Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Jij leert echt traaaag... lamme.
www.whatis.com
of www.ilse.nl[/quote]Heb je geen zin om te antwoorden, doe het dan ook niet.
Russian Blue Neji
Kate Bush
das toch simpel...
de G en D of verwachtte jij een ander antwoord?[/quote]LOL
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Want er zijn echt zoooooo veeel sites over dit onderwerp te vinden en het verschil is ook zooooo makkelijk te begrijpen.
Zoek het zelf maar es een keer uit!
dat is mijn reaktie.
Bijvoorbeeld dit stukje:
You can convert the RAM clock speed to nanoseconds by dividing the chip speed into 1 billion ns (which is one second). For example, an 83 MHz RAM would be equivalent to 12 ns.
EEEEHH, begrijp ik nog steeds niet hoe ze dit hebben berekent.
de mensen die het wel weten kunnen dirt ook makkelijker vertalen, en zullen zeggen wat een makkie, ja maar ik kan dat niet.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Ik heb best zin om te antwoorden. Namelijk met een antwoord om je in te laten zien dat je te dom bent om andere url's als gathering.tweakers.net bij adres in te kunnen tikken.
Want er zijn echt zoooooo veeel sites over dit onderwerp te vinden en het verschil is ook zooooo makkelijk te begrijpen.
Zoek het zelf maar es een keer uit!
dat is mijn reaktie.[/quote]Dan reageer je toch lekker niet als je je ergert, doe ik ook niet.
Russian Blue Neji
Kate Bush
jezus FrankGuhtry jij bent echt een hyprocriet ventje man...
Als hij fout staat mag hij gerust weg
Maar dit staat er redelijk goed toch. Stuffis generalis is toch het forum waar je (computer)onderwerpen kan posten die je niet kan onderbregen in moederborden proceesoren, telefonie, netwerken, TV, sport, software, hardware....enz
Russian Blue Neji
Kate Bush
oh neee, tuuurlijk niet, SDRAM/SGRAM is geen hardware...
ohja, en 6 tot de 3e = 216[/quote]HHMMMMMM, oke(heb me zelf al aangegeven bij de adjes:)), maar het laatste kan ik niet volgen ;):P
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
zo ja reageer het op iemand anders af.
zo nee post dan niet.
FrankGuthrie wil gewoon een normaal Nederlands antwoord op een vraag. Dat hij zijn eigen niet helemaal in die geheugenkwestie wil verdiepen en gewoon een simpel antwoord wil krijgen moet hij toch weten?
Dan nog als niemand meer vragen had was deze forum een heel stuk kleiner geweest waarbij lang niet altijd even interressante dingen naar voren komen.
Tevens wordt dit ook gebruikt als discussie plek hoor dus wat A zegt hoeft B het niet mee eens te zijn. Hierdoor krijg je vaak ook veel handige info die nuttig kan zijn. en je dus niet perse naar 1 iemand te luisteren.
Verwijderd
Ik denk dat je mij ook niet volgt, dit: verhaaltje op SG verklaart 't misschien voor je.
Sorry ik volg je niet. Ik voel me prima eigenlijk.
Ik denk dat je mij ook niet volgt, dit: verhaaltje op SG verklaart 't misschien voor je.[/quote]Cyberjunk, weet je hoe vaak ik loop te zoeken bij zo'n zoekmachine, bij vindex, altavista, vinden.nl..........enz, maar ik kom steeds uit op winkels
Russian Blue Neji
Kate Bush
Waar hoort hij dan volgens jou?
Als hij fout staat mag hij gerust weg
Maar dit staat er redelijk goed toch. Stuffis generalis is toch het forum waar je (computer)onderwerpen kan posten die je niet kan onderbregen in moederborden proceesoren, telefonie, netwerken, TV, sport, software, hardware....enz[/quote]Juist niet! SG is bedoeld voor non-compu related ge... (zelf invullen
No offense FG, maar dit hoort imho inderdaad thuis in Hardware Algemeen
Ohja, een antwoord op je vraag (
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
Juist niet! SG is bedoeld voor non-compu related ge... (zelf invullen
No offense FG, maar dit hoort imho inderdaad thuis in Hardware Algemeen
Ohja, een antwoord op je vraag (
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Als je je irriteert aan de vragen van anderen, why the fok kom je dan op een forum!!!! Deze zijn er uiteraard om vragen te stellen, aangezien Tweakers elkaar willen helpen is dit de perfecte plaats om je vraag te posten. En als je het antwoord niet weet (wat hier het geval is), dan wordt er niet van je verwacht om een @#($%)@*(% onzinnige flame te starten!!!
SGRAM wordt gewoon gebruikt op de huidige kaarten, m'n Annihilator Pro gebruikt
DDR SGRAM.
Hoop dat je hier iets meer aan hebt dan die onzinnige/onnodige 'antwoorden' van Junk...
SGRAM is voor zover ik weet iets sneller voor gebruik op videokaarten omdat het technieken gebruiken om de bandbreedte te verhogen voor grafische bewerkingen.
SGRAM wordt gewoon gebruikt op de huidige kaarten, m'n Annihilator Pro gebruikt
DDR SGRAM.
Hoop dat je hier iets meer aan hebt dan die onzinnige/onnodige 'antwoorden' van Junk...[/quote]Zekers, thanx
Ik dacht dat ze bedoelden DDR SDRAM, blijkbaar is er al iets als DDR SGRAM, of lul ik nou dom?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Hier reageren echt weer van die figuren waar ik van walg.
Als jij nou zoveel weet, antwoord dan gewoon en ga niet de hele thread lopen verzieken. door te zeggen dat het antwoord wel ergens anders staat, Of dat deze posting in een ander forum hoort.
stelletje lamers.
Ik zelf ben ook een echte 'nerd' maar ben niet het model 'nerd' wat iedereen voor zich heeft.. Maar jullie zijn dat dus wel
Verwijderd
ah mensen ff RELAX doen he hihi
Sgram is weer mooier ofzow.... kweenie je hebt ook matrox kaarten met WRam.... schijnt SNEL te zijn...
een 2 MB WRAM matrox kaart schijnt sneller te zijn dan een Matrox G400 32mb SGram...maarja beter gewoon een GF3 128 MB DDR beje klaar.
Verwijderd
Duzz FrankG neem de wijze raad van Cjunk ter harte en pluis het eens uit, als het dan goed is ben jij over een paar dagen op Tweakers de geheugen expert.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Daar word het vrij duidelijk uitgelecht. Helaas wel in het engels maar gelukkig wel in begrijpelijk engels. Wat een stomme opmerkingen trouwens ! ik hoop dat je hier wat aan hebt
T'is allemaal vaag uitgeleg op whatis.com, en daarbij is het in het engels, en bij zo'n onderwerp, heb ik het leivert in het Nederlands, want in het engels begrijp ik er niks van als het om computers gaat.
Bijvoorbeeld dit stukje:
You can convert the RAM clock speed to nanoseconds by dividing the chip speed into 1 billion ns (which is one second). For example, an 83 MHz RAM would be equivalent to 12 ns.
EEEEHH, begrijp ik nog steeds niet hoe ze dit hebben berekent.
de mensen die het wel weten kunnen dirt ook makkelijker vertalen, en zullen zeggen wat een makkie, ja maar ik kan dat niet.[/quote]Nah, het is dus duidelijk dat iedereen die tot nu toe heeft gereageerd het antwoord dus niet weet. Ik weet het ook niet precies
Een Hz (Hertz) is een trilling per seconde. 12 nanoseconde is 12^-9 seconde (=0,000000012 seconde)
Dus 1 / 12^-9 = 83333333,33 Hz = 83,33 MHz
Nog even en je kunt zelf een stukje SGRAM inelkaar solderen FrankGuthrie...