2-10-2002. Nog geen geld terug. Aangezien PO 1-10-2002 z`n geld heeft gekregen, wacht Quick er nog even mee... ben benieuwd..
jou geld was nog niet onderwegVerwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 16:44:
2-10-2002. Nog geen geld terug. Aangezien PO 1-10-2002 z`n geld heeft gekregen, wacht Quick er nog even mee... ben benieuwd..
deze mensen zouden geld moetten krijgen:
Jopiek
Darkice
Greyvol
Pureoptical
P.J. Blom
Phantom
K. N. LEE
mensen die ik niet heb opgenoemt die verstuur ik morgen ofzo het geld.
overschrijvingskaarten waren alweer op, maar heb weer nieuwe
Mooi, ga ik weer is checken dan
Ik kan het nu wel goed gebruiken die doekoes
meld dan wel ff wanneer je de rest op stuurt
Verwijderd
Tis alweer een week later... King, komop kerel... Morgen OFZO zei je ?? neej, dat moet je dan morgen doen.. wat je dus niet hebt gedaan... king, je hebt die overschrijvingskaarten, laten we dit nou ff afhandelen ok ?? ik heb geen zin om je elke week je achter de kont aan te zitten...
[edit] typo`s
[edit] typo`s
Verwijderd
OJA, laat ik je er even aan herinneren : het is alweer een maand en 5 dagen geleden dat je beloofd had het terug te storten.
Misschien pikken de anderen het wel, maar ik niet. En ik denk ook niet dat bedrijfen het leuk vinden als je hun een maand later pas betaald, toch ?? komop Roel, aanpakken deze zooi !!
[edit] ff wat netter gemaakt...
Misschien pikken de anderen het wel, maar ik niet. En ik denk ook niet dat bedrijfen het leuk vinden als je hun een maand later pas betaald, toch ?? komop Roel, aanpakken deze zooi !!
[edit] ff wat netter gemaakt...
Anders gebruik je de edit knop ff......
edit:
ah, je weet hem iig al te vinden
ah, je weet hem iig al te vinden
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
heb geld keurig ontvangen...
Cogito Ergo Credo
ja sorry
ik moet even iets bekennen hierbij.
ik dacht dat ik teveel geld had afgeschreven dus maakte me zorgen, ik had het niet echt nagekeken hoeveel ik nog had.
Ook had ik altijd de instelling van 'Ach dat doe ik morgen wel even, nu geen zin/iets anders te doen.', dat is heel fout, maar moet veranderen van mezelf en ergens is een begin.
dus ik kijk net hoe en wat, blijkt dat ik als ik alles overschrijv 2 euro voerhoud overhoud
dus kan (gelukkig) alle mensen nu terug betalen, dat zijn de volgende:
code:
1
2
3
4
5
| DWS vaagie enterprice_nl Mojo^powaH TheQuick |
nou wordt er 153,01 afgeschreven(ja 0.01 euro xtra voor iemand * ).
Het geld is als het goed is nu naar jullie onderweg(via postbank zonder girofoon).
Het geld kan je komenden week verwachten(uiterlijk einde volgende week hoop ik).
* Mijn instelling op school, thuis en op internet was gewoon verneukt, nu begint het beter te worden, mede dankzij het gezeur van ThaQuick, daarom krijgt hij 0.01 euro xtra
DusVerwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 08:54:
dit is erg slecht voor de komende inkoopaktie's
Als er niet genoeg mensen betalen, alleen maar bestellen omdat ze het misschien wel een keertje betalen kan ik het wel begrijpen hoor, als ze het echt moesten hebben of graag wouden hadden ze wel betaald, ze zijn dus lui, dat het ff duidelijk is
zie reply DjGeRo.Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 08:54:
dit is erg slecht voor de komende inkoopaktie's
ik had een actie gestart, veel mensen willen het spul(volgens de animochek).
ik open actie, veel mensen bestellen.
ik laat geld overschrijven en maar iets van 15 man ofzo betaald
denk je dat ik dan een actie laat doorgaan? alle kosten voor mezelf zeker? dus niet.
Verwijderd
Hey King, respect man... dat is ook mijn bedoeling... gewoon zo zeuren dat je er gek van wordt en je zo te dwingen dingen te ondernemen
Ik hoop dat je er wat van leert... maar je bent niet de enigste, ik heb die les ook moeten leren, en dat was een harde les...
Bij deze is dit het einde van de IA ??
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 14:09:
Hey King, respect man... dat is ook mijn bedoeling... gewoon zo zeuren dat je er gek van wordt en je zo te dwingen dingen te ondernemenIk hoop dat je er wat van leert... maar je bent niet de enigste, ik heb die les ook moeten leren, en dat was een harde les...
bijna het einde van de IA, pas als iedereen zijn geld heeft ontvangen vind ik hem closed.
Verwijderd
Ik zie het vanzelf wel, ik weet dat ie nu onderweg is dusss... ik kan het geld goed gebruiken... (om bv naar m`n vriendin in apendoorn te gaan
)
he KingOfDos, jij ook maar aan de LED's??? van 210 LED's kan ik hoop ik nog iets freakiers maken dan de neon strings uit deze IA die ik had hopen krijgen
Cogito Ergo Credo
mooiVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 10:58:
OK kerel, het geld is binnen![]()
ik denk dat ik nu wel kan zeggen :
CASE CLOSED
mooi
het is inderdaat jammer dat niet genoeg man betaald had, ik wou zelf nog een meter blauw er bij.jopiek schreef op 17 oktober 2002 @ 15:44:
he KingOfDos, jij ook maar aan de LED's??? van 210 LED's kan ik hoop ik nog iets freakiers maken dan de neon strings uit deze IA die ik had hopen krijgen
maar hellaas, nou moet ik bij de één meter houden die ik al had
Dit topic is gesloten.
![]()