4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Daar was het antwoord nee (redenen kun je zelf wel lezen
ff behulpzaam zijn, een quote van Jotti uit dat topic:[quote]
Op zondag 10 juni 2001 01:23 schreef Jotti het volgende:
Omdat topics voor anderen in de topiclist eigenlijk alleen door de titel te herkennen zijn. Het is niet leuk om een verloren topic terug te vinden in een topiclist met 50+ topics.
[/quote]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Indd, geen goed ideeOp donderdag 23 mei 2002 14:28 schreef Rickets het volgende:
Er zijn vast wel mensen die daar misbruik van gaan maken. De hele tijd de titel veranderen, dat soort dingen.
Als een topictitel aanpassing nodig is, dan kan dat gewoon in SM gemeld worden
Daarom gaf ik al aan: alleen wijzigen door topicstarter. Als iedereen een titel kan wijzigen wordt het inderdaad een janboelOp donderdag 23 mei 2002 14:28 schreef Rickets het volgende:
Er zijn vast wel mensen die daar misbruik van gaan maken. De hele tijd de titel veranderen, dat soort dingen.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Rickets bedoelde dat waarschijnlijk ookOp donderdag 23 mei 2002 14:34 schreef Microkid het volgende:
[..]
Daarom gaf ik al aan: alleen wijzigen door topicstarter. Als iedereen een titel kan wijzigen wordt het inderdaad een janboel
De topicstarten kan dan ook gewoon de hele tijd z'n titel veranderen naar allerlei onzinnige dingen.
Ik bedoelde ook topicstarter. Maar ook al is iemand topicstarter, kan hij/zij er nog wel misbruik van maken.Op donderdag 23 mei 2002 14:34 schreef Microkid het volgende:
[..]
Daarom gaf ik al aan: alleen wijzigen door topicstarter. Als iedereen een titel kan wijzigen wordt het inderdaad een janboel
[edit]
Predator zei dat ook
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Kijk hier eens:
[topic=502425]
't onderwerp is wel ietsje anders, je kunt dezelfde denkwijze erop loslaten
Lijkt me geen goed plan
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Je hebt natuurlijk nog altijd OW's en bans om hiertegen te kunnen optreden. En je zou het recht uitschakelbaar per gebruiker kunnen maken. Mensen die het misbruiken raken het dan kwijt.Op donderdag 23 mei 2002 16:51 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Probleem is dan dat mensen die vinden dat hun topic niet genoeg aandacht krijgt tijdelijk hun titel ff kunnen veranderen in '---=======HHHHEEEEELLLLLPPPPP======-----' oid.
Lijkt me geen goed plan
Maar dan ben je op hetzelfde punt waar je nu bent: modjes die de titels aan moeten passen.Op donderdag 23 mei 2002 18:44 schreef polaris het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk nog altijd OW's en bans om hiertegen te kunnen optreden. En je zou het recht uitschakelbaar per gebruiker kunnen maken. Mensen die het misbruiken raken het dan kwijt.
Denk je niet dat je dan meer tijd kwijt bent met het bijhouden van die dingen, dan nu wanneer de modjes het zelf doen?Op donderdag 23 mei 2002 18:44 schreef polaris het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk nog altijd OW's en bans om hiertegen te kunnen optreden. En je zou het recht uitschakelbaar per gebruiker kunnen maken. Mensen die het misbruiken raken het dan kwijt.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik denk dat verreweg de meeste gebruikers de verantwoordelijkheid wel aankunnen, zodat het uiteindelijk toch minder werk voor de modjes is.Op donderdag 23 mei 2002 19:20 schreef Renegade het volgende:
[..]
Denk je niet dat je dan meer tijd kwijt bent met het bijhouden van die dingen, dan nu wanneer de modjes het zelf doen?
En verder komt "Topix for dummies" zo zoetjes aan mijn neus uit. Kan dit niet eens dezelfde status krijgen als Bobby the Kitten?
Tja, de enige manier om dat echt uit te vinden is door het door te voeren, en dat zal helaas niet gaan met topix (afgezien van het feit of de modjes pro of contra zijn)Op donderdag 23 mei 2002 19:28 schreef polaris het volgende:
[..]
Ik denk dat verreweg de meeste gebruikers de verantwoordelijkheid wel aankunnen, zodat het uiteindelijk toch minder werk voor de modjes is.
Daar is al iets over gezegd in:En verder komt "Topix for dummies" zo zoetjes aan mijn neus uit. Kan dit niet eens dezelfde status krijgen als Bobby the Kitten?
[topic=502869]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Helaas ben ik daarover iets minder optimistisch.Op donderdag 23 mei 2002 19:28 schreef polaris het volgende:
Ik denk dat verreweg de meeste gebruikers de verantwoordelijkheid wel aankunnen...
Topix komt mij ook al enige tijd de neus uitEn verder komt "Topix for dummies" zo zoetjes aan mijn neus uit. Kan dit niet eens dezelfde status krijgen als Bobby the Kitten?
Komt bij dat Traag niet zo vlug is
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Je kan toch een extra userstatus aanmaken, eentje die wel en eentje die niet titels mag aanpassen (van zichzelf), als uberhaupt die functie wordt ondersteund in Topix.Op donderdag 23 mei 2002 19:31 schreef Renegade het volgende:
Tja, de enige manier om dat echt uit te vinden is door het door te voeren, en dat zal helaas niet gaan met topix (afgezien van het feit of de modjes pro of contra zijn)
Maar dan de vraag: willen we dit? Wmb hoeft het niet
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Blame AndroidOp donderdag 23 mei 2002 19:28 schreef polaris het volgende:
En verder komt "Topix for dummies" zo zoetjes aan mijn neus uit. Kan dit niet eens dezelfde status krijgen als Bobby the Kitten?
En zodra die nieuwe software er is kan dit plaatje ook met pensioen
Je wil niet weten hoe groot MIJN neus is geworden van Topix.. steeds dat plaatje eruit moeten halenOp donderdag 23 mei 2002 19:36 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Topix komt mij ook al enige tijd de neus uit![]()
Komt bij dat Traag niet zo vlug is
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Doe es ff niet zo logisch denken johOp donderdag 23 mei 2002 19:39 schreef blackd het volgende:
[..]
Je kan toch een extra userstatus aanmaken, eentje die wel en eentje die niet titels mag aanpassen (van zichzelf), als uberhaupt die functie wordt ondersteund in Topix.
Vast wel, een hele lichte versie van het modje, net zoals bijvoorbeeld toendertijds de vakantiemod is ingevoerd. 100% zeker durf ik het niet te zeggen.
Maar afgezien daarvan zie ik het ook niet echt zitten
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ik weet niet of het recht 'titel wijzigen' ook gedefinieerd is in 'titel wijzigen van anderen' en 'titel wijzigen van jezelf'. Als dat zo is, dan zou 't kunnen maar...Op donderdag 23 mei 2002 19:42 schreef Renegade het volgende:
Doe es ff niet zo logisch denken joh
Ik zie het ook niet zitten.Maar afgezien daarvan zie ik het ook niet echt zitten
Dan doe je het niet. Het hoeft niet hoor.Op donderdag 23 mei 2002 19:40 schreef Traag het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe groot MIJN neus is geworden van Topix.. steeds dat plaatje eruit moeten halen
Ze moeten er toch uitOp donderdag 23 mei 2002 19:46 schreef polaris het volgende:
Dan doe je het niet. Het hoeft niet hoor.
Jeremy Clarkson
[off topic]Op donderdag 23 mei 2002 19:46 schreef polaris het volgende:
[..]
Dan doe je het niet. Het hoeft niet hoor.
Wie is dat eigenlijk in je icon
[/off topic]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ene MattOp donderdag 23 mei 2002 19:48 schreef Renegade het volgende:
[off topic]
[/off topic]
Jeremy Clarkson
Dat is Matthew Shepard, een Amerikaanse jongeman die in 1998 werd vermoord omdat hij homofiel was. De zaak veroorzaakte destijds een enorme verontwaardiging.Op donderdag 23 mei 2002 19:48 schreef Renegade het volgende:
[..]
[off topic]
[/off topic]
K, thanks voor de uitlegOp donderdag 23 mei 2002 19:54 schreef polaris het volgende:
[..]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Je zou toch zo vergelijking er in kunnen pleuren ?Op donderdag 23 mei 2002 16:51 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Probleem is dan dat mensen die vinden dat hun topic niet genoeg aandacht krijgt tijdelijk hun titel ff kunnen veranderen in '---=======HHHHEEEEELLLLLPPPPP======-----' oid.
Lijkt me geen goed plan
Dus als de nieuwe titel 80% lijkt op de oude wordt ie verandert.
Probleem is dan dat je uit een ----======HELLUP=====---- nooit meer een mooie titel krijgtOp donderdag 23 mei 2002 20:21 schreef RutgerB het volgende:
[..]
Je zou toch zo vergelijking er in kunnen pleuren ?
Dus als de nieuwe titel 80% lijkt op de oude wordt ie verandert.
Lekker door de mods laten doen. Krijg je sowieso een beetje het idee: ik voer een titel in, die kan ik niet meer wijzigen. Hij moet een beetje goed zijn, willen mensen er op reageren.
Verwijderd
Maar:Op donderdag 23 mei 2002 20:26 schreef blackd het volgende:
[..]
Probleem is dan dat je uit een ----======HELLUP=====---- nooit meer een mooie titel krijgt
Lekker door de mods laten doen. Krijg je sowieso een beetje het idee: ik voer een titel in, die kan ik niet meer wijzigen. Hij moet een beetje goed zijn, willen mensen er op reageren.
Wie helpd mei hier mee ?
naar
Wie helpt mij hier mee ?
wel
Mja, maar het lost het probleem van 'onduidelijke titels' niet op. Een tagje zou je op een dergelijke manier kunnen toevoegen. Overigens is dit of een form van laksheid van de user (ff snel neerpleuren), of gewoon de policy niet opgevolgd (FAQ, wat is dat?), althans dat denk ik.Op donderdag 23 mei 2002 20:29 schreef RutgerB het volgende:
[..]
Maar:
Wie helpd mei hier mee ?
naar
Wie helpt mij hier mee ?
wel
[topic=503595/1/100] -> Typo... ff langer nadenken en het had voorkomen kunnen worden.