hmz 1 nadeel, er zitten van die anti-beschadegings-strippen op de trein. En die draaien de texture dus 90 graden en drukken hem helemaal samen. Nix aan te doen
let niet op de textures verder, ik ben wat aan het expirimenteren
Verwijderd
Verwijderd
Helaas rijdt er maar 1 panlantic rond...Op donderdag 04 juli 2002 21:07 schreef makkie het volgende:
ff een busje licht groen maken .
WWW.KPN.COM erop en weer één klaar
Pak je een ander karretje, KPN heeft honderdduizend verschillende merken rondrijden.Op donderdag 04 juli 2002 21:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Helaas rijdt er maar 1 panlantic rond...
mule, 22,77, 32,76, 42,75, 52,74, 62,73, 72,76, 78,75, 1,74
sorry ^^^ moest ff, ik del het zo
Verwijderd
tnx, kan ik nog meedoen?Op donderdag 04 juli 2002 21:35 schreef Cyberneer het volgende:
(Die trein...)
Verwijderd
Er zijn niet veel geschikte auto's, alhoewel, een hoods rumpo..Op donderdag 04 juli 2002 21:12 schreef makkie het volgende:
[..]
Pak je een ander karretje, KPN heeft honderdduizend verschillende merken rondrijden.
Verwijderd
Mijn mods zijn toch voor GTA3:NL?Op donderdag 04 juli 2002 21:35 schreef Cyberneer het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar als jullie je modding kunsten willen showen, kan dit in dit topic:
[topic=528926]
Dit topic is eigenlijk alleen maar bedoeld voor de mensen die meehelpen aan de GTA3:NL mod.
Dit neemt niet weg, dat hier ontzettend goede dingen worden geshowd!
(Die trein...)
Verwijderd
SRK35ZS-W
Verwijderd
Als je gewoon resizen bedoeld wel jaOp donderdag 04 juli 2002 21:16 schreef MasterOverdrive het volgende:
hmm kun je met psp ook een image samen persen? ik bedoel van
-> <-
wth is radio bergeijk?Op donderdag 04 juli 2002 21:46 schreef Scooper het volgende:
Nog even over die radio, misschien is het wel leuk om Radio Bergeijk te cappen, en die in te voegen, dat is echt een mooi radioprogramma, de mensen die dit kennen, zullen ermee instemmen dat dit wel eens leuk kan zijn.
Graag jullie reakties, zo ja, dan wil ik wel cappen.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
nee, ik bedoel niet helemaal alleen de zeikanten in elkaar persen, niet van alle 4 de kantenOp donderdag 04 juli 2002 22:18 schreef wouterdeg het volgende:
[..]
Als je gewoon resizen bedoeld wel ja
Verwijderd
van 128x128 naar <128x128 persen, dan worden de zijkanten ingeperstOp donderdag 04 juli 2002 22:33 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
nee, ik bedoel niet helemaal alleen de zeikanten in elkaar persen, niet van alle 4 de kanten
Ik heb nog geen mail gekregen....Op donderdag 04 juli 2002 21:40 schreef MasterOverdrive het volgende:
uhm, je hebt mail. (alleen die trein zit er bij-inwil je plz niet zeggen dat jij die gemaakt heb
)
Verwijderd
niet jijOp donderdag 04 juli 2002 22:52 schreef Cyberneer het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mail gekregen....
Je kan het altijd proberenOp donderdag 04 juli 2002 22:54 schreef MasterOverdrive het volgende:
Ik vroeg aan jouw of ik misschien nog kon joinen?
Verwijderd
niks binnenOp donderdag 04 juli 2002 22:54 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
niet jijik had het over dat imgje dat gexon wou.
van dit; KAN IEMAND MIJ TXD.IMG STUREN WANT BIJ DE MIJNE RIJDEN ER PAARSE WOUTEN EN VERNEUKTE RUMPO'S ROND!
Ik vroeg aan jouw of ik misschien nog kon joinen?
Radio Bergeijk, is ook zoiets, moet je maar is luisteren, om 12:45, 16:45 (747AM) en 00:45 (Radio 1).Op donderdag 04 juli 2002 22:27 schreef BaRF het volgende:
[..]
wth is radio bergeijk?
btw, ik ben zelf wel voor Mannen van de Radio van hans teeuwen en pieter bouwman, en de mensen die DAT kennen zullen er ZEKER mee instemmen
SRK35ZS-W
Verwijderd
op je planet account?Op donderdag 04 juli 2002 23:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
niks binnen
Verwijderd
klinkt leuk, die aflevering van zaterdag 28 aprilOp donderdag 04 juli 2002 23:22 schreef Scooper het volgende:
[..]
Radio Bergeijk, is ook zoiets, moet je maar is luisteren, om 12:45, 16:45 (747AM) en 00:45 (Radio 1).
Dus vanavond, dan kun je vaak écht lachen. Je kan alle uitzendingen nog eens beluisteren op http://www.radiobergeijk.nl
Om Woensdag 8 Mei 2002, dan kun je lachenOp donderdag 04 juli 2002 23:26 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
klinkt leuk, die aflevering van zaterdag 28 aprilanders neem je gewoon een datum en zet je die erop?
SRK35ZS-W
Verwijderd
mja wil je er ff afgaan dan, er kan waarschijnlijk maar 1 user per dingOp donderdag 04 juli 2002 23:30 schreef Scooper het volgende:
[..]
Om Woensdag 8 Mei 2002, dan kun je lachenOver die gehandicapten-parkeerplaats. Zóóó mooooi...
SRK35ZS-W
SRK35ZS-W
SRK35ZS-W
Verwijderd
en hoe wil je da doenOp vrijdag 05 juli 2002 00:26 schreef Da Mastah het volgende:
jah, nog een idee. KPN telefooncellen!
[This space is for rent]
Waarschijnlijk bedoelt hij de losse telefoons in het parkje achter je home 1 en die dingen die zo hier en daar aan de muur hangen(chinatown en bij garage van 1 van je opdrachtgevers)Op vrijdag 05 juli 2002 09:34 schreef PoweRoy het volgende:
[..]
en hoe wil je da doenje kan toch niet telefooncellen plaatsen want PoweRoy is nog geen telefooncel tegengekomen of hijs blind
die vind ik niet echt telefooncellen meer zo'n anwb telefoonpalen miss ideeOp vrijdag 05 juli 2002 10:09 schreef makkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt hij de losse telefoons in het parkje achter je home 1 en die dingen die zo hier en daar aan de muur hangen(chinatown en bij garage van 1 van je opdrachtgevers)
[This space is for rent]
SRK35ZS-W
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
En wel om de reden dat de game MEDE zo aanslaat omdat je je eigen MP3's kunt afspelen.Houden zoals het is --> Gewoon niks mee doen. (radio)
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
ik had daar ook om gevraagd, maar ik heb nog niks gekregen.Op vrijdag 05 juli 2002 12:07 schreef Geqxon het volgende:
Ontopic please!
btw, iemand heeft mij de txd.dir gestuurd. zelf wou ik de txd.img. Nu lees ik hier dat die 2 niks uitmaken (alhoewel de een 300mb is, en de ander 22 kb)
Kan txd.img weg en die vervangen worden voor txd.dir?
[This space is for rent]
ftp? Icq file transfer?Op vrijdag 05 juli 2002 12:46 schreef PoweRoy het volgende:
hoe kan ik hem sturen
is 93,6 mb(bij elkaar) zou hotmail dat toestaan
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
kheb ws_ftp liteOp vrijdag 05 juli 2002 12:49 schreef bloasfist het volgende:
[..]
ftp? Icq file transfer?
http?
[This space is for rent]
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Als ik dus txd.img wegpleur, maakt hij automatisch de orgineleOp vrijdag 05 juli 2002 13:27 schreef Cyberneer het volgende:
De txd.img wordt opnieuw gemaakt als je hem weggooit, zijn informatie haalt hij uit GTA3.img (die van 160 MB). txd.img bevat textures die speciaal zijn omgezet om het beste uit je videokaart te krijgen (het enige wat wel werkt aan GTA3). Daarom is de grootte per persoon verschillend.....
Ow ja, mijn laatste twee creaties:
Links een Panlantic Busje (vanwege de verhaallijn een zelfde soort (bouw)bedrijf) en rechts de Securicar.
Ja, met de originele textures uit GTA3.img, dus als je die niet hebt aangepast, maakt hij een nieuwe.Op vrijdag 05 juli 2002 13:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik dus txd.img wegpleur, maakt hij automatisch de orginele
Verwijderd
thanx het werkt!Op vrijdag 05 juli 2002 13:51 schreef Cyberneer het volgende:
[..]
Ja, met de originele textures uit GTA3.img, dus als je die niet hebt aangepast, maakt hij een nieuwe.
nee misschien gecaptured, maar het bestaat al langer hoorOp vrijdag 05 juli 2002 14:00 schreef Da Mastah het volgende:
Is Radio Bergeijk speciaal voor GTA3 ofzo? Of wordt het gestreamd voor GTA?
Verwijderd
Kan er geen livestream in gta3?Op vrijdag 05 juli 2002 15:54 schreef BaRF het volgende:
[..]
nee misschien gecaptured, maar het bestaat al langer hoor
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Bestaat wel, bij lcpd is dat die met de dunne zwarte streep die verder helemaal wit isOp vrijdag 05 juli 2002 18:20 schreef MasterOverdrive het volgende:
en treinen dan?![]()
[afbeelding]
zo, dit was de subtrain. Op naar het volgende onderwerp. Ik ga ff toertje door liberty city nemenbrb
kunnen we btw ook scenes maken? Dat lijkt me zooo vet
enuhm, wrom is er geen texturen van een amblan of een fire truck waarop staat AMBULANCE ofzo?
Verwijderd
heb je um nu nog nodig??Op vrijdag 05 juli 2002 12:44 schreef wouterdeg het volgende:
[..]
ik had daar ook om gevraagd, maar ik heb nog niks gekregen.
Mag ik aub van iemand de originele txd.img of txd.dir welke het ook is
Verwijderd
neeOp vrijdag 05 juli 2002 21:05 schreef aaajeetee het volgende:
[..]
heb je um nu nog nodig??
dan wil ik um wel ff uploaden...
edit: PS:hij is 38.5 mb (ingezipt)
Verwijderd
de Wibra ontbreekt nogOp vrijdag 28 juni 2002 08:53 schreef valentinorossi het volgende:
Resultaat van een avondje skinnen:
[afbeelding]
Mod jij maar eens lekker een auto model ipv alleen een skin, dat zou cool zijnOp vrijdag 05 juli 2002 22:18 schreef MasterOverdrive het volgende:
wat moet er nogmeer gemod worden? Ik wil nog wel wat modden
Verwijderd
ziet er leuk uit, ik wil eigenlijk 'tzelfdeOp vrijdag 05 juli 2002 23:13 schreef cooolkast het volgende:
Btw: als jullie er wat mee willen; mail maar.....maar ik hoef verder niet echt bij het team, alleen een leuke bijdrage brengen.....
Bedoel je die borden of de Esso? Als je wil kan ik de bestandjes wel ff uploaden....of als je ze zelf wilt makenOp vrijdag 05 juli 2002 23:19 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
ziet er leuk uit, ik wil eigenlijk 'tzelfde
Ja, 1/4 van de vertalingen als je ff doorleest!Op zaterdag 06 juli 2002 01:27 schreef Martink het volgende:
Is er nou al iets te downloaden? ik let niet zo veel op deze topic
Verwijderd
issie al uit waar kun je die downloaden??Op vrijdag 05 juli 2002 22:53 schreef Geqxon het volgende:
Er wordt nu een 3d stad editor gemaakt
Hij is al uit: Hier downloaden: http://www.chronetal.co.uk/gta3/downloads/gta3m_install.exeOp zaterdag 06 juli 2002 12:33 schreef Gijsie3 het volgende:
[..]
issie al uit waar kun je die downloaden??
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
sorry hoor hij is nog niet uit! de 2d versie wel, maar in t vervolg ff lezen voor je een url plaatst heOp zaterdag 06 juli 2002 13:22 schreef Jozz het volgende:
[..]
Hij is al uit: Hier downloaden: http://www.chronetal.co.uk/gta3/downloads/gta3m_install.exe
Hier een linkje naar pics van de 3d map-editor: http://www.chronetal.co.uk/gta3/index.php?page=sshots§ion=soon
Sorry, mijn excuses. Ik zocht met Google naar een GTA3 map editor en toen kreeg ik die 3d screenies. Vervolgens klikte ik een beetje op die site en toen zag ik die download. Ik dacht dat ie van de 3d versie was.Op zaterdag 06 juli 2002 13:48 schreef BaRF het volgende:
[..]
sorry hoor hij is nog niet uit! de 2d versie wel, maar in t vervolg ff lezen voor je een url plaatst he
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
En toen werkte GTA3 niet meerOp Vrijdag 05 juli 2002 downloadde valentinorossi dat American Army operations spel.
[..]
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Verwijderd
Ikke nietOp zaterdag 06 juli 2002 14:46 schreef Geqxon het volgende:
Humz, mischien handig om even bij te zetten wat al verandert is, nu hebben we 2 mensen met een tankstation en dat levert helaas tranen op bij 1 van de 2 partijen.
Voor de duidelijkheid, IK begin nu met joey's restaurant, is iemand daar al mee bezig?
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Mijn tankstation hoeft er niet in hoor....'t was alleen zo, ik zag die van Shell(pa werkt bij Esso)..dus moest ik er gewoon ff een van Esso makenOp zaterdag 06 juli 2002 14:46 schreef Geqxon het volgende:
Humz, mischien handig om even bij te zetten wat al verandert is, nu hebben we 2 mensen met een tankstation en dat levert helaas tranen op bij 1 van de 2 partijen.
Voor de duidelijkheid, IK begin nu met joey's restaurant, is iemand daar al mee bezig?
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Verwijderd
Er zit geen tijds limiet aan, dus maybe tot vice city aan toe!Op zaterdag 06 juli 2002 16:43 schreef CyberDoX het volgende:
Keep Up Tha Good Work Guys...
ik kan niet wachten tot ie klaar isalleen euh..
hebben jullie een id van wanneer ie daadwerkelijk klaar is?
Cool, ziet er mooi uit die letters....Op zaterdag 06 juli 2002 18:39 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Kleine mod, zometeen ingame pics
Verwijderd
Wat is precies am? Deze zaten gewoon in txd.imgOp zaterdag 06 juli 2002 18:54 schreef cooolkast het volgende:
[..]
Cool, ziet er mooi uit die letters....
Weet iemand trouwens waar de bestanden staan van het AM-hoofdgebouw? Ik kan ze niet vinden....
Verwijderd
TexturesOp zaterdag 06 juli 2002 19:14 schreef MasterOverdrive het volgende:
Wat kan ik nog doen? kep nog wel ff tijd
Verwijderd
Ja sorry, ik had even geen inspiratie voor auto's, heb jij dan een goed auto idee?Op zaterdag 06 juli 2002 19:31 schreef Cyberneer het volgende:
Geqxon: waarom ben jij bezig met het aanpassen van speltextures, dit is namelijk allang gedaan door Kimble, Westkust, WoUtoMatiC en Jcross, je bent dus best dubbel bezig......
Maar dat kan jij ook niet weten, want je betn carskinner.... nah ja, ik zal het wel niet begrijpen.
Ambulance, brandweer, dodo?Op zaterdag 06 juli 2002 19:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja sorry, ik had even geen inspiratie voor auto's, heb jij dan een goed auto idee?
Verwijderd
Brandweer ga ik nu modden, vetjes!Op zaterdag 06 juli 2002 19:36 schreef Cyberneer het volgende:
[..]
Ambulance, brandweer, dodo?
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq