zit er ook inOp dinsdag 18 juni 2002 18:30 schreef Scarecrow het volgende:
sorry maar het nederlandsedaar zie ik 't nut niet van in.
Ik zelf zou meer intressen hebben voor een; remake van alle autonamen naar de originele namen.
Gexcon: wilde jij ook helpen? (Waarom die vraag of ik ASP kan?)
Sorry als het lijkt dat ik je werk afpak, maar dat is niet de bedoeling!
Kom anders ff online op ICQ, dat praat makkelijker
Sorry als het lijkt dat ik je werk afpak, maar dat is niet de bedoeling!
Kom anders ff online op ICQ, dat praat makkelijker
Volgens mij is die Taxi in het echteen FordOp dinsdag 18 juni 2002 14:33 schreef valentinorossi het volgende:
[..]
Sentinel - BMW 5-Series
Cheetah - Ferarri Testarossa
Banshee - Dodge Viper RT10
Idaho - Idaho
Infernus - Lamborghini Diablo
Taxi - Chevy Caprice Taxi
Kuruma - Chrysler 300M
Stretch - Lincoln Limo
Perennial - Rambler Wagon
Stinger - TVR Cerbera
Manana - Dodge Aries
Landstalker - Mazda Tribute
Stallion - Mustang '69
BF Injection - Dune Buggy
Cabbie - Checker Cab
Esperanto - '80s Cadillac Eldorado
Zijn 2 soorten taxi'sOp dinsdag 18 juni 2002 20:02 schreef Duncan het volgende:
[..]
Volgens mij is die Taxi in het echteen Ford
link werkt niet
The requested URL was not found on this server.
nu ineens wel..
The requested URL was not found on this server.
nu ineens wel..
Ik speel 't liever in 't Engels.
By the way, kan je het niet beter de 'Nederlandsche mod noemen? Klinkt 'orgineler'
By the way, kan je het niet beter de 'Nederlandsche mod noemen? Klinkt 'orgineler'
Verwijderd
Ik weet niet of het al geport is maar voor Nederlandse radio zou je gewoon van 538, skyradio, yorin FM, 3 fm wtkvl wat universele jingles op kunnen nemen en die in de mp3 map pleuren.
Jullie zijn allemaal gek in het hoofd 
Straks gaan jullie chatterbox nog vertalen en het opnieuw inspreken
Serieus, leuk initiatief.
Persoonlijk vind ik de Nederlandse taal niet echt geschikt voor dit spel. [da's smaak]
Straks gaan jullie chatterbox nog vertalen en het opnieuw inspreken
Serieus, leuk initiatief.
Persoonlijk vind ik de Nederlandse taal niet echt geschikt voor dit spel. [da's smaak]
Only fools are enslaved by time and space.
Verwijderd
ik wil ook wel helpen, zeg maar wat ik moet doen...(niet al te moeilijk, want ben der (nog) niet zo goed in.
welk progje moet je eigenlijk hebben?
welk progje moet je eigenlijk hebben?
Verwijderd
smaak verschiltOp dinsdag 18 juni 2002 21:45 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Sorry dat ik het zeg.. maar dat nederlands is kinderachtig!!
lijkt mij wel leuk...
en zoals al eerder gezegd: je HOEFT um niet te downen
wel leuk idee.. maar ik vind nederlands in een spel nix
als er nederlands in een spel zit zet ik em toch op engels
T lijkt mij wel stoer, ook wel omdat t geinig is dat sommige vertalingen erg grappig gaan worden.
Btw, Nederlandse (Europese) auto's en winkels? Dus kan ik me daarbij voorstellen dat je met een Opel Vectra rond de Super de Boer kan gaan rijden? Hehe.
Nee jongens ik waardeer dit zeer, en ik wil t zekers gaan gebruiken.
Btw, Nederlandse (Europese) auto's en winkels? Dus kan ik me daarbij voorstellen dat je met een Opel Vectra rond de Super de Boer kan gaan rijden? Hehe.
Verwijderd
anders ik welOp dinsdag 18 juni 2002 21:55 schreef Tha_ExOrCiSt het volgende:
T lijkt mij wel stoer, ook wel omdat t geinig is dat sommige vertalingen erg grappig gaan worden.
Nederlands is wel leuk maar sommige autos hebben geen goeie naamen zoals de Doge, dat is een Doge Chrysler
zo 1 staat hier ook ergens op de oprit maar het is toch echt een Doge Chrysler!
zo 1 staat hier ook ergens op de oprit maar het is toch echt een Doge Chrysler!
Het is (nog) niet mogelijk de models van GTA3 aan te passen. In het begin houden we het op het aanpassen van de skins. De winkels worden wel aangepast.Op dinsdag 18 juni 2002 21:55 schreef Tha_ExOrCiSt het volgende:
Sorry, maar volgens mij zijn Dodge en Crysler allebei merken en bestaat de Dodge Crysler helemaal niet. Heb je anders een plaatje?Op dinsdag 18 juni 2002 22:06 schreef Qorne het volgende:
Nederlands is wel leuk maar sommige autos hebben geen goeie naamen zoals de Doge, dat is een Doge Christler
zo 1 staat hier ook ergens op de oprit maar het is toch echt een Doge Christler!
Zeker wel ze zijn 1 merkOp dinsdag 18 juni 2002 22:07 schreef Cyberneer het volgende:
[..]
Het is (nog) niet mogelijk de models van GTA3 aan te passen. In het begin houden we het op het aanpassen van de skins. De winkels worden wel aangepast.
[..]
Sorry, maar volgens mij zijn Dodge en Crysler allebei merken en bestaat de Dodge Crysler helemaal niet. Heb je anders een plaatje?
w8 ik ga even een fotozoeken zowel van GTA3 als de echte
PS. Pontiac en Chevrolet is ook zo'n voorbeeld
Ten eerste is het ChryslerOp dinsdag 18 juni 2002 22:07 schreef Cyberneer het volgende:
[..]
Het is (nog) niet mogelijk de models van GTA3 aan te passen. In het begin houden we het op het aanpassen van de skins. De winkels worden wel aangepast.
[..]
Sorry, maar volgens mij zijn Dodge en Crysler allebei merken en bestaat de Dodge Crysler helemaal niet. Heb je anders een plaatje?
Ten tweede is Dodge van het Chrysler concern.
Een Dodge Chrysler lijkt me hoogst onwaarschijnlijk ... zou toch maar ff wat sites van Amerikaanse autofabrikanten bezoeken om de ware identiteit van de auto te achterhalen
Dodge Viper en Chrystler Viper, ene is de amerikaanse andere de Europese variant
Chrysler Viper op Le Mans 2002 inderdaadOp dinsdag 18 juni 2002 22:53 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
Dodge Viper en Chrystler Viper, ene is de amerikaanse andere de Europese variant
Sorry voor mijn stome typo, maar je hoort het nu ook van anderenOp dinsdag 18 juni 2002 22:52 schreef speed24 het volgende:
[..]
Ten eerste is het Chrysler
Ten tweede is Dodge van het Chrysler concern.
Een Dodge Chrysler lijkt me hoogst onwaarschijnlijk ... zou toch maar ff wat sites van Amerikaanse autofabrikanten bezoeken om de ware identiteit van de auto te achterhalen
Dit is de Doge Chrysler Ram Van die van GTA3!!! dit is dan niet de personen uit voering maar oke
Wij hebben hebben hem zelf ik geloof dat onze versie uit america komt want er staat Doge Chrysler op
Owja voor de genen die het niet geloven ik kan op dit moment geen pics maken
---
update:
Deze kan het ook zijn
dit is de Chrysler Grand Voyager
Update2:
Ik wil wel Volvos gaan maken voor de Nederlandsche GTA3
Ook wel de BMW z3
* Rafe steekt zijn kop om de muur.
Zijn die 2 bugjes waarover ik had verteld via MSN in deze versie al verholpen?
Bugjes:
1. In het menu waar je de controls kan instellen: Fire is vertaald als Brand, moet vuur/vuren zijn.
2. In het menu waar je de video instellingen kan wijzigen staat frame bergrenzer, om het wat duidelijker te maken, veranderen naar framerate begrenzer.
Bugjes:
1. In het menu waar je de controls kan instellen: Fire is vertaald als Brand, moet vuur/vuren zijn.
2. In het menu waar je de video instellingen kan wijzigen staat frame bergrenzer, om het wat duidelijker te maken, veranderen naar framerate begrenzer.
edit:
Ik heb 50 mb ter beschikking om de mod te mirroren
Ik heb 50 mb ter beschikking om de mod te mirroren
Nee, er is nog steeds geen nieuwe versie, dus deze bugs zitten er nog steeds in. De vertaler (Hendrik_vs) heeft het erg druk nu, dus een update van zijn kant is er waarschijnlijk pas volgende week.Op dinsdag 18 juni 2002 23:09 schreef Rafe het volgende:
* Rafe steekt zijn kop om de muur.
Bugjes:
Owkee... het was ff stil vanuit mijn kant maar ik was, zeg maar, ff druk met editten bezig 
We hebben nu ook een irc-kanaal:
Server: irc.sorcery.net
room: #gta
Kom eens langs als je wat te vragen hebt, tips hebt, of gewoon wilt ouwe hoeren over gta_NL
Kom eens langs als je wat te vragen hebt, tips hebt, of gewoon wilt ouwe hoeren over gta_NL
Verwijderd
is het probleem met de textures die niet verschijnen al opgelost?Op dinsdag 18 juni 2002 23:31 schreef westkust het volgende:
Owkee... het was ff stil vanuit mijn kant maar ik was, zeg maar, ff druk met editten bezig
Working on it.Op dinsdag 18 juni 2002 23:51 schreef jcross het volgende:
[..]
is het probleem met de textures die niet verschijnen al opgelost?
Wel een aantal goede links gevonden:
http://www.gta3forums.com/ib/ikonboard.cgi?s=3d0fa6315fa3ffff;act=ST;f=45;t=27704;hl=mcdonalds
http://www.7thcode.com/~jordan/gta3.html
http://www.gtamod.com/
Bij die bovenste wordt er wel iets uitleg gegeven over hoe hij het gedaan heeft.
Nog even over de SUpa Save veranderen naar een nederlandse winkel: imand zei dat we er de Appie Heijn van konden maken. Maar als je Supa Save hoort, denk ik eerder aan een (goedkope) winkel als de Digros of de Aldi. AH is niet zo heel erg goedkoop.
€ 0.02
€ 0.02
Het ging om het idee dat er een NL shop in plaats komt, desnoods maak je er een HiFi zaak van, zolang die maar in NL zit, dat geeft het leukere gevoelOp woensdag 19 juni 2002 07:56 schreef Rafe het volgende:
Nog even over de SUpa Save veranderen naar een nederlandse winkel: imand zei dat we er de Appie Heijn van konden maken. Maar als je Supa Save hoort, denk ik eerder aan een (goedkope) winkel als de Digros of de Aldi. AH is niet zo heel erg goedkoop.
€ 0.02
Want als ik nu langs die shop rijd, denk ik niet gelijk, owja, supermarkt...
Hier, je € 0.02 terug
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Op woensdag 19 juni 2002 10:44 schreef aaajeetee het volgende:
waar moet ik me opgeven, om mee te doen?
Quote uit de eerste post, op de eerste pagina:
Als je wilt meedoen, stuur dan een mailtje naar: r_belderok@hotmail.com (tevens MSN) of ICQ: 56909871, vermeld wel even je Nickname en zet neer WAT je wil gaan doen!
Verwijderd
sorry...Op woensdag 19 juni 2002 10:55 schreef Cyberneer het volgende:
[..]
[..]
helemaal overheen gelezen
Vette pech, ik heb ook al AH bilboards gemaakt...Op woensdag 19 juni 2002 07:56 schreef Rafe het volgende:
€ 0.02
Nee, ik kom er echt niet uit... hopen dat cyber erachter komt...Op dinsdag 18 juni 2002 23:51 schreef jcross het volgende:
[..]
is het probleem met de textures die niet verschijnen al opgelost?
Ik heb wel fotos van winkels in groningen enzo. mogen die ook? want dan ga ik wel even skinen
als je meer info wilt ICQ mij dan even (Pleas, niet via ICQ express)
Verwijderd
Wie kan hier nu ff screen zetten van nederlandse winkel? ik ben erg benieuwd hoe het eruit zie.
Ik wil wel helpen maar ik kan geen auto's skinnen
Ik wil wel helpen maar ik kan geen auto's skinnen
Nou echte screens van winkel hebben we nog niet. Ik ben nu eerst bezig met de bilboards en Jcross met signs... De winkels zijn binnenkort aan de beurt
Daarnaast hebben we ook nog het probleem om de textures in te voegen. Dat ik wil ook nog niet helemaal werken...
Daarnaast hebben we ook nog het probleem om de textures in te voegen. Dat ik wil ook nog niet helemaal werken...
Op woensdag 19 juni 2002 12:03 schreef westkust het volgende:
Nou echte screens van winkel hebben we nog niet. Ik ben nu eerst bezig met de bilboards en Jcross met signs... De winkels zijn binnenkort aan de beurt
Ik ga nog wel even duidelijkere fotos van nederlandse winkels maken maar hier heb je teminste iets....
Verwijderd
Wel leuk en allemaal......Maar nederlands zuigt best wel in de game.
Maar kunnen jullie niet beter eerst gewoon gta3 modden zodat het lekker loopt?? een patch uitbrengen zodat je die replay functie kan uitzetten zodat het lekkerder draait en niet zoveel van je geheugen vraagt om die replay op te nemen.
Maar kunnen jullie niet beter eerst gewoon gta3 modden zodat het lekker loopt?? een patch uitbrengen zodat je die replay functie kan uitzetten zodat het lekkerder draait en niet zoveel van je geheugen vraagt om die replay op te nemen.
dat zit in het spel hoor kan je er niet uit halenOp woensdag 19 juni 2002 12:21 schreef FLiP.m0 het volgende:
neem je toch gewoon geen replay opOp woensdag 19 juni 2002 12:21 schreef FLiP.m0 het volgende:
Verwijderd
ik wil ook graag meedoen aan de ontwikkelingen van de Nederlandse GTA3 mod.
ik zou graag bèta-tester willen worden/zijn.
en dan de evt fouten opschrijven, en hier posten, zodat die verbeterd kunnen worden.
mail = modelracer@home.nl
ik zou graag bèta-tester willen worden/zijn.
en dan de evt fouten opschrijven, en hier posten, zodat die verbeterd kunnen worden.
mail = modelracer@home.nl
Verwijderd
well
ik doe wel mee
nog bedankt voor het vriendelijke mailtje
als je me nog wil
mail me maar
btw ik ben dahaaz
ik doe wel mee
nog bedankt voor het vriendelijke mailtje
als je me nog wil
mail me maar
btw ik ben dahaaz
Verwijderd
DOHOp woensdag 19 juni 2002 12:25 schreef onzin_junk het volgende:
[..]
neem je toch gewoon geen replay op, en een patch komt binnenkort vast wel uit hoor wees maar niet bang

Maar ik zie dat je er een
ik heb ook GTA3 maar ik weet niet wat je bedoelt met die replay (herhaling ofzo)Op woensdag 19 juni 2002 13:49 schreef FLiP.m0 het volgende:
[..]
DOH.....dat is nou het hele eitje. Dat lukt juist niet.
Maar ik zie dat je er eenachter heb gezet dus....
Druk eens op F1 in het spel.Op woensdag 19 juni 2002 14:15 schreef onzin_junk het volgende:
[..]
ik heb ook GTA3 maar ik weet niet wat je bedoelt met die replay (herhaling ofzo)
Ben bezig met een mirror op mijn eigen (trage) server, maar vandaag een stroomuitval gehad, dus werkt hier bijna niets meer... ik heb net deze pc aan de gang gekregen, nu mijn eigen nog.Op woensdag 19 juni 2002 14:56 schreef Oxin het volgende:
de download link werkt niet
Als de versie die jij op de eerste pagina heb gezet dezelfde versie is die jij me heb gemailed, kan ik hem wel mirroren, zie sig (perfecte savegame).Op woensdag 19 juni 2002 15:00 schreef Cyberneer het volgende:
Ben bezig met een mirror op mijn eigen (trage) server, maar vandaag een stroomuitval gehad, dus werkt hier bijna niets meer... ik heb net deze pc aan de gang gekregen, nu mijn eigen nog.
Doe maar, want ik kom er hier echt niet meer uit. Ik ben vandaag bezig mijn router/server te herinstalleren.Op woensdag 19 juni 2002 15:28 schreef Rafe het volgende:
[..]
Als de versie die jij op de eerste pagina heb gezet dezelfde versie is die jij me heb gemailed, kan ik hem wel mirroren, zie sig (perfecte savegame).
LMAOOp woensdag 19 juni 2002 16:11 schreef jcross het volgende:
Waarvoor kan ik er dan niet in
[afbeelding]
http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/GTA3_NL_01.zip
Cyberneer, schop jij een modje om de eerste post te laten wijzigen of mag ik de eer hebben
Hij wordt kewl 
Als ie af is, of als ik GTA3 heb uitgegamed (2 missies nog), dan ga ik em ook eens gebruiken
Als ie af is, of als ik GTA3 heb uitgegamed (2 missies nog), dan ga ik em ook eens gebruiken
Verwijderd
misschien dat jullie het al weten maar jullie Nederlanse GTA 3 Mod is down willen jullie please een nieuwe link plaatsen die wel werkt?Op dinsdag 18 juni 2002 12:18 schreef Cyberneer het volgende:
Een aantal GoTters zijn bezig GTA3 te modden. In dit topic houden ze je op de hoogte.
De bedoeling is dat het volgende gaat ontstaan:
Nederlandse GTA3 met:
-Nederlandse menus
-Nederlandse politie/taxi/brandweer en ambulance missies
-Nederlandse missies
-Nederlandse telefoonmissies
-Nederlands mannetje
-Officiële autonamen
-Officiële autoskins
-Nederlandse bestelbusjes
-Nederlandse winkels
-Nederlandse radiostations
Hieronder staat wie op dit moment met wat bezig is:
-Nederlandse missies -> Hendrik_vs
-Nederlandse telefoonmissies -> Hendrik_vs
-Nederlands mannetje -> Valentinorossi
-Officiële autoskins -> McLambo & Sponze
-Nederlandse bestelbusjes -> McLambo & Sponze
-Nederlandse winkels -> Jcross & Westkust
-Nederlandse radiostations -> Cyberneer
Radio538, SkyRadio en 3FM zitten er nu in. Suggesties? Zet ze neer!
Op dit moment zijn er:
-Nederlandse menus
-Nederlandse politie/taxi/brandweer en ambulance missies
-Officiële autonamen
Als je wilt meedoen, stuur dan een mailtje naar: r_belderok@hotmail.com (tevens MSN) of ICQ: 56909871, vermeld wel even je Nickname en zet neer WAT je wil gaan doen!
Download hier de laatste versie (0.1): http://galileo.spaceports.com/~nootbook/GTA3_nl.zip
Deze post wordt bijgewerkt zodra er iets veranderd.
Dit topic is niet bedoeld voor skin vragen, daarvoor is dit topic :
[topic=510773]
Dit topic is niet bedoeld voor problemen, daarvoor is dit topic :
[topic=507725]
Dit topic is niet bedoeld voor spelinformatie, daarvoor is dit topic :
[topic=522803]
Dit topic is geopend met toestemming van ItSnows
That's the one!
Maar waar the fuck vind ik mr whoopee.. (behalve in die missie op het eerste eiland)...
Verwijderd
Vandaar de mirror beste manOp woensdag 19 juni 2002 17:17 schreef SolidCobra het volgende:
[..]
misschien dat jullie het al weten maar jullie Nederlanse GTA 3 Mod is down willen jullie please een nieuwe link plaatsen die wel werkt?
Op woensdag 19 juni 2002 16:15 schreef Rafe het volgende:
[..]
LMAOAnyway, hier is de mirror:
http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/GTA3_NL_01.zip
Cyberneer, schop jij een modje om de eerste post te laten wijzigen of mag ik de eer hebben
Verwijderd
Sorry nieuwe link hier niet gelezen.Op woensdag 19 juni 2002 17:17 schreef SolidCobra het volgende:
[..]
misschien dat jullie het al weten maar jullie Nederlanse GTA 3 Mod is down willen jullie please een nieuwe link plaatsen die wel werkt?
jah, ik wil ook wel meehelpen, ik mail/msn je vanavond wel ff.. moet nu weg..
Verwijderd
Mien Dixons is klaar en de etos zaak ook ziet er wel leuk uit in gta niet china town maar tweakers town met allemaal Hardware/software zaken
Verwijderd
ok dames en heren, we zitten erover te denken om misschien liberty city een andere naam te geven, maar daar komt dan bij kijken dat het wel een toffe naam moet zijn. Misschien houden we het ook wel, we willen ff weten wat jullie vinden.
Poll: Hoe moet Liberty City heten?
• Liberty City
• Tweaker City
• Amsterdam / Rotterdam / andere NL stad
• Anders, namelijk.. [post]
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
• Liberty City
• Tweaker City

Tweaked City, veel toepasselijkerOp woensdag 19 juni 2002 18:32 schreef jcross het volgende:
ok dames en heren, we zitten erover te denken om misschien liberty city een andere naam te geven, maar daar komt dan bij kijken dat het wel een toffe naam moet zijn. Misschien houden we het ook wel, we willen ff weten wat jullie vinden.
• Liberty City
• Tweaker City
[afbeelding]
Ik vind, ook even los van dit, dat er niet tè veel tweakersnamen gegeven moeten worden. Het moet natuuelijk ook leuk zijn voor mensen die niet op tweakers zitten... Het blijft natuurlijk een universele GTA3-NL mod!
Verwijderd
en ook gelijk de vraag,
hoe zal ik:
liberty city police department vertalen?
gewoon liberty city politie (afdeling)
of.......
hoe zal ik:
liberty city police department vertalen?
gewoon liberty city politie (afdeling)
of.......
Vrijheid eerstOp woensdag 19 juni 2002 19:48 schreef jcross het volgende:
hmmmz, hoe zou ik dit vertalen:
LIBERTYS FIRST
CHOISE FOR ALL
ITS DIRTY LAUNDRY
Alle keus
Vuile was
??
Verwijderd
nee niet, zo het is een zin namelijk:Op woensdag 19 juni 2002 19:52 schreef Nakebod het volgende:
[..]
Vrijheid eerst
Alle keus
Vuile was
??
dus
libertys choise for all its dirty laundry
refereerd Libertys naar de stad in dit geval?Op woensdag 19 juni 2002 19:54 schreef jcross het volgende:
[..]
nee niet, zo het is een zin namelijk:
dus
libertys choise for all its dirty laundry
dus, Libertys keuze voor al haar vuile was?
alleen dan ehm, is het zo letterlijk vertaald
Ik edit wel als me iets beters t ebinnen schiet
Uw eerste keus voor uw vuile was!Op woensdag 19 juni 2002 19:56 schreef Nakebod het volgende:
[..]
refereerd Libertys naar de stad in dit geval?
dus, Libertys keuze voor al haar vuile was?
alleen dan ehm, is het zo letterlijk vertaald
Ik edit wel als me iets beters t ebinnen schiet
Gewoon Liberty weglaten, kan toch best?
LIBERTYS FIRST
CHOISE FOR ALL
ITS DIRTY LAUNDRY
Is het niet zo'n extreem rechtste leus?
Waar staat hij eigenlijk in het spel geschreven?
Ik denk iets van:
Inwoners van Liberty city eerst
Dé keuze voor iedereen
Het is nu een vieze zooi (in de stad)
Hij roept volgens mij op om tegen mensen van buiten de stad te zijn omdat die rotzooi maken
CHOISE FOR ALL
ITS DIRTY LAUNDRY
Is het niet zo'n extreem rechtste leus?
Waar staat hij eigenlijk in het spel geschreven?
Ik denk iets van:
Inwoners van Liberty city eerst
Dé keuze voor iedereen
Het is nu een vieze zooi (in de stad)
Hij roept volgens mij op om tegen mensen van buiten de stad te zijn omdat die rotzooi maken
Verwijderd
Misschien een leuke naam "Libertydam" of "Libertyhaag" of "libertrecht",
ik zou geen bekende plaats nemen want dan heet het amsterdam maar daar lijkt het misschien dan in de verste verte niet op.
Verwijderd
Klos FM!!!!Op dinsdag 18 juni 2002 12:50 schreef Sponze het volgende:
Een geheime zender!!!
De grensjagers of zo,
of de Amstel boys
Verwijderd
voor alle fotosoepers onder ons die gta 3 spelen!
Wie weet hier iets erg cool/leuks van te maken?

ik vind dit echt een superidee! keep up the good work
Ik ben even bezig geweest. Je ziet maar wat je er mee doetOp woensdag 19 juni 2002 20:54 schreef jcross het volgende:
voor alle fotosoepers onder ons die gta 3 spelen!
[afbeelding]
[afbeelding]
deze :
wordt:

of

en deze:
wordt:

Of de nieuwe playboyOp woensdag 19 juni 2002 21:54 schreef XoiN het volgende:
[..]
Ik ben even bezig geweest. Je ziet maar wat je er mee doet
deze :
[afbeelding]
wordt:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
en deze:
[afbeelding]
wordt:
[afbeelding]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Dan kunnen users met kleine broertjes/zusjes het niet meer spelenOp woensdag 19 juni 2002 21:58 schreef Gwain het volgende:
[..]
Of de nieuwe playboy
Donald duck voor alle leeftijden
Verwijderd
woei! die van donald duck gaat er zeker inOp woensdag 19 juni 2002 21:54 schreef XoiN het volgende:
[..]
Ik ben even bezig geweest. Je ziet maar wat je er mee doet
deze :
[afbeelding]
wordt:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
en deze:
[afbeelding]
wordt:
[afbeelding]
alleeen die van elvis weet ik nog niet, dat van de telegraaf houd ik denk maar die tekst eronder moet ff iets leukers
Verwijderd
Is het niet gewoon een stomerijOp woensdag 19 juni 2002 23:57 schreef Cyberneer het volgende:
[..]
"Waar Liberty de vuile was uithangt"
want dan is het zoiets als:
stomerij blabla, de best keus voor mensen uit liberty
of: de beste keus voor libertynaren
Dat van die vuile was gaat over de plaats waar criminele zaken waar de stad liever niks mee te maken heeft worden gedaan. Dus witwassen van geld en afrekeningen en zo.
Dit is idd een goeie vertaling. Bijna letterlijk, en toch goed. (wauw mikeOp woensdag 19 juni 2002 23:57 schreef Cyberneer het volgende:
"Waar Liberty de vuile was uithangt"
Ik, geheel anders
Das nie zo moeilijke keuze...Op donderdag 20 juni 2002 11:02 schreef -Munkie- het volgende:
Voor die nederlandse skin kun je mischien een bekende nederlander doen
auto, lomp rijden, liefst dronken?
Ron Brandsteder!
Katja Schuurman!
ehm, Marco Bakker?
patrick kluivertOp donderdag 20 juni 2002 11:04 schreef Nakebod het volgende:
[..]
Das nie zo moeilijke keuze...
auto, lomp rijden, liefst dronken?
Ron Brandsteder!
Katja Schuurman!
ehm, Marco Bakker?
Verwijderd
Haha jah ik hoor t alOp donderdag 20 juni 2002 11:05 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
patrick kluivert
Verwijderd
Wow vet idee jongens ik kan nietw achten op het eindresultaat, maken jullie de mod ook zo dat ie makkelijk te installeren is voor iedereen? of moet je zelf alles in de mappen gaan gooien? nee toch?
Zelf alles veranderenlukt me wel maar ik ken ook andere mensen die zoe en mod ook wel cool zouden vinden..
De persoon waar je mee speelt moetook als standaard een hele brute krijgen hoor! Ik vind die met dat GoT logo op zijn rug wel een goede
Zelf alles veranderenlukt me wel maar ik ken ook andere mensen die zoe en mod ook wel cool zouden vinden..
De persoon waar je mee speelt moetook als standaard een hele brute krijgen hoor! Ik vind die met dat GoT logo op zijn rug wel een goede
Verwijderd
hij wordt makkelijk te installeren, maar ik ben bang dat we hem flink kleiner moeten maken, aangezien ie nu al 90 mb (!) isOp donderdag 20 juni 2002 11:44 schreef Luigi het volgende:
Wow vet idee jongens ik kan nietw achten op het eindresultaat, maken jullie de mod ook zo dat ie makkelijk te installeren is voor iedereen? of moet je zelf alles in de mappen gaan gooien? nee toch?
Dit topic is gesloten.