Verwijderd

Topicstarter
Nahauw ik heb dus een Canon IxusV en als ik nu m'n filmpjes van afgfelopen week afspeel, dan hoor ik alleen maar af en toe een keiharde kraak, of een anders iets kraakerig achtig geluid...., volgens mij is m'n microfoontje erin kapot, iemand die dit ook heeft gehad?

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:18

Mystikal

It never hurts to help!

Die microfoontjes zijn niet echt top, maar als het te erg klinkt zou ik het gewoon even navragen bij de shop....
Is toch zonde als dat niet meer werkt.. dan is het meteen het einde van de home-video's >:) en kun je de doofstomme films weer een nieuw leven inblazen... is wel makkelijker met na-synchroniseren (jeetje wat een scrabble woord zeg)

Basement Bios ---- Exo-S

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 juni 2002 13:01 schreef Mystikal het volgende:
Die microfoontjes zijn niet echt top, maar als het te erg klinkt zou ik het gewoon even navragen bij de shop....
Is toch zonde als dat niet meer werkt.. dan is het meteen het einde van de home-video's >:) en kun je de doofstomme films weer een nieuw leven inblazen... is wel makkelijker met na-synchroniseren (jeetje wat een scrabble woord zeg)
:) tis al "gemaakt" |:( stomme fout..., want in media player stond dat gehele geluids schuifje naar rechts :( en dat betekende dus dat hij "gemute was"...*slaat zich zelf voor het hoofd*

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:18

Mystikal

It never hurts to help!

Okay dan..

Vol smart wachten we op je homevideo's >:)
Met geluid :)

Basement Bios ---- Exo-S

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 juni 2002 10:29 schreef Mystikal het volgende:
Okay dan..

Vol smart wachten we op je homevideo's >:)
Met geluid :)
:D Save as als het nie lukt! :P

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:11

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Wie is die Duitser op de achtergrond?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Pagina: 1