Toon posts:

Wanneer mogelijk subject-regels te veranderen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sorry maare, ik vraag me af:
Wanneer word het mogelijke om een ongelukkig geformuleerde onderwerp regel van je (pas) geplaatste topic te veranderen?
Waarom is dit wel/niet/moeilijk/makkelijk te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interessante vraagstelling :+

Je kan altijd een SM-etje posten met het verzoek om de titel van je topic te veranderen hoor, dat is niet zo'n probleem, en meestal wordt dat snel geregeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:26
Dat kan jij niet veranderen, enkel mods kunnen dat.
De enige keer dat je ze wel kunt veranderen, is voordat je je topic gepost hebt. Als het een echt onduidelijke titel is, dan zal een mod hem zowieso wel veranderen.
Je kan in SM ook altijd terecht om een title change aan te vragen.

Maar ik zou zeggen: denk eerst goed na over de titel en controleer hem vooraleer je op 'submit' drukt...

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nooit :o

Daar zijn modjes voor ;)

Is niet echt een wenselijke toepassing.

Straks krijg je mensen die continu hun topictitel gaan veranderen, waardoor de overzichtelijkheid volkomen weg is.

Misschien dat er met het nieuwe forum iets te verzinnen is, zodat je maar een beperkt aantal karakters kunt veranderen, maar dan nog vraag ik me af of het er uberhaupt ooit inkomt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 juni 2002 16:24 schreef Nelske het volgende:
..
Is niet echt een wenselijke toepassing.
Straks krijg je mensen die continu hun topictitel gaan veranderen, waardoor de overzichtelijkheid volkomen weg is.
..
Hoezo zou dan de overzichtelijkheid verdwijen? :? Verklaar je svp nader. Denk je nu niet teveel binnen een 'kader'?
Daarnaast is het an zich toch belachelijk om het system danwel personen onnodig te belasten om een simpel tekst regeltje te veranderen. :)
Per slot van rekening: ik ben toch de topicstartor.
(niet dat ik boos ben of, ik ben gewoon nog niet overtuigd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:53

Jaymz

Keep on moving !

Lees dit topic eens, en de link die ik aldaar geef.

Ik denk dat het je dan wel een stukkie duidelijker zal worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ach. :) (en ik dacht dat ik orgineel was ;) )
Mag ik eruit concluderen dat de gehele forum-database is opgehangen aan uitsluitend de topic-regels ipv een uniek #id nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 16:44 schreef Snailer het volgende:
Mag ik eruit concluderen dat de gehele forum-database is opgehangen aan uitsluitend de topic-regels ipv een uniek #id nummer?
:o
Nope , natuurlijk werkt het forum wel met ID's :P

Mijn opmerking heeft niks met binnen kaders denken te maken hoor :)

Zodra iedereen zomaar topictitels kan gaan wijzigen van topics, die door henzelf gestart zijn, dan ga je gegarandeerd om de haverklap andere topictitels krijgen voor hetzelfde topic. Dan raak je dus volledig het overzicht kwijt.

Je weet normaliter aan de hand van de topictitel, in welk topic je gereageerd hebt (althans ik heb dat en een heleboel andere mensen hebben dat ook ;) ). Als die titels veranderen, dan is het stukje herkenning volledig zoek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 16:44 schreef Snailer het volgende:
Met alleen al de HK in gedachten denk ik niet dat dat een goede zaak zou zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Wat nou als iemand na een kwartier zijn topic wijzigt in:
origtopictitel... *LEZEN*

etc?
Wordt nog erg spannend dan...
En we gaan echt niet user X wel het rechten user Y niet geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Maar gewoon gedurende eerste minuut ofzo dan? Als je dan een typo maakt dan heb je iig even de tijd om het te fixen, zonder dat je enorm kunt kutten.

Ik ben er trouwens voor dat mensen gewoon beter kijken voordat ze posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op maandag 17 juni 2002 18:06 schreef oVRoM het volgende:
Maar gewoon gedurende eerste minuut ofzo dan? Als je dan een typo maakt dan heb je iig even de tijd om het te fixen, zonder dat je enorm kunt kutten.

Ik ben er trouwens voor dat mensen gewoon beter kijken voordat ze posten :)
Dan spreek je jezelf tegen :P

Als men nou eens zijn/haar post gewoon nog een keertje doorleest voordat er op Verstuur geklikt wordt, dat scheelt echt de helft van de fouten. En het vergroot de leesbaarheid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op maandag 17 juni 2002 18:35 schreef BreadFan het volgende:

[..]

Dan spreek je jezelf tegen :P
Nee hoor, dat eerste was een argument voor iets waar ik persoonlijk niet voor ben :)
Vond alleen het aangedragen argument niet goed :)
Pagina: 1