Wat is nou eigenlijk het verschil tussen een CS/Quake3 map en een GTA3 mod?Op maandag 24 juni 2002 19:34 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Nou bedankt
Hallo, jij bent 14. Toen ik 14 was wilde een adventure programmeren in QuickBasic.
Ik wil jullie er alleen maar voor waarschuwen, dat jullie ambitieuze project gedoemd is te mislukken. En als het al slaagt, dan is er waarschijnlijk helemaal geen vraag naar. Want zeg nou zelf, wat voegt het toe? Niets. Integendeel, ik vind dat de meeste dingen die jullie veranderen eerder afbreuk doen aan het spel.
Neem nou de audio. Wat wil je doen? Stukje radio opnemen van een willekeurige zender, zeg 3FM? En dat moet een leuk alternatief zijn voor de huidige radiostations? Ik dacht het niet. Enig idee hoeveel werk er in die stations zit? Het is niet alleen de muziek, het zijn ook de DJ's en de geestige, satirische commercials. Daar heeft een heel team aan ervaren mensen waarschijnlijk maanden werk aan gehad.
Serieus, ik denk dat je beter een leuke Quake3/CS map kunt maken. Als je daar wat tijd in steekt weet je zeker dat het a. lukt, b. goed wordt en c. dat er behoefte aan is.
Want ik vind GTA3 roeleren zoals het is. Sorry...
Ik wil echt niet jullie plezier vergallen in het maken van deze mod, maar wees wel realistisch. Niemand zit er op te wachten...
En het is toch vet kicke om effe boodschapjes te gaan doen bij de appie heyn in je getunede chrysler 300M, terwijl je onderweg een grolsch bordje tegenkomt
En voor verdere informatie ben ik 13
Veel plezier met je vechtspelletjes.
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..