.
- De batterijen zijn niet de beste kwaliteit. De meeste hebben roest vorming en lekken. Meestal doen ze het wel. Maar zijn ze half leeg. Ik kan hier niks aan doen.
- Gelieve wil ik dat iedereen die bestelt. Euro 0,50 extra stort. Dit vanwege bestellingen die zoek raken. Zo van gik de extra kosten op. En betaal ik dit niet weer uit eigen zak.