De Nederlandse GTA3 Mod

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.800 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Op maandag 24 juni 2002 19:34 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Nou bedankt :?

Hallo, jij bent 14. Toen ik 14 was wilde een adventure programmeren in QuickBasic. :{

Ik wil jullie er alleen maar voor waarschuwen, dat jullie ambitieuze project gedoemd is te mislukken. En als het al slaagt, dan is er waarschijnlijk helemaal geen vraag naar. Want zeg nou zelf, wat voegt het toe? Niets. Integendeel, ik vind dat de meeste dingen die jullie veranderen eerder afbreuk doen aan het spel.

Neem nou de audio. Wat wil je doen? Stukje radio opnemen van een willekeurige zender, zeg 3FM? En dat moet een leuk alternatief zijn voor de huidige radiostations? Ik dacht het niet. Enig idee hoeveel werk er in die stations zit? Het is niet alleen de muziek, het zijn ook de DJ's en de geestige, satirische commercials. Daar heeft een heel team aan ervaren mensen waarschijnlijk maanden werk aan gehad.

Serieus, ik denk dat je beter een leuke Quake3/CS map kunt maken. Als je daar wat tijd in steekt weet je zeker dat het a. lukt, b. goed wordt en c. dat er behoefte aan is.

Want ik vind GTA3 roeleren zoals het is. Sorry...

Ik wil echt niet jullie plezier vergallen in het maken van deze mod, maar wees wel realistisch. Niemand zit er op te wachten...
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen een CS/Quake3 map en een GTA3 mod?

En het is toch vet kicke om effe boodschapjes te gaan doen bij de appie heyn in je getunede chrysler 300M, terwijl je onderweg een grolsch bordje tegenkomt ;)

En voor verdere informatie ben ik 13 :P

Veel plezier met je vechtspelletjes.

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Het verschil tussen een halfbakken mod en een Counter-Strike map is, dat je met een map een volwaardig product aflevert die een waardige aanvulling is op het spel.

Maar ik begrijp dat jullie het voornamelijk doen voor je eigen lol, kijk dan is het iets anders natuurlijk.

En oh ja, ik speel niet alleen vechtspelletjes hoor (trouwens, CS is een FPS, en Mortal Kombat is een vechtspelletje).

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 20:34 schreef Captain Pervert het volgende:
Het verschil tussen een halfbakken mod en een Counter-Strike map is, dat je met een map een volwaardig product aflevert die een waardige aanvulling is op het spel.

Maar ik begrijp dat jullie het voornamelijk doen voor je eigen lol, kijk dan is het iets anders natuurlijk.

En oh ja, ik speel niet alleen vechtspelletjes hoor (trouwens, CS is een FPS, en Mortal Kombat is een vechtspelletje).
heey BrEeZaH?? Jemig man als je nou is naa jezelf luistert deze mensen vindne het leuk om een spel te modden en jij gaat lopen zijken dat ze maar een of andere map moeten gqaan maken voor CS. Ik wil die MOD echt wel hebben, maar ja jij hebt bepaald dat er geen vraag naar is :? als het je niet boeit ga dan lekker buiten knikkeren ofzo. Kom hier alleen als je kan helpen. Ze hebben zelf al belist dat ze dit willen maken en ik wens ze daar veel suc6 bij.
Oh NoFi :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Da's een duidelijk antwoord :Y)
Maar ik maak ook heus wel andere dingen dan dat ik aan deze mod meewerk; Ik zat in het GTAlondon mapping team, en ikke hep tientallen maps gemaakt voor GTA1.
Ook voor MotocrossMadness2 en MidtownMadness2.
En ga zo maar door :P :P :P :P :P :P :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Op maandag 24 juni 2002 20:39 schreef BrainDamage het volgende:

[..]

heey BrEeZaH?? Jemig man als je nou is naa jezelf luistert deze mensen vindne het leuk om een spel te modden en jij gaat lopen zijken dat ze maar een of andere map moeten gqaan maken voor CS. Ik wil die MOD echt wel hebben, maar ja jij hebt bepaald dat er geen vraag naar is :? als het je niet boeit ga dan lekker buiten knikkeren ofzo. Kom hier alleen als je kan helpen. Ze hebben zelf al belist dat ze dit willen maken en ik wens ze daar veel suc6 bij.
Bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Voor mij persoonlijk is het de bedoeling om te laten zien hoe veel er in dit vroege stadium na het uitkomen van het spel er aan te veranderen is.
Ik liet dit zien dmv een vertaling van een aantal teksten. Toen ik de wens uitsprak dat het wel leuk zou zijn áls er andere dingen ook Nederlands gemaakt zouden worden, omdat die techniek er nu al is, reageerde gelijk een 10tal mensen. Deze mensen geloven in de mod. En dat er andere mensen zijn die onze verrichtingen willen volgen en zelfs het eindproduct willen downloaden vind ik leuk, maar het is een bijzaak.
Ik weet zeker dat zodra er goede mappingtools zijn er een GoT-stad komt.
En waarom zou het niet lukken, omdat wij elkaar niet kennen? De makers van CS zaten vroeger vast ook niet naast elkaar in 1 ruimte, dat waren ook maar hobbyisten....net als wij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 20:39 schreef BrainDamage het volgende:

[..]

helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westkust
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-10-2021
Op maandag 24 juni 2002 19:34 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Nou bedankt :?

Hallo, jij bent 14. Toen ik 14 was wilde een adventure programmeren in QuickBasic. :{

Ik wil jullie er alleen maar voor waarschuwen, dat jullie ambitieuze project gedoemd is te mislukken. En als het al slaagt, dan is er waarschijnlijk helemaal geen vraag naar. Want zeg nou zelf, wat voegt het toe? Niets. Integendeel, ik vind dat de meeste dingen die jullie veranderen eerder afbreuk doen aan het spel.

Neem nou de audio. Wat wil je doen? Stukje radio opnemen van een willekeurige zender, zeg 3FM? En dat moet een leuk alternatief zijn voor de huidige radiostations? Ik dacht het niet. Enig idee hoeveel werk er in die stations zit? Het is niet alleen de muziek, het zijn ook de DJ's en de geestige, satirische commercials. Daar heeft een heel team aan ervaren mensen waarschijnlijk maanden werk aan gehad.

Serieus, ik denk dat je beter een leuke Quake3/CS map kunt maken. Als je daar wat tijd in steekt weet je zeker dat het a. lukt, b. goed wordt en c. dat er behoefte aan is.

Want ik vind GTA3 roeleren zoals het is. Sorry...

Ik wil echt niet jullie plezier vergallen in het maken van deze mod, maar wees wel realistisch. Niemand zit er op te wachten...
Haha... en jij bent 19 ofzo... Toen ik 19 was dacht ik ook dat ik voor de hele wereld kon spreken.

Kop op jongen, denk niet dat als jij er niet op zit te wachten er meteen niemand intersse heeft. Je bent hiero echt geen god ofzo...

Gewoon niet zo triets doen, en als je het echt zo erg vindt hiero ff niet meer posten... Even goede vrienden, maar laat de sfeer hier goed houden door de mensen die er shcijnbaar wel interesse in hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okay, even wat ander nieuws nu:
Godzilla heeft een muziekzender af, het is een R&B zender, dus als je er niet van houdt heb je pech, later komen er anderen. De zender heet Live FM.
Download hier de zender. (25,1 MB)
De kwaliteit is nog niet zo goed, maar er wordt aangewerkt.

Veel luisterplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:29
Op maandag 24 juni 2002 23:01 schreef westkust het volgende:

[..]

Haha... en jij bent 19 ofzo... Toen ik 19 was dacht ik ook dat ik voor de hele wereld kon spreken.

Kop op jongen, denk niet dat als jij er niet op zit te wachten er meteen niemand intersse heeft. Je bent hiero echt geen god ofzo...

Gewoon niet zo triets doen, en als je het echt zo erg vindt hiero ff niet meer posten... Even goede vrienden, maar laat de sfeer hier goed houden door de mensen die er shcijnbaar wel interesse in hebben!
en al heeft niemand interesse (ikke wel trouens), dan heb je toch een leuke tijd gehad tijdens het maken?

sommigen denken dat ze meteen alle initiatieven moeten afkappen om dat een modje ooit heeft gezegt dat de tendens is dat het meestal op niets uitloopt. het is toch gewoon niet leuk om de hele tijd ideeen van anderen de grond in te boren?

over de radiozender, de kwaliteit van de zender moet idd een beetje opgekrikt worden. ook moet de stem een opvallende stem zijn, net zoals bij de echte zenders, dus verdraai je stem een beetje. die galm effecten zijn leuk, maar er moet meer commentaar in, en nog gekkere effecten ( schommelen van helium speech naar monster speech bijv.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Ok, gta3-clan-servers.org doet et nu eindelijk hier, en wel omdat de chello dns servers zuigen, blijkt wel weer, kreeg hele tijd een page not found, nu gebruik ik me bedrijfs dns, en gelijk doet site het...
Ook op andere pc gedaan, en deed het ook niet, na het veranderen van dns server, deed hij et meteen...

Zojuist ff die music file van god ged/ld.. ff zien :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:54

PoweRoy

funky!

ff vraagje:

als ik de civilians wil editten welk progje heb ik nodig en welk bestandje :?
Deze progjes heb ik al en ik geloof da ik deze nodig heb
imgtool en txdtool

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 juni 2002 12:25 schreef PoweRoy het volgende:
ff vraagje:

als ik de civilians wil editten welk progje heb ik nodig en welk bestandje :?
Deze progjes heb ik al en ik geloof da ik deze nodig heb
imgtool en txdtool
Ja en dan Paint ofzo om ze aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Op dinsdag 25 juni 2002 12:37 schreef Cyberneer het volgende:

[..]

Ja en dan Paint ofzo om ze aan te passen.
welke file dan :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 juni 2002 12:42 schreef PoweRoy het volgende:
welke file dan :?
txd.img

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is toch logisch dat het een flop gaat worden?
Er zijn simpelweg mensen mee bezig die zeer weinig/geen ervaring hebben, ja ervaring met textures veranderen...god dat kan iedereen.
Is er 1 regel code verwerkt in die "mod"?
Dat bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01-2023
Op dinsdag 25 juni 2002 12:58 schreef ScitzoFreak het volgende:
Er zijn simpelweg mensen mee bezig die zeer weinig/geen ervaring hebben, ja ervaring met textures veranderen...god dat kan iedereen.
Dat bedoel ik.
Lul niet als je ziet wat de animo al in dit topic is kan het al geen flop meer worden, als je het niet wil blijf dan uit dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom loopt iedereen het nou zo afte zeiken dan... doe er zelf dan wat aan...

en ga niet lopen klagen terwijl je er geen ruk van kan..

ik zou het juist hardstikke tof vinden om met ej verlaagde bak door de stad te knallen :)

ik zou graag meedoen maar ik ben er niet zo goed in hehe

als iemand ff zegt waar ik proggies kan vinde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Dat bedoel ik.
Net of mods per se uit regels code moeten bestaan,
en het gaat de makers er vooral om dat ze ergens mee bezig zijn, wat leuk is, vind jij dat niet, nouw, maakt hun het uit, zei hebben tenminste iets leuks gedaan, wat zeker redelijk wat mensen gaan gebruiken.
Doe jij dat niet? who carez, netzoals niemand het intreseerd of ik het nu wel of niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/avdkorput/ah.jpg

nu kom ik toch wel in het dutch gta mod team :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:40
hehe LOL :D

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Nou moet IEDEREEN die deze mod loopt af te zeiken hier maar eens gaan kappen met posten. :r

Maak dan 'HET GROTE GTA3:NL MOD AFZEIKTOPIC' als je dat leuk vind.

Zoals al 3.000.000 keer uitgelegd is dit een hobby, en als je de mod niet wil, dan hoef je hier ook niet te komen.

Gaan jullie met je grote verstand maar lekker CS/QUAKE3 mapjes maken, wij redden ons hier wel zonder jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westkust
Op dinsdag 25 juni 2002 13:13 schreef PoweRoy het volgende:
[afbeelding]

Alleen als je echt de texture hebt veranderd en dus niet in photoshop (of zoiets) het screenshot hebt aangepast.. dus mail me ff je texture dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent

Dat bedoel ik.
nou en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

weet iemand waar de begraafplaats(en) zijn. kheb een coole texture

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Op dinsdag 25 juni 2002 14:39 schreef PoweRoy het volgende:
weet iemand waar de begraafplaats(en) zijn. kheb een coole texture
op eiland2, bij de kerk, logisch he? :)
als je van brug vanaf 3 komt, weg afrijden, tot ergens in een bocht, kleine doorgang... (8erzeide kerk)

of bdoel je, waa in textures? in dat geval geen id.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/avdkorput/shoppa1.bmp

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/avdkorput/grave_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/avdkorput/grave_3.bmp

ik wil niet gaan spotten met Pim Fortuyn. Maar ik vind dit wel een eerbetoon.

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Op dinsdag 25 juni 2002 13:38 schreef valentinorossi het volgende:
Nou moet IEDEREEN die deze mod loopt af te zeiken hier maar eens gaan kappen met posten. :r

Maak dan 'HET GROTE GTA3:NL MOD AFZEIKTOPIC' als je dat leuk vind.

Zoals al 3.000.000 keer uitgelegd is dit een hobby, en als je de mod niet wil, dan hoef je hier ook niet te komen.

Gaan jullie met je grote verstand maar lekker CS/QUAKE3 mapjes maken, wij redden ons hier wel zonder jullie.
Gelijk heb je,ik heb de mod net getest en ik vind het reuzeleuk (wel grappig,zo nederlands)
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 23:01 schreef westkust het volgende:

[..]

HELEMAAL MEE ENS!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 13:13 schreef PoweRoy het volgende:
[afbeelding]

Stuur maar een mailtje naar gta3_carmodding@chello.nl,
en zeg maar dat je voor mij in de plaats mag...
Ik ben flauw van dit geauwehoer... :r

Ik bedoel dit niet negatief tegenover de modders hoor,
maar ik krijg steeds meer het gevoel dat ik mijn tijd
wel beter kan verdoen... :'(

NoFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf natuurlijk wel interesse tonen in de mod, en zal thuis zelf ook wel een beetje blijven modden...

Als ik echt een gigantische uitvinding heb gedaan, laat ik het jullie wel weten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westkust
Op dinsdag 25 juni 2002 14:56 schreef PoweRoy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

ik wil niet gaan spotten met Pim Fortuyn. Maar ik vind dit wel een eerbetoon.
Ik vind dit absoluut GEEN eerbetoon. Ik wil ook helemaal geen eerbetoon. Ik ben ook helemaal geen LPF'er, en als dit in het spel ingevoerd zou worden trek ik mij terug uit het mod-team. Geen politieke voorkeuren in een spel plz.

Maar gelukkig ben jij ook nog geen lid... En als je je nou eens zou aanmelden kan je ook nuttuge dingen doen. Nu doe je vanalles wat misschien allang gedaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wou alleen maar ff zeggen dat jullie goed bezig zijn!!:)*D (na wat kritiek ook een keer wat goeds :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Graag wil ik Scitzofreak en Captain Pervert bedanken voor het bekritizeren van onze mod.
Maar als jullie de woordenboeken erop na hadden geslagen hadden jullie kunnen lezen dat "mod" een afkorting is van "modificatie" wat dan weer neer komt op het Nederlandse woord "aanpassen".
Op dit moment zijn wij bezig met het AANPASSEN van texten, billboard, gebouwen, auto's, radiozenders en veel meer.
Wij maken een mod dus!
Als je het niet leuk vindt, okay, maar geef dan alsjeblieft hoe we het moeten/kunnen veranderen, dan help je ons ook weer.

Vanaf nu weer mod-gerelateerde posts, alsjeblieft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu net begonnen met die nederlandse player ik heb er 1 klaar(ik moest een echt hollandse en 1 beetje fantasie) die van fantasie is klaar ik zal hem hier ff zetten
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/demuynck/Munkie891.bmp
T was niet zoveel werk :P maar dit is nog maar de 1e ik ga nog teken op z'n rug zetten(weet nog niet wat weet iemand wat)en nog wat op arm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In game vind ik em er beter uitzien dit is em in game
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/demuynck/Player1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 17:03 schreef -Munkie- het volgende:
[afbeelding]
Sorry, maar ik vind hem nou niet echt.....mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Op dinsdag 25 juni 2002 17:03 schreef -Munkie- het volgende:
[afbeelding]
te egale kleur

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ik ga em maar ander kleurtje geven denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

ik wil me hierbij aanmelden bij het nl gta3 modteam. Omdat ik niet weet waar ik me moet aanmelden.

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 juni 2002 17:17 schreef PoweRoy het volgende:
ik wil me hierbij aanmelden bij het nl gta3 modteam. Omdat ik niet weet waar ik me moet aanmelden.
Officieel moet je je aanmelden via het e-mailadres in de eerste post. Je moet alleen niet binnen twee uur reactie verwachten. Je sollicitatie wordt nu besproken door het team, hier gaat echter wel een kleine dag overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:28

drice

Loading...

Ik zal eens kijken wat ik kan doen
Bijna klaar met mijn stageverslag

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 19:36
Ik had eerste GoT skin, vind ik eigenlijk dat ik er ook bij moet :P

Zie http://mrdummy.mine.nu/rateapic/index.php?view=on&id=10

En onze eigen Henk:
http://mrdummy.mine.nu/rateapic/index.php?view=on&id=9

Heb die meteen gemaakt toen er voor GoT skin werd gevraagd, dus kan die er please in :)
En ben goede pixel-neuker dus als er nog dingen gedaan moeten worden wil ik dat graag doen, als het met Paint moet moet je bij mij zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08 13:58
Ga zo door met het werk , jullie maken een hoop vrienden zo, ik zit vol verwachting te wachten op het eindresultaat.
Alleen nog ff een vraagje http://gta3.clan-servers.org/ krijg ik niet aan de gang (ik heb chello, wat is daar aan te doen)
En voor degene die lopen te zeuren .... wegwezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 juni 2002 20:49 schreef makkie het volgende:
Alleen nog ff een vraagje http://gta3.clan-servers.org/ krijg ik niet aan de gang (ik heb chello, wat is daar aan te doen)
Vandaag ontdekte Nakebod dat het (waarschijnlijk) ligt aan de niet zo vaak bijgewerkte DNS servers van Chello:
Op dinsdag 25 juni 2002 12:21 schreef Nakebod het volgende:
Ok, gta3-clan-servers.org doet et nu eindelijk hier, en wel omdat de chello dns servers zuigen, blijkt wel weer, kreeg hele tijd een page not found, nu gebruik ik me bedrijfs dns, en gelijk doet site het...
Ook op andere pc gedaan, en deed het ook niet, na het veranderen van dns server, deed hij et meteen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Updaten jullie na een nieuwe implementatie wel steeds de file voor download?!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

OK, ik loop dus niet het topic af te zeiken, wil helpen, maar enkel als jullie dat willen. Ik heb dus heel wat povere vertalingen in dit topic gezien (zie stomerijbordje) en zou graag willen helpen met mijn toch wel goede engelse grammatica (wou jaartje trug naar de US verhuizen, volgens amerikaanse vriend van ons zou niemand accent oid merken) en mijn moeders' vertalingskunstjes (heeft vertalerschool nederlands/frans/engels/duits/italiaans gedaan).

Need help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westkust
Tuurlijk! Hulp is, denk ik, altijd welkom. Maar neem nou gewoon ff contact op met cyberneer. Die heeft het overzicht.

En nee, we updaten niet die file steeds. Dat was gewoon voor een impressie. Over een maandje zal er wel weer een nieuwe preview komen. En dan met misschien wel vast met wat textures...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ben benieuwd...

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Op woensdag 26 juni 2002 00:38 schreef Cyberneer het volgende:

[..]

Vandaag ontdekte Nakebod dat het (waarschijnlijk) ligt aan de niet zo vaak bijgewerkte DNS servers van Chello:
[..]
ik heb ook chello en bij mij deed hi het vanaf het begin prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

ey zit ik nu in het team is nu een dag geleden dat ik het mailtje heb verstuurd

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Hey lui,

Ik zoek hard Carskinners voor de Nederlandse GTA3 Mod.
Eerst zat ik in het carskinteam met z'n drieën, maar mijn 2 collega's zijn ermee gekapt :( :'(

Als het je wat lijkt, mail je naar de projectleider, Cyberneer: r_belderok@Hotmail.com

Greetz Valerossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat houdt het precies in, ik kan redelijk fotosoepen, en ik heb af en toe vrije tijd over ;)

als je een beetje uitlegt wat het inhoudt dan wil ik je best helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Op donderdag 27 juni 2002 11:02 schreef SiQDiZ het volgende:
wat houdt het precies in, ik kan redelijk fotosoepen, en ik heb af en toe vrije tijd over ;)

als je een beetje uitlegt wat het inhoudt dan wil ik je best helpen
Voorbeeldjes:

Een nederlandse politieauto.

BMW logootje op de sentinel

Yankees worden TNT busjes

Albert heyn bezorgdienst

ETC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook wel graag helpen, alleen kan ik Cyberneer niet bereiken. Ik heb sinds 1,5 uur zomervakantie, dus ik heb nu veel tijd beschikbaar. Ik hoor wel wat ik hoe moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 12:47 schreef wouterdeg het volgende:
Ik wil ook wel graag helpen, alleen kan ik Cyberneer niet bereiken. Ik heb sinds 1,5 uur zomervakantie, dus ik heb nu veel tijd beschikbaar. Ik hoor wel wat ik hoe moet doen
Mijn e-mailadres is gewoon r_belderok@hotmail.com.
PoweRoy: geduld is een schone zaak....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k vat het niet hoor,
hoe zet k het in mijn gta3 dan?
de mod dan hè :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kvanderwoude/Probleem.jpg

Dit probleem heb ik sinds ik de .gxt file erin heb gezet;
bijna overal staat missing, zoals bij de perennial, staat PEREN missing.

Hoe kan dit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 13:39 schreef valentinorossi het volgende:
[afbeelding]

Dit probleem heb ik sinds ik de .gxt file erin heb gezet;
bijna overal staat missing, zoals bij de perennial, staat PEREN missing.

Hoe kan dit???
Die teksten betekenen dat die variabelen missen in het GXT bestand, download het opnieuw en probeer het dan nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Op donderdag 27 juni 2002 14:00 schreef Cyberneer het volgende:

[..]

Die teksten betekenen dat die variabelen missen in het GXT bestand, download het opnieuw en probeer het dan nog eens.
Ok tanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ook wat aan het klooien geweest met Paint Shop, wat vinden jullie ervan?

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/5yankees.JPG
Van links naar rechts: Albert Heijn, TPG Post, Schuitema, Shell en Van Gend & Loos.
Niet op de foto: Van Galen transport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Op donderdag 27 juni 2002 15:15 schreef Cyberneer het volgende:

[afbeelding]
Van links naar rechts: Albert Heijn, TPG Post, Schuitema, Shell en Van Gend & Loos.
Ziet dur netjes uit!
Nog mooier zou zijn als je:
AH met blauwe achtergrond,
tgp, nog steeds rood?
shell, rood schepie met gele achtergrond
en gend en loos, wit met oranje vierkant ?
in deze kleuren maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12

[afbeelding]
Ziet er aardig uit, maar volgens mij zijn Appie Heijn busjes niet die kleur, maarja, ik kan er al helemaal geen fok van :Z ziet er dus gewoon mooi uit.

Cyberneer, wat wordt er allemaal ondersteund op die site aan PHP, CGI enzovoorts. Kan ik er een mooie newspro opgooien, das een stuk makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een PTT- bussie wat niet rood is? die moet toch rood zijn en de appie bus idd blauw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee
  • Laatst online: 28-07 09:37

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

als jullie helemaal klaar zijn zeg maar,
zou er dan een mogelijkheid kunnen komen dat je niet alles hoeft te nemen wat jullie aan bieden.
Bijv geen audio en geen nederlands menu want ik vind nederlands in gta 3 suxt!
maar die auto mods en en reclame borden wel weer leuk :P

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee
  • Laatst online: 28-07 09:37

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

[afbeelding]
ah is toch blauw en shell geel ???

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en k wil ook wel mee helpen hoor als je nog iemand nodig hebt?
want k heb toch niets tedoen :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw: waar moet je de mod nee zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Op donderdag 27 juni 2002 17:13 schreef joris.s het volgende:
btw: waar moet je de mod nee zetten?
Letterlijk uit de readme:
Put the files inside your
GTAIII\TEXT
folder.

spanish.gxt - The Dutch language file
OLDspanish.gxt - The original Spanish language file

Zo moeilijk is lezen toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me best wel lache om mee te doen, moet ik alleen ff de zooi installen en de nodige progs downloaden.
Politieauto lijkt me leuk om te doen.

Doen jullie trouwens ook alles wat die ped's zeggen veranderen? zo van "kijk uit waar je loopt klootzak!" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als deze mod af is ga ik hem zeker wel downloaden, word cool :)
Ennuh @ alle mensen die hier alleen maar de boel komen afzeiken : STFU |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wicked shit, respect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu dat radio station aan het luisteren en ik heb een paar aanmerkingen :P

-De kwaliteit van beter, veel gekraak en hij slaat ook vaak over
-Er word weinig gepraat... het enige wat er gezegd word dit is blablabla op Live FM
-De stem moet wat overdrevener... ik weet niet precies hoe ik moet uitleggen maar het is niet zo'n echte radio-stem
-Er zit een harde piep aan vlak voor La Passion
-Gigi word verkeerd uitgesproken, de radiomeneer zegt 'Giegie' terwijl het 'Djiedjie' is :P
-De naam Live-FM spreekt niet echt tot mijn verbeelding, misschien dat jullie iets leukers kunnen bedenken
-Destiny's Child en Christina Milian (of hoe ze ook heten) vind ik echte R&B, Brainpower, Dr. Dre en Eminem is meer hiphop c.q. rap (G.G. D'Agostini is ook geen R&B)
-Verwijder de muziek van R.Kelly hij is een smerige pedofiel :(

Dit is niet om het af te kraken, zo weten jullie wat er o.a. te verbeteren valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eGo2K
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 18:49

eGo2K

De vraag .. (zie sig)

Ziet er cool uit, mod!
Ben ik even weg, kom ik terug zie ik dat er een project gaande is.
Maar als we Amsterdam toch gaan maken, gaan dan ook nieuwe gangs maken? Dus; Marokkanen in Amsterdam-Oost; Turken in Amsterdam-West, donkerkleurigen in A'dam-ZO, yuppen in A'dam-Zuid, kakkers in het Centrum? :X :X

:+

ben zelf allochtoon en ik voel me niet aangesproken, geen probleem dus :P

Ben trouwes er wel voor om Amsterdam te mappen, ieder zijn buurt (ik wil wel A'dam Oost en Zuid, Wie doet het Centrum? >:))

... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Op donderdag 27 juni 2002 17:58 schreef eGo2K het volgende:
Ziet er cool uit, mod!
Ben ik even weg, kom ik terug zie ik dat er een project gaande is.
Maar als we Amsterdam toch gaan maken, gaan dan ook nieuwe gangs maken? Dus; Marokkanen in Amsterdam-Oost; Turken in Amsterdam-West, donkerkleurigen in A'dam-ZO, yuppen in A'dam-Zuid, kakkers in het Centrum? :X :X

:+

ben zelf allochtoon en ik voel me niet aangesproken, geen probleem dus :P

no way :r

we moeten de gangs intact laten maar eentje modden we tot de tweakersgang. elk ganglid krijgt henk op zijn rug :Y)

Ben trouwes er wel voor om Amsterdam te mappen, ieder zijn buurt (ik wil wel A'dam Oost en Zuid, Wie doet het Centrum? >:))

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Groningen mappen! >:) :P *D

Lekker beeruh over de grote markt.

Of Assen, inclusief TT circuit :9~

Hey, BTW, zou je ook van een auto een motor kunnen maken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wel mee helpen, mijn ervaringen zijn niks :( ik kan goed overweg met paint :D en een beetje Fotosjop ik ben de komende maand fulltime beschikbaar ik ben namelijk klaar met school. Als ik nodig ben kun je me contacten op ICQ of MSN |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Hey, is dit een beetje een coole auto voor in de mod?
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kvanderwoude/Chrysler_300M.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 16:15 schreef enriqueeeee het volgende:
als jullie helemaal klaar zijn zeg maar,
zou er dan een mogelijkheid kunnen komen dat je niet alles hoeft te nemen wat jullie aan bieden.
Bijv geen audio en geen nederlands menu want ik vind nederlands in gta 3 suxt!
maar die auto mods en en reclame borden wel weer leuk :P
Motiveer me niet te veel, ok ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerpower
  • Laatst online: 17-09 19:18
Het lijkt mij ook eigenlijk wel leuk om mee te doen.
Wat ik kan doen weet ik niet precies, iemand suggesties?
Ik heb nu ook vakantie, dus tijd zat. :P
Met photoshop kan ik wel een beetje omgaan, maar ik doe liever iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 19:25 schreef valentinorossi het volgende:
[afbeelding]
De Crysler Sebring (waar hij stiekem meer op lijkt dan op de 300M) heeft niet van die sportieve velgen en blauwe achterlampen, maar verder is het mooi gedaan.

Ik heb ook weer iets gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/connexxion.JPG
Plaatje is klikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

w00t erg mooie mods van auto's

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westkust
[afbeelding]
Sorry, maar ik mis de banden. ennuh die bussen, heerschend goed man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
Op donderdag 27 juni 2002 13:01 schreef Cyberneer het volgende:

[..]

Mijn e-mailadres is gewoon r_belderok@hotmail.com.
PoweRoy: geduld is een schone zaak....
Voor Cyberneer

Ok... ik heb je gemailt, contact gezocht via ICQ (2x zelfs)
Maar je reageert niet.

En je wil met "het team" overleggen... dat kan ik begrijpen maar dan kun je op zijn minst even een bevestegings mailtje sturen.

maar ik wacht nog steeds op antwoord en volgens mij is dit het enigste waar ik je mee kan bereiken (en waar je wel kijkt) dus check je mail!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Op donderdag 27 juni 2002 21:39 schreef XoiN het volgende:

[..]

Voor Cyberneer

Ok... ik heb je gemailt, contact gezocht via ICQ (2x zelfs)
Maar je reageert niet.

En je wil met "het team" overleggen... dat kan ik begrijpen maar dan kun je op zijn minst even een bevestegings mailtje sturen.

maar ik wacht nog steeds op antwoord en volgens mij is dit het enigste waar ik je mee kan bereiken (en waar je wel kijkt) dus check je mail!!
me too

zo gaat de mod wel erg lang duren :( :(

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Op donderdag 27 juni 2002 21:21 schreef westkust het volgende:

[..]

Sorry, maar ik mis de banden. ennuh die bussen, heerschend goed man!
Als je ff beter kijkt zie je wel banden, maar het zijn gewoon grote velgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westkust
Volgens mij mening iets te groot... Maar ja, da's mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 19:41
ik heb ff ook gepaint :+
resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~nieu1076/got/gta.jpg
het zijn nu alleen de bewegende vliegtuigen
want ik kan de textures van de stilstaande vliegtuigen niet vinden ;( dus weet iemand waar die zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

dies mooi

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

omdat ik 2 dagen(zelfs langer) heb zitten wachten op een bevestiging van mijn mailtje om mee tewerken. Doe ik niet meer mee. dus ik wil dat mijn textures die naar Cyberneer zijn verstuurd ook niet in de mod komen of dat ze er wel in komen maar dan wel mijn naam bij de makers.

Dit alles door geen reactie van Cyberneer of andere persoon die hem hielp

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

en ik ben niet de eerste die er mee is gestopt ;(

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 22:21 schreef PoweRoy het volgende:
en ik ben niet de eerste die er mee is gestopt ;(
Anders quoot je je zelf, maar het is idd lullig als je zo lang moet wachten. Er moet gewoon een coördinator komen die zelf niet skint maar alles er om heen regelt. Ten minste lijkt mij. Ik doe nog niet mee, maar wil wel mee doen. Maar aangezien niemand reaktie krijgt ga ik het niet eens proberen. Ik blijf hier wel ffies ideeën opdoen en geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 22:27 schreef BrainDamage het volgende:

[..]

Anders quoot je je zelf, maar het is idd lullig als je zo lang moet wachten. Er moet gewoon een coördinator komen die zelf niet skint maar alles er om heen regelt. Ten minste lijkt mij. Ik doe nog niet mee, maar wil wel mee doen. Maar aangezien niemand reaktie krijgt ga ik het niet eens proberen. Ik blijf hier wel ffies ideeën opdoen en geven.
Behalve PoweRoy heb ik iedereen binnen twee dagen reactie gestuurd. Ik heb het erg druk gehad met de school en werk. Deze mod is (net zoals _hopelijk_ voor de rest van de teamleden) een hobby en geen werk. Wij werken niet met deadlines dus had ik ook GEEN haast PoweRoy's opdringerige mailtjes te beantwoorden. Volgens mij heb ik PoweRoy keurig te woord gestaan via MSN, maar had hij het geduld niet langer dan 5 minuten te blijven hangen. Er wordt dus WEL gereageerd op mailtjes, mits ze op een goede manier zijn geschreven.
Ik hoop dat PoweRoy wel het team blijft volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Hallo modders....

Ik wil niet mee doen simpelweg omdat ik erg slecht ben in dat soort zaken :)

Maar ik wilde weten of er al een update was van deze NL-mod...

Want ik zie allemaal zeer mooie plaatjes , van da vliegtuig en die connexion bussen en die billboards e.d.
of zijn dat enkel test plaatjes van hoe het er uit gaat zien???

naja anyway keep up the good work :) ....

Maar waarom Amsterdam?? en waarom niet gewoon vier grote steden??? kweet dat het zeer complex is... maareuhmm ik kom uit Spijkenisse bijvoorbeeld en is dus een beetje Rotterdam... snappie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 23:33 schreef Solid Seal het volgende:
Hallo modders....
Hoi!
Ik wil niet mee doen simpelweg omdat ik erg slecht ben in dat soort zaken :)
Geeft niet, kritici zijn ook nodig.
Maar ik wilde weten of er al een update was van deze NL-mod...
Nee, nog niet, maar er wordt aangewerkt.
Want ik zie allemaal zeer mooie plaatjes , van da vliegtuig en die connexion bussen en die billboards e.d.
of zijn dat enkel test plaatjes van hoe het er uit gaat zien???
Die plaatjes geven een beetje aan hoe het er uit gaat zien en wat er veranderd.
naja anyway keep up the good work :) ....
Thanx, we doen ons best.
Maar waarom Amsterdam?? en waarom niet gewoon vier grote steden??? kweet dat het zeer complex is... maareuhmm ik kom uit Spijkenisse bijvoorbeeld en is dus een beetje Rotterdam... snappie :)
Er worden de komende tijd nog geen steden gemaakt. De programmatuur die er nu voor is, is ontoereikend genoeg om dat soort complexe dingen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kvanderwoude/Chrysler_300M.jpg
pure respect, kan je deze auto alvast ff uploaden, en zet er een turbo in en een tikkie harder dan de banshee, 1.5 keer zo hard en betere handeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 00:16 schreef Thug_powah het volgende:

[..]

pure respect, kan je deze auto alvast ff uploaden, en zet er een turbo in en een tikkie harder dan de banshee, 1.5 keer zo hard en betere handeling :)
Je moet het spel niet op die manier gaan verbouwen dit gaat ten koste van het spelplezier laat alle auto's gewoon hun eigen handeling en snelheid houden, dit hebben de makers niet voor niets zo gedaan. Sommige missies worden wel erg makkelijk zo. Het gaat om het skinnen niet om een spel zo te maken dat het supersimpel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als jij de NL mod dan heb ga jij nog ff het spel proberen uit te spelen?

de meesta van ons spelen het nog ff om te scheuren, ff knalle en lol hebben, en een aantal unieke extra verbouwde autoz zouden wel leuk zijn jah zoals die gruwelijke auto. net als in echt turbo`tje erin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Op vrijdag 28 juni 2002 00:16 schreef Thug_powah het volgende:

[..]

Ik zal alle textures wel uploaden, de handling kloot je zelf maar mee, met CarStatEditor :Y)

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.